Autor Wątek: Nintendo DS  (Przeczytany 35226 razy)

Offline Solidus

  • This is no Zaku boy... NO ZAKU!
  • SuperMod
  • **********
  • Wiadomości: 2723
    • Zobacz profil
Odp: Nintendo DS
« Odpowiedź #20 dnia: Lutego 14, 2007, 06:54:40 pm »
Lunar Knights - nie skończyłem gry, w sumie to mam dopiero 3h na liczniku, ale napiszę co nieco o tej grze. Gra jest strasznie podobna do Children of Mana. Jest to typowy dungeon crawler. Wcielamy się w role 2 chłopaków (jak zwykle młodziki ;/ z czego ofkoz ten od mroczności jest skurwielem, a ten od słońca dzieciakiem z ADHD), ofkoz obaj chcą się za coś zemścić (cliche), świat opanowały wampiry i przykryły czyms całą planetę nie pozwalając na dostanie się na nią słońca (nie wiem po co skoro sobie dalej dowolnie skaczą po świecie jak wali im po gałach słońce, które jakimś cudem w jednych miejscach świeci) i dostały się na nią ufoki dodatkowo. Gra została zrobiona przez Kojima Productions więc niemożliwe by było żeby nie było w tej grze chociażby najmniejszego elementu skradankowego. Dmuchając w mikrofon postać gwiżdże, przeciwnik idzie w stronę dźwięku, my zachodzimy go od tyłu i atakujemy za MASSIVE DAMAGE. Jest też element zręcznościowy - po pokonaniu każdego wampira zamykamy go w trumnie i lecimy statkiem na bazę kosmiczną, żeby go tam spalić. Lecimy w rytmie rockowego utworu czysto zerżniętego z Ace Combat 2 (prawie identyczny jak jeden utwór z tej gry) sterując stylusem i strzelamy w przeciwników "pykając" w nich też stylusem. Dostajemy także stworki (chyba Terrential sie nazywają), które pomagają nam podczas walki (w przeciwieństwie do CoM możemy je zmienić w każdej chwili). Zależnie którego wybierzemy takim elementem będziemy atakować. Mamy także pasek "Trance", który po napełnieniu się pozwala nam połączyć się z naszym wybranym aktualnie Terrentialem i atakować za MASSIVE DAMAGE. Mamy także pasek życia i pasek energii. Pasek energii czerpie nam się kiedy - biegniemy, używamy Terrentiala i kiedy strzelamy z pistoleciku (jedna postać ma pistolet słoneczny jakiś). Regeneruje sie sama kiedy - jesteśmy na otwartej przestrzeni (jednemu kiedy jest słońce, jednemu, kiedy jest ciemno), albo kiedy wejdziemy w zamkniętym pomieszczeniu na obszar, przez który dostaje się światło i przytrzymamy przycisk A. Gra zajmuje 128MB głównie z powodu masy scenek animowanych. Sama gra jest w nawet ładnym 2D. Dźwięki - nienajgorsze. Głosy - hm...angielskie (to zastępuje 1000 słów), Kojima powinien Voice Actingować tylko MGS'y IMO. Muzyka - nawet niezła. Grywalność - niezła. Ogółem 8/10, ale może wzrosnąć jak ją przejdę.
One little, two little, three little furries
Four little, five little, six little furries
Seven little, eight little, nine little furries
Ten little furry fags.
KILL EM!
Ten little, nine little, eight little furries
Seven little, six little, five little furries
Four little, three little, two little furries
One little furry fag.
ANYONE WANT TO DO THE HONORS?

