I don't think so. Mod - przynajmniej z tego, co dotąd widziałem - w całości po polsku jest. Co do AI - nie wiem, nie sprawdzałem jeszcze - nocy jeszcze nie miałem, a i tak pewnie będę musiał zaczynać od nowa - śpiwór chyba dostaje się dopiero od Wilka po wybiciu bandytów na parkingu, a i wtedy trzeba chyba się wykazać i samemu to zrobić. Poza tym widzę, że trudniej o artefakty oraz apteczki, bandaże i ogólnie wszystko (Żwawy w oryginale bodajże za przyniesienie kurtki kolczej dawał jakiś - w Dima's Modzie zamiast tego dostajesz tylko troche kasy oraz amunicję do miotacza ognia; inny przykład - skrytka w zabudowaniach przy zawalonym moście - w oryginale artefakt 'Kolec', w modzie - znowuż paliwo do miotacza ognia; skrzynki w Kordonie wyrzucają po jednym bandażu/apteczce, ew. jedną apteczkę i trzy bandaże [skrzynka, która wcześniej dawała kombinezon najemnika]). Z ciekawostek - z zabitych ludzi można kasę zbierać, części mutantów są jadalne (i dają jakieś dodatkowe właściwości), nowy pojazd (buggy)... Na razie jakoś nie widzę, by był specjalnie "przegięty" ten mod. Bah, nawet (w porównaniu z poprzednią wersją), zredukowane zostały właściwości ochronne wkładek kevlarowych (największa premia pojedynczej to teraz 20%), a na starcie do wykrywania anomalii masz tylko śruby.
EDIT: A, i jeszcze to:
http://zagraceni.pl/polonizacja-mw2-podwojna-porazka