To mi odpowiedz na parę rzeczy z łaski swojej (zaznaczam że jestem noobem ):
1 - czy nekro musi mieć zwykłą magię czy nie?
2 - od czego zależy to, czy mogę dany czar dać sobie do księgi? przykładowo miałem kilka zwojów, ale tylko jeden wszedł (widzenie w ciemności), ale po pewnym czasie wlazły pozostałe dwa (nie wiem czemu). Od czego to zależy - od mądrości/inskrypcji?
3 - trening których czarów najszybciej rozwija magię? Tych, do których potrzeba najwięcej składników?
4 - arcymistrz w danej dziedzinie = 100% tak?
5 - jak jeszcze coś wymyślę to się spytam
1. Raczej musi
2. Do ksiegy o ile dobrze pamietam wszystkie czary wychodza chyba chodzi ci o skutecznosc przepisywania czarow (inskrypcja), madrosc dawala to ze mogles odczytac wiek przeciwnika, ile ma inteligencji od wyzszego poziomu zwiekszala obrazenia niektprych czarow
3. Nie zawsze. Przewaznie uzywalem uzywalem czarow do cwiczenia te ktore mialy najmniejszy koszt ... malo skladnikow=miejsze koszta=wiecej czarowania=lepsze umiejetnosci
4. Arcymistrz chyba tak , mistrz cos po 90% sie zaczyna
Ps. Przed nekromanta ostregam (przynajmnie na moim shardzie gdzie gralem .. DM ) wiekszosci przypadkow ta umiejtnosc byla bardziej na pokaz duze koszta szkolenia (skladniki) a efekty niebyly zachwycajace, ale to i tak mnie nie ostraszylo do szkolenia mojej postaci w kierunku "ciemnej strony mocy" :lol:
ostrzegam ze to opis jest do shardu DM i ze spooro czasu nie gralem wiec moglo sie spoor zmienic
-= EDIT =-
Martus masz
tu glowna strone UO znajdzieszna duzo informacji
a
tu dokladniejszy opis magii - ile trzeab miec umiejestnosci zeby czar sie udal ... cwicz na czarach gdzie szansa ze sie uda wychodzi 50% - 60% gdzie amlo skladnikow potrzeba nawet od 40%
Ps2. Prze ciebie znowu nabralem ochoty na gre w UO <_<