Offline Morchol

  • SuperMod
  • *********
  • Wiadomości: 2143
  • ;*
    • Zobacz profil
    • http://www.audioscrobbler.com/user/Morchol
Odp: Nintendo DS
« Odpowiedź #21 dnia: Marca 29, 2007, 06:04:54 pm »
eee Sol, skąd wziąć system code? =p

Offline Solidus

  • This is no Zaku boy... NO ZAKU!
  • SuperMod
  • **********
  • Wiadomości: 2723
    • Zobacz profil
Odp: Nintendo DS
« Odpowiedź #22 dnia: Marca 29, 2007, 06:40:14 pm »
eee Sol, skąd wziąć system code? =p
Do DS'a nie ma System Code. Jedynie Wii go ma. System Code w Wii służy jako uniwersalny Friend Code.
One little, two little, three little furries
Four little, five little, six little furries
Seven little, eight little, nine little furries
Ten little furry fags.
KILL EM!
Ten little, nine little, eight little furries
Seven little, six little, five little furries
Four little, three little, two little furries
One little furry fag.
ANYONE WANT TO DO THE HONORS?

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Nintendo DS
« Odpowiedź #23 dnia: Marca 29, 2007, 07:14:10 pm »
Theme Park DS - Genialnie zrobiony remake klasycznej gry. Pograłem dłuższą chwilę i jestem pod głębokim wrażeniem. Zachowano oryginalną grafikę, dodaną kilkanaście nowych atrakcji, kilkanaście nowych rodzajów sklepów, kilkunastu nowych pracowników i możemy wybrać sobie jednego z czterech pomocników, a nie tylko defaultowego wąsatego dziadka. Wykorzystanie obu ekraników w pełni, trochę mnie momentami irytuję fakt, że aby coś wybrać, to trzeba ikonę zakreślić kółkiem, a czasami pojęcie koła jest dla konsoli względne. Nie mniej jednak, wybitne dzieło według mnie. Nie wyobrażam sobie lepszego remake'u (chyba, że by 3D wprowadzili, ale nie wymagajmy niemożliwego po DS'ie).

Kanji Sonomama Rakubiki Jiten - Świetny dowód wszechstronności urządzenia jakim jest NDS, właściwie jedyną rzeczą, która ograniczyła to dzieło, jest wielkość nośnika (128MB wykorzystane w pełni). Co to właściwie za gra? Otóż, to nie gra. To słownik angielsko-japoński, japońsko-angielski i, przede wszystkim, japońsko-japoński. Wielkość nośnika niestety ograniczyła bazę danych. Angielskie wyrazy są dodatkowo czytane przez panienkę o miłym głosie (nie wszystkie, tylko 1000 z nich z tego co wiem), aby japończycy zrozumieli prawidłowy pranałcijejszyn. Każdy zwrot dodatkowo wyświetla się z zastosowaniem w zdaniach i ogólnie najdokładniejszym opisem, jaki jest możliwy (naturalnie, po japońsku). Wyrazy wpisuje się oczywiście za pomocą touchscreena, pisząc litery alfabetu romańskiego, hiraganę, katakanę i, co najważniejsze, kanji. Tak. Ten system rozpoznaje znaki Kanji i to w dosyć sporej liczbie z tego co widziałem. Niestety, trzeba odrobinę znać język, żeby tego użyć, bo system jest bezwzględny dla osób piszących kreski w znakach w złej kolejności i złym kierunku (to bardzo ważne przy pisaniu kanji... zawsze, z kilkoma wyjątkami, kreski rysuje się z lewej do prawej i z góry na dół. Nigdy w przeciwnym kierunku). Oprócz bardzo wszechstronnego słownika, system posiada również kalkulator (mający mniej funkcji, ale z miliard razy lepszy wygląd od tego oferowanego przez DSO), wygodny w obsłudze kalendarz, zegar uwzględniający czas dla różnych miast na świecie, budzik, dostęp do PictoChata, a także kilkanaście testów, dzięki którym można sprawdzić swoją znajomość angielskiego i japońskiego. Niestety, wszystko to zaprojektowane zostało wyłącznie dla japończyków, każdy człowiek z poza ich wyspy będzie miał problem z posługiwaniem się tą świetną aplikacją... no nic, nie wiem jak wy, ale ja bym się ucieszył na jakiś sensowny, multijęzykowy słownik na DS'a, ta konsola nadaje się do takich software'ów jak żadna inna...

