Autor Wątek: Front Mission - Seria  (Przeczytany 10517 razy)

Offline De6v6il6

  • Blade Dancer
  • ********
  • Wiadomości: 1321
    • Zobacz profil
Front Mission - Seria
« dnia: Marca 01, 2004, 12:00:41 am »
A teraz mam małe pytanko co do FM 3 [jestem zielony jeśli chodzi o tę gierke raz ją tylko skończyłem{i to dawno temu} :D ] tak więc nie przedłużając chciałbym się dowiedzieć o :
1.Hasła poszczególnych stron :)
2.Jakie części mechów są najlepsze.
3.Może któś zna jakie sekrety tej gierki :D to niech się podzieli [GamePlay licze na Ciebie :D bo chyba obeznany jesteś z tą gierką :D ]                            
]


Offline Ard

  • Wanderer
  • *******
  • Wiadomości: 1152
  • Vi Veri Veniversum Vivus Vici
    • Zobacz profil
Front Mission - Seria
« Odpowiedź #1 dnia: Marca 01, 2004, 12:49:34 am »
ehem...ehem...moze az tak \"obcykany\" to w serii FM nie jestem, ale o 3 cos niecos wiem :D

Cytuj
Hasła poszczególnych stron


JAPAN
1. GOVERMENT/DPS - 992
*Japan Inf. - JA9AN
*OCU Inf. - 0CU
*USN Inf. - U2N
*DHZ Inf. - D8Z
2. CORP./JBNNEDITOR - YAMS
3. GOV./JDFORCE - JDFSMAP
4. CORP./NETCOMSYS - TA3BW
5. GOV./NTJ
*Koriyama - SINTJ
*Nagoya - WNTJ
6. CORP./OCCINFO
*Ocean City Blueprint - EHOBA
7.OTHER/TEIHOKU
*Scholl Stat./Database - ALISA
8. CORP./KIRISPUS(?) - SHUNYO
9. GOV./JDFINT - D07 (lub DO7)

USN
1. GOV./SRLUSN - SURSLN
* Resrarch. Background Database - EMIR, KEN, Wil
2. GOV./FAI
*Internal - IAF001, IAF002 (po tym mozna wpisac DENNIS, LUKAV, JOE, CINDY, GASTOR
3. GOV./USNNAVY - MARINE

AUSTRALIA
1. G/CUI
*OCU Regional Gate - DJV
*SE Asia - FTBTJB
* Japan - KBQBO
*Congress - PDV
* Secret Gate - UFSDFT
*Midas - TBEJN
*USN - OTV
*DHZ - AIE
2.G/OCUI - G3F8A
*Midas - M8D0S
*JDF - J1D2F3
DHZ - DTHTZT
CIU - C4I5U6
3.C/DCNSIT - DCN09

DHZ
1.O/HLR - INKAREN
*Memb. of Noble Lotus - HOANG, RUO, CHANG, YUE
*Conq.Map - SMAP
*Sponsor - PATRON
2.C/DHDEO - 08DHMD
3.G/DMZMI - DFHISZ
*ADIMS, FIINO
C/TTSOFT - CLOT
G/REMBASSY
*Aquiring...... - PLANM
*Missing....... - ALONE

PHILIP.
1.O/PLPARTY - BEFRRE

tyle tylko znalazlem zapisanych hasel...sorki ze tak malo :D

Cytuj
Jakie części mechów są najlepsze


no tutaj to dowaliles :D ...ale postaram sie pomoc...

BODY

 Kasel M2 - niezle HP (1461 max), niezle DEF-C (max. 40), niezla waga, mala moc
 Lanze - 1647 HP, DEF-C 60, nie duzo wazy, ale malo mocy
 Lenghe 1 - to samo co wyzej tylko DEF-C max.20 :???:
 Wude 3 - HP 1461, DEF-C 60, waga 39, moc 206 :(
 nie wspominam o specjalnym mechu HOSHUN MK 112 - HP 1661 :D , DEC-C 60  :D , waga 37 :D , moc 350 :D  :D  :D

HAND

reka do strzelania

polecam SHANGDI 1 - niezle HP - 610 max i b.dobry ACC UPG.-  max 147 (max. dla reki)...chcesz wiecej HP to spadnie ACC...nie wspominam znowu o HOSHUN MK 112 - HP 1065, ACC 126

reka do tarczy

tylko duze HP - HOSHUN MK 112 (znowu), Lenghe 1 - 1036, Tiandong 3 - 1036, Wude 3 - 1036

