Autor Wątek: Poszukiwacz 6 - Nekromancer  (Przeczytany 35741 razy)

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 6 - Nekromancer
« Odpowiedź #240 dnia: Czerwca 05, 2011, 08:25:27 pm »
Szczęście nie dopisało ci dotąd ani na runach na zachodzie, ani w ukrytej dolinie. Kolejnego dnia postanowiłeś ruszyć na północ, aby odwiedzić miejsce, w którym odwiedziny zazwyczaj były ci fortunne. Wielka świątynia na wzgórzu miała przed tobą jeszcze wiele tajemnic, które mogłeś wciąż odkryć, a przy okazji chciałeś mieć jeszcze jakieś dodatkowe zaklęcie. O świcie ruszyłeś na północ, maszerując powoli, na przekór silnemu tego dnia północnemu wiatrowi.

Dotarłeś na miejsce w południe, jeszcze podczas wspinaczki zauważając coś nietypowego. W pobliżu szczytu wzgórza dostrzegłeś jakąś postać, wyraźnie kolejnego wędrowca, który tak jak ty zapragnął odwiedzić to niezwykłe miejsce. Przyspieszyłeś kroku, pragnąc dopaść nieznajomego, ten jednak dotarł na szczyt przed tobą i nie wiedziałeś którego wejścia użył, aby dostać się do świątyni. Spędziłeś kilkanaście minut na zewnątrz, karząc przewodnikowi wytropić jego ślady w sypkim gruncie przed budowlą - twój kompan stwierdził, że przybysz ruszył jednym z bocznych wejść, choć nie potrafił powiedzieć którym konkretnie. Wybrałeś skrajne z lewej, w którym dotąd nie byłeś.

Korytarz, do którego trafiłeś, był równie kręty jak większość, jakie odwiedziłeś podczas wcześniejszych wizyt. Ściany ścieśniały się i rozsuwały raz po raz w miarę marszu i nawigacja w tym przejściu wymagała uwagi. Szedłeś pierwszy, oświetlając drogę pochodnią i nagle pożałowałeś tego, że tak szybko maszerowałeś. Skręciłeś w kolejną odnogę, w połowie kroku odkrywając, że zamiast podłogi znajduje się przed tobą głęboki spadek. Przewodnik krzyknął i ruszył by cię złapać, lecz było za późno - runąłeś w dół z krótkim krzykiem, zderzając się z podłogą kilka pięter niżej.

Ocknąłeś się kilka minut później, w pierwszej chwili wydając z siebie pojedyncze kaszlnięcie. W świetle gasnącej pochodni zauważyłeś, że wyplułeś głównie krew. Językiem wyczuwasz, że wypadł ci jeden z tylnych zębów, ból w klatce piersiowej sugeruje też, że złamałeś żebro, a do tego miało minąć kilka godzin, nim twoim towarzyszom uda się cię wydostać z pułapki, w którą wpadłeś. Ktokolwiek trafił do świątyni przed tobą, tego dnia mu się upiekło.

Wynik rzutu podczas wizyty w Świątyni: 3 (2+1)

Straciłeś punkt wytrzymałości (5->4)

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 6 - Nekromancer
« Odpowiedź #241 dnia: Czerwca 05, 2011, 09:18:16 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 2

Dostępne drogi:

a) Runy - teren został zbadany przez innego poszukiwacza i znajduje się na nim nieznana Karta Przygody.
b) Oaza - teren został częściowo zbadany i znajduje się na nim Karta Przygody (Mag). Znajduje się na nim również nieznana Karta Przygody.

Offline Lemax

  • Soldier
  • Wiadomości: 16
    • Zobacz profil
    • http://
Odp: Poszukiwacz 6 - Nekromancer
« Odpowiedź #242 dnia: Czerwca 06, 2011, 12:36:36 pm »
Połamany udaje się na Runy


Ganymede, a human boy,was blessed with such beauty that
even gods could not stop falling in love.
One day he was taken away somewhere by a majestic eagle.
Time passed, and in Heaven,gods were fascinated with
a young man who were serving nectar to them at their party.
Thus, Zeus, the lord of gods,gave him the immortality of god
and he became the stars of a man who is pouring water of rain
toward his home ground.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 6 - Nekromancer
« Odpowiedź #243 dnia: Lipca 20, 2011, 11:50:03 pm »
Rany, których doznałeś w świątyni zagoiły się szybko, dzięki mocy skumulowanej w twoim magicznym mieczu. Kiedy rankiem ruszyłeś w dalszą drogę, byłeś w pełni sił. Wyczułeś, że osoba, z którą minąłeś się w świątyni, ruszyła na południe, a ze względu na twój nieszczęśliwy wypadek, miała nad tobą sporą przewagę. Ruszyłeś bezzwłocznie, licząc na dorwanie kolejnej ofiary jeszcze przed zmrokiem. Tygodniami podróżowałeś po tym terenie i znasz go już doskonale, postanowiłeś zatem skrócić sobie drogę przez runiczną polanę na południu, którą główny trakt omija szerokim łukiem. Miałeś nadzieję nadrobić w ten sposób kilka godzin względem swojej ofiary, jednak los chciał inaczej.