Offline Morchol

  • SuperMod
  • *********
  • Wiadomości: 2143
  • ;*
    • Zobacz profil
    • http://www.audioscrobbler.com/user/Morchol
Odp: Nintendo DS
« Odpowiedź #24 dnia: Marca 29, 2007, 07:20:48 pm »
eee Sol, skąd wziąć system code? =p
Do DS'a nie ma System Code. Jedynie Wii go ma. System Code w Wii służy jako uniwersalny Friend Code.
hmmm... to co w witendofi trzeba wpisać przy "rejestrowaniu" DSa?
Cytuj
no nic, nie wiem jak wy, ale ja bym się ucieszył na jakiś sensowny, multijęzykowy słownik na DS'a, ta konsola nadaje się do takich software'ów jak żadna inna...
popieram, angielsko-francuski<na pl-fr nawet nie liczę ;]> by ratował dupę nieraz ;]

Offline Solidus

  • This is no Zaku boy... NO ZAKU!
  • SuperMod
  • **********
  • Wiadomości: 2723
    • Zobacz profil
Odp: Nintendo DS
« Odpowiedź #25 dnia: Marca 29, 2007, 07:38:12 pm »
eee Sol, skąd wziąć system code? =p
Do DS'a nie ma System Code. Jedynie Wii go ma. System Code w Wii służy jako uniwersalny Friend Code.
hmmm... to co w witendofi trzeba wpisać przy "rejestrowaniu" DSa?
Co tylko zechcesz ;]
Tak wogóle to gra w MPH to chujnia straszna...przynajmniej wtedy kiedy grasz z kolesiem co jedzie na nieśmiertelności ;/ Chyba ponad pół minuty nawalałem kolesia wszystkim so miałem - podstawową bronią, Imperatorem, rakietami i wszystkim innym co miałem pod ręką i nie chciał paść ;/
One little, two little, three little furries
Four little, five little, six little furries
Seven little, eight little, nine little furries
Ten little furry fags.
KILL EM!
Ten little, nine little, eight little furries
Seven little, six little, five little furries
Four little, three little, two little furries
One little furry fag.
ANYONE WANT TO DO THE HONORS?

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Nintendo DS
« Odpowiedź #26 dnia: Kwietnia 09, 2007, 01:49:31 am »
Final Fantasy Fables: Chocobo Tales - Żadna gra nie przykuła mnie tak do NDS'a. Ani Touch Detective, ani Children of Mana, ani Phoenix Wright, ani nawet Elite Beat Agents. Jak włączyłem, tak grałem praktycznie non stop przez 6 godzin, potem cały następny wieczór i dzisiaj rano. Grę mam od piątku, a już ją zdążyłem przejść i to z całkiem niezłym wynikiem (tylko 3 microgames na srebro, reszta na złoto i wszystkie książki na 100%). Gra ma niepowtarzalny klimat serii Chocobo, skojarzyła mi sie z Chocobo Dungeon 2 na PSX'a. Po raz kolejny nasz cichy protagonista, czyli chocobos musi uratować świat, mając jak zawsze u boku swoją koleżankę Shirmę i Mog'a (dorzucili jeszcze Black Mage'a). Chociaż całość można nazwać RPG'iem, to jednak sama rozgrywka polega na przechodzeniu dziesiątków minigierek, coś na podobieństwo Bomberman: Land Touch. Graficznie jest to chyba najlepiej zrobiona gra, jaką widziałem na DS'ie, muzyka to remake'i starych tracków Uematsu w świeżej i pasującej do ogółu kompozycji. Całość niesamowicie wciąga... doczepić mogę się jedynie do tego, że za mało jest walk na karty... no i do MagicPot Luck (jak ktoś zagra, to zrozumie o co chodzi). Drobne wady, przy tak genialnej grze... Ocena: 10/10.

