no brawo a od kiedy robisz? i w jakim jezyku? tzn programistycznym a nie polish, english itd
W polish
:D:D
Tak na serio, to mam materię Pascal na Master i materię C++ z dwoma gwiazdkami... - o ile wiem, że C++ nadaje się lepiej, to nie wiem, czy tam potrafiłbym zasadzić takie triki jak w TP, więc z obowiązku w nim programuje
Może trza to będzie \'przedelphiować\', coby pod XP działało, ale mam nadzieję, że nie
To coś o systemie
W odróżnieniu od większości jRPGów, tu sami rozdajemy staty
(w sumie ta gra jest jRPG\'ami natchniona, ale nie jest jednym z nich), jest jakby \'zrzuconą na sysytem\' wersją zasad DBGPBEM, które - choć tam działają już od pół roku, od samego początku były przeznaczone dla gry komputerowej
Za walki dostajemy kaskę (a jak
), TP (punkty, za które uczymy się i ulepszamy techniki), BP (odpowiednik expa, określa \'ogólnie\' naszą moc - bo leveli nie ma), i punkty do statów, za które możemy zwiększyć jedną z pięciu statystyk, tj.
Życie [wiadomo, liczy się zwykle w tysiącach, bo każdy rozdany na życie punkt zwiększa max hp o +10]
Siłę [też wiadomo, do ataków fizycznych, liczy się zwykle w setkach, punkt do ST zwiększa ją o 1
]
Szybkość [unikanie, trafianie i robienie dłuższych kombinacji
, zwiększa się jak SP]
KI [nasza wewnętrzna energia, do robienia ataków energetycznych i różnych \'speciali\' - takie MP
, za każde 10 punktów rozdanych zwiększa się o 1, więc liczy się zwykle w dziesiątkach]
Inteligencję [nasza łepetynka - zarabiamy więcej punkciorów, które wydajemy na rozwijanie technik (TP), 1 punkt do Inta zwiększa go o 1
]
Grafika - IMHO podobne to do Tales of Phantasia, choć walka supełnie inna
(turowa - wybieramy sekwencję ciosów - jedną z domyślich, bądź \'zmontowaną\' przez nas w menu i patrzymy jak kola się naparzają
)