Autor Wątek: The Kyosei Story  (Przeczytany 7601 razy)

Offline Volrath

  • Daredevil
  • **
  • Wiadomości: 136
    • Zobacz profil
    • http://www.dbgpbem.prv.pl
The Kyosei Story
« dnia: Stycznia 03, 2004, 01:42:34 am »
Nie chcę teraz pisać wszystkiego tego od początku, w każdym razie - powstaje gra, tworzona głównie przezemnie, rozgrywająca się w świecie na posdtawie bądź-co-bądź ciekawego świata DBZ (kule ki itp., ale fabuła nieco głębsza). Już wkrótce screeny :D                            
Aeris: I want to meet you.
Cloud: But I\'m right here.
Aeris: I know, I know what I really mean is, I want to meet...you.

Offline CloudTSJ

  • Soldier
  • Wiadomości: 15
    • Zobacz profil
    • http://
The Kyosei Story
« Odpowiedź #1 dnia: Stycznia 03, 2004, 11:33:51 am »
A w czy ją robisz?? Ja kiedyś robiłe grę w RPG Toolkicie, ale to był niewypał.                            

Offline Zell Dincht

  • Blade Dancer
  • ********
  • Wiadomości: 1460
  • Dzielny Mały Toster
    • Zobacz profil
The Kyosei Story
« Odpowiedź #2 dnia: Stycznia 03, 2004, 12:51:49 pm »
volrath fajnie by bylo gdybys podawal co jakis czas mniej wiecej procentowo ile juz jest gotowej gry. i kiedy mozemy sie spodziewac jakiejs probki twoich umiejetnosci? demo czy cos takiego? :D                            
"Zapewne, ponieważ jesteśmy tak stworzeni, że porównywamy wszystko ze sobą i siebie ze wszystkim, więc szczęście i nieszczęście zależy od przedmiotów, z którymi się porównywamy, i przeto nie ma nic niebezpieczniejszego nad samotność. Wyobraźnia nasza, z natury swej skłonna do wzlotów, żywiona fantastycznymi obrazami poezji, stwarza sobie tłum istot stojących na różnych szczeblach, wśród których my stoimy na najniższym i wszystko prócz nas wydaje się wspaniałe, każdy inny jest doskonalszy. A dzieje się to w sposób zgoła naturalny. Czujemy często, że nam czegoś brak - i zda się nam, iż własnie to, czego nam brak, posiada ktoś inny, któremu też przydajemy i to wszystko, co my mamy, i nadto jeszcze pewne idealne zadowolenie. I oto szczęśliwiec jest zupełnie gotów - nasz własny twór!"

Offline Volrath

  • Daredevil
  • **
  • Wiadomości: 136
    • Zobacz profil
    • http://www.dbgpbem.prv.pl
The Kyosei Story
« Odpowiedź #3 dnia: Stycznia 03, 2004, 01:10:22 pm »
Cytuj
A w czy ją robisz?? Ja kiedyś robiłe grę w RPG Toolkicie, ale to był niewypał.


Ja nie robię w żadnym syfiastym programie, sam wszystko programuję :D


Cytuj
volrath fajnie by bylo gdybys podawal co jakis czas mniej wiecej procentowo ile juz jest gotowej gry. i kiedy mozemy sie spodziewac jakiejs probki twoich umiejetnosci? demo czy cos takiego? :D


DEMO będzie (a raczej okrojona pre-alfa :D) w ciągu tego miesiąca (do końca sztycznia). Powiem tak: największym problemem jest engine :D I już go kończę :D (braaawo dla mnie :D)                            
Aeris: I want to meet you.
Cloud: But I\'m right here.
Aeris: I know, I know what I really mean is, I want to meet...you.