Offline Solidus

  • This is no Zaku boy... NO ZAKU!
  • SuperMod
  • **********
  • Wiadomości: 2723
    • Zobacz profil
Odp: Nintendo DS
« Odpowiedź #27 dnia: Kwietnia 09, 2007, 08:10:32 pm »
If anyone actually cared...Jest nowa (sprzed miesiąca ;/) wersja Moonshell'a. Jest bardzo fajna. Ma nowy interface i możeby dostosowac program do własnych potrzeb. Możemi m.in. włączyć sobie obsługę obu ekranów przy oglądaniu obrazków, jak ma się program zachowywać jak zamykamy DS'a, opcje dotyczące włączania programu, podświetlenia ekranu i jeszcze jakieś inne opcje, które wogóle nie wiem do czego służą.
One little, two little, three little furries
Four little, five little, six little furries
Seven little, eight little, nine little furries
Ten little furry fags.
KILL EM!
Ten little, nine little, eight little furries
Seven little, six little, five little furries
Four little, three little, two little furries
One little furry fag.
ANYONE WANT TO DO THE HONORS?

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Nintendo DS
« Odpowiedź #28 dnia: Maja 09, 2007, 05:25:40 pm »
Fell the Magic: XY/XX - O rany rany rany... śliczne dzieło, właśnie takie gry lubię - z pomysłem, nieszablonowe i z klimatem. Kolejna gra z gatunku minigierkowców, takich jak Bomberman Land Touch, czy Final Fantasy Fables. Tak samo tutaj, na całość składają się 32 minigierki, które człowiek musi przechodzić, aby pchnąć fabułę do przodu. Oprawa AV zasługuje na szczególną uwagę. Proste 3D, ale kunsztownie zrobione. Wszystkie postacie występujące w grze widzimy jako jednolicie czarne sylwetki, mające ewentualnie kolorowe elementy ubioru lub włosy. Ciekawe rozwiązanie i dobrze się sprawdzające w praktyce. Muzyka w grze przypomina mi trochę Katamari Damacy (w ogóle cała gra mi się z katamaranem kojarzy), bo składa się przede wszystkim z takiej werbalnej akustyki typu DUM-DA-DUM-DA-DUDA-DUM, nuconej/śpiewanej przez postacie. Fabuła jest pokręcona, ale krótka, grę skończyłem w jakieś 3 godziny (co można uznać za zaletę). Bonusów w stylu zbierania ubrań dla bohaterki i dodatkowego poziomu trudności nie liczę. Jeżeli chodzi o gameplay to jest średnio - lepiej od Bomberman LT, ale gorzej mimo wszystko od Chocobo Tales. Nie zmienia to faktu, że pograłem z prawdziwą przyjemnością. Przeurocza produkcja, Team Sonic z Segi pokazał na co go stać. Ocena: 8/10

Club House Games - D-O D-U-P-Y. Gry są bardzo dobrze skonstruowane, w pełni wykorzystują stylus i jest ich dużo (42). Gry karciane, planszowe, rzutki, kręgle, bilard, szachy, shogi, domino... mnóstwo dobrego softu, podanego w dobrej formie i przyjemnego w rozgrywce. Co nie zmienia faktu, że gra jest do dupy i to z jednego prostego powodu - brak obsługi Multiplayer dla jednego DS'a. Kur... ta gra jest do tego stworzona po prostu, jak ktoś mógł wydać ją bez tej elementarnej funkcji (w szachy, czy w kręgle by się git grało na jednej konsoli). Dałbym 9/10, gdyby dało się w tym jednokonsolowy Multiplayer ustawić. Tak daję 3/10. No bo co? Mam grać w warcaby z CPU? Poje**ło tego developera, czy co?


Offline Siergiej

  • Last Hero
  • **********
  • Wiadomości: 2544
  • Idol Tanta
    • Zobacz profil
Odp: Nintendo DS
« Odpowiedź #29 dnia: Maja 09, 2007, 05:44:44 pm »
Co do Clubhouse to sie zgadzam - sciagnalem to tylko w celu grania w szachy na jednej konsoli, a tu taka wujnia. Strasznie mnie to poirytowalo ;/

BTW. bylby ktos na tyle uprzejmy, by wrzucic mi Pokemon Diamond w formacie .nds.dsq i zapodac linkiem? Bo niestety, z nieznanych przyczyn program do patchowania gier przestal dzialac u mnie na PC i pomoc moze juz chyba tylko format ;/
« Ostatnia zmiana: Maja 09, 2007, 05:45:15 pm wysłana przez Siergiej »