LEGS

do nog nie przywiazywalem tak duzej uwagi...bankowo 2 Legs (nie Hoveri y 4 Legs)...ciekawe Grapple M1, HOSHUN MK 112 :D , Kasel M2, Lanze, Lenghe 1 :D , Qibing 0, Tiandong 3, Zanislev

Cytuj
Może któś zna jakie sekrety tej gierki


jeden z wiekszych sekretow to wlasnie zdobycie wspomnianego HOSHUN MK 112 :D                            

Offline De6v6il6

  • Blade Dancer
  • ********
  • Wiadomości: 1321
    • Zobacz profil
Front Mission - Seria
« Odpowiedź #2 dnia: Marca 01, 2004, 07:55:46 am »
To mógłbyś go podać :D plisssssss                            
]


Offline GamePlay

  • General
  • ******
  • Wiadomości: 604
    • Zobacz profil
    • http://gunzbibo.neostrada.pl
Front Mission - Seria
« Odpowiedź #3 dnia: Marca 01, 2004, 11:57:30 am »
Dokładnie nie pamiętam jak się go zdobywa, ale to szło jakoś tak:
Po misji 58 (Emma walkthrough) lub 59 (Alisa walkthrough) idź na stronę Armoredkin w Japonii, potem wejdź w BBS, zajrzyj w 2 czy 3 wiadomość i tam zobaczysz numer telefonu, zapamiętaj go i idź do Auspend w Australii i tam w którymś miejscu wpisywało się ten numer. Po wpisaniu tego numeru powinieneś już mieć częsci do tego wanzera ^_^ Miałem tego wanzera, ale mi się nie podobał, był strasznie obciachowy >_< Jeżeili chodzi o części mechów to wszystkie są jednakowe, tylko każde służy do innego rodzaju doświadczenia. Dla przykładu powiem, że dla Kazuki wybieram korpus Zinslev, prawa ręka Yongsai 3 z shotgunem i lewa ręka Grapple M1 lub Kesel M2 z kastetem, nogi Grapple M1 lub Kesel M2, a plecak najlepszy z dopalaczem ^_^ potem wszystko upgraduje jak największym upgradem. Na przykładzie Emmy to wygląda tak: korpus Genie, Prawa ręka Genie z Rakietnicą na ramieniu, lewa ręka z Kesel M2 lub Grapple M1 z kastetem, nogi też Grapple M1 lub Kesel M2, a plecak tak samo jak przy Kazuki. Nigdy nie stosuje przedmiotów, jedno użycie przedmiotu i tracisz rundę, a tu także chodzi o szybkośc działania. Jak cie interesują skille to całą listę znajdziesz tu
Tip: Jeżeli chcesz szybko zdobywać doświadczenie to po każdej misji graj w symulator z najlepszymi a wybieraj sobie najgorsze części (nie tyle najgorsze o ile bez upgradów, chodzi o ilość HP), bronie możesz brać najlepsze ale nie polepszaj celności w dłoni ani żadnej innej dodatkowej rzeczy w części ^_^ Takim sposobem możesz w jednym pojedynku zdobyć aż 2 levele!                            
I got my head checked by a jumbo jet. It wasn't easy but nothing is, no... [Whoo hoo!] Well I feel heavy metal [Whoo hoo!] And I'm pins and I'm needles [Whoo hoo!] Well I lie and I'm easy, all of the time and I'm never sure why I need you... Pleased to meet ya!

Offline De6v6il6

  • Blade Dancer
  • ********
  • Wiadomości: 1321
    • Zobacz profil
Front Mission - Seria
« Odpowiedź #4 dnia: Marca 01, 2004, 12:17:26 pm »
Interesujące :D dzięki jakbyś jeszcze mógł mi w miare wypisać które części do czego najlepiej też bym był dźwieczny :) ale dzieki narazie :)                            
]


Offline Ard

  • Wanderer
  • *******
  • Wiadomości: 1152
  • Vi Veri Veniversum Vivus Vici
    • Zobacz profil
Front Mission - Seria
« Odpowiedź #5 dnia: Marca 01, 2004, 01:53:09 pm »
ja doswiadczenie zdobywalem w taki sposob...gdy mas zmozliwosc walki na symulatorze w Fukushimie (czy jakos tak) wbij tam...sa tam bardzo trudne mechy do rozwalenia, ale daja duzo EXP...na poczatku beda cie szybko niszczyc, ale wystarczy ze 1 twoj mech przetrwa, wtedy wychodzisz z walki :?:  :!:  :?: ...doswiadczenie zdobyte w czasie walki zostaje :D                            

