Autor Wątek: Poszukiwacz 3 - Amazonka  (Przeczytany 33139 razy)

Offline Yuzuriha

  • Dead Shadow
  • SemiRedaktor
  • *********
  • Wiadomości: 1742
  • Let's go together ... in to the darkness
    • Zobacz profil
    • http://www.deadshadow666.deviantart.com/
Odp: Poszukiwacz 3 - Amazonka
« Odpowiedź #280 dnia: Marca 29, 2012, 08:49:01 pm »
pola na północy kupuję zaklęcie od czarnoksiężnika

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 3 - Amazonka
« Odpowiedź #281 dnia: Kwietnia 05, 2012, 04:44:11 pm »
Tak jak się spodziewałaś, jeden z twoich kompanów miał nieszczęście natknąć się na syrenę. Zebrałaś drużynę do kupy, budząc się z bólem głowy koło południa, nie odnajdując już śladu rzecznej wiedźmy. Zmęczona i głodna ruszyłaś na północ, zatrzymując się tego dnia w jeden z wiosek na południe od największej w tym regionie karczmy.

Niedaleko wioski odnalazłaś chatkę czarnoksiężnika, który podczas ostatniej wizyty sprzedał ci zaklęcie za mieszek złota. Zastałaś gospodarza w domu, przywitałaś się, wymieniłaś kilka zdań dowiadując się, że przez syreni śpiew straciliście cały jeden dzień. Na koniec rozmowy dokonałaś jeszcze jednego zakupu czując, że zaklęcia mogą ci się niedługo bardzo przydać.



Natknęłaś się na Czarnoksiężnika i kupiłaś od niego czar w zamian za jeden mieszek złota.



====================

Noc spędziłaś w gospodzie, którą odwiedziłaś ostatnio, pijąc i bawiąc się z przyjaciółmi. Wydałaś bardzo dużo pieniędzy, ale późnym wieczorem odkułaś się organizując zawody w siłowaniu się na rękę. Wielu bardzo silnych mężczyzn straciło swoje pieniądze i dumę, przegrywając z twoimi stalowymi mięśniami. Tylko jeden mężczyzna sprawił ci trudność - potężnie zbudowany podróżnik, który w bardzo niepokojący sposób patrzył na Astrid. Po trwającym kilka minut pojedynku udało ci się go jednak pokonać, urażając go na tyle, że opuścił karczmę.

Pod tym samym dachem spotkałaś maga, współlokatora czarnoksiężnika i generalnie nieprzyjemnego typa. Wymieniliście powitania i na tym się skończyły wasze rozmowy. Widać było, że nawet gdyby mag mógłby ci pomóc, to na pewno by nie chciał


Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 3 - Amazonka
« Odpowiedź #282 dnia: Kwietnia 10, 2012, 06:20:18 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 1

Dostępne drogi:

a) Ruiny - teren został zbadany i znajdują się na nim 2 Karty Przygody (Grobowiec i Miecz).
b) Gospoda - rzut kostką (50% szans na pozytywny rezultat, 50% na negatywny).

Offline Yuzuriha

  • Dead Shadow
  • SemiRedaktor
  • *********
  • Wiadomości: 1742
  • Let's go together ... in to the darkness
    • Zobacz profil
    • http://www.deadshadow666.deviantart.com/
Odp: Poszukiwacz 3 - Amazonka
« Odpowiedź #283 dnia: Kwietnia 10, 2012, 06:22:37 pm »
Gospoda

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 3 - Amazonka
« Odpowiedź #284 dnia: Kwietnia 22, 2012, 01:42:23 am »
Sukcesy sportowo-hazardowe z karczmy, w jakiej nocowałaś, zachęciły cię do spróbowania swoich sił na większej scenie. Kolejnego dnia udałaś się do największej gospody w tej krainie. Po wydaniu pieniędzy na jedzenie, picie i nocleg, po raz kolejny wyzwałaś okolicznych siłaczy na pojedynki na rękę. Początki były pełne sukcesów, tak jak poprzednim razem.

Niestety, rodzimi gladiatorzy i ochroniarze należeli do najsilniejszych ludzi w całej krainie. Dwukrotnie większemu od ciebie drabowi udało się ciebie pokonać, przez co straciłaś całą zarobioną tego dnia forsę. Mimo to dobrze się bawiłaś.