Intensywne śnieżyce źle wpłynęły na pokryte obeliskami pustkowia. Magiczne kamienie wydzielały z siebie ciepło, które roztapiało padający śnieg, coraz bardziej rozmiękczając grunt. Początkowo myślałeś, że nie ma się czym martwić, ale kiedy na twoich oczach jeden z głazów runął na ziemię, przechylając się raptownie w grząskim gruncie, zrozumiałeś, że okolica jest teraz jeszcze mniej bezpieczna niż wcześniej. Znalazłeś się w samym środku przesyconego magią bagniska. Godzinami szukałeś względnie bezpiecznej drogi wyjścia i tylko dzięki swojej nadludzkiej sile udało ci się wydostać z tego potwornego miejsca. Straciłeś na to większość dnia, tym samym porzucając nadzieję na dorwanie wyczutego wcześniej podróżnika.



Trafiłeś na bagna, ale udało ci się je bezpiecznie przebyć.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 6 - Nekromancer
« Odpowiedź #244 dnia: Lipca 21, 2011, 06:15:51 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 2

Dostępne drogi:

a) Świątynia - rzut dwiema kostkami (72% szans na pozytywny rezultat, 28% na negatywny).
b) Tajemne Wrota - teren został już częściowo zbadany i leży na nim Karta Przygody (Czarnoksiężnik). Znajduje się na nim również nieznana Karta Przygody. Zamiast eksploracji obszaru możesz podjąć próbę otworzenia wrót.

Offline Lemax

  • Soldier
  • Wiadomości: 16
    • Zobacz profil
    • http://
Odp: Poszukiwacz 6 - Nekromancer
« Odpowiedź #245 dnia: Lipca 23, 2011, 09:02:49 am »
No ahoj przygodo trzy miesiące przeprawiałem się przez bagna jak nie lepiej teraz trzy miesiące będę szedł do świątyni idę odwiedzić moich ziomków z schaolin.


Ganymede, a human boy,was blessed with such beauty that
even gods could not stop falling in love.
One day he was taken away somewhere by a majestic eagle.
Time passed, and in Heaven,gods were fascinated with
a young man who were serving nectar to them at their party.
Thus, Zeus, the lord of gods,gave him the immortality of god
and he became the stars of a man who is pouring water of rain
toward his home ground.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 6 - Nekromancer
« Odpowiedź #246 dnia: Lipca 25, 2011, 09:04:49 pm »
Rankiem zdecydowałeś się wrócić do świątyni, porzucając plan zaatakowania podróżnika, którego wyczułeś już dwukrotnie w ciągu ostatnich dni. Pogoda sprzyjała podróży, podczas której zastanowiłeś się kim mógł być tamten nieznajomy podróżnik. Doszedłeś do wniosku, że niedocenienie go mogło być przyczyną twoich ostatnich nieszczęść - to pozostawiony przez niego trop zaprowadził cię do pułapki w świątyni i to pogoń za nim zaprowadziła cię na bagno. Wróg mógł być inteligentniejszy niż wstępnie podejrzewałeś.

Gdy dotarłeś do podnóża świątyni, postanowiłeś wykorzystać tą samą technikę, której on użył przeciw tobie. Kilkoma podręcznymi zaklęciami usunąłeś ślady pozostawiane przez stopy twoje i twoich towarzyszy, zostawiając jednocześnie fałszywy trop, prowadzący prosto do pułapki, w którą wpadłeś jakiś czas temu. Gdy pułapka była zastawiona, postanowiłeś odwiedzić jedno z niewielu dobrze znanych pomieszczeń w tym opuszczonym kompleksie - salę z karbunkułami. Chwyciłeś kolejny z lewitujących w niej kamieni, wyciągając z niego jeszcze jedno zaklęcie.

Wynik rzutu podczas wizyty w Świątyni: 9 (4+5)



Zdobyłeś nowe zaklęcie!

