Autor Wątek: Flyff  (Przeczytany 16634 razy)

Offline Xellard

  • Knight
  • ****
  • Wiadomości: 360
    • Zobacz profil
Flyff
« dnia: Listopad 04, 2005, 05:00:35 pm »
czego ja tu... a ta. Flyf hmm... nieco cukierkowate jednak nie to co w R.O.S.E, mangowe i majace fajny klimat. Ma bardzo fajny system rozwoju skili ( cos podobnegodo tego z Ragnaroka ) a po 20lv mozna sobie polatac na miotle/desce i fajnie to nawet wyglada :P Ogolnie rzecz biorac gra moze sie spodobac ale nie musi... beta ruszyla wczoraj wiec jest jeszcze duzo osob na poczatkowych terenach co utrudnia expienie ale jakos idzie. Chcemy z qiaxem zrobic klan podobny do tego z PT ale to uda sie tylko wtedy kiedy wszyscy co lubia mmogi zaczna grac i wspierac qiaxa duchowo zeby szybko 50lv dobil :P

Klienta wazy 400mb a mozna go sciagnac z tej strony

A tutaj skriny:
tutaj se normalnie siedzimy...

a tego typka bilismy chyba z 1,5h ale padl wrescie ( i nawet expa nie daje... jakies krysztalki z niego leca ale trza uzyc item na 15lv... )

latac kazdy moze troche lepiej lub troche gorzej
« Ostatnia zmiana: Listopad 04, 2005, 05:17:51 pm wysłana przez Heti »



Offline qiax

  • General
  • ******
  • Wiadomości: 542
  • God
    • Zobacz profil
Flyff
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 04, 2005, 05:30:49 pm »
Jako, ze Heti recenzji pisać nie umię, czas wziąść klawiaturę w swoje paluszki...
A fabule wiem tylko tyle, że niby jest, ale cóz, nie ona z gry robi wielką, o nie, MMORPG na pewno nie. W każdym bądź razie, jak zwykle chodzi o bogów i inne takie standardy. Clienta ściągnąłem niezwykle szybko, co tylko się chwali autorą, a to ze względu na szybki serwer, co w grze darmowej należy do rzadkości. Tak drogie dziewczynki i chłopcy, nie zmyliły was te przepuchnięte od myślenia oczęta, gra jest darmowa i tak ma juz być <ponoć...> do końca świata. Jakim cudem? Nie mam pojęcia i nic mnie to nie obchodzi. No nic, wracajac do pasjonujacej histori... Gra zostałą uruchomiona <znaczy się serwer gry> około 3 nad ranem i jako pasjonat wstałem o tej godzinie i pierwszy minus: serwer nie wytrzymał. No nic, jak o powiedziała "góra" po ujrzeniu blędów na stronie, zdrzemnął się, zrobiłem sobie kawę. W dwie godzinki później już wszystko działało. Hmm... Nieźle, zdecydowanie nieźle, zwłąszcza, że aktualnie przy FlyFF pracuje tylko jeden GM <bardzo dowcipny GM, co się tylko uśmiecha>, budzi niemałe zaskoczenie na twarzy graczy. Po odpaleniu wita nas standardowe okienko loginu, z grafika 2d w tle. Całkiem znośną, wiec nie ma się czym przejmować. Potem juz tylko stworzyć postać - które wygladają jak anorektycy - wybierajac płeć <z tym co poniektórzy będą mieli problemy heh>, twarz, fryzurę i heja. Lądujemy w mięscie pozbawionym jakichkolwiek wodorotrysków graficznych ,dzięki czemu gra dziala już na spzecie sprzed powstania SquareZone. Wparawdzie posiadacze nieco mocniejszych maszyn <cholera...> mogą narzekać, to dzięki temu każdy ma możliwość zagrania w tę grę. Muzyczka jak w takich niskobudżetowych produkcjach nie zachwyca, ale i niespacjalnie odrzuca. Jak ktoś chce, to zawsze moze ją wyłaczyć i zostawić Winampa w tle z Disturbed. No nic, mamy w rączce puierwszy mieczyk i rozpoczyna się "rzeź niewiniątek". Dosłonie. Potwory są tak cholernie słodkie, że co bardziej wrażliwszych użtywkoniów mogą doprowadzić do kawaiiowskiego stanu, a nieco twardszych do cynicznego uśmieszku. Ale, jak to mówi "góra widząc perfidne błędy, zabieramy się do dzieła. Exp leci wolno, ale ponoć nie aż tak, jak w innych MMORPG <wersja przezemnie niepotwierdzona>. System, obsługa jest tak banalna, że nie będę się kłopotał z jej obsługą. Co do grywalności... No coż, źle nie jest. Trochę powiewa nudno samemu, ale gdy już się doczepimy do jakiegoś party, to można się nieźle pośmiać. W końcu nigdy człowiek nie wie, w którym momencie będzie musiał komuś pozyczyć kasę, oddać przedmioty na item od 15 lvl, by zdobyć kase od potwora nie dajaćego żadnego expa. Ale najwiękzy podziw budzi fakt, że ja w to gram i się nie nudzę. Ta... To wszystko przez te fajne grafiki 2d NPC <mnie się to to podoba>. Klan może i powsstanie, jak dobrne do 50 lvl i uzbieram duuużo kasy. Bardzo dużo kasy... No nic, trza grać.
Ale to, co w grze się wyróxnia na tle innych gier tego typu, to możliwość np: skakania. Naprawdę, w FlyFF można skakać. Mało tego, jak już napisał mój przedmówca, po osiągnięciu około 20 lvl <co trudne ponoć nie jest> faceci mogą kupić deskę unoszącą się w powietrzu, natomiast dziewczyny <wiedźmy?> latajace miotrły. Chore? Ta. Fajne? O ta!

