Autor Wątek: Final Fantasy VII HELP!  (Przeczytany 106618 razy)

Offline 7cloud7

  • Adventurer
  • *
  • Wiadomości: 99
    • Zobacz profil
Final Fantasy VII HELP!
« Odpowiedź #40 dnia: Listopada 25, 2004, 02:16:38 pm »
Ptche były dostępne na Subarashii fantasy ale jako że strona jest zamknięta chyba już ich niedostaniesz ja mam jakieś na kompie więc mogę ci przesłać na maila jeżeli bardzo ci zależy ale tłumaczą tylko jakieś 50% gry więc niewiem czy jest sens...

Offline Yuzuriha

  • Dead Shadow
  • SemiRedaktor
  • *********
  • Wiadomości: 1742
  • Let's go together ... in to the darkness
    • Zobacz profil
    • http://www.deadshadow666.deviantart.com/
Final Fantasy VII HELP!
« Odpowiedź #41 dnia: Listopada 25, 2004, 03:49:23 pm »
Dobra wracając do Chocobów,udało mi się otrzymać zielonego i niebieskiego,ale problem jest inny...nie mogę ich spażyc.Oczywiście są innej płci,ale Bill mówi coś,że nie mogę ich spażyć bo są za młode czy coś w tym rodzaju.Oba mam również na klasie S....i co ja mam z tym zrobić?

MarvelliX

  • Gość
Final Fantasy VII HELP!
« Odpowiedź #42 dnia: Listopada 25, 2004, 04:09:51 pm »
Masz sie szlajać po świecie albo grać w Golden Soucer do czasssu gdy dorosssną... mysle że 2h wyssstarczy :>

Offline Siobol

  • Soldier
  • Wiadomości: 5
    • Zobacz profil
Final Fantasy VII HELP!
« Odpowiedź #43 dnia: Listopada 25, 2004, 05:51:30 pm »
Witam, mam pewnien problem. Jestem posiadaczem oryginalnej wersji Final Fantasy VII, ale niestety, pierwsza płyta jest troche porysowana i jeden filmik nie chce sie odpalic. Mianowicie jest to sekwencja gdy po raz pierwszy dostajemy Tiny Bronko i zostaje on zestrzelony. Film mi nie dziala i dlatego nie moge przejsc gry!!! Po prostu wyrzuca mnie z niej! Szlag mnie juz trafia! Czy ktos moglby mi pomoc? Chodzi mi o to ze przesle komus mojego sejwa i ktos inny przejdzie ten moment zasejwuje i odesle mi go. Bardzo prosze o pomoc!!! Wrecz blagam!!! Znajdzie sie jakis chetny??? Z gory thx i pozdrawiam!

Offline Kazumaru

  • Komercyjny chłopak
  • SuperMod
  • ***********
  • Wiadomości: 3357
  • Forbidden Lover
    • Zobacz profil
Final Fantasy VII HELP!
« Odpowiedź #44 dnia: Listopada 25, 2004, 05:54:29 pm »
ja ci z chęcią pomoge... sprawdź to...
http://www.albinoblacksheep.com/flash/posting.php

a później wejdź sobie do działu "HELP"... i miej oczy szeroko otwarte...


If I ever hear you say another women's name in your sleep you'll wake up the next morning with your joystick missing... got it?

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Final Fantasy VII HELP!
« Odpowiedź #45 dnia: Listopada 25, 2004, 06:15:15 pm »
Gragghhh... ehh... Gipsi... byłeś pierwszy. Ja bym temu szanownemu panu z miejsca Warninga dał. Ludzie!!! Uczcie się angielskiego albo zapytajcie kogoś co znaczy tajemniczy napis HELP. Tam się zadaje takie pytania... masz Siobol szczęście, że mnie Gipsi wyprzedził... ehh...

