Autor Wątek: SquareZonki 2006  (Przeczytany 25255 razy)

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
SquareZonki 2006
« Odpowiedź #120 dnia: Września 27, 2006, 02:48:35 am »
G-1 - Jak się okaże, że umiesz pisać, to bardzo chętnie cię przyjmę do redakcji. Odezwij się na GG albo PW, jak myślisz o tym na poważnie.

BTW. Ja się dziwię, czemu nikt na Sephiron'a nie zagłosował hehehe...

Offline Morchol

  • SuperMod
  • *********
  • Wiadomości: 2143
  • ;*
    • Zobacz profil
    • http://www.audioscrobbler.com/user/Morchol
SquareZonki 2006
« Odpowiedź #121 dnia: Września 27, 2006, 07:16:32 am »
Cytuj
Kto mu dal ten glos? Pewnie Mol co? ;]
ej, ej głosowanie jest tajne ;]

taka srednio ciekawa kategoria, pierwsze miejsca były pewne, tylko kolejność troche inna niz sie spodziewalem

Offline RadicalDreamer

  • Yume
  • Wanderer
  • *******
  • Wiadomości: 835
    • Zobacz profil
SquareZonki 2006
« Odpowiedź #122 dnia: Września 27, 2006, 10:13:17 am »
Heh, dopiero teraz zobaczyłem wyniki. No nie ukrywam że liczyłem na wysokie miejsce (nawet pierwsze), ale Anouk rozwaliła mnie dość definitywnie :F  W każdym razie nie ma się co dziwić bo jest jedną z najbardziej lubianych osób na SZ, a po za tym jest kawaii ;). No ale drugie miejsce to chyba też nie najgorszy wynik.
Cytuj
raczej dla radicala... od kiedy sie pojawil sam mam dziwne wrazenie ze był juz tu kiedys  ale nie moge znalesc dowodow
Już wyjaśniam. Bo tak naprawdę ja jestem qiaxem (w końcu skąd bym tyle wiedział na temat Chronosagi?), a zmieniłem swój nick, by móc spokojnie pisać na forum.
Cytuj
Ma dużo zapału i jest fanboy'em. Przypomina mi troche Musiolika. Czuję, że to będzie świetny użytkownik i redaktor.
Ale za to punkt tylko jeden;] Nie ma to jak odrobina dobrej motywacji;]
« Ostatnia zmiana: Października 24, 2006, 11:09:37 am wysłana przez RadicalDreamer »

Offline Musiol

  • kiedyś byłem tutaj popularny
  • SuperMod
  • **********
  • Wiadomości: 2873
    • Zobacz profil
    • pssite.com
SquareZonki 2006
« Odpowiedź #123 dnia: Września 27, 2006, 10:20:40 am »
bah, qiax nigdy nic nie mowil o Xenogears? ;)

MarvelliX

  • Gość
SquareZonki 2006
« Odpowiedź #124 dnia: Września 27, 2006, 04:40:05 pm »
Cytuj
Już wyjaśniam. Bo tak naprawdę ja jestem qiaxem (w końcu skąd bym tyle wiedział na temat Chronosagi?), a zmieniłem swój nick, by móc spokojnie pisać na forum.
nie chodzi mi o sam styl pisania tylko o nick, avatary i zamilowanie do CC... by moze to jedno z tych deja vu lub wspomnienie senne i to tworzy mi to złudne wrazenie

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
SquareZonki 2006
« Odpowiedź #125 dnia: Września 28, 2006, 12:23:14 am »
Nadszedł czas finału i z żalem, pożegnać musimy konkurs SquareZonek, do sierpnia 2007 roku. Było wiele niedopracowań, kategorie wymyślane na prędce i dodawane później... no ale wszystko się jakoś udało i za rok może być już tylko lepiej. Kategoria finałowa, czyli jaki użytkownik jest na forum najbardziej lubiany, to ostatnia z siedmiu, na które oddawaliście głosy. Konkurencja była bardzo duża, bo w końcu jak wybrać najfajniejszego, kiedy większość z nas zna się tak dobrze i przebywa we wspólnym gronie od paru lat. Demokratycznie wybraliście jednak waszych faworytów i oto ranking najfajniejszych użytkowników tego roku.

