Powrót w HD doda trochę rozgłosu Okami, tak jak miało to w przypadku ICO choć tam zainteresowanie przyszło po pojawieniu się Shadow of the Colossus - gdy kolosy się pojawiły nagle wszyscy zainteresowali się Ico. Z drugiej strony reedycje HD są potrzebne, bo gry z PS2 wyglądają strasznie na nowych telewizorach ze względu na bardzo wyostrzony obraz. HDedyszyns pozwalają na cieszenie się dobrą grafiką w starych grach wartych uwagi mainstreamu. Ale co z tego skoro wciąż posiadają ten sam przestarzały gameplay - tu mówię o Okami, gdzie praca kamery jest przeważnie bardzo denerwująca i dzisiejszych graczy może bardzo zniechęcić do dalszej gry i jakby dodać do tego dziwne dźwięki zamiast mowy, które pojawiają się w grze BARDZO często, bo w grze liczy się przede wszystkim fabuła - to mamy tutaj nie do końca zadowalającą dzisiejszych odbiorców grę. Warto więc wydawać tą edycję HD? Pewnie tak, bo koszta jakieś wysokie raczej nie są i przede wszystkim liczy się ilość sprzedanych egzemplarzy, która myślę będzie zadowalająca tym bardziej, że gra ma wykorzystywać move. Łatwy i spory zysk niskim kosztem, to jest główne zadanie edycji HD. Tymczasem mogłoby powstać choćby Okami 3 albo możliwość zagrania w Okamiden na PS3 - choć to już niewykonalne a Okami 3 byłoby raczej niepotrzebne i naciągane jeśli chodzi o fabułe.
Fajnym pomysłem jest wydawanie reedycji gier które pojawiły się na PSP pod warunkiem, że posiadają poprawione sterowanie, bo dla niektórych dłuższa gra na PSP jest katorgą - przykładem może być tutaj MGS PW i za jego obecność cenię sobie MGS HD Collection.