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 6 - Nekromancer
« Odpowiedź #247 dnia: Lipca 25, 2011, 11:10:14 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 3

Dostępne drogi:

a) Zamek - możesz skorzystać tu z usług nadwornego medyka i wyleczyć za opłatą utracone punkty wytrzymałości.
b) Pustynia - wejście na ten obszar oznacza utratę punkt wytrzymałości.

Offline Lemax

  • Soldier
  • Wiadomości: 16
    • Zobacz profil
    • http://
Odp: Poszukiwacz 6 - Nekromancer
« Odpowiedź #248 dnia: Lipca 26, 2011, 09:28:16 am »
zamczysko


Ganymede, a human boy,was blessed with such beauty that
even gods could not stop falling in love.
One day he was taken away somewhere by a majestic eagle.
Time passed, and in Heaven,gods were fascinated with
a young man who were serving nectar to them at their party.
Thus, Zeus, the lord of gods,gave him the immortality of god
and he became the stars of a man who is pouring water of rain
toward his home ground.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 6 - Nekromancer
« Odpowiedź #249 dnia: Sierpnia 09, 2011, 04:47:24 am »
Gdy opuszczałeś świątynię, odnalazłeś ślady prowadzące do środka kompleksu, dokładnie tam, gdzie pozostawiłeś swój fałszywy trop. Byłeś pewien, że ktoś wpadł w twoją pułapkę i zapewne skręcał się w bólu gdzieś w ciemnościach. Nie miałeś ochoty iść tam i go dobić - opuściłeś okolicę ruszając ponownie na południe, biorąc poprawkę na bagna, które teraz pokrywały runiczną równinę. Podróż do zamkowego grodu skończyła się po południu.

Pierwszy raz odwiedzałeś to miejsce, dlatego postanowiłeś nie rzucać się w oczy i nie niszczyć niczego. Wynająłeś dwa pokoje w karczmie, a resztę dnia spędziłeś na uzupełnianiu zapasów, jedzeniu i piciu. Zasnąłeś wcześnie tej nocy, pijany prawie do nieprzytomności.

Nic się nie wydarzyło.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 6 - Nekromancer
« Odpowiedź #250 dnia: Sierpnia 09, 2011, 05:28:59 am »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 3

Dostępne drogi:

a) Świątynia - rzut dwiema kostkami (72% szans na pozytywny rezultat, 28% na negatywny).
b) Ukryta Dolina - teren został już częściowo zbadany przez innego poszukiwacza i leżą na nim 2 Karty Przygody. Można go jednak dalej eksplorować (1 Karta Przygody).

Offline Lemax

  • Soldier
  • Wiadomości: 16
    • Zobacz profil
    • http://
Odp: Poszukiwacz 6 - Nekromancer
« Odpowiedź #251 dnia: Sierpnia 09, 2011, 08:46:23 am »
Zobaczmy co piszczy w Ukrytej dolinie na razie dam spokój moim mnichom


Ganymede, a human boy,was blessed with such beauty that
even gods could not stop falling in love.
One day he was taken away somewhere by a majestic eagle.
Time passed, and in Heaven,gods were fascinated with
a young man who were serving nectar to them at their party.
Thus, Zeus, the lord of gods,gave him the immortality of god
and he became the stars of a man who is pouring water of rain
toward his home ground.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 6 - Nekromancer
« Odpowiedź #252 dnia: Września 25, 2011, 09:27:15 pm »
Z zamku wyruszyłeś na zachód, kierując się do dawno nieodwiedzanej ukrytej doliny. Ostatnie odwiedziny w tym miejscu skończyła się odnalezieniem kilku bezwartościowych śmieci i walką z diabłem - tym razem liczyłeś na odrobinę więcej szczęścia. Droga była ci doskonale znana, choć to, co czekało cię na miejscu, było dość niespodziewane.

W głębi lasu wewnątrz doliny spotkałeś wielką bestie stojącą wśród gęsto porośniętych drzew. Siedziała w oczekiwaniu, przyglądała ci się, wyglądała, jakby na ciebie czekała. Był to sfinks, mityczna bestia o wielkiej mądrości i mocy. Nie chciałeś z nim walczyć, znając jego cel - chciał ci zadać zagadkę.
- Pytaj! - krzyknąłeś do potwora, wiedząc czego się spodziewać.
- Co ma dwie głowy, cztery łapy i jeden cel? - zapytał Sfinks głosem głębszym niż taki, jakiego spodziewałeś się po jego kobiecej głowie.
- Hmm... - zastanowiłeś się długo - Może pies? Jakby dostał świński łeb to miałby dwie głowy, a jego celem było najpewniej obgryzienie zdobyczy lub jej zakopanie.
Byłeś dumny ze swojej odpowiedzi, była zmyślna i pasowała do pytania. Sfinks uśmiechnął się.
- Nie. - odpowiedział krótko, po czym przeskoczył nad twoją głową, szybko znikając między drzewami.