Aha i jeszcze jedno - grałem 4 godziny non-stop. Ani razu nie miałem laga, d/c, r/c itd. Ani razu. Żadnego laga, powtarzam, żadnego laga...

Fly for fun, hit the ground hard!
« Ostatnia zmiana: Listopad 04, 2005, 05:55:04 pm wysłana przez qiax »

Offline The_Reaver

  • Heartless Engineer
  • Redaktor
  • *********
  • Wiadomości: 2086
  • Dark Keyblade Master
    • Zobacz profil
Flyff
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 04, 2005, 11:26:36 pm »
Ściągłem, zagrałem i jestem pod wrażeniem. BTW qiax, Heti, na jaki serwerze jesteście?? Jakby co to moja postać to Reaver (bez The).
I'm in Space!

Offline Xellard

  • Knight
  • ****
  • Wiadomości: 360
    • Zobacz profil
Flyff
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 04, 2005, 11:32:32 pm »
Serwer jest 1 a to sa podserwery raczej :P... ale jestesmy na 1:2. No to mamy kolejnego gracza. Jeszcze z 3 i mozna spokojnie expic na klan ( bo potrzeba minimum 6 aby wogole powstal )



Offline Getsuei Myou

  • Soldier
  • Wiadomości: 3
    • Zobacz profil
    • http://
Flyff
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 05, 2005, 12:30:51 pm »
Hiya : -)
Ja bardzo lubię mmorpg ale ta gra wydaje się być troszkę śmieszna. Codzinnie gram w Lineage 2, ale chętnie zagrałabym równierz w to. Pomogłabym wam, bardzo was lubię - szczególnie qiaxa, ale grałabym mniej bo w Lineage 2 mam postać na wysokim poziomie i swój klan. Czy mogę do was dołączyć?
Madam Swirl Sonic *(o^^o)*

Offline qiax

  • General
  • ******
  • Wiadomości: 542
  • God
    • Zobacz profil
Flyff
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 05, 2005, 05:12:25 pm »
Cytuj
Hiya : -)

Ha!

Cytuj
Ja bardzo lubię mmorpg ale ta gra wydaje się być troszkę śmieszna

I to jest właśnie fajnego w tej grze. Jest śmieszna, miejscami głupia, więc jest duże prawdopodobieństow, że będzie mało popularna a tym samym, mało będzie w nią grało osób obciążających niepotrzebnie serwer, a to skutkuje brakiem laga. Coś wspaniałego, w końcu nie ginę przez niego, jak to miało miejsce w innych grach tego typu.
Moze żeby zachęcić niektórych do gry, napiszę o paru jej udogodnieniach - jest około 10 sekundowa własność itemów po zabiciu moba. Oznacza to miej więcej, iż gdy zabije przerażajacego jak odkurzacz przeciwnika i gdy wypadnie z niego złoto, przedmiot, cokolwiek innego, to obcy gracz nie będzie mógł sobie tych przedmiotów przywłaszczyć. Musi poczekać 10 sekund. Coś wspaniałego.
Gdy zaatakujemy przeciwnika, jest "nasz". Oznacza to mniej więcej tyle, że żaden obcy gracz nigdy nas nie Kill Stealuje, czyl nigdy nie zabierze nam naszego wspaniałego expa. Dla mnie bomba. To samo tyczy się w drugę stronę, czyli i my juz nie będziemy mogli zabić moba innemu graczowi. Nigdy więcej tekstu: don't ks.