Ranking najfajniejszych użytkowników 2006[/size]

1. Tantalus - 17pkt (4x3pkt + 2x2pkt + 1pkt)
2. Gipsi - 16pkt (3x3pkt + 3x2pkt + 1pkt)
3. Chief Roberts - 9pkt (2x3pkt + 3x1pkt)
4. Musiolik - 5pkt (2pkt + 3x1pkt)
4. MarvelliX - 5pkt (3pkt + 2pkt)
4. DarkButz - 5pkt (2x2pkt + 1pkt)
4. Morchol - 5pkt (3pkt + 2pkt)
8. _dark_cloud_ - 4pkt (3pkt + 1pkt)
9. Anouk - 3pkt (2pkt + 1pkt)
9. Goha - 3pkt (3pkt)
9. Siergiej - 3pkt (2pkt + 1pkt)
9. Teeno - 3pkt (3pkt)
9. White_wizard (3pkt)
14. qiax - 2pkt (2pkt)
14. Tidus3000 - 2pkt (2x1pkt)
14. RadicalDreamer - 2pkt (2pkt)
14. Ashley Riot - 2pkt (2pkt)
18. Hisoka - 1pkt

Była to najbardziej kontrowersyjna IMO kategoria ze wszystkich siedmiu, czego dowodem może być fakt, że typowano w niej aż 18 osób. Nie ma jakiegoś jednoznacznego kryterium fajności, którym ktokolwiek mógłby się kierować, a sama kategoria jest zbyt szeroka. Poza tym, trudno jest wybrać 3 fajnych użytkowników z tak fajnego forum hehe. Mimo to, uznaliście mnie właśnie za najlepszego w tej konkurencji, chociaż z Gipsim przegrałem o włos (właściwie to gdyby ostatnia z głosujących osób wybrała inne osoby, to wygrałby właśnie on). Chief Roberts uplasował się za nami, a dalej mamy już wiele remisujących osób na różnych stopniach tabeli. Cóż.... wychodzi z tego, że fajni są wszyscy hehe. Oto co głosujący napisali o zwycięzcach tej kategorii:

Tantalus[/u]

Cytuj
no niech wygra chłopak chociaż jedną kategorię

Cytuj
bo mimo że jest człowiekiem o rudnym do zdefiniowania schorzeniu psychicznym, jest też całkiem fajnym "ziomem"

Cytuj
Po prostu dużo dla strony i poza nią robi

Cytuj
Osobnik ten to właściwie pierwsza osoba z którś nawiązałem kontakt w czasie moich początków bycia na SZ, a także jako pierwszy wprowadził mnie w arkana tej strony i uświadomił jaki jest jej cel, za co jestem mu dozgonnie wdzięczny.

Cytuj
bo to wporzo chlopak i po japonsku mowic umie ;/

Cytuj
bo przegral ze mna w szachy i czasem mozna z nim fajnie pogadac...ale GjeeMem jest wiejskim ;]

Cytuj
bo jako jedyny z poprzedniej góry mi chyba ufał i dał mi szansę, awansując mnie w redakcji ;]


Gipsi[/u]

Cytuj
za bycie Gipsim

Cytuj
Oryginał na skale światową, zachowujący bardzo duży dystans do siebie i jednocześnie potrafiący zabierać głos w poważniejszych dyskusjach. Jeden z nastarszych użytkowniku, mający świetny kontakt ze wszystkimi, czy to nowymi, czy to starymi userami. Zasługuje na zwycięstwo.

Cytuj
hmm nie wiem po prostu dobrze czyta mi się jego posty i potrafi być zabawny i jest ogólnie dość uniwersalny

Cytuj
lubie cholernie gościa za jego poczucie humoru i jest grypsy

Cytuj
z Gipsim prowadzę już prowadzić jaki-taki dialog i muszę przyznać że rozmawia mi się z nim bardzo dobrze, wydaje się być bardzo szczery i fair wobec mnie i innych użytkowników

Cytuj
jesli ktos ma jakies wątpliwosci, to niech poczyta sobie jego smieszne posty

Cytuj
jest lubiany na forum i dobrze mi się z nim rozmawiało,ale jakoś teraz już mniej



Chief Roberts[/u]

Cytuj
za za swoje zachowanie

Cytuj
no chyba wiadomo za co.

Cytuj
przykuwające posty i polemizować na różne tematy można równierz z nim , czasem walnie coś śmiesznego.

Cytuj
czy to naprawdę wymaga komentarza?

