Elsa - Shotgun i M.Gun + backpack
Ja mam ją z dwoma M.Gun'ami, bo nie lubie kombinacji Shotgun+MG... nie sprawdza się ona najlepiej według mnie. Backpack, mam nadzieję, że Turbo, bo to podstawowe wyposażenie każdego Assaulta
Zead - Rifle i Missile Launcher (którego nigdy nie używam) + backpack
Lol... Rifle u Zead'a? Przeca on w normalnym rozwoju nie ma ani jednego RF Level +... on nie potrafi dobrze strzelać, póki dużej gotówki mu w komputerek nie zainwestujesz, do tego ma zero LP (póki nie kupisz kompa).. u mnie o biega z Missle Luncherem, z którego szyje prawie cały czas i ze znaleźną rakietnicą Galbados, którą dostałem za jedną symulacje.. dobrze się sprawdza przy ostrzale dużego terenu... no i oczywiście daj mu Turbo na plecy, bo z Zeadem są problemy jeżeli chodzi o wagę.
Hermes - 2x M.Gun + backpack naprawiający
U mnie ma jednego M.Guna, bo mi ciągle waga doskwiera... jeżeli masz dwa MG, to znaczy, że albo masz niespecjalnie wspaniałe części albo te MG są dupne... Hermes nie jest bardzo ofensywny, raczej robi jako support przy Link'ach.... no ale nie mówię, że jest źle, może twoje ustawienie się sprawdza.
Latona - M.Gun i pięść + EMP
Nieeeeeeee.... to ci nie wyszło, zdecydowanie. MG zmień na drugą pięść (najlepiej na pałke, bo to najlesza broń Melee IMO) albo na tarcze. Daj jej wtedy Double Punch, Fire Strike i inne zabawne skille dla takiego rasowego Jammera, bo Latona właśnie za takiego robi. Po co jej karabin, jeżeli właściwie wszystkie jej skille bazują na ataku z bliska. Ona musi być szybka i mieć dużego evade'a, do tego tużo Link Point'ów i ustawione ofensywne linki, bo ona jest ich podstawą. No i najważniejszą... po kiego hooya ci ten EMP? Kożystasz z niego? EMP to największy szajs zaraz po sensorze IMO, bo zdecydowanie łatwiej jest mecha zepsuć, niż mu zarzucać tym głupim EMP'em statusy. Załóż jej turbo, a jak ci szkoda, że Latona nie ma broni zasięgowej, to zrób to co ja, czyli daj jej jakiegoś Missle Lanchera na ramię.
Bosch - 2x M.Gun + backpack (nie wiem po cholerę jest Sensor)
Bardzo słusznie. Sensor służy wyłącznie do tego, by go zdjąć, bo on normalnie ma tylko dwie funkcje: 1. naprowadzanie rakiet naszych ludzi i 2. Blokowanie rakiet lecących w naszą stronę. Bez obu tych funkcji można spokojnie żyć i Bosch sprawdza się znacznie lepiej z dwoma kałachami i Turbo na plecach.
Shotgun i ten bajer z "gwoździem"
Ja nie wierzę w kombinacje broni zasięgowej z Melee.. u mnie Darril biega z dwoma Shotgun'ami, bo Double Shot jest według mnie znacznie wydajniejszy od Double Assault. Problemem jest to, że Darril ma w swoim rozwoju dużo skilli na Melee, ale od czego są komputerki w końcu heh.... do tego daj napewno turbo na plecy. No ale nie nalegam, może poprostu ja się nie przekonałem do tego... jak ci działa ten system z pięścią i śrutuwą, to spoko, może jest dobry.
Renges - Rifle + backpack
No tu nic innego się nie wymyśli heh... backpack to oczywiście Turbo, co nie?
Chaefer - 2x M.Gun
Chaeffer mnie wku**ia maksymalnie, bo ni cholery nie mogę mu dwóch MG podpiąć. Ciągle mam problemy z wagą, zazwyczaj już są problemy, żeby mu Repair wymienić na nowszy model... jeżeli udało ci się mu wcisnąć 2x MG, to znaczy, że twoje części są jakieś niebardzo albo masz takie karabinki jak ja niedawno, że odbierasz po 4 jedynym pociskiem heh.
Luis - 2x Shotgun
U mnie ma 2x MG, ale to ze względu na to, że ja znacznie wolę MG od Shotgun'ów, ze względu na lepszy zasięg i celność. No ale tak też jest dobrze... oczywiście jeżeli masz dodatkowo Turbo na plecach.
Ines - Grenade Launcher + backpack
Ja jej jeszcze 2x bejsbola wstawiłem, a Grenade Launcher zamieniłem na Rocket Launcher, bo ma większy rozrzut. Ale i tak Ines się wogóle nie przydaje, póki nie będziesz miał rączki Minotaur za jedną z symulacji... wtedy zacznie być główną ofensywną jednostką, a póki co jest do doopy
Zastanawam się, czy nie dać każdemu Rifle, bo przy Link'u z umożliwionymi Skillami i Focus Up to jednego przeciwnika będę w jedną-dwie tury rozwalał. Nie wspominając o dodaniu AP cost -4 czy nawet AP cost -8.
Nie jest to dobry pomysł. Rifle tylko wydaje się być taki zajebisty i wogóle, ale oprócz Rengesa to nikt z tej broni nie potrafi dobrze strzelać (bo on jeden ma w domyślnym rozwoju RF Level +1). Poza tym większe obrażenia robi się z karabiny maszynowego albo shotguna, z tym, że są rozłożone na różne części. Co do Focus Up to nigdy nie mogłem się przekonać, ale nawet jak będziesz to miał, to w późniejszych misjach możesz nie wytrzymać psychicznie, jak mechy będą miał evade z kosmosu, a ty będziesz do nich walił Rifle'm. Poza tym broń jest ciężka i wymaga dużo AP, no i skille do MG i SG są w większości niekompatybilne, a właśnie najwięcej się działa za pomocą Rapid Fire'ów i Double Shot'ów. Skille Ap -4, Ap -8 i Ap 0 daj napewno Renges'owi i Zead'owi (zresztą oni je mają w domyślnym rozwoju)... do tego Rengesa podpinaj pod każde możliwe linki, żeby strzelał ile wlezie.
W skrócie, lepiej nie rob tego patentu z Rifle'ami, dobrze ci radze... to nie wyjdzie