Wynik rzutu kostką przy wizycie w Gospodzie: 3

Straciłaś mieszek złota.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 3 - Amazonka
« Odpowiedź #285 dnia: Kwietnia 22, 2012, 02:14:39 am »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 6

Dostępne drogi:

a) Wioska - we Wiosce możesz odwiedzić Kowala, Medyka i Mędrca i korzystać z ich usług.
b) Miasto - możesz odwiedzić w nim Medyka, Alchemika i Czarodziejkę i korzystać z ich usług.

Offline Yuzuriha

  • Dead Shadow
  • SemiRedaktor
  • *********
  • Wiadomości: 1742
  • Let's go together ... in to the darkness
    • Zobacz profil
    • http://www.deadshadow666.deviantart.com/
Odp: Poszukiwacz 3 - Amazonka
« Odpowiedź #286 dnia: Kwietnia 22, 2012, 11:01:14 am »
Miasto odwiedzam czarodziejkę

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 3 - Amazonka
« Odpowiedź #287 dnia: Kwietnia 27, 2012, 08:01:06 pm »
Na dalszą podróż udałaś się na zachód, jako cel obierając sobie największe miasto w tej krainie. Podróżowałaś z daleka od głównych dróg, nie chcąc zwracać na siebie zbyt wielkiej uwagi, mając przeczucie, że wielu twoich wrogów mogłoby cię odnaleźć. Do miasta dotarłaś bezpiecznie wraz ze zmierzchem.

Towarzyszom poleciłaś wykupienie pokoju w karczmie, sama zaś udałaś się na odwiedziny do czarodziejki Fabienne. Podczas pierwszej wizyty próbowała cię zabić, natomiast podczas ostatniej dała ci zaklęcie. Byłaś ciekawa co stanie się tym razem. Nacisnęłaś klamkę i weszłaś ciemnego przedsionka jej atelier, wołając czarodziejkę. Drzwi zamknęły się z trzaskiem nim przeszłaś trzy kroki.
- Dobra, zrobimy tak - głos Fabienne dobiegał gdzieś z góry, lecz nie widziałaś jej w półmroku - Położysz swoją różdżkę na stole, potem obrócisz się i wyjdziesz. W zamian obiecuję się cię nie zabijać. Zgoda?
- Nie jestem przekonana - odpowiedziałaś, wyciągając długi nóż, który trzymałaś za pasem. Wycofałaś się do drzwi i, tak jak przypuszczałaś, nie dało się ich otworzyć.
- Lepiej szybko zmień zdanie! - dwie kule ogniste poleciały w twoim kierunku, lecz udało ci się ich uniknąć. Wskoczyłaś pod duży stół po środku jej parterowego pokoju. Zauważyłaś, że jej czary uszkodziły drzwi wejściowe.
- Po prostu odłóż tą różdżkę dobra? Nie będzie mi się chciało tego wszystkie sprzątać - czarodziejka posłała kolejne dwie kule ogniste, które przełamały drewniany stół stanowiący twoją osłonę. Biegiem ruszyłaś do drzwi, uderzając je z barku, wyłamując jeden zawias. Nim udało ci się je skutecznie zniszczyć, czarodziejka ugodziła cię czarem, który przeszył twoje ciało niewyobrażalnym bólem. Ostatnimi siłami rozwaliłaś drzwi kopnięciem i wypadłaś na zewnątrz, wciąż czując na sobie wpływ wrogiej magii.

Wynik rzutu kostką przy wizycie u Czarodziejki: 3

Straciłaś punkt mocy (5->4).

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 3 - Amazonka
« Odpowiedź #288 dnia: Kwietnia 28, 2012, 12:01:39 am »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 5

Dostępne drogi:

a) Pola - teren został już zbadany przez innego poszukiwacza i leżą na nim 2 Karty Przygody.
b) Równiny - teren został już zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody.

Offline Yuzuriha

  • Dead Shadow
  • SemiRedaktor
  • *********
  • Wiadomości: 1742
  • Let's go together ... in to the darkness
    • Zobacz profil
    • http://www.deadshadow666.deviantart.com/
Odp: Poszukiwacz 3 - Amazonka
« Odpowiedź #289 dnia: Kwietnia 28, 2012, 11:02:32 am »
Pola

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 3 - Amazonka
« Odpowiedź #290 dnia: Maja 16, 2012, 10:22:09 pm »
Choć resztę wieczoru spędziłaś przyjemnie, efekt działania zaklęcia, jakim oberwałaś podczas wizyty u czarodziejki, czułaś przez cały czas. Urok nie minął również rankiem - z większym trudem przyszło ci skupianie uwagi, twoi towarzysze kilka razy musieli powtarzać słowa wypowiadane w twoim kierunku, gdyż wpadałeś w nagłe, nieuzasadnione niczym zamyślenie. Nie miałaś jednak problem z maszerowaniem i miałaś nadzieję, że jak oddalisz się wystarczająco od miasta, może znowu odzyskasz psychiczną sprawność.

