Dobra, kolejna porcja sygnaturek, tym razem mniej widowiskowych. Jak mówiłem, nie mam softu do jakichś poważnych obróbek, więc znowu robione w paincie/Irfanie. Na warsztat wzięci zostali poszukiwacze z epickiej planszówki Magia i Miecz, w którą część forum ze mną gra. Jako, że w grafikach nie trzeba się martwić wyważeniem postaci, większość ma postaci z dodatków i to w znacznej części odpicowane na maksa.
Zaczniemy może od antagonistów:
Od lewej:
Pusiek - Jasnowidz (Neutralny, dodatek "Jaskinia"). Jest bardzo, bardzo dziwny i choć brakuje mu doświadczenia w walce, to wykazuje się zupełną odpornością na jakikolwiek wpływ innych (postać odporna na wszystkie czary i zdarzenia). No i, podobnie jak Pusiek, Jasnowidz wie wszystko o wszystkim i nigdy się nie myli.
Morchol - Wojownik z Zaświatów (Neutralny, dodatek "Jaskinia"). Bardzo doświadczony wojownik, jednak, jak nazwa wskazuje, jest praktycznie martwy, więc generalnie zajmuje się nawiedzaniem i lurkowaniem. Zna się na wielu rzeczach i potrafi to wykorzystać, i choć, jak nazwa wskazuje, w przeszłości parał się wojaczką, dzisiaj woli się nie wtrącać w konflikty. No i przede wszystkim jest zajebisty (jest zombie-wikingiem do diabła, co może być bardiej zajebistego?).
Hisoka - Demon Zła (Zły, dodatek "Jaskinia"). Agresywny, pomimo pewnych braków w sile (postać musi atakować przeciwnika, a po wygranej zabiera mu 2x więcej HP niż powinna), pożądany ze względu na swoje naturalne odporności (nie boi się czarów ani duchów). No i wiele osób zazdrości mu sylwetki hehe. Taki wredny, obrzydliwy degenerat, choć z zamiłowaniem do kulturystyki.
Marv - Morlok (Zły, dodatek "Jaskinia"). Wredny, złośliwy brzydal, który sam w sobie nie ma wielkiej siły, ale gdy znajdzie się pod ziemią staje się bardzo, bardzo groźny. Źle czuje się na słońcu (postać traci HP jak wyjdzie z Jaskini lub Podziemi), woli więc nie wychodzić z domu, w którym czuje się jak pan i władca i w zasadzie nikt nie może mu w nim dorównać (nie traci HP za przegraną w Jaskini lub Podziemiach).
Siergiej - Ciemny Elf (Zły, dodatek "Podziemia"). Agresywny i bezwzględny, dobrze wyważony i potrafi nieprzyjemnie kąsać (zmniejsza pokonanemu poszukiwaczowi Siłę lub Moc), przez co z trudem zyskuje nowych przyjaciół. No ale to straszniejszy jest jego mroczny imidż niż on sam. Szczególnie groźny dla noobów.
Tant - Kosmiczny Pirat (Zły, dodatek "W Kosmiczenej Otchłani). Zabrakło mi postaci, to jeszcze siebie dodałem heh. Ja też jestem piratem i znanym chakerem, ponadto podobnie jak ta postać jestem groźny w swojej domenie. No i jestem fanem SF.
Smogu - Kosmiczny Wojownik (Neutralny, dodatek "W Kosmicznej Otchłani). Spójrzcie na niego i powiedzcie mi, czy nie kojarzy wam się ze Smogiem. Niczego się nie boi (odporny na panikę), potrafi pierdolnąć (zaczyna grę z ręczną piłą łańcuchową heh), no i jest uzależniony od technologii. Bardzo trudny do pokonania w walce.
aysnel - Ork (Zły, dodatek "Podziemia"). Szukałem jakiegoś kotoczłeka i to było mu najbliższe hehe. Jest dziwny, ale przez to łatwo zyskuje sobie dziwnych przyjaciół (lubi się z goblinami różnymi), do tego lubi zwierzęta (może na wilku jeździć). Dobry w tym co robi.
Później rzucę jasną stronę mocy. Nie zwracajcie uwagi, że cośtam jest niewyczyszczone, bo niektórych bohaterów już mi się nie chciało czyścić w paincie heh.