Cytuj
Codzinnie gram w Lineage 2, ale chętnie zagrałabym równierz w to.

Śmiało. Bedzie fajnie. Już ja się o to postaram, więc nic się nie przejmuj. Tam można latać na miotle, desce, farbować włosy, maski nosić <jedną nawet już mam> i inne, uprzyjemniajace rzeczy robic.

Cytuj
Pomogłabym wam, bardzo was lubię - szczególnie qiaxa

<przeciera zmęczone, przepuchnięte oczka, lekko zwilgotniałe> Dla takich chwil, warto męczyć się w elitarnym gronie redakcyjnym i pisać artykuły na stronę. Heh.

Cytuj
ale grałabym mniej bo w Lineage 2 mam postać na wysokim poziomie i swój klan

Dla mnie to żaden problem. Naprawdę, absolutnie żaden. Zawsze ceniłem sobie jakość, nad ilość godzin spędzonego z kimś w MMORPG.

Cytuj
Czy mogę do was dołączyć?

Zawsze i wszędzie.

Offline Zell Dincht

  • Blade Dancer
  • ********
  • Wiadomości: 1460
  • Dzielny Mały Toster
    • Zobacz profil
Flyff
« Odpowiedź #6 dnia: Listopad 05, 2005, 05:54:26 pm »
400 mb? mozna sprawdzic... za 2h do was dolacze (a za 5h pewnie mi sie ta gierka juz zdazy znudzic i ja bede odinstalowywal heh... no ale zobaczymy...)
"Zapewne, ponieważ jesteśmy tak stworzeni, że porównywamy wszystko ze sobą i siebie ze wszystkim, więc szczęście i nieszczęście zależy od przedmiotów, z którymi się porównywamy, i przeto nie ma nic niebezpieczniejszego nad samotność. Wyobraźnia nasza, z natury swej skłonna do wzlotów, żywiona fantastycznymi obrazami poezji, stwarza sobie tłum istot stojących na różnych szczeblach, wśród których my stoimy na najniższym i wszystko prócz nas wydaje się wspaniałe, każdy inny jest doskonalszy. A dzieje się to w sposób zgoła naturalny. Czujemy często, że nam czegoś brak - i zda się nam, iż własnie to, czego nam brak, posiada ktoś inny, któremu też przydajemy i to wszystko, co my mamy, i nadto jeszcze pewne idealne zadowolenie. I oto szczęśliwiec jest zupełnie gotów - nasz własny twór!"

Offline little

  • Wanderer
  • *******
  • Wiadomości: 1025
    • Zobacz profil
Flyff
« Odpowiedź #7 dnia: Listopad 13, 2005, 01:58:05 pm »
Flyff sopko jest :P Jak narazie mam dopiero 10 lvl ale niemam za dużo czasu żeby grać.... Jak jeszcze podpakuje tą postać to se z wami pogram

MarvelliX

  • Gość
Flyff
« Odpowiedź #8 dnia: Listopad 13, 2005, 03:15:16 pm »
jak se nas znajdziez :F

Offline little

  • Wanderer
  • *******
  • Wiadomości: 1025
    • Zobacz profil
Flyff
« Odpowiedź #9 dnia: Listopad 13, 2005, 09:52:57 pm »
Świat jest mały :P Dzisiaj np. widziałem biegajacego Heciaka :P Ale zanim zareagowałem juz go niebyło pozatym jakiś zasrany demian mnie zaatakował :P

A tak na marginesie co dzisaij taki tłok. Wczraj grałem to luzik był a dzisiaj 2x byłą sytuacja że server pełen :/