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Nintendo DS
« Odpowiedź #30 dnia: Maja 09, 2007, 06:08:58 pm »
Siergiej, właśnie sobie zassałem gierkę o zagadkowo brzmiącej nazwie Chess. 8 MB tylko, szachy fun&easy. Górny ekranik to trójwymiarowa plansza, którą można sobie obracać swobodnie, a dolny to klasyczna plansza jak w innych programach szachowych. Ma cztery rodzaje plansz, opcje przeglądania kilkudziesięciu najsłynniejszych partii w historii szachów, połączenie Wi-Fi, głosowe wybieranie pól (które nie działa, więc who cares) i CPU na 12 poziomów trudności. O ile tego z CHG rozpykałem na Hardzie w upokarzającym stylu, to tutaj na 5tym poziomie mi komp dupę złoił. Obsługa stylusa IMO trochę szwankuje, więc polecam grać na D-padzie. Bez fajerwerków, ale takiej gry szukałem, bo, oczywiście, jest obsługa multiplayera na jednej konsoli (nawet save'ować partie można, jak będzie potrzeba skończyć wcześniej). Niczego więcej od szachów oczekiwać nie można. Ocena: 8/10, przede wszystkim za dosyć obskurną grafikę na trójwymiarowej planszy, no i za zbugowaną IMO obsługę touchscreena.

Jak chcesz, to ci wyślę na maila już spaczowaną wersję.
« Ostatnia zmiana: Maja 09, 2007, 06:14:01 pm wysłana przez Tantalus »

Offline Morchol

  • SuperMod
  • *********
  • Wiadomości: 2143
  • ;*
    • Zobacz profil
    • http://www.audioscrobbler.com/user/Morchol
Odp: Nintendo DS
« Odpowiedź #31 dnia: Maja 09, 2007, 08:16:52 pm »
O_o co wy patchujecie? oso chodzi jakby?

Offline Musiol

  • kiedyś byłem tutaj popularny
  • SuperMod
  • **********
  • Wiadomości: 2873
    • Zobacz profil
    • pssite.com
Odp: Nintendo DS
« Odpowiedź #32 dnia: Maja 09, 2007, 08:35:14 pm »
O_o co wy patchujecie? oso chodzi jakby?
do Super Carda romy trzeba spatchować, żeby działały

Offline Solidus

  • This is no Zaku boy... NO ZAKU!
  • SuperMod
  • **********
  • Wiadomości: 2723
    • Zobacz profil
Odp: Nintendo DS
« Odpowiedź #33 dnia: Maja 09, 2007, 11:22:00 pm »
Jak chcesz, to ci wyślę na maila już spaczowaną wersję.
Żeby poszedł na SC Lite musi być spatchowany patcherem pod SC Lite tak nawiasem mówiąc.
Zgłoś się do mnie, Serdż.
One little, two little, three little furries
Four little, five little, six little furries
Seven little, eight little, nine little furries
Ten little furry fags.
KILL EM!
Ten little, nine little, eight little furries
Seven little, six little, five little furries
Four little, three little, two little furries
One little furry fag.
ANYONE WANT TO DO THE HONORS?

Offline Morchol

  • SuperMod
  • *********
  • Wiadomości: 2143
  • ;*
    • Zobacz profil
    • http://www.audioscrobbler.com/user/Morchol
Odp: Nintendo DS
« Odpowiedź #34 dnia: Maja 13, 2007, 10:34:44 am »
http://www.gameonly.pl/newsy/11848  <wii... wkońcu będzdie można do "ofycjalnego klubu
Nintendo" przystąpić ;]

Offline Siergiej

  • Last Hero
  • **********
  • Wiadomości: 2544
  • Idol Tanta
    • Zobacz profil
Odp: Nintendo DS
« Odpowiedź #35 dnia: Maja 13, 2007, 07:32:20 pm »
Tant, to wyslij, skocze kiedys do Galerii Krakowskiej, to Ci dupe złoje ;]

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Nintendo DS
« Odpowiedź #36 dnia: Maja 13, 2007, 08:14:59 pm »
Teraz to ja ci mogę wysłać tylko wersję spaczowaną dla DSClassic, więc raczej ci się nie przyda, według tego co mówi DB.. już zdążyłem obraz wywalić. Ale na luzie ściągniesz przez eMule'a, wabi się to Chess na nim, numer 0900 jeżeli dobrze pamiętam.