Offline GamePlay

  • General
  • ******
  • Wiadomości: 604
    • Zobacz profil
    • http://gunzbibo.neostrada.pl
Front Mission - Seria
« Odpowiedź #6 dnia: Marca 01, 2004, 05:10:07 pm »
Założenie jest takie: Jak Cie szybciej niszczą niż ty je no to przegrywasz, ale doświadczenie zostaje lecz nie dostajesz kasy, a w niektórych momentach jest ona potrzebna...                            
I got my head checked by a jumbo jet. It wasn't easy but nothing is, no... [Whoo hoo!] Well I feel heavy metal [Whoo hoo!] And I'm pins and I'm needles [Whoo hoo!] Well I lie and I'm easy, all of the time and I'm never sure why I need you... Pleased to meet ya!

Offline Ard

  • Wanderer
  • *******
  • Wiadomości: 1152
  • Vi Veri Veniversum Vivus Vici
    • Zobacz profil
Front Mission - Seria
« Odpowiedź #7 dnia: Marca 01, 2004, 05:31:25 pm »
jesli chodzi o kase to ja z tym nigdy raczej nie mialem problemu bo zawsze staralem sie zdobywac mechy z walk i pozniej je sprzedawalem...zglownie z tego sie utrzymywalem i starczalo mi na wszystko: bronie, upgardy, czesci...                            

Offline Solidus

  • This is no Zaku boy... NO ZAKU!
  • SuperMod
  • **********
  • Wiadomości: 2723
    • Zobacz profil
Front Mission - Seria
« Odpowiedź #8 dnia: Marca 01, 2004, 10:39:12 pm »
A ja w FM3 spotkałem się z czymś ciekawym jeśli chodzi o Hoshuna.
Za pierwszym przejściem(czyt.oba scenariusze) dostajesz adres stronki a potem znajdujesz kod,za drugim przejściem nie ma już kodu a za trzecim podejściem nie ma już ani kodu ani \"telefonu\" do gostka i musisz zdobyć Hoshuna w walce RAZEM Z BRONIĄ(zabić albo katapultować pilota).Nie wiem co jest dalej.                            
One little, two little, three little furries
Four little, five little, six little furries
Seven little, eight little, nine little furries
Ten little furry fags.
KILL EM!
Ten little, nine little, eight little furries
Seven little, six little, five little furries
Four little, three little, two little furries
One little furry fag.
ANYONE WANT TO DO THE HONORS?

Offline sebi296

  • Adventurer
  • *
  • Wiadomości: 61
    • Zobacz profil
    • http://
Front Mission - Seria
« Odpowiedź #9 dnia: Lipca 02, 2004, 05:40:55 pm »
Cytuj
A ja w FM3 spotkałem się z czymś ciekawym jeśli chodzi o Hoshuna.
Za pierwszym przejściem(czyt.oba scenariusze) dostajesz adres stronki a potem znajdujesz kod,za drugim przejściem nie ma już kodu a za trzecim podejściem nie ma już ani kodu ani "telefonu" do gostka i musisz zdobyć Hoshuna w walce RAZEM Z BRONIĄ(zabić albo katapultować pilota).Nie wiem co jest dalej.



 
ja przeszedłem front mision3 po 5 razy kazdy wontek i zawsze miałem stronkę i telefon.tylko niemiałem stronki firmy papel i niewiem czemu
kupię gre front mision 2

Offline Ard

  • Wanderer
  • *******
  • Wiadomości: 1152
  • Vi Veri Veniversum Vivus Vici
    • Zobacz profil
Odp: Front Mission - Seria
« Odpowiedź #10 dnia: Lipca 15, 2007, 11:59:55 pm »
Fron Mission 4

Jako że sesja do przodu można zacząć grać w "starocie" :]

Poproszę o rady/porady/sugestie odnośnie Front Mission 4
Jakich broni warto używać, jakich nie, plecaki, skile itp rzeczy Co warto odpuścić a w co inwestować