Cytuj
bo spoko koles z niego i mozna z nim pogadac a takze zarcikiem czesto zazuci ;]


Oto jest więc koniec SquareZonek 2006. Dziękuję wszystkim głosującym za wspólną zabawę i gratuluję zwycięzcom. Spędzamy ze sobą dużo czasu, a zabawa taka jak ta jest w stanie określić, jak oceniamy siebie nawzajem. Ciężko powiedzieć kto jest lepszy, a kto gorszy w jakiejś dziedzinie, bo w końcu nikt tutaj z nikim nie rywalizuje, nie robi niczego na pokaz. Wszyscy jesteśmy tu dla przyjemności i tą właśnie nieskażoną niczym przyjemnością powinniśmy się kierować, czy to w pisaniu postów, czy w robieniu czegoś dla dobra serwisu. Życzę sobie i wam wszystkim, abyśmy jeszcze wiele lat spędzili na wspólnym klikaniu w klawiature, bo w końcu, SquareZone dla nas wszystkich jest miejscem szczególnym, w szczególności dla tych, co siędzą tu od dawna. Long Live SquareZone możnaby powiedzieć. Niech więc ten pozytywny akcent, stanowi zwieńczenie tej zabawy. Reszta jest milczeniem (przynajmniej do sierpnia hehe).
« Ostatnia zmiana: Września 28, 2006, 07:39:41 pm wysłana przez Musiolik »

Offline White_wizard

  • Keyblade Master
  • Weapon Master
  • *********
  • Wiadomości: 2242
  • A way to the Dawn
    • Zobacz profil
SquareZonki 2006
« Odpowiedź #126 dnia: Września 28, 2006, 12:32:18 am »
Cytuj
właściwie to gdyby ostatnia z głosujących osób wybrała inne osoby, to wygrałby właśnie on
hmm.... ciekawe, kto mógł być tą ostatnią głosującą osobą, prawda? ;]

Hmm.... Właściwie wychodzi na to, ze praktycznie każdy ze stałych userów dostał w tek katygorii jakieś punkty. W sumie nawet dobrze, bo przynajmniej teraz wiadomo, że każdy kogoś tu jednak lubi heh...... I o ile swoje trzy punkty jeszcze mogę jakoś zrozumieć (chyba nawet wiem kto mi je dał heh), to nie mam bladego pojęcia, kto nominował tidusa3000 w tej katygorii O_o
You were born from nothing, you will turn into nothing. What have you lost? Nothing!

Offline Kazumaru

  • Komercyjny chłopak
  • SuperMod
  • ***********
  • Wiadomości: 3357
  • Forbidden Lover
    • Zobacz profil
SquareZonki 2006
« Odpowiedź #127 dnia: Września 28, 2006, 12:35:15 am »
Dzieki tym ktorzy glosowali na mnie i wogole wszystkim ktorzy mnie lubia ;]
Czesto moge zachodzic niektorym za skore przez moja "szczerosc" no ale fajnie wiedziec ze jednak w gruncie rzeczy mnie lubicie.
Gratuluje wszystkim torzy sie na te liste dostali. Bardzo fajnie ze przyjelismy dobrze nowych userow i nawet Anouk i Radical ktorzy tak krotko byli odstali sie na liste.
Pewnie troche zal Glenna bo dziw bierze ze go nie ma na liscie ale nie ma oczywiscie sie tutaj przejmowac ze ktos ma malo punktow czy ze go nie ma wogole, bo chyba wiadomo ze lubic lubimy sie wszyscy ale mozna bylo glosowac tylkona trzy osoby... zeby bylo sprawiedliwie to musieli bysmy glosowac na 20 osob ;]

Widze tez ze z 2 osoby zrobily sobie zarcika z Tidusem...


If I ever hear you say another women's name in your sleep you'll wake up the next morning with your joystick missing... got it?

