Autor Wątek: Final Fantasy XII HELP!  (Przeczytany 134865 razy)

Offline wodzu89

  • Soldier
  • Wiadomości: 4
    • Zobacz profil
Odp: Final Fantasy XII HELP!
« Odpowiedź #740 dnia: Lutego 15, 2011, 03:29:39 pm »
Też się zastanawiałem ale na filmikach od samego początku już tak mają

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Final Fantasy XII HELP!
« Odpowiedź #741 dnia: Lutego 15, 2011, 03:38:04 pm »
Ha, ciekawa sprawa. Problemem jest to, że ty wcale nie grasz w Final Fantasy XII. Grasz w "Final Fantasy XII International Zodiac Job System". Jedną z cech tej reedycji jest właśnie podzielenie jednego, dużego Licence Boarda na 12 kawałków, które przypisuje się danym klasom postaci (czegoś takiego nie było w oryginale). Nie znam szczegółów, ale strzelam, że w pewnym momencie fabularnym będziesz mógł zmienić swoim postaciom klasy postaci na inne, ewentualnie dalsze drzewka odblokowuje się na samym Licence Boardzie.

EDIT:: Bad news. Sprawdziłem sprawę i niestety, jesteś skazany na życie z takim Licence Boardem, jaki wybrałeś swoim postaciom. Nie da się go zmienić.

http://finalfantasy.wikia.com/wiki/License_Board#International_Zodiac_Job_System
« Ostatnia zmiana: Lutego 15, 2011, 03:49:54 pm wysłana przez Tantalus »

Offline wodzu89

  • Soldier
  • Wiadomości: 4
    • Zobacz profil
Odp: Final Fantasy XII HELP!
« Odpowiedź #742 dnia: Lutego 15, 2011, 04:33:41 pm »
I wszystko jasne. Wielkie dzieki Muszę załatwić sobie zwykłe FF XII. A jest jakaś jeszcze różnica poza tym ?

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Final Fantasy XII HELP!
« Odpowiedź #743 dnia: Lutego 15, 2011, 06:29:33 pm »
To są rzeczy, które zostały wprowadzone do FFXII IZJS, a których nie było w FFXII. Nie chcę mi się tłumaczyć:

    * The Zodiac Job System – There are now 12 License Boards, each one representing a Job. Once a character chooses that Job however, they are stuck with it throughout the entire game. Isolated licenses can be accessed by unlocking espers and quickenings.
    * Trial Mode – The party must fight through 100 stages, each one containing stronger monsters. Completing this mode unlocks New Game+: Weak Mode.
    * Controllable Guests – Guest characters can now be controlled, and their gambits can be edited. Their equipment cannot be removed.
    * Controllable Espers – Espers can now be controlled once summoned, and their gambits can be edited. You can now use their ultimate attack whenever you feel like it.
    * Speed Boost – Pressing the L1 button speeds up the game, making getting around much easier.
    * Gambit Changes – There are 16 new gambits. All the gambits can be bought upon leaving Barheim Passage.
    * Item Changes – New items have been added, and some of their effects have been slightly changed.
    * Enemy Changes – Enemies have been changed slightly, plus new enemies have been added. A battle against all five Judge Magisters is also included.
    * Magick Changes – Some magic has been renamed, while others have been moved to other categories; Brave and Faith are now White Magick for example. Not all Magick can be bought, and some must be found in treasure pots.
    * Equipment Changes – New weapons have been added, like the Excalipoor, while others have been slightly changed. Armor and accessories have also been slightly changed. Some weapons have different elemental alignments.
    * Shop Listings – Some shops have had their inventory changed.
    * Mist Knack (Quickening) Changes – Mist knacks no longer take up MP. Instead, they have their own Mist gauge.
    * MP Changes – Since Mist Knacks do not use MP now, obtaining Mist Knacks does not increase MP. Instead, characters simply get more MP as they level up. Max MP is determined by your job.
    * New Game+ – Two New Game+ modes are available. Strong Mode, where all characters begin at level 90, and Weak Mode, where all characters begin at level 1 and never level up. Nothing carries over into these new save files.
    * Treasure Respawns – Treasures pots now respawn by just moving one screen away.
    * Treasure Item Changes - Some items inside coffers have been switched around, added, or removed.
    * Break Damage Limit – There is no damage limit any more. If a character does more than 9,999 damage, the game will show it. Against very weak enemies, it is possible to achieve over 100,000 HP of damage with a single attack.