Offline Solidus

  • This is no Zaku boy... NO ZAKU!
  • SuperMod
  • **********
  • Wiadomości: 2723
    • Zobacz profil
Odp: Front Mission - Seria
« Odpowiedź #11 dnia: Lipca 16, 2007, 12:05:53 am »
Fron Mission 4

Jako że sesja do przodu można zacząć grać w "starocie" :]

Poproszę o rady/porady/sugestie odnośnie Front Mission 4
Jakich broni warto używać, jakich nie, plecaki, skile itp rzeczy Co warto odpuścić a w co inwestować
Jeśli chodzi o bronie tu tutaj http://squarezone.pl/forum/index.php?topic=808.20 była o tym mała dyskusja. Ja się trzymam tamtejszych (swoich) ustawień i daję radę ;]
One little, two little, three little furries
Four little, five little, six little furries
Seven little, eight little, nine little furries
Ten little furry fags.
KILL EM!
Ten little, nine little, eight little furries
Seven little, six little, five little furries
Four little, three little, two little furries
One little furry fag.
ANYONE WANT TO DO THE HONORS?

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Front Mission - Seria
« Odpowiedź #12 dnia: Lipca 16, 2007, 12:21:35 am »
Ard, zajrzyj do działu Front Mission 4, tam w artkule "Rodzaje broni i plecaków" omawiam co jest dobre, a co złe oraz zamieściłem swoje własne zestawy. Skill'e? No najlepsze jakie da radę zdobyć heh...

Tak w największym podsumowaniu:

- Sensor Backpack ssie pałę na maxa
- Bazooka jest dobra tylko wtedy, kiedy jest w zestawie z ręką Minotaur
- Najlepsze bronie to Machine Gun'y i Rifle'e.
- Beck to gej, a Radio Backpack jest lamerski
- Double Shot>>>>>>>>>Double Assault
- Latona roxorz
« Ostatnia zmiana: Lipca 16, 2007, 12:25:44 am wysłana przez Tantalus »

Offline Ard

  • Wanderer
  • *******
  • Wiadomości: 1152
  • Vi Veri Veniversum Vivus Vici
    • Zobacz profil
Odp: Front Mission - Seria
« Odpowiedź #13 dnia: Lipca 16, 2007, 04:43:13 pm »
Na chwilę obecną (początek gry, minełem misje w Polsce):

ELSA - początkowo 2xSG, ale zmieniłem na 2xMG (ma na razie więcej punktów w MG), TURBO
ZEAD - 2xMS (najlepsza i o klasę niższa), ML (praktycznie nie używany), TURBO
HERMES - MG, REPAIR
LATONA - ML (taki kolec), SH, TURBO
BECK - MG, TURBO

Drugi skład na razie bez zmian, tzn taki jak się zaczynało grę

Jako wadę tego można uznac brak obrażeń typu IMPACT (SG, ML kastet). Choć w przypadku linków raczej nie ma to za wielkiego znaczenia :]
Latona zawsze idzie na pierwszy ogień, reszta delikatnie z tyłu, Zead z daleka jako support. Na razie się sprawadza taktyka.
Przyznam że brakuje mi miotacza ognia. W FM3 miałem jedną osobę wyszkoloną w tej broni. Robiła niezłą rzeź, jako że większość przeciwników nie miała ustawionej odporności na ten typ obrażeń ;]

Offline Ard

  • Wanderer
  • *******
  • Wiadomości: 1152
  • Vi Veri Veniversum Vivus Vici
    • Zobacz profil
Odp: Front Mission - Seria
« Odpowiedź #14 dnia: Lipca 19, 2007, 09:02:09 pm »
Prosze o pomoc w sprawie Ines.
Nie mam zielonego pojęcia jak ja rozwinać. W czym ona jest dobra (ew. później po dokupieniu komputera)?

P.S. Przepraszam za "dubla". Bardzo prosze o zgłoszenie tego posta.
Moda proszę o połączenie moich postów.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Front Mission - Seria
« Odpowiedź #15 dnia: Lipca 19, 2007, 10:02:50 pm »
Ines jest od granatnika i rocket launchera. Bądź na bieżąco z symulacjami, a prędzej, czy później dostaniesz rękę Minotaur, uzbrojoną w bardzo mocną bazookę (o celności zbliżonej do rifle'a)( i potwornie potężny Rocket Launcher. To załatwi kwestię uzbrojenia Ines do końca gry.

