Teraz ja mam scrolla fireballa, a bardzo prosilbym o leather armor set +2(jak ktoś ma to przydadzą się wszystkie części, mogę kupić, mam dużo kasy, ale za rozsądne pieniądze).
Po tym wszystkim co nagadaliśmy pora też powiedzieć parę słów o samej grze. Jest to kompromis pomiędzy Knight Online i Priston Tale, są w tej grze elementy z każdej wyrzej wymienionych. Grafika i obsługa jest jak w PT, ale trochę może razić niemogość ustawienia kamery, jest ona stała: ten kąt i widok może z początku razić ale można przyzwyczaić się. Możliwość używania zbroi i broni jest przeniesiona z KO. Nie ma wymagań poziomowych, ale są wymagania punktowe, to znaczy trzeba mieć ileś punktów siły i zwinności żeby móc używać jakąś broń, tak więc można mieć dobrą zbroję na niskim levelu lub też można tę samą zbroję na późniejszym levelu ale wtedy ma się lepszą broń. Samą rozrywkę można porównać do tej z PT, nie ma z początku żadnych questów, aczkolwiek jest w informacji bohatera napisane już od począku gry, że jesteśmy w trakcie szukania jakiegoś scrolla i nie mamy pojęcia gdzie go szukać. Sklepików własnych nie można stawiać, więc jak mamy coś na sprzedaż to stajemy w tłumie i piszemy: S> ... cośtam. Tutaj gracze są na tyle mili, że nie narzucają wysokich cen tak jak w PT gdzie musieliśmy od początku gry oszczędzać, żeby na levelu 47 kupić Full Plate Armor. Profesji nie ma zbyt dużo, w grze znajdziemy Dark Knighta, Dark Wizarda, oraz Elfkę (Na stronie opisana jest jeszcze jedna profesja, która na początku nie jest dostępna). Najpopularniejszą profesją jest Dark Knight ponieważ ma największy wachlarz broni: Topory, maczugi, włócznie, katany, miecze. Dark Wizard i Elfka nie mają dużo wyboru jeżeli chodzi o broń, Elfka używa łuków a Wizard - laski. Jedyną orygialną rzeczą jest system skillów, najgorszy jaki udało mi się zobaczyć. Tutaj trzeba mieć broń której jest przypisany skill, skillów nie nabywa się samemu, chcecie mieć nowy skill, trzeba zdobyć broń. Pozostały jeszcze wymagania obszarowe co do map, na początku możemy poruszać się tylko na jednej mapie aż do levelu 15, potem można przenieść się na następną. Jest to całkiem dobre rozwiązanie, gdyż gra szybko nie znuczi się, zawsze będziemy rozwijać naszą postać dalej po to przynajmniej by zobaczyć następną mapę. Gra pomimo kilku wad jest fajna, do tych wad można przyzwyczaić się a z czasem o nich zapomnieć. Największym plusem w tej grze jest to, że organizowane są eventy, czyli coś co nie zdarza się w open-beta MMORPGach, do tego nie wiadomo kiedy gra stanie się płatna, więc lepiej wykorzystać to!