Offline Solidus

  • This is no Zaku boy... NO ZAKU!
  • SuperMod
  • **********
  • Wiadomości: 2723
    • Zobacz profil
Odp: Nintendo DS
« Odpowiedź #37 dnia: Maja 22, 2007, 08:52:00 pm »
OK. Niewielki apdejt.

Etrian Odyssey - jRPG od Atlus'a. Bardzo dobra gra. Nie wiem jakim cudem zmieścili ponad 16 trójwymiarowych lokacji w 16MB pamięci. Fabuła ponoć jakaś w grze jest. Nie wiem. Jestem jeszcze wcześnie w grze więc nie mogę się wypowiedzieć o tym. Grafika jest ładna. Widok jest w FPP jak się poruszamy po lokacjach, walka przypomina tą z Dragon Quest, czyli nie widzimy postaci, jedynie przeciwników (w 2D). Tworzenie postaci jest banalne. Na początku mamy do wyboru 5-6 klas (2 są jeszcze zablokowane). Mamy m.in Landsknecht, czyli powerhouse, Protector (defensywna postać), Alchemist (a'la Black Mage) i inne. Gra wymaga sporego level grindingu. Gram juz ponad 10 godzin, mam dopiero po 13 levelu u wszystkich postaci (oprócz Medic'a, którego dałem zamiast Dark Hunter'a i ma 8 level) i jestem na 3-cim poziome pierwszej lokacji. Przedmioty w sklepie pojawiają się na podobnej zasadzie jak te na Bazarze w FFXII. Muzyka i dźwięki są miłe, AI przeciwników jest hm...ciekawe...nieczęsto się zdarza w grach, żeby przeciwnicy chcieli wyeliminować postać, która jest w krytycznym stanie. I o ile przeciwnika można pokonać jednym ciosem to przeciwnik jednym ciosem może odebrać pół energii. Póki co 9/10.

Dead N Furious (aka Touch The Dead) - innymi słowy House of The Dead dla biednych. Fabuła niczym nie błyszczy. Jesteśmy jakimś bezimiennym ziomkiem, który trafił za coś do pierdla i nagle drzwi celi otworzyły się, a więzienie zostało opanowane przez zombie. Animacje zombiaków są trochę lipne, ale ich tekstury wyglądają przekonywująco (z daleka). Na początku mamy tylko pistolet z nieskonczoną amunicją. Jest słaby, a przeładowywanie jest porażką. Musimy przeciągnąć pełny magazynek na pusty, co często owocuje nietrafieniem w magazynek i zmarnowany czas (co często kończy się zaliczeniem trafieina od przeciwnika). Muzyka czasem jest lipna, a czasem niezła. Np. podczas walki z bossami przygrywa nam jakiś rockowy kawałek. Gra jest oczywiście "na szynach" czyli postać chodzi za nas. Ogólnie straszny przeciętniak. 5/10.
One little, two little, three little furries
Four little, five little, six little furries
Seven little, eight little, nine little furries
Ten little furry fags.
KILL EM!
Ten little, nine little, eight little furries
Seven little, six little, five little furries
Four little, three little, two little furries
One little furry fag.
ANYONE WANT TO DO THE HONORS?

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Nintendo DS
« Odpowiedź #38 dnia: Maja 23, 2007, 02:18:04 am »
Co do Etrian Odyssey to się zgadzam, gra jest bardzo fajna. Kilka godzin mam nabitych póki co, jestem na drugim piętrze pierwszego lasu (tak, lasy mają piętra w tej grze) i chyba 7 albo 8 level u większości postaci. Landsknecht, Defender, Survivalist, Alchemist i Medic to mój skład (swoim nickiem nazwałem alchemika, bo jest największy rzeźnik hehe). Gra jest trudna, nawet bardzo trudna, bardzo łatwo tu zginąć, level nabija się dosyć wolno, a sprzęt jest drogi. No ale bardzo przyjemnie się gra.

