Gipsi:
sysytemie zdobywnia doswiadzenia,
W końcu nie muszę walczyć z bandą przykurczy, żeby zdobyć te marne 12987 punktów doświadczenia, by awansować moją psotać na kolejny poziom, by tylko zdobyć tę super extra hiper wypaśną cool technikę.
zucanie summonow
Wymaga zaangażowania gracza w walkę. Wymaga taktycznego zaplanowania kolejnych ataków. Jak dla mnie, jest po prostu świetny. Czasami i owszem, marzy mi się <zwłaszcza podczas ciężkiej przeprawy, gdy zapomniałem dokupić tę parę potionów>, ale potem docenia się ten majstersztyk.
, wyglad czarow,
Poezja. Czuć w nich pasję, wyobraźnię twórców. Widać, że świetnie się przy tej grze bawili, tak samo, jak i ja. Choć od czasu do czasu mam wrażenie, że mogliby wycisnąć z PSX coś więcej. Ale tylko czasami.
podzial na elemntale
W sumie to nic nowego. Dopiero w czasie walki, zaczyna on odgrywać nieco większą rolę.
brak ATB tylko walka turowa
Jednak powinna być możliwość wyboru. W końcu dodaje to nieco akcji podczas walki i dreszczyku emocji <czy zdążę wykonać ruch i zabić przeciwnika, nim ten mnie>. Ale z drugiej strony - przynajmniej mam czas na zaplanowanie kolejnych posunięć, obmyślenie strategi na pokonanie tego cholernego bossa.
itd co wam przyjdzie na mysl zwiazanego z walka :!:
Nie myślałem w tej grze, jak bardziej by można walkę usprawnić <co zdarza się mi w większości innych gier>, a to już o czymś świadczy. Po prostu całość jest świetnie wymyślona i wcielona w życie.