Offline kALWa888

  • Redaktor
  • *****
  • Wiadomości: 426
    • Zobacz profil
Odp: Final Fantasy XII HELP!
« Odpowiedź #744 dnia: Lutego 15, 2011, 07:46:42 pm »
Przydałaby mi się ta wersja. Podoba mi się możliwość kontrolowania Gości i Esperów. Za to doskwierałby mi pewnie przymus dobrania klasy każdej z postaci. Podobało mi się to w Final Fantasy XII, że każda postać może obsługiwać każdy rodzaj oręża i magii. Ciekawi mnie tryb Weak Mode gdzie się nie podbija doświadczenia. Gra pewnie jest irytująca i bardzo trudna w tym trybie skoro przez całą grę postacie mają 1LV. Ale to już dla maniaków i poszukujących wyzwań heh.
No i jak zwykle gra wyszła jedynie w systemie NTSC. Co równałoby się z zakupem konsoli PS2 w tym systemie, no chyba że PS3 by to dźwignął w co trochę wątpię bo dużo słyszałem o niskiej kompatybilności wstecznej PS3.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Final Fantasy XII HELP!
« Odpowiedź #745 dnia: Lutego 15, 2011, 07:55:06 pm »
Cytuj
słyszałem o niskiej kompatybilności wstecznej PS3.

Chciałeś napisać "nieistniejącej kompatybilności", jeżeli pominąć wczesne modele PS3.

Offline kALWa888

  • Redaktor
  • *****
  • Wiadomości: 426
    • Zobacz profil
Odp: Final Fantasy XII HELP!
« Odpowiedź #746 dnia: Lutego 15, 2011, 08:06:33 pm »
Mówiłem o właśnie wczesnych modelach PS3. Nie wiem jak jest z nowymi ale słyszałem właśnie że jest jeszcze gorzej, tak jak mówisz. Too bad, raczej niełatwo jest dostać konsolę PS2 w systemie NTSC i moją jedyną nadzieją pozostaje eBay tym bardziej że jest trochę tytułów które nie zostały wydane w Europie. Dobrze że PS3 i PSP jak również Wii i DS nie mają blokady regionalnej.

Offline The_Reaver

  • Heartless Engineer
  • Redaktor
  • *********
  • Wiadomości: 2086
  • Dark Keyblade Master
    • Zobacz profil
Odp: Final Fantasy XII HELP!
« Odpowiedź #747 dnia: Lutego 15, 2011, 10:47:48 pm »
Ps3 Nie ma blokady na gry z PS3. Nie wiem, czy się cos zmieniło, ale według moich informacji, PS3 ma blokadę regionalną na gry z Ps2 i PSX. Czyli, przeróbkę musisz zrobić i tak.
I'm in Space!

Offline nowy00

  • Soldier
  • Wiadomości: 43
    • Zobacz profil
Odp: Final Fantasy XII HELP!
« Odpowiedź #748 dnia: Maja 11, 2011, 12:41:44 pm »
Mam pytanie odnosnie
teleport stones.czy trzeba
je oszczedzac,czy moze
puzniej (jestem po tomb of
 raithwall) bedzie
mozliwosc ich kupna lub
natrzepania ich od jakis
wrogow.jak tak to jak je
zdobyc.mee...sorry za
pisownie ale nadaje z
komorki.
Nowy

Offline Yuzuriha

  • Dead Shadow
  • SemiRedaktor
  • *********
  • Wiadomości: 1742
  • Let's go together ... in to the darkness
    • Zobacz profil
    • http://www.deadshadow666.deviantart.com/
Odp: Final Fantasy XII HELP!
« Odpowiedź #749 dnia: Maja 11, 2011, 12:53:21 pm »
Z tego co wiem nie koniecznie.Później z jakiś potworków wypadają,niestety nie pamiętam z jakich i chyba na bazarze po jakimś dłuższym czasie można je kupić w Rabanastre.

Offline DarkAura16

  • Knight
  • ****
  • Wiadomości: 353
  • Nikt specjalny.
    • Zobacz profil
Odp: Final Fantasy XII HELP!
« Odpowiedź #750 dnia: Maja 11, 2011, 07:14:26 pm »
Teleport stones można kupić na bazarze w Rabanastre, jak pójdziemy do klanu Centurio i zostaniemy pełnoprawnym członkiem(siedziba jest w północnym sektorze Rabanastre). Można też je kupić podczas 'luźnego lotu' airshipem do jakiegokolwiek miasta.