Offline Zell Dincht

  • Blade Dancer
  • ********
  • Wiadomości: 1460
  • Dzielny Mały Toster
    • Zobacz profil
The Kyosei Story
« Odpowiedź #4 dnia: Stycznia 03, 2004, 01:13:14 pm »
no brawo a od kiedy robisz? i w jakim jezyku? tzn programistycznym a nie polish, english itd :D                            
"Zapewne, ponieważ jesteśmy tak stworzeni, że porównywamy wszystko ze sobą i siebie ze wszystkim, więc szczęście i nieszczęście zależy od przedmiotów, z którymi się porównywamy, i przeto nie ma nic niebezpieczniejszego nad samotność. Wyobraźnia nasza, z natury swej skłonna do wzlotów, żywiona fantastycznymi obrazami poezji, stwarza sobie tłum istot stojących na różnych szczeblach, wśród których my stoimy na najniższym i wszystko prócz nas wydaje się wspaniałe, każdy inny jest doskonalszy. A dzieje się to w sposób zgoła naturalny. Czujemy często, że nam czegoś brak - i zda się nam, iż własnie to, czego nam brak, posiada ktoś inny, któremu też przydajemy i to wszystko, co my mamy, i nadto jeszcze pewne idealne zadowolenie. I oto szczęśliwiec jest zupełnie gotów - nasz własny twór!"

Offline Volrath

  • Daredevil
  • **
  • Wiadomości: 136
    • Zobacz profil
    • http://www.dbgpbem.prv.pl
The Kyosei Story
« Odpowiedź #5 dnia: Stycznia 03, 2004, 01:26:49 pm »
Cytuj
no brawo a od kiedy robisz? i w jakim jezyku? tzn programistycznym a nie polish, english itd :D


W polish :D:D:D

Tak na serio, to mam materię Pascal na Master i materię C++ z dwoma gwiazdkami... - o ile wiem, że C++ nadaje się lepiej, to nie wiem, czy tam potrafiłbym zasadzić takie triki jak w TP, więc z obowiązku w nim programuje :D Może trza to będzie \'przedelphiować\', coby pod XP działało, ale mam nadzieję, że nie :D

To coś o systemie :D
W odróżnieniu od większości jRPGów, tu sami rozdajemy staty :D (w sumie ta gra jest jRPG\'ami natchniona, ale nie jest jednym z nich), jest jakby \'zrzuconą na sysytem\' wersją zasad DBGPBEM, które - choć tam działają już od pół roku, od samego początku były przeznaczone dla gry komputerowej :D

Za walki dostajemy kaskę (a jak :D), TP (punkty, za które uczymy się i ulepszamy techniki), BP (odpowiednik expa, określa \'ogólnie\' naszą moc - bo leveli nie ma), i punkty do statów, za które możemy zwiększyć jedną z pięciu statystyk, tj.

Życie [wiadomo, liczy się zwykle w tysiącach, bo każdy rozdany na życie punkt zwiększa max hp o +10]

Siłę [też wiadomo, do ataków fizycznych, liczy się zwykle w setkach, punkt do ST zwiększa ją o 1 :D]

Szybkość [unikanie, trafianie i robienie dłuższych kombinacji :D, zwiększa się jak SP]

KI [nasza wewnętrzna energia, do robienia ataków energetycznych i różnych \'speciali\' - takie MP :D, za każde 10 punktów rozdanych zwiększa się o 1, więc liczy się zwykle w dziesiątkach]

Inteligencję [nasza łepetynka - zarabiamy więcej punkciorów, które wydajemy na rozwijanie technik (TP), 1 punkt do Inta zwiększa go o 1 :D]

Grafika - IMHO podobne to do Tales of Phantasia, choć walka supełnie inna :D (turowa - wybieramy sekwencję ciosów - jedną z domyślich, bądź \'zmontowaną\' przez nas w menu i patrzymy jak kola się naparzają :D)                            
Aeris: I want to meet you.
Cloud: But I\'m right here.
Aeris: I know, I know what I really mean is, I want to meet...you.