MarvelliX

  • Gość
Flyff
« Odpowiedź #10 dnia: Listopad 14, 2005, 01:52:42 am »
ja jeszcze płenego serwa nie miałem ale luda coraz wiecej

ehhh czeba nam wiecej ludzi -_- a wszczególności przydal by sie siakis asistant

Offline little

  • Wanderer
  • *******
  • Wiadomości: 1025
    • Zobacz profil
Flyff
« Odpowiedź #11 dnia: Listopad 14, 2005, 04:35:33 pm »
asistem ja mam zamiar być... jeszcze pare dni i z wami popykam :P przynajmniej taką mam nadzieje :P
« Ostatnia zmiana: Listopad 14, 2005, 04:36:19 pm wysłana przez little »

MarvelliX

  • Gość
Flyff
« Odpowiedź #12 dnia: Listopad 19, 2005, 12:11:32 pm »
nikt juz nie gra? spoko to oddajcie swój sprzet i kase :P albo ogolnie całe konta :F

Offline GLenn

  • AvEx3 Master
  • Weapon Master
  • *********
  • Wiadomości: 2036
  • Hollow Kon
    • Zobacz profil
    • http://nudenaru.deviantart.com/
Flyff
« Odpowiedź #13 dnia: Listopad 20, 2005, 04:50:18 pm »
kcialbys ja gram :P i siergiej gra i heciak gra tylko ciebie nie wydac :P

Offline The_Reaver

  • Heartless Engineer
  • Redaktor
  • *********
  • Wiadomości: 2086
  • Dark Keyblade Master
    • Zobacz profil
Flyff
« Odpowiedź #14 dnia: Listopad 20, 2005, 06:56:51 pm »
Ja też chce grać, ale mnie konsola na nowe gierki wciągneła, więc mam spore zaległości.
I'm in Space!

Offline GLenn

  • AvEx3 Master
  • Weapon Master
  • *********
  • Wiadomości: 2036
  • Hollow Kon
    • Zobacz profil
    • http://nudenaru.deviantart.com/
Flyff
« Odpowiedź #15 dnia: Listopad 21, 2005, 06:03:43 pm »
podajcie swoje lv w flyffie
a i kiedy marv gildia :>

Offline Xellard

  • Knight
  • ****
  • Wiadomości: 360
    • Zobacz profil
Flyff
« Odpowiedź #16 dnia: Listopad 21, 2005, 06:07:45 pm »
za 2 lata 3 miesiace 8 godzin 54 minuty i 6 sekund moze byc?... jak by bylo tak łatwo zrobic to juz dawno by byla, a tu trza zdobyc 50lv ktory marv jako merc powinnien miec gdzies za miecha :F poza tym 300k ale to nie problem na tym lvl'u, 20 pekyrind wiec zbierajcie iiii 6 osob z minimum 10lv w party 12lv ;]

przy okazji - majne statecek
« Ostatnia zmiana: Listopad 21, 2005, 06:11:29 pm wysłana przez Heti »



Offline GLenn

  • AvEx3 Master
  • Weapon Master
  • *********
  • Wiadomości: 2036
  • Hollow Kon
    • Zobacz profil
    • http://nudenaru.deviantart.com/
Flyff
« Odpowiedź #17 dnia: Listopad 21, 2005, 06:28:24 pm »
taaa wleciales na skejcie :P

Offline little

  • Wanderer
  • *******
  • Wiadomości: 1025
    • Zobacz profil
Flyff
« Odpowiedź #18 dnia: Listopad 21, 2005, 09:12:56 pm »
Cytuj
podajcie swoje lv w flyffie
16 (dzisiaj jeszcze powinien być 17) - Assist :P

MarvelliX

  • Gość
Flyff
« Odpowiedź #19 dnia: Listopad 21, 2005, 10:16:33 pm »
niech wypisze...:
MarvelliX = Marvelia (Mercenary/Blade) 2x (obecnie 25)
Heti = HetiPL (Magician/Psykeeper) 2x (bodajze 27 :P)
qiax = qiax (Mercenary/Blade) ??  nie widzialem go w grze jecze :F
Glenn = Eleander (Mercenary/??) 1x
little = ?? (Assistant/??) 1x
The Reaver = Reaver (Assistant/??) 2x
niby 6 ale polowa pewnie odpadnie :F
« Ostatnia zmiana: Listopad 22, 2005, 01:22:42 pm wysłana przez MarvelliX »