Pod wieczór zaszłaś bardzo daleko na południe. Podczas badania przeplatanych rzadkimi lasami pól, do jakich się zbliżyłaś, natknęłaś się na budowlę, które ponownie skłoniła cię do zakwestionowania swojego psychicznego zdrowia. Przecierałaś długo oczy, ale obraz nie znikał - stałaś przed chatką na kurzej nodze. Po bliższych oględzinach odkryłaś, że rzeczona stopa była podejrzanie sugestywnie wyglądającym drzewem, zbyt chudym, aby mogło utrzymać ciężar stojącej na nim chałupy. Z daleka śmierdziało to magią.

Twojej uwadze nie umknął również mężczyzna, który z niezwykłym zapałem próbował ściąć podporę domu - z zaciekłością uderzał w kurzą nogę oburęcznym toporem, który zdawał się jednak nie dokonywać żadnych zniszczeń. Zidentyfikowałaś drwala jako ofiarę magicznego szaleństwa, jakie spotykałaś po obu stronach rzeki. Nie zdziwił cię fakt, że ruszył na ciebie z bojowym okrzykiem gdy tylko pojawiłaś się w jego polu widzenia.



Rozpoczęłaś walkę z Szalonym Wojownikiem

Twoja skuteczność: 11 (siła) + 2 (przedmioty) + 4 (rzut kostką) = 17
Skuteczność wroga: 3 (siła) + 4 (rzut kostką) = 7

Zwyciężyłaś w walce! Szalony Wojownik ucieka 1 pole dalej, zgodnie z kierunkiem ruchu wskazówek zegara.

======================

Zaintrygowana nietypowym znaleziskiem, postanowiłaś zajrzeć do środka. Gdy zbliżyłaś się z góry zleciała sznurowa drabina - gospodarz był w domu i zapraszał cię do siebie. Wdrapałaś się do góry i stanęłaś przed otwierającym się drzwiami, które ukazały drobną, dziwnie ubraną kobietę. Wiedziałaś, że jest czarownicą nim się odezwała. Nie przedstawiła się, ale miałaś pewnie hipotezy na temat jej imienia.

Czarownica okazała się milsza niż spotykane przez ciebie dotychczas parające się magią kobiety. Okazała ci wdzięczność za uratowanie jej chatki przed szalonym topornikiem, choć byłaś całkiem pewna, że agresor ani przez chwilę nie groził wiedźmie. Przyjęłaś jej zaproszenie do środka, odmówiłaś propozycji poczęstunku, lecz czarownica nalegała, abyś przyjęła nagrodę. Poprosiłaś o to, na czym nieznajoma najlepiej się znała - o czary.



Wynik rzutu kostką podczas spotkania z Czarownicą: 6

Zyskałeś nowy czar.



Posiadasz już maksymalną ilość czarów. Postanowiłaś wymienić jedno ze starych zaklęć na nowo zdobyte.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 3 - Amazonka
« Odpowiedź #291 dnia: Maja 19, 2012, 03:12:56 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 4

Dostępne drogi:

a) Pola - teren został zbadany i znajdują się na nim Karta Przygody (Czarownica).
b) Puszcza - teren został zbadany i znajdują się na nim Karty Przygody (Labirynt).
c) Most - oznacza zaatakowanie strażnika (siła 9).

Offline Yuzuriha

  • Dead Shadow
  • SemiRedaktor
  • *********
  • Wiadomości: 1742
  • Let's go together ... in to the darkness
    • Zobacz profil
    • http://www.deadshadow666.deviantart.com/
Odp: Poszukiwacz 3 - Amazonka
« Odpowiedź #292 dnia: Maja 20, 2012, 09:04:47 pm »
Puszcza

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 3 - Amazonka
« Odpowiedź #293 dnia: Maja 29, 2012, 10:20:59 pm »
Spotkanie z sympatyczną czarownicą odrobinę poprawiło w twoich oczach wizerunek zajmujących się magią kobiet. Wiedziałaś jednak jak podatne one są na wahanie nastrojów, dlatego wczesnym rankiem kolejnego dnia ruszyłaś na wschód, nie przebywać zbyt długo w jej okolicy. Marsz szedł sprawnie, lecz po południu spotkałaś się z bardzo silną burzą, która zmusiła cię do zatrzymania się wcześniej, niż planowałaś. Zdecydowałaś schronić się przed deszczem w gęstej puszczy.