Offline nowy00

  • Soldier
  • Wiadomości: 43
    • Zobacz profil
Odp: Final Fantasy XII HELP!
« Odpowiedź #751 dnia: Maja 11, 2011, 10:14:31 pm »
Acha,bazary dobra sprawa
:-)
Nowy

Offline GaWloo

  • Soldier
  • Wiadomości: 1
    • Zobacz profil
Odp: Final Fantasy XII HELP!
« Odpowiedź #752 dnia: Czerwca 26, 2011, 05:42:53 pm »
Mam dwa pytanka:
1. Może mnie ktoś naprowadzić na trop Deathgaze(ten ze zlecenia od traveler).
2.jak pootwierać drzwi w Nacroholm of Nebudis (tak wiem w że ktoś w Nabreus Deadlands ma coś o tym do powiedzenia ale ja jestem noga z angielskiego).
 Z góry dzięki !!

Offline kALWa888

  • Redaktor
  • *****
  • Wiadomości: 426
    • Zobacz profil
Odp: Final Fantasy XII HELP!
« Odpowiedź #753 dnia: Czerwca 27, 2011, 07:33:36 pm »
Lokacja: Airship.
Gadaj z podróżnikiem (traveler) kiedy tylko spotkasz go na tym całym lotnisku, terminalu czy co to tam jest. Gdy Deathgaze się pojawi chłopiec da ci znać. Wtedy wejdziesz do statku i ukaże się scenka, w której wszyscy panikują. Po niej zacznie się walka.

Offline andchaos

  • Adventurer
  • *
  • Wiadomości: 72
    • Zobacz profil
    • Andchaos Game Cave v3.0
Odp: Final Fantasy XII HELP!
« Odpowiedź #754 dnia: Czerwca 30, 2011, 03:00:54 am »
2.jak pootwierać drzwi w Nacroholm of Nebudis (tak wiem w że ktoś w Nabreus Deadlands ma coś o tym do powiedzenia

Quest Nacroholm of Nebudis rozpoczyna się po rozmowie z Ma'kleou w Nabreus Deadlands / The Muted Scarp. Nastepnie spotykasz Roh'kenmou w Daran's House w Lowtown w Rabanastre. Celem jest przyniesienie mu czterech części medalionu. po czym uzyskasz pierwszy medalion. Medalion of Bravery. i szukasz kolejnego. medaliony są trzy, i każdy otwierał jedną z komnat w Nacroholm of Nebudis.

Offline nowy00

  • Soldier
  • Wiadomości: 43
    • Zobacz profil
Odp: Final Fantasy XII HELP!
« Odpowiedź #755 dnia: Grudnia 14, 2011, 12:23:35 pm »
Mógłby ktos pomóc ? Jestem po pierwszej walce z Gilgameshem w Lhusu Mines i aby rozpocząć drugie starcie muszę miec Site 11 Key,aby otworzyć brame prowadzącą do niego.Nie mam tego klucza,skad go wziąć? Pamietam ze byla jakas scenka w której chlopiec upuszcza ten klucz w rozpadline. Help me !!!
Nowy

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Final Fantasy XII HELP!
« Odpowiedź #756 dnia: Grudnia 14, 2011, 01:31:38 pm »
Prawda, klucz wypadł przez rozpadlinę. No ale to wszystko działo się na latającym kontynencie Bhujerba, więc klucz spadł gdzieś do wody. Czyli przepadł, krótko mówiąc.

No chyba, że akurat prąd morski porwał go i wyrzucił gdzieś na jakiejś plaży...

Offline nowy00

  • Soldier
  • Wiadomości: 43
    • Zobacz profil
Odp: Final Fantasy XII HELP!
« Odpowiedź #757 dnia: Grudnia 14, 2011, 02:07:39 pm »
No to jak mam teraz dopaść tego dziada Gilgamesha
Nowy

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Final Fantasy XII HELP!
« Odpowiedź #758 dnia: Grudnia 14, 2011, 02:37:22 pm »
Eh, jak bardziej można jeszcze podpowiedzieć. Plaża. Idź do Phon Coast, do tego obozowiska i pogadaj z kolesiem na wzgórzu.

Offline DarkAura16

  • Knight
  • ****
  • Wiadomości: 353
  • Nikt specjalny.
    • Zobacz profil
Odp: Final Fantasy XII HELP!
« Odpowiedź #759 dnia: Grudnia 14, 2011, 02:40:29 pm »
Klucz znajduje sie w
Phon Coast na terenie
gdzie jest Save i tablica
z markami.Chyba na
zachód od Save'a siedzi
dwóch kolesi obok skał
(jeden ma chyba na
imię Fallen Bujehrban) i
obok niego lezy klucz.