Autor Wątek: Ulubione GF'y.  (Przeczytany 8902 razy)

Offline Eligios

  • Adventurer
  • *
  • Wiadomości: 87
    • Zobacz profil
    • http://
Ulubione GF'y.
« Odpowiedź #20 dnia: Kwiecień 08, 2005, 08:35:57 pm »
No własnie dziwne Bahamut ZERO Jest GF"y nigdy nie widziałem  :/
Moze on tylko yak powiedział ? Trzeba sie dowiedziec .





A cat's irritation rises in direct
 proportion to her embarrassment
times the amount of human laughter.
  -- Law of Cat Embarrasment

Offline Kazumaru

  • Komercyjny chłopak
  • SuperMod
  • ***********
  • Wiadomości: 3357
  • Forbidden Lover
    • Zobacz profil
Ulubione GF'y.
« Odpowiedź #21 dnia: Kwiecień 09, 2005, 10:04:45 am »
Cytuj
eee.... lol.... to od kiedy Bahamut ZERO jest GF'em O_o...... hehe... codziennjie dowiadujemy się czegoś nowego.
heh nie ma się co czepiać (nie mówie tu "trzepiać" bo to już inna sprawa i całkiem fajnie sportowa...), temat powinien być ogólnie o Summonach i sugerował bym nawet zmiane nazwy tematu, bo po przecież po co wyowiadać się tylko o Summonach z jednego Finala...


no cóż, może on tylko tak powiedział... naprawde trzebba się dowiedzieć...
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 09, 2005, 10:05:26 am wysłana przez Gipsi »


If I ever hear you say another women's name in your sleep you'll wake up the next morning with your joystick missing... got it?

Offline YuNa

  • Soldier
  • Wiadomości: 20
    • Zobacz profil
    • http://
Ulubione GF'y.
« Odpowiedź #22 dnia: Maj 06, 2005, 01:03:29 pm »
Nooo jeśli chodzi o SUMMONY z VII to po kolei:
Bahamut Zero ( świetna explozja )
Knights of Round ( moooooce wejście )
Typhoon ( śmieszny śmiech ) :D

A zaś z "ósemki" po kolei idą:
Eden
Bahamut
Doomtrain
Shiva
"Kaktus"  :grin:  
Gra: Ragnarok Online
Obecny Server: Kaz3RO (holy )
Postacie (Characters ) :  
Yoshimitsugo-level 142 Assassin Cross
exp points:116550711
Gildia: Legendary Warriors - polska gildia

"Wtedy Muradim sięgnął po swój wielki dwuręczny topór w czasie gdy Rycerz Krwi przebijał jego pancerz ciężkim mieczem...zamachał się i jednym długim cięciem ścioł głowę przeklętemy rycerzowi po czym wstał i zaczął dma rogi Thora co oznaczało, że Wielka Bitwa Krasnoludów z Dun'Morgoth została zakończona zwycięsko a Potępięcy z Mrocznych Otchłani powrucili do swych czeluści"
                             Kronikarz: Grimual Srebrzystobrody

Offline boryn

  • Soldier
  • Wiadomości: 2
    • Zobacz profil
Ulubione GF'y.
« Odpowiedź #23 dnia: Czerwiec 23, 2005, 10:37:04 am »
Dla mnie:
1KOTR
2Bachamut ZERO
3Bachamut

Offline Musiol

  • kiedyś byłem tutaj popularny
  • SuperMod
  • **********
  • Wiadomości: 2873
    • Zobacz profil
    • pssite.com
Ulubione GF'y.
« Odpowiedź #24 dnia: Październik 08, 2005, 03:09:53 pm »
Diablos
Bahamut
Ifrit
Cerberus
Tonberry

Kolejność całkiem zamierzona

Offline Yuzuriha

  • Dead Shadow
  • SemiRedaktor
  • *********
  • Wiadomości: 1742
  • Let's go together ... in to the darkness
    • Zobacz profil
    • http://www.deadshadow666.deviantart.com/
Ulubione GF'y.
« Odpowiedź #25 dnia: Październik 11, 2005, 10:16:05 am »
Czemu ja wcześniej nie zauważyłam tego tematu?XD

Hm jeśli chodzi o ulubione Summony z FF7(kolejność przypadkowa)
-Phoenix(za wygląd i skuteczność)
-NEO-Bahamut(za wygląd i świetny atak)
-Kujata(bo był pierwszym summonem który zrobił na mnie niezłe wrażenie)
-KOTR(bo zrobił na mnie jeszcze większe wrażenie niż Kujata)

FF8:
-Diablos(spodobał mi się bardzo,a jego atak rządzi^^)
-Leviathan(ma świetne wejście i cudowny atak)
-Cactuar(poprostu jest zabawny XD)
-Toneberry King(lubie go urzywać i mam niezłą bekę z niego XD)
« Ostatnia zmiana: Październik 11, 2005, 10:16:54 am wysłana przez Yuzuriha »