Offline Zell Dincht

  • Blade Dancer
  • ********
  • Wiadomości: 1460
  • Dzielny Mały Toster
    • Zobacz profil
The Kyosei Story
« Odpowiedź #6 dnia: Stycznia 03, 2004, 01:47:22 pm »
taaa jeszcze dodac wirtualnego guru co by ci przygody wymyslal i jest dgbpbem :D mi taka forma w 100% odpowiada jesli gierka wyjdzie to ja mam byc pierwszym testerem :P zycze ci powodzenia zebys dotrwal do konca tego projektu ;)                            
"Zapewne, ponieważ jesteśmy tak stworzeni, że porównywamy wszystko ze sobą i siebie ze wszystkim, więc szczęście i nieszczęście zależy od przedmiotów, z którymi się porównywamy, i przeto nie ma nic niebezpieczniejszego nad samotność. Wyobraźnia nasza, z natury swej skłonna do wzlotów, żywiona fantastycznymi obrazami poezji, stwarza sobie tłum istot stojących na różnych szczeblach, wśród których my stoimy na najniższym i wszystko prócz nas wydaje się wspaniałe, każdy inny jest doskonalszy. A dzieje się to w sposób zgoła naturalny. Czujemy często, że nam czegoś brak - i zda się nam, iż własnie to, czego nam brak, posiada ktoś inny, któremu też przydajemy i to wszystko, co my mamy, i nadto jeszcze pewne idealne zadowolenie. I oto szczęśliwiec jest zupełnie gotów - nasz własny twór!"

Offline GamePlay

  • General
  • ******
  • Wiadomości: 604
    • Zobacz profil
    • http://gunzbibo.neostrada.pl
The Kyosei Story
« Odpowiedź #7 dnia: Stycznia 03, 2004, 02:33:24 pm »
Gra się nieźle zapowiada, tylko obawiam się, że może być za dużo Dragon Balla. Co do robienia gry to osobiście robiłbym ją w flashu (Ładna grafika i mało zajmuje), ale jeżeli chcesz stosować 3D to rób ją w C. to tylko takie sugestie, jak już rozpocząłeś robotę to rób jak uważasz, nie wtrącam się :D Będziesz miał jakąś stronkę o grze czy wypuścisz ją na łamach SZ :?:                            
I got my head checked by a jumbo jet. It wasn't easy but nothing is, no... [Whoo hoo!] Well I feel heavy metal [Whoo hoo!] And I'm pins and I'm needles [Whoo hoo!] Well I lie and I'm easy, all of the time and I'm never sure why I need you... Pleased to meet ya!

Offline Volrath

  • Daredevil
  • **
  • Wiadomości: 136
    • Zobacz profil
    • http://www.dbgpbem.prv.pl
The Kyosei Story
« Odpowiedź #8 dnia: Stycznia 03, 2004, 02:51:17 pm »
Ja nie \"zacząłem\" a jestem niemal w połowie :D
Stronkę się zrobi, przy pierwszym grywalnym demku :D Ale nie mam talentu w PHP, najwyżej trochę HTML\'a :D                            
Aeris: I want to meet you.
Cloud: But I\'m right here.
Aeris: I know, I know what I really mean is, I want to meet...you.

Offline Kumop

  • Soldier
  • Wiadomości: 6
    • Zobacz profil
The Kyosei Story
« Odpowiedź #9 dnia: Stycznia 03, 2004, 09:04:04 pm »
Może jeśli nie dajesz dema to wrzuć jakieś screeny co byśmy mogli się zorientować \"o ćo chodzi?\".                            

Offline Zell Dincht

  • Blade Dancer
  • ********
  • Wiadomości: 1460
  • Dzielny Mały Toster
    • Zobacz profil
The Kyosei Story
« Odpowiedź #10 dnia: Stycznia 03, 2004, 10:57:07 pm »
gameplay taka gierka we flashu by nie przeszla we flashu to mozna zrobic gre ktora przyciagnie na 5 min sa nieliczne wyjatki. to jest troche wiekszy projekt ;)                            
"Zapewne, ponieważ jesteśmy tak stworzeni, że porównywamy wszystko ze sobą i siebie ze wszystkim, więc szczęście i nieszczęście zależy od przedmiotów, z którymi się porównywamy, i przeto nie ma nic niebezpieczniejszego nad samotność. Wyobraźnia nasza, z natury swej skłonna do wzlotów, żywiona fantastycznymi obrazami poezji, stwarza sobie tłum istot stojących na różnych szczeblach, wśród których my stoimy na najniższym i wszystko prócz nas wydaje się wspaniałe, każdy inny jest doskonalszy. A dzieje się to w sposób zgoła naturalny. Czujemy często, że nam czegoś brak - i zda się nam, iż własnie to, czego nam brak, posiada ktoś inny, któremu też przydajemy i to wszystko, co my mamy, i nadto jeszcze pewne idealne zadowolenie. I oto szczęśliwiec jest zupełnie gotów - nasz własny twór!"