Offline Musiol

  • kiedyś byłem tutaj popularny
  • SuperMod
  • **********
  • Wiadomości: 2873
    • Zobacz profil
    • pssite.com
SquareZonki 2006
« Odpowiedź #128 dnia: Września 28, 2006, 12:42:07 am »
Z Pytusem to kogoś głowa zabolała.
Gratuluje pierwszej trójce, to było do przewidzenia ^^
Dzięki za te 5 pkt, widze jednak ktośmnie tu lubi, heh, dziwi mnie mało punktów Smoga i  Sola O_o

Offline Nova/smogu

  • Zerg Lurker
  • SuperMod
  • *********
  • Wiadomości: 2237
  • MOAR!
    • Zobacz profil
SquareZonki 2006
« Odpowiedź #129 dnia: Września 28, 2006, 01:12:34 am »
mówiłem, ze chociaż jedną kategorię zrobi sobie Tant by wygrac :F a ta ostatnia osoba, to moze chodzić o mój suplement głosów dosłany prawie na ostatnią chwilę :F (no dobra, prawie na ostatnią - wiem, chce teraz byc fajny, nie ma co :F)

mnie dziwi mała liczba głosów na Seggieja, His i Radicala. a mówisz Musiol, ze na mnine mało głosów było... ja jestem conajwyżej smieszny=/= fajny :P ale dziękuje teym dwóm osobom, które oddały na mnie swoje głosy :) no i w sumie dla mnie nie ma zaskoczenia. pierwsze trzy miejsca są dokładnie w takiej kolejności w jakiej głosowałem :F
Kame Hame Ha

Offline The_Reaver

  • Heartless Engineer
  • Redaktor
  • *********
  • Wiadomości: 2086
  • Dark Keyblade Master
    • Zobacz profil
SquareZonki 2006
« Odpowiedź #130 dnia: Września 28, 2006, 08:31:16 am »
Byłem pewien, że Tant będzie tutaj wysoko. Ma z wszystkimi kontakt i potrafi gadać nawet z takim cichaczem jak ja. Poza tym robi dużo dla strony.
Nie spodziewałem się, żebym dostał gdzieś punkty, chociarz miło było dostać chociarz 2 w najmodniejszy user (chyba wiem od kogo).
I'm in Space!

Offline RadicalDreamer

  • Yume
  • Wanderer
  • *******
  • Wiadomości: 835
    • Zobacz profil
SquareZonki 2006
« Odpowiedź #131 dnia: Września 28, 2006, 09:44:25 am »
To że Gipsi i Tant zajdą daleko właściwie było pewne. Trochę mi żal Gipsa bo to trochę smutne przegrać tylko jednym punktem, tym bardziej w tej kategorii.

Jeśli chodzi o mnie to najbardziej ciesze się z 7 miejsca w pierwszej kategorii, bo pomimo że jestem na stronie dopiero od paru miesięcy to udało mi się wyprzedzić takich wyjadaczy jak Musiol czy Siergiej i wydaje mi się to aż nie możliwe. Co prawda mała przegrana, w poprzedniej kategorii podcieła mi trochę skrzydła, ale tak jak powiedział Tant, tu nie ma żadnej rywalizacji i krwawej jatki, a wszyscy jesteśmy wspólną częścią SZ. I tym optymistycznym akcentem także kończe moją ostatnią wypowiedź dotyczącą tego konkursu.
« Ostatnia zmiana: Września 28, 2006, 05:05:37 pm wysłana przez RadicalDreamer »

MarvelliX

  • Gość
SquareZonki 2006
« Odpowiedź #132 dnia: Września 28, 2006, 01:18:41 pm »
pewnie był remis i tant se dodal jednego punkta zeby wygrac ;f

Cytuj
14. Tidus3000 - 2pkt (2x1pkt)
to juz ironia...  

Offline Kazumaru

  • Komercyjny chłopak
  • SuperMod
  • ***********
  • Wiadomości: 3357
  • Forbidden Lover
    • Zobacz profil
SquareZonki 2006
« Odpowiedź #133 dnia: Września 28, 2006, 01:30:02 pm »
Cytuj
Cytuj
14. Tidus3000 - 2pkt (2x1pkt)
to juz ironia...
a nie paranoja? ;]


If I ever hear you say another women's name in your sleep you'll wake up the next morning with your joystick missing... got it?