Spotkałeś sfinksa i zdecydowałeś się odpowiedzieć na jego zagadkę.

Wybrana cyfra: 1
Wylosowana cyfra: 5

Sfinks cię zignorował.

==================

Sfinks nie podał odpowiedzi na swoje pytanie, lecz poznałeś ją kilka chwil po jego zniknięciu. Dwie gadzie głowy wynurzyły się z zarośli, rozchodząc się na boki, okrążając cie. Jedna należała do gigantycznej anakondy, druga do monstrualnego jaszczura. Dwie głowy, cztery łapy, jeden cel. A celem tym było zabicie i pożarcie cię.

Wyciągnąłeś broń i rzuciłeś mieszek swojemu najemnikowi, czując, że jego pomoc może ci się przydać.



Rozpocząłeś walkę z jaszczurem i wężem. Najemnik pomaga ci w walce.

Twoja skuteczność: 9 (siła) + 5 (przedmioty i przyjaciele) + 4 (rzut kostką) = 18
Skuteczność wrogów: 7 (siła) + 3 (rzut kostką) = 10

Zwyciężyłeś w walce! Jaszczur (siła 3) i Wąż (siła 4) zostają dodani do twoich trofeów. Za zwycięstwo zyskałeś również punkt wytrzymałości (4->5).

Dzięki twoim zwycięskim walkom z potworami twoja siła urosła o jeden punkt (9->10)!


====================

Tryumf nad sfinksem i jego potworami uczciłeś obfitą kolacją złożoną z ich mięsa. Gady faktycznie smakowały jak drób, choć były bardziej suche i żylaste. Kości, które zostały z wieczerzy odłożyłeś na bok, w napięciu oczekując północy - dziś był Dzień Duchów i miałeś zamiar wykorzystać go w pełni.

Dziki gon opanował niebo na północy, przemykając po nim w nieuporządkowanej defiladzie. Ułożyłeś kości i użyłeś ich do rytuału przyzwania duchów. Byłeś dumny ze swojej kreacji - z kości obu bestii złożyłeś szkielet przerażającego mutanta, który po wskrzeszeniu powinien służyć ci jako idealny kompan. Wszystko szło zgodnie z planem, duchy pojawiły się na wezwanie i opętały kościaną chimerę, która podniosła się i wydawał z siebie niemy krzyk. Twoje szczęście było wielkie, lecz trwało krótko - szkielet zapadł się chwilę później. Moc, którą wezwałeś musiała być zbyt niska.



Wynik rzutu kostką przy Dniu Duchów: 2

Nic się nie wydarzyło.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 6 - Nekromancer
« Odpowiedź #253 dnia: Września 25, 2011, 11:06:45 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 6

Dostępne drogi:

a) Świątynia - rzut dwiema kostkami (72% szans na pozytywny rezultat, 28% na negatywny).
b) Jaskinia Czarownika - możliwość ruszenia na wyprawę po Talizman.
c) Wioska (Kraina Zewnętrzna) - we Wiosce możesz odwiedzić Kowala, Medyka i Mędrca i korzystać z ich usług.
d) Skały (Kraina Zewnętrzna) - niebezpieczeństwo (negatywny rezultat w 50% przypadkach, pozytywny w 16%). Możesz nie rzucać kostką na tym obszarze, wykorzystując specjalną zdolność swojego przyjaciela.

Offline Lemax

  • Soldier
  • Wiadomości: 16
    • Zobacz profil
    • http://
Odp: Poszukiwacz 6 - Nekromancer
« Odpowiedź #254 dnia: Września 26, 2011, 09:15:27 am »
No dobra dwa miesiące zdarzyło mi się siedzieć w świątyni wiec co mi tam idziemy do niej ponownie jako stały bywalec powinni mi dać zniżkę. Po drugie jako że mam taka możliwość to chciałbym użyć czaru mojego ale tylko w momencie kiedy ktoś z poszukiwaczy wylosuje jakiegoś pozytywnego nieznajomego typu zjawa w innym wypadku nie używam. No i zgodnie z moim zawodem wzywam duchy (alochomora).