Offline FaLa

  • Knight
  • ****
  • Wiadomości: 324
    • Zobacz profil
The Kyosei Story
« Odpowiedź #11 dnia: Stycznia 04, 2004, 11:18:30 am »
Ja zycze zeby ten projekcik sie udal. Kiedy mamy oczekiwac swiatowej premiery ??  :D                            
Posting and You
... Każdy człowiek chce znać przyszłość...
Aż zobaczy jak okrutne przeznaczenie szykuje mu los! Niektórzy wariują ze strachu...
Inni umierają gdy pozostaną pozbawieni nadziei na ocalenie !
Uważaj, bo cena nieograniczonej wiedzy jest wysoka...

Offline Volrath

  • Daredevil
  • **
  • Wiadomości: 136
    • Zobacz profil
    • http://www.dbgpbem.prv.pl
The Kyosei Story
« Odpowiedź #12 dnia: Stycznia 04, 2004, 04:47:24 pm »
Zapraszam wszystkich zainteresowanych na www.kyosei.w.pl, do dyskusji! :D                            
Aeris: I want to meet you.
Cloud: But I\'m right here.
Aeris: I know, I know what I really mean is, I want to meet...you.

Offline Alakair

  • Daredevil
  • **
  • Wiadomości: 155
    • Zobacz profil
The Kyosei Story
« Odpowiedź #13 dnia: Stycznia 16, 2004, 10:33:47 am »
www.xfighter.net
słuchaj a może coś w tym stylu zrobić? (jestem tam adminem i jak chcecie postacie to piszcie do mnie bo jest serwer zamkniety czyli znaczy `smiertelni` nie mogą zakładac postaci)                            
The closer you get to the light, the greater your shadow becomes...

Offline Volrath

  • Daredevil
  • **
  • Wiadomości: 136
    • Zobacz profil
    • http://www.dbgpbem.prv.pl
The Kyosei Story
« Odpowiedź #14 dnia: Stycznia 16, 2004, 11:53:09 am »
Heheheh, ja wogóle chętnie się angażuje w różne projekty :D
W każdym razie moja giera jest enginowo już spoooro napisana, więc na razie zostanę przy niej, w aktualnej formie (jRPG-owo RPG\'owa :D) :D                            
Aeris: I want to meet you.
Cloud: But I\'m right here.
Aeris: I know, I know what I really mean is, I want to meet...you.

Offline Volrath

  • Daredevil
  • **
  • Wiadomości: 136
    • Zobacz profil
    • http://www.dbgpbem.prv.pl
The Kyosei Story
« Odpowiedź #15 dnia: Stycznia 17, 2004, 06:10:07 pm »
Ogłaszam wszem i wobec, że na stronie www.kyosei.w.pl pojawił się pierwszy screen :D                            
Aeris: I want to meet you.
Cloud: But I\'m right here.
Aeris: I know, I know what I really mean is, I want to meet...you.

Offline GamePlay

  • General
  • ******
  • Wiadomości: 604
    • Zobacz profil
    • http://gunzbibo.neostrada.pl
The Kyosei Story
« Odpowiedź #16 dnia: Stycznia 17, 2004, 10:20:51 pm »
To mi przypomina Golden Sun. To nawet wygląda jak Golden Sun tylko w lepszej rozdzielczości. Myślę Volrath, że potrzebny Ci jakiś grafik. Tylko nie myśl, że to niby źle wygląda, ale lepiej by wyglądało gdyby zajął się tym ktoś kto lubi rysować  :|                            
I got my head checked by a jumbo jet. It wasn't easy but nothing is, no... [Whoo hoo!] Well I feel heavy metal [Whoo hoo!] And I'm pins and I'm needles [Whoo hoo!] Well I lie and I'm easy, all of the time and I'm never sure why I need you... Pleased to meet ya!