Offline Siobol

  • Soldier
  • Wiadomości: 5
    • Zobacz profil
Final Fantasy VII HELP!
« Odpowiedź #46 dnia: Listopada 25, 2004, 07:37:27 pm »
Ej no sry bardzo, ale nawet nie wiedzialem, ze jest cos takiego jak HELP :) Oczywiscie moj blad sie juz wiecej nie powtorzy. Czy teraz, jezeli juz wszystko jest ok, ktos moze mi pomoc?

MarvelliX

  • Gość
Final Fantasy VII HELP!
« Odpowiedź #47 dnia: Listopada 25, 2004, 07:45:27 pm »
Jak szybko ci to czeba? :>
Jakiego emulatora używasz i na której to było płycie :P

A nimi sie nie przejmuj bo ossstatnio nażekali że nie mają kgogo owalać za ssspamowanie :P
« Ostatnia zmiana: Listopada 25, 2004, 07:51:07 pm wysłana przez Marvell »

Offline Siobol

  • Soldier
  • Wiadomości: 5
    • Zobacz profil
Final Fantasy VII HELP!
« Odpowiedź #48 dnia: Listopada 25, 2004, 08:05:35 pm »
nio raczej szybko :) gram w wersje Finala na PC... a ta akcja to jest na pierwszej plycie... nie spoko, zostalem tutaj "mile" przywitany :)

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Final Fantasy VII HELP!
« Odpowiedź #49 dnia: Listopada 25, 2004, 08:14:17 pm »
dobra.... w ramach rekompensaty za mą agresje jestem w stanie przjeść ci ten moment. Tak się składa, że ja też grałem i mam wersję PC FFVII, więc podeślij mi swojego save'a na adres tantalus@op.pl, a postaram ci go na nastepny dzień odesłać po filmiku z Tiny Bronco.

PS. Sam mówiłeś Marv, że uczę się od Ciebie
« Ostatnia zmiana: Listopada 25, 2004, 08:15:23 pm wysłana przez Tantalus »

Offline Siobol

  • Soldier
  • Wiadomości: 5
    • Zobacz profil
Final Fantasy VII HELP!
« Odpowiedź #50 dnia: Listopada 25, 2004, 08:22:09 pm »
ooo dzieki wielkie! widze, ze to forum ma swietnych adminow :) (podliz :)) zaraz wysle maila. jeszcze raz wielkie dzieki!

MarvelliX

  • Gość
Final Fantasy VII HELP!
« Odpowiedź #51 dnia: Listopada 25, 2004, 08:27:50 pm »
Ehhh i dobrze że ty to wziołes bo ja mam na PSX :P

Cytuj
widze, ze to forum ma swietnych adminow
Eee w ssssumie to nie jesssteśmy adminami on jesssst redaktorem który lubi nauczać ssspamerów a ja modem o miłym charakterze :P






Cytuj
Sam mówiłeś Marv, że uczę się od Ciebie
I dobrze ci to idzie :>
« Ostatnia zmiana: Listopada 25, 2004, 08:29:19 pm wysłana przez Marvell »

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Final Fantasy VII HELP!
« Odpowiedź #52 dnia: Listopada 25, 2004, 09:05:34 pm »
No i po bólu... sejw poleciał spowrotem... swoją drogą, to nieźle sobie skład odjebałeś Siobol... 50 Level i limity 3 poziomu przed zdobyciem Cid'a.... heh.... musiało ci się nudzić ostrow domu...