Znałaś to miejsce - las stanowił magiczny labirynt, stworzony z nieznanych ci celów. Zdołałaś jednak dobrze poznać tą pułapkę i nawet w stanie umysłowego osłabienia byłaś w stanie sprawnie w niej nawigować. Resztę popołudnia spędziłaś na przemykanie wąskimi ścieżkami wzdłuż ścian ze splecionych ciasno gałęzi, szukając śladów ofiar zagubionych w labiryncie. Niestety, nikogo nie odnalazłaś.



Trafiłaś do labiryntu, jednak się w nim nie zgubiłeś.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 3 - Amazonka
« Odpowiedź #294 dnia: Maja 29, 2012, 11:07:55 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 2

Dostępne drogi:

a) Pola - teren został zbadany i znajdują się na nim Karta Przygody (Jaskinia).
b) Wzgórza - teren został zbadany i znajdują się na nim Karty Przygody (Labirynt).
c) Most - oznacza zaatakowanie strażnika (siła 9).

Offline Yuzuriha

  • Dead Shadow
  • SemiRedaktor
  • *********
  • Wiadomości: 1742
  • Let's go together ... in to the darkness
    • Zobacz profil
    • http://www.deadshadow666.deviantart.com/
Odp: Poszukiwacz 3 - Amazonka
« Odpowiedź #295 dnia: Maja 30, 2012, 07:09:38 pm »
Pola zwiedzam jaskinię

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 3 - Amazonka
« Odpowiedź #296 dnia: Czerwca 18, 2012, 11:06:04 pm »
Kolejnego dnia dalej padał deszcz. Nic nie mogłaś na to poradzić i byłaś zmuszona podróżować przy niesprzyjającej pogodzie. Nawet z doświadczonymi zwiadowcami w swojej drużynie z trudem znajdowałaś drogę i z trudem dotarłaś do pierwszych ludzkich osad na wschodzie. Znałaś w okolicy doskonałe miejsce do schronienia się przed deszczem, a także dające szansę na zarobienie dodatkowych pieniędzy.

Późnym popołudniem odnalazłaś jaskinię, w jakiej byłaś już bardzo często. Na jej skraju rozpaliliście ognisko i osuszyliście swoje ubrania. Następnie razem ze swoimi zwiadowcami ruszyłaś w głąb jaskini, po raz kolejny przeszukując ją pod kątem kosztowności. Spędziliście tam blisko godzinę, nie odnajdując prawie żadnych monet, jednak w jednej z sal odkryłaś dużą, złotą misę, która Astrid zidentyfikowała jako cenny artefakt.



Wynik rzutu kostką przy wizycie w jaskini: 5

Zyskałaś dwa mieszki złota!

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 3 - Amazonka
« Odpowiedź #297 dnia: Czerwca 18, 2012, 11:23:41 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 5

Dostępne drogi:

a) Kapliczka - możesz skorzystać tu z usług mnichów i wyleczyć za opłatą utracone punkty wytrzymałość.
b) Ruiny - teren został częściowo zbadany i znajduje się na nim Karta Przygody (Grobowiec). Można go jednak dalej eksplorować.
c) Most - oznacza zaatakowanie strażnika (siła 9).

Offline Yuzuriha

  • Dead Shadow
  • SemiRedaktor
  • *********
  • Wiadomości: 1742
  • Let's go together ... in to the darkness
    • Zobacz profil
    • http://www.deadshadow666.deviantart.com/
Odp: Poszukiwacz 3 - Amazonka
« Odpowiedź #298 dnia: Czerwca 19, 2012, 10:26:26 am »
Most

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 3 - Amazonka
« Odpowiedź #299 dnia: Czerwca 19, 2012, 07:02:54 pm »
Rozpoczęłaś walkę ze Strażnikiem.

Twoja skuteczność: 11 (siła) + 2 (przedmioty) + 4 (rzut kostką) = 17
Skuteczność Strażnika: 9 (siła) + 2 (rzut kostką) = 11

Zwyciężyłaś w walce! Możesz kontynuować ruch w Krainie Środkowej.

Pozostałe pola do przejścia: 2

Dostępne drogi:

a) Przeklęta Polana - teren został zbadany przez innego poszukiwacza i znajdują się na nim Karta Przygody.
b) Ukryta Dolina - teren nadaje się do eksploracji (3 Karty Przygody).
« Ostatnia zmiana: Czerwca 20, 2012, 04:59:44 pm wysłana przez Tantalus »