Offline Ard

  • Wanderer
  • *******
  • Wiadomości: 1152
  • Vi Veri Veniversum Vivus Vici
    • Zobacz profil
Odp: Front Mission - Seria
« Odpowiedź #16 dnia: Lipca 20, 2007, 04:47:22 pm »
Front Mission 4 cd...
Pytanie.
Ile jest wersji komputerów? Chodiz mi o np. SG +1, MG +1, RF +1. Czy będzie taka wersja +2, +3 itd?
Bo jeśli np. będę chciał nauczyć jakaś postać władania bronią, której normalnie nie ma w swoim rozwoju. To czy będzie to tylko +1? Czy później są upgrady kompów?

Od czego zależy ilość punktów AP przyznawana po treningach? Ilość ataków, znieszczonych elementów wrogich mechów, zabitych wrogów? I dlaczego to jest tak mało punktów :]

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Front Mission - Seria
« Odpowiedź #17 dnia: Lipca 20, 2007, 05:35:23 pm »
Cytuj
Ile jest wersji komputerów? Chodiz mi o np. SG +1, MG +1, RF +1. Czy będzie taka wersja +2, +3 itd?
Bo jeśli np. będę chciał nauczyć jakaś postać władania bronią, której normalnie nie ma w swoim rozwoju. To czy będzie to tylko +1? Czy później są upgrady kompów?

Spoko, będzie. Znaczy, będzie kolejne SG +1, które będzie można wykorzystać pomimo tego pierwszego, i potem jeszcze i jedno i tak samo dla wszystkich innych broni. Co prawda, kosztować to będzie sporo kasy i EP, ale da się to zrobić. Prawie wszystko można dostać dzięki kompom.

Ilość EP zdobywanego z symulacji jest chyba uzależniona od dokonanych przez nas zniszczeń. Ale symylacje robi się IMO głownie po to, żeby dodatkowe sprzęty odblokować (przede wszystkim Minotaur Arm heh).

Skoro już mowa o skill'ach, to polecam umiejętność AP Bonus II i AP Damage II. Daj to 3 postaciom i połącz je w link - będą niezniszczalni poprostu. Hermes i Chaeffer mają domyślnie w swoim rozwoju te skill'e, u innych będziesz je musiał kupić przez kompy.

Offline Ard

  • Wanderer
  • *******
  • Wiadomości: 1152
  • Vi Veri Veniversum Vivus Vici
    • Zobacz profil
Odp: Front Mission - Seria
« Odpowiedź #18 dnia: Lipca 20, 2007, 06:54:25 pm »
Mam to kupione u 1 postaci tylko i się dziwiłem czemu nie działa :]
Dzięki za podpowiedź...

O te kompy pytałem dlatego, że dla testu kupiłem Elsie kompa +1 SG, M, RF. Jako że miała na poziomie 2 MG i SH, myslałem że będzie możn dodac po +1, ale pojawił się do wykupienia tylko +1 RF.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Front Mission - Seria
« Odpowiedź #19 dnia: Lipca 21, 2007, 02:31:16 am »
Cytuj
Mam to kupione u 1 postaci tylko i się dziwiłem czemu nie działa :]

Znaczy, jest różnica między AP Bonus I i AP Bonus II. Polega na tym, że to pierwsze działa tylko wtedy, kiedy jest ruch osoby, która to nosi. AP Bonus/Damage II działa zawsze, kiedy ma go postać połączona z innymi linkiem. Pamiętam, jak miałem takie 2, jak za drugim razem grę przechodziłem - Elsa traciła 2 AP za każdy atak kałachami swoimi, a przeciwnicy na kontratak musieli poświęcić 6 AP za każdy atak. Niszczycielski skill, ale należy pamiętać, żeby mieć przy sobie zapasową amunicję - przy takiej oszczędności AP może się ona szybko skończyć heh.

W ogóle dobrze, że się ktoś mnie o FM4 pyta, bo sobie przynajmniej trochę przypomnę ten tytuł. W zeszycie mam przygotowaną wstępną solucje, gdzieś na kompie spis wanzer shopa i w ogóle gdzieś ze 3-4 duże artykuły by można z tego złożyć, gdybym miał chwilę, na napisanie tego... ale jakoś nie mam ciągle ani czasu ani chęci heh. Wolę o FM5 pisać. No ale za to też się zabiorę pewnie niedługo.