Ściągnąłem kilkanaście różnych gier. Sprawdziłem Jump Ultimate Stars, ale gra śmierdzi, przede wszystkim dlatego, że niewiele z niej kumam, i że nie znam większości postaci. Na karcie mam teraz też Micro Machines V4 (średniak, grafika obskurna i kamera wnerwia, no ale pewnie przyjemnie się gra na multiplayer), no i Trace Memory (od tych ludzi, co Hotel Dusk zrobili), które zapowiada się zajebiście (co prawda tylko intro obejrzałem). A jeżeli chodzi o pełniejsze recenzję:

Children of Mana - Dopiero przedwczoraj przeszedłem. Dodam, że momentami z obrzydzeniem. Najgorsza część serii Seiken Densetsu póki co. Główne wady gry: słaba fabuła, beznadziejny system zaklęć, monotonność i niewielka ilość lokacji, krótkość, symboliczne wykorzystanie touchscreena, no i gra jest koszmarnie łatwa. Główne zalety: całkiem ładna grafika, wstawki anime, nie taka zła muzyka, gem grid system, no i obsługa multiplayer, która akurat mnie niewiele obchodzi, bo nikt ze znajomych DS'a nie ma. Koichi Ishii powinien się pierdolnąć w łeb kilka razy, zanim zabierze się za kolejną część serii. Rozumiem, że CoM to wstęp do reszty kompilacji, no ale cholera... chciałem tylko Seiken Densetsu 3. Taką jak tamta grafikę, muzykę, system (chyba najlepszy w serii), pare subquestów, może znowu podział na profesje. Chciałem tylko jeszcze jedno SD3, które ROM dla SNES'a zajmuje tylko 4MB. To chyba nie tak wiele, no nie? A co dostałem? 64MB mocno przereklamowanej przez Square i bardzo średniej gry. Pomyśleć, że to dla Children of Mana kupiłem DS'a... sigh... Ocena: 5/10.

EDIT::


Hehehehehe... zabawny ten engrish..
« Ostatnia zmiana: Maja 23, 2007, 02:33:39 am wysłana przez Tantalus »

Offline Solidus

  • This is no Zaku boy... NO ZAKU!
  • SuperMod
  • **********
  • Wiadomości: 2723
    • Zobacz profil
Odp: Nintendo DS
« Odpowiedź #39 dnia: Maja 23, 2007, 02:27:58 am »
Co do Etrian Odyssey to się zgadzam, gra jest bardzo fajna. Kilka godzin mam nabitych póki co, jestem na drugim piętrze pierwszego lasu (tak, lasy mają piętra w tej grze) i chyba 7 albo 8 level u większości postaci. Landsknecht, Defender, Survivalist, Alchemist i Medic to mój skład (swoim nickiem nazwałem alchemika, bo jest największy rzeźnik hehe). Gra jest trudna, nawet bardzo trudna, bardzo łatwo tu zginąć, level nabija się dosyć wolno, a sprzęt jest drogi. No ale bardzo przyjemnie się gra.
Kasę można łatwo nabić. Wystarczy stworzyć 5-ciu Survivalist'ów, dać im wszystkie 3 Skill Pointy na Chop, pójść normalnym teamem na tą polanę na chyba D-2 na pierwszym piętrze i w lewym dolnym rogu jest do otworzenia tajne przejście do początku planszy. Przełączamy team na Survivalist'ów i idziemy ciąć drewno.
One little, two little, three little furries
Four little, five little, six little furries
Seven little, eight little, nine little furries
Ten little furry fags.
KILL EM!
Ten little, nine little, eight little furries
Seven little, six little, five little furries
Four little, three little, two little furries
One little furry fag.
ANYONE WANT TO DO THE HONORS?