Ganymede, a human boy,was blessed with such beauty that
even gods could not stop falling in love.
One day he was taken away somewhere by a majestic eagle.
Time passed, and in Heaven,gods were fascinated with
a young man who were serving nectar to them at their party.
Thus, Zeus, the lord of gods,gave him the immortality of god
and he became the stars of a man who is pouring water of rain
toward his home ground.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 6 - Nekromancer
« Odpowiedź #255 dnia: Lutego 05, 2012, 09:46:53 pm »
Po trudnym dniu spędzonym w ukrytej dolinie ruszyłeś w stronę świątyni. Nie byłeś zadowolony z posiadanego arsenału zaklęć, a w ukrytym pokoju z całą pewnością wisiały inne karbunkuły, w których uwięzione były dużo potężniejsze czary.

Doskonale znałeś drogę, a podczas marszu rozglądałeś się uważnie za celem, w który mógłbyś przywalić jednym ze zbędnych czarów. Niestety, nie napatoczyła się żadna ofiara godna związanego z czarowaniem wysiłku. O zmierzchu wspiąłeś się na świątynne wzgórze i udałeś się prosto do odwiedzonego wcześniej pokoju z zaklęciami. Wybrałeś duży, zielony karbunkuł, licząc że jego przyjemny kolor będzie dla ciebie szczęśliwy.

Wynik rzutu podczas wizyty w Świątyni: 9 (4+5)



Zdobyłeś nowe zaklęcie! Nie możesz mieć jednocześnie więcej niż trzech czarów, dlatego usuwasz jeden ze starych.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 6 - Nekromancer
« Odpowiedź #256 dnia: Lutego 06, 2012, 03:49:28 am »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 5

Dostępne drogi:

a) Runy - teren został już zbadany  i leży na nim Karta Przygody (Kapliczka).
b) Czarny Rycerz - musisz oddać mu mieszek złota lub stracić punkt wytrzymałości.

Offline Lemax

  • Soldier
  • Wiadomości: 16
    • Zobacz profil
    • http://
Odp: Poszukiwacz 6 - Nekromancer
« Odpowiedź #257 dnia: Lutego 06, 2012, 10:31:33 am »
Nekromancer biegający po świątyniach i kapliczkach jaki los mnie spotkał. No więc ciągnę moje muły na Runy odwiedzić kapliczkę i rzucam kostką.


Ganymede, a human boy,was blessed with such beauty that
even gods could not stop falling in love.
One day he was taken away somewhere by a majestic eagle.
Time passed, and in Heaven,gods were fascinated with
a young man who were serving nectar to them at their party.
Thus, Zeus, the lord of gods,gave him the immortality of god
and he became the stars of a man who is pouring water of rain
toward his home ground.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 6 - Nekromancer
« Odpowiedź #258 dnia: Lutego 12, 2012, 04:04:41 pm »
Opuściłeś teren świątyni rankiem i trzymając się blisko rzeki ruszyłeś na zachód, kierując się w stronę gór i pobliskich runicznych równin. Muły nie pozwalały ci maszerować tak szybko, jak kiedyś, ale mimo to zachowałeś przyzwoite tempo, docierając do wzgórz wczesnym wieczorem. Wśród podobnych do siebie wzniesień łatwo było się zgubić, ale ty dokładnie wiedziałeś gdzie chcesz iść - do kapliczki na skraju runicznej polany, miejsca, które już kilka razy odwiedziłeś.

Ustaliłeś już, że złoty posąg w umieszczonej we wnętrzu skały kaplicy jest nie do ruszenia, czy to fizycznie, czy magicznie. Ponadto nie udało ci się uzyskać od niego niczego przydatnego, ani sprytem ani czarami. Okazało się jednak, że kapliczka może ci coś zaoferować - dary, które odwiedzający ją podróżnicy zostawiali ku czci dawnemu bóstwu. Gdy wszedłeś do groty świątyni, u stóp posągu odnalazłeś górę kwiatów, kilka świeczek i kadzidełek bez wartości, a także flakonik z niezidentyfikowanym roztworem. Wieczór spędziłeś nad jego analizowaniem i okazało się, że mikstura jest magiczna. Wypiłeś ją nas sen, nie bojąc się żadnych niechcianych skutków - byłeś na tyle martwy, że byle eliksir nie mógł cię po prostu zabić.



Odnalazłeś kapliczkę i postanowiłeś się w niej pomodlić.

Wynik rzutu kostką podczas modlitwy w kapliczce: 5

Zyskałeś punkt wytrzymałości (5->6)

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 6 - Nekromancer
« Odpowiedź #259 dnia: Lutego 13, 2012, 10:01:13 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 1

Dostępne drogi:

a) Jaskinia Czarownika - możliwość ruszenia na wyprawę po Talizman.
b) Przepaść - niebezpieczeństwo (szansa utraty punktu wytrzymałości i przyjaciół). Możesz nie rzucać kostką, korzystając ze zdolności swojego przyjaciela.