Offline Volrath

  • Daredevil
  • **
  • Wiadomości: 136
    • Zobacz profil
    • http://www.dbgpbem.prv.pl
The Kyosei Story
« Odpowiedź #17 dnia: Stycznia 18, 2004, 12:55:28 am »
Cóż, grafika mam od artów postaci :D
W każdym razie takiej grafiki mam już troche zrobionej, więc na razie zostanie... z filtrem i cieniami to lepiej wygląda :D (na razie są w fazie testowania, więc na obrachu ich nie ma :D)

Po prostu takie kola jak działający na tamtym forum Toi Shun i reszta mnie mordowali, cobym coś pokazał, więc musiałem, mimo, że na razie zajmuję się nie oprawą (ta która istnieje na razie to jej okrojona wersja do testów engine\'u), a enginem właśnie :D (poza-walkowy jest właściwie skończony).

Ale jeśli jest jakiś chętny grafik lub muzyk - są mile widziani :D. Mój adres i GG są podane w profilu :D                            
Aeris: I want to meet you.
Cloud: But I\'m right here.
Aeris: I know, I know what I really mean is, I want to meet...you.

Offline Kazumaru

  • Komercyjny chłopak
  • SuperMod
  • ***********
  • Wiadomości: 3357
  • Forbidden Lover
    • Zobacz profil
The Kyosei Story
« Odpowiedź #18 dnia: Stycznia 31, 2004, 01:16:01 am »
WOW!! Brawo Volrath! Zycze ci z calego serca aby twoja girka byla naprawde zajebista i aby stala sie popularna wsrod graczy! Wielki szacunek ze podjales sie takiego wyzwania jakim jest robienie gry! Co do screenow to mi sie zbytnio nie podoba grafa, i nie chodzi mi oto ze to 2D czy cus tylko nie wiem krawedzie sa jakies takie ostre(wyzsza rozdzielczosc??? :roll: ) a ja tego strasznie nie lubie zawsze mnie to denerwowalo w grach na PC. Ale wielki szacunek dla ciebie jestem naprawde pod wielkim wrazeniem i nie umiem wyjsc z szoku!!!! Pozdro dla ciebie Volrath, oby twoje hobby przemienilo sie w prace i abys osiagnal taki sukces jak Adrian Chmielarz tego ci zycze :D                            


If I ever hear you say another women's name in your sleep you'll wake up the next morning with your joystick missing... got it?

Offline Volrath

  • Daredevil
  • **
  • Wiadomości: 136
    • Zobacz profil
    • http://www.dbgpbem.prv.pl
The Kyosei Story
« Odpowiedź #19 dnia: Stycznia 31, 2004, 02:27:20 pm »
Owszem, wyższa rozdzielczość - to co jest screenem, w grze zajmuje cały ekran :D Ale to jeszcze bez odpowiednich filtrów graficznych, więc wygląda kijowo... ja robię takie \'zwykłe\' tła, jak będzie rzeba jakiś wypas zrobić (aka krajobrazy czy jakieś obiekty wyjątkowe :D), to mam pod ręką grafika z zamiłowania i prawie wykształcenia (bo kształcić się nie skończył :D), on też pewnie zrobi arty postaci :D

A prawdopodobnie w tą niedzielę wieczorem (późnym) pierwsze grywalne demko :D (jeszcze bez walki, ale będzie można pochodzić, pogadać, pohandlować się, menusy pobadać i wziąść udział w minisubquescie stworzonym na potrzeby dema :D)                            
Aeris: I want to meet you.
Cloud: But I\'m right here.
Aeris: I know, I know what I really mean is, I want to meet...you.