Offline G-1

  • "cudowny" użytkownik
  • General
  • ******
  • Wiadomości: 542
    • Zobacz profil
SquareZonki 2006
« Odpowiedź #134 dnia: Września 28, 2006, 01:33:30 pm »
Cytuj
Cytuj
Cytuj
14. Tidus3000 - 2pkt (2x1pkt)
to juz ironia...
a nie paranoja? ;]

To absurd może ? ;]
« Ostatnia zmiana: Września 28, 2006, 01:35:13 pm wysłana przez G-1 »
(...)Poprostu ja nie mam czasu na granie w kilkudziestogodzinne gry po to żeby poznać fabułe jakąś lipnawą w której ziomu ratuje świat, a ja podczas tego ratowania świata biegam sobie mietkiem naciskam przycisk X i walcze z potworem, później oglądam film jak ten mietek główny bohater gada 30 minut z jego wybranką z czeg nie wynika nic ciekawego, później zaliczam każdą postać w lokacji i gadam z nią żeby dowiedzieć się na przykład że ładną mamy pogode, a nowa generacja konsol będzie mi oferowała to samo z tym że z lepszą grafiką... nie gry to już nie jest dla mnie główna rozrywka i nie mam czasu na kilkadziesiąt godzin grania podczas gdy o wiele epszą fabułe mogę mieć oglądając jakiś koreański film... teraz już mnie granie nie ara, jak mówiłem wcześniej przed konsolą chce się rozerwać, niepotrzebny do tego jest mi główny bohater stworzony z 40 milionów pixeli zamiast z 4...

Offline Siergiej

  • Last Hero
  • **********
  • Wiadomości: 2544
  • Idol Tanta
    • Zobacz profil
SquareZonki 2006
« Odpowiedź #135 dnia: Września 28, 2006, 01:38:29 pm »
To chyba bylem ja ;] Ale nie jestem w 100% pewien ;]

Offline Solidus

  • This is no Zaku boy... NO ZAKU!
  • SuperMod
  • **********
  • Wiadomości: 2723
    • Zobacz profil
SquareZonki 2006
« Odpowiedź #136 dnia: Września 28, 2006, 02:20:44 pm »
Cytuj
4. Dark Butz - 5pkt (2x2pkt + 1pkt)
Dubya Tee efF ?! JA ?! FAJNY ?!

EDIT
Uf...nie...to jakiś mój udawacz...
« Ostatnia zmiana: Września 28, 2006, 02:21:19 pm wysłana przez DarkButz »
One little, two little, three little furries
Four little, five little, six little furries
Seven little, eight little, nine little furries
Ten little furry fags.
KILL EM!
Ten little, nine little, eight little furries
Seven little, six little, five little furries
Four little, three little, two little furries
One little furry fag.
ANYONE WANT TO DO THE HONORS?

Offline Ashley Riot

  • Riskbreaker
  • Admin
  • ******
  • Wiadomości: 690
    • Zobacz profil
    • http://vagrant-story.webpark.pl/
SquareZonki 2006
« Odpowiedź #137 dnia: Września 29, 2006, 02:15:32 pm »
bardzo dziekuje za takie wyróżnienie :) w przyszłym roku takze postaram się zasłuzyc na Wasze głosy, a tym czasem wracam do pracy...

Offline Yuzuriha

  • Dead Shadow
  • SemiRedaktor
  • *********
  • Wiadomości: 1742
  • Let's go together ... in to the darkness
    • Zobacz profil
    • http://www.deadshadow666.deviantart.com/
SquareZonki 2006
« Odpowiedź #138 dnia: Października 03, 2006, 11:22:22 am »
W poprzedniej kategori to spodziewałam się,że Anouk wygra ^^.Również w "najfajniejszym użytkowniku" spodziewałam się i Tanta i Gipsa...no ale jeden głos zaważył.
Dziwi mnie jednak to...że mnie tu nie ma,a jest Tidus...no,ale nie wszystko można mieć ;P.

Offline Anouk

  • MASTER OF SQUAREZONE PUPPETS
  • SemiRedaktor
  • ******
  • Wiadomości: 598
    • Zobacz profil
    • http://refielle.ovh.org
SquareZonki 2006
« Odpowiedź #139 dnia: Października 03, 2006, 04:15:40 pm »
Cytuj
Dziwi mnie jednak to...że mnie tu nie ma,a jest Tidus...
Dlatego ja nieco sceptycznie podchodzę do tej zabawy, bo za dużo w niej kiepskiego żartu. Tidus3000 stał się tu 'popularny' poprzez spam i założę się, że głosy oddane na jego osobę mają na celu wzmocnienie żartu na temat jego osoby.
Dlatego też ja nie chciałam się w to bawić :/
Morchol to fajnie nazwał: 'Kółko wzajemnej adoracji' ;] (joke)