Fabuła zapowiada się kiepsko system rozwoju postaci i walki wciąż ten sam żadnego urozmaicenia no i prymitywna grafika 3D a lokacje nudne ponure i bez charakteru.
tak właśnie wygląda diablo od 1 po 3 ;c no well w 3 zmienili jednak system rozwoju postaci, nie można już samemu statów se ustawiać i nie ma tych dzewek skili, nie spotkałem też w beta kamyków i run ani przedmiotów ze slotami ale może bedą w późniejszym czasie. Jeśli nie to diablo 3 zostanie brutalnie zgładzone przez torchlighta 2 ;c
Te ponure, nudne i prymitywne lokacje, przeciwnie mają osobliwy oraz ciekawy CHARAKTER. Właśnie takie podejście przyciągnęło mnie do wersji PSX-owej na długie godziny. DII było także do przyjęcia, klimat w miarę zachowany i wprowadzono kilka "szlifów", natomiast DIII póki co, jak dla mnie ma, najbardziej sceptyczną otoczkę (zbyt WoW-oską, ale tak jak mówi Musiol odporny na hype'a, jest ona "w sam raz na pogranie"), sam gameplay nie odstaje od standardu hack-and-slashowego, także MarvelliX mówiąc, że Torchlight II może zamieszać, ma wiele racji i myślę, że tak będzie istotnie...