Offline Siobol

  • Soldier
  • Wiadomości: 5
    • Zobacz profil
Final Fantasy VII HELP!
« Odpowiedź #53 dnia: Listopada 25, 2004, 09:11:32 pm »
hmmm? wyslales juz? bo jeszcze do mnie nie doszedl... niee, az tak bardzo mi sie nie nudzi :) po prostu gram juz w tego finala prawie miecha, nio i sie tych godzin troche nazbieralo :)  

Offline YuNa

  • Soldier
  • Wiadomości: 20
    • Zobacz profil
    • http://
Final Fantasy VII HELP!
« Odpowiedź #54 dnia: Listopada 26, 2004, 04:53:00 pm »
Ja mam tylko jedno pytanko do 7cloud7       Skodn takiego fajnego obrazka zdobyles ?????
Ja tez taki chce !!       :lol:  :lol:  :grin:  =]
AHA i jeszcze te 50 levele przed zdobyciem Cida. To nic takiego ja mialem w Wutai po tym jak Yuffie ukradla mi materie ( utknolem :P )  to trenowalem i mialem 81 clouda innymi zas 79-80 :P i co wy na to ???? :P  
« Ostatnia zmiana: Listopada 26, 2004, 04:56:48 pm wysłana przez YuNa »
Gra: Ragnarok Online
Obecny Server: Kaz3RO (holy )
Postacie (Characters ) :  
Yoshimitsugo-level 142 Assassin Cross
exp points:116550711
Gildia: Legendary Warriors - polska gildia

"Wtedy Muradim sięgnął po swój wielki dwuręczny topór w czasie gdy Rycerz Krwi przebijał jego pancerz ciężkim mieczem...zamachał się i jednym długim cięciem ścioł głowę przeklętemy rycerzowi po czym wstał i zaczął dma rogi Thora co oznaczało, że Wielka Bitwa Krasnoludów z Dun'Morgoth została zakończona zwycięsko a Potępięcy z Mrocznych Otchłani powrucili do swych czeluści"
                             Kronikarz: Grimual Srebrzystobrody

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Final Fantasy VII HELP!
« Odpowiedź #55 dnia: Listopada 26, 2004, 05:04:07 pm »
brawo YuNa!!!! Oby tak dalej... właśnie za tego posta dostałeś ode mnie swojego trzeciego Warninga!!! Szczerze gratuluję... jeszcze chyba nikt nie dojechał do 100... może będziesz pierwszy? Jak dalej będziesz tak spamował, to masz duże szanse....

Offline filipek

  • Soldier
  • Wiadomości: 2
    • Zobacz profil
Final Fantasy VII HELP!
« Odpowiedź #56 dnia: Grudnia 12, 2004, 12:31:51 am »
czesc, mam taki troche problem (zreszta nie pierwszy, damn) z ff7 pod windowsem. wlasnie dostalem w swoje rece stery highwinda ... ale [assist] jest skojarzony z dwiema akcjami - toggle map i move forward! No i zgodnie z prawami Murphy'ego [assist] powoduje oczywiscie toggle map ... pomocy :)
btw, do ktoregos z poprzednich postow - mialem to samo z cidem wskakujacym na samolot, przenioslem sie z xp na 98 i zadzialalo ... to ff7 na pc jest jednak niestabilne :/

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Final Fantasy VII HELP!
« Odpowiedź #57 dnia: Grudnia 12, 2004, 12:36:54 am »
eee.... to może..... ee...... zmień sterowanie? Ja sobie zupełnie przestawiłem klawisze, bo mi było niewygodnie grać na NumPadzie, który jest jako sterowanie domyślne...

Offline filipek

  • Soldier
  • Wiadomości: 2
    • Zobacz profil
Final Fantasy VII HELP!
« Odpowiedź #58 dnia: Grudnia 19, 2004, 01:48:19 pm »
Probowalem. Zreszta, co to mogloby dac? [assist] to [assist], a nie jakis konkretny klawisz... Sam mam tez zmienione sterowanie, probowalem m.in. dawac domyslne, ale i to nic nie dalo.

Offline Rogi

  • Soldier
  • Wiadomości: 10
    • Zobacz profil
Final Fantasy VII HELP!
« Odpowiedź #59 dnia: Grudnia 27, 2004, 11:29:11 am »
Mam pytanie gdzie mozna znalezc Diamonda bo pierwszy raz o tym weaponie slysze??