Hisoka wygląda OP, ale fajnie wyszło. Tylko czemu kuźwa Musiol ma "nieporównywalnie większą siłę" ode mnie?
Dobrze, że ktoś oprócz mnie powrócił do tej starej tradycji hehe.
A teraz obiecana jasna strona mocy:
Marchewka - Troll (Neutralny, postać podstawowa). Chyba nie muszę nic więcej pisać.
Yuzu - Walkiria (Dobra, dodatek "Miasto"). Nie jest specjalnie mocna, ale jest pożądana ze względu na swoje unikalne zdolności. Łatwo zyskuje przyjaciół (dołącza pokonany wrogów i zatrzymuje odrzucone karty przyjaciół), no i pomimo dobrego charakteru ma w sobie pewną mroczną naturę (jest bezpieczna na polu cmentarza).
Chief - Szeryf (Dobry, postać zaawansowana z dodatku "Miasto"). Jest szefem i przed nikim nie odpowiada. Jako wysoki urzędnik ma bardzo duży autorytet i chody w wielu miejscach (zniżki na sprzęt, nie można go gonić na podstawie listu gończego, w mieście rusza się jak chce). Jak mówi, to ludzie słuchają (zabiera przyjaciół innym).
Reaver - Królewski Champion (Dobry, postać zaawansowana z dodatku "Miasto"). Człowiek, na którym można polegać. Solidny (nie można mu charakteru zmienić) i jego siła nie tkwi w kontaktach, a w umiejętnościach. Odpicowany ponad normę.
Butz - Szermierz (Neutralny, dodatek "Podziemia"). Nie wyróżnia się niczym specjalnym w normalnej rozgrywce, a jego siła tkwi w walce. Bardzo trudno go pokonać, ciężko znaleźć na niego haka, do tego zawsze jest dobrze uzbrojony. Nawet teoretycznie potężniejsi wrogowie mają z nim wielki problem.
Musiol - Kobold (Dobry, postać podstawowa). Początkowo zaczyna z wielkim handicapem i bardzo wiele potrafi (2 czary na dzieńdobry). No ale ledwo się odwrócisz, a ten znika i się nie pojawia przez długo (potrafi się teleportować jak w ruchu wyrzuci 6).
kALWa - Rycerz (Dobry, postać podstawowa). Niby nic, ani jakiś bardzo widowiskowy nie jest, ani w statystykach nie góruje, ale jego umiejętność sprawia, że jest niezrównany w walce (przy silniejszym wrogu walczy z taką samą siłą, jak on). Bardzo wytrwały i niczego się nie boi - jeden z najsilniejszych bohaterów w szerach sił Dobra.
Anouk - Leśny Duszek (Dobry, dodatek "Podziemia"). Bardzo potężna na początku, posiada kilka skilli dających jej dużą przewagę (cały czas musi mieć na ręce min. 2 czary), no i jest taka miła. Nie ma jednak zdolności do walki i cierpi na słomiany zapał (w zasadzie opiera grę wyłącznie na swojej magii).