MarvelliX

  • Gość
Ulubione GF'y.
« Odpowiedź #26 dnia: Październik 24, 2005, 10:44:05 pm »
skonczyłem ff8 i zaczynam sie wypowiadac w dzialach o tym :)

GFy... hmm
1. Shiva - moj nie tyle ulubiony GF co ulubiony esper, summon i jaką kolwiek postac przyjmie ;)
2. Diablos - podoba mi sie jego wejscie i rzut kula (mam zamiar to se wyciac i zrobic krotka animacje =] )
3. Phoenix - wprawdzie tylko raz go widzialem i to w finale ale to szczegol :P



Iiiiii jecze coś... nie wymieniajcie ulubionych summonow z ff7 bo jeden typ pomylił gry i juz inni mysla ze to temat do ff7 :F

Offline freya

  • Soldier
  • Wiadomości: 6
    • Zobacz profil
    • http://blog.tenbit.pl/celestial-angels
Ulubione GF'y.
« Odpowiedź #27 dnia: Lipiec 01, 2006, 04:11:52 pm »
- Bahamut
- Tonberry (za specyficzny atak, śmiech mnie bierze jak go widzę)
- Diablos
- Shiva


:D:D:D

Offline Refi

  • MASTER OF SQUAREZONE PUPPETS
  • SemiRedaktor
  • ******
  • Wiadomości: 598
    • Zobacz profil
    • http://refielle.ovh.org
Ulubione GF'y.
« Odpowiedź #28 dnia: Lipiec 01, 2006, 07:29:25 pm »
Ja najbardziej lubię
- Shiva
- Quetzacotl
- Ifrit
- Diablos
Bo to są pierwsze, stare, dobre summony, które w FFVIII są z nami od początku.
A poza nimi bardzo podoba mi się
- Odin
ponieważ jest taki niezależny i nieuchwytny (BTW fajna animacja kiedy nadchodzi) jest summonem, który jednak nie jest na nasze zawołanie (w moim przypadku jednak dziwnym trafem przychodził w największej potrzebie " ;p )

Offline Tamiko

  • Berserker
  • ***
  • Wiadomości: 207
    • Zobacz profil
Ulubione GF'y.
« Odpowiedź #29 dnia: Lipiec 01, 2006, 08:00:32 pm »
U mnie:

podstawowe:
Diablos
Eden
Doomtrain
Bahamut

dodatkowe:
Chocobo
Moomba
Odin
Phoenix

To wszystko of koz z FF VIII...

Offline GLenn

  • AvEx3 Master
  • Weapon Master
  • *********
  • Wiadomości: 2036
  • Hollow Kon
    • Zobacz profil
    • http://nudenaru.deviantart.com/
Ulubione GF'y.
« Odpowiedź #30 dnia: Lipiec 01, 2006, 08:03:54 pm »
nikt nie docenia Infita a on wymiata chyba oprócz bahamuta i brodersów jedyny GF który cos powiedział + ta jego siatkówka miiioodzio ;]

Offline Refi

  • MASTER OF SQUAREZONE PUPPETS
  • SemiRedaktor
  • ******
  • Wiadomości: 598
    • Zobacz profil
    • http://refielle.ovh.org
Ulubione GF'y.
« Odpowiedź #31 dnia: Lipiec 01, 2006, 08:12:25 pm »
Cytuj
nikt nie docenia Infita a on wymiata chyba oprócz bahamuta i brodersów jedyny GF który cos powiedział
Mam nadzieję, że chodzi ci o Ifrita> więc ja go właśnie doceniam, bo on jest z nami niemalże od początku <stary, dobry Ifrit :D

Offline sadako

  • Soldier
  • Wiadomości: 1
    • Zobacz profil
Ulubione GF'y.
« Odpowiedź #32 dnia: Lipiec 12, 2006, 05:58:51 pm »
Moim ulubionym Summonem jest Bahamut ma on ogromnego powera :D
Zapraszam na super forum o konsoli PSX wszystko na niej jest
http://psxpower.rwi.pl/phpBB/index.php

Offline Samael

  • Soldier
  • Wiadomości: 33
    • Zobacz profil
    • http://www.jmedia.cba.pl/
Ulubione GF'y.
« Odpowiedź #33 dnia: Lipiec 13, 2006, 10:30:50 am »
Mój ulubiony to diablos. I on też coś powiedział.

Offline proudcloud

  • Soldier
  • Wiadomości: 6
  • The ones that loorks in shadow....
    • Zobacz profil
Ulubione GF'y.
« Odpowiedź #34 dnia: Lipiec 17, 2006, 05:25:41 pm »
MOimi ulubionymi GF- ami są Shiwa, Cerberus i Tonberry.
 

Offline Tamiko

  • Berserker
  • ***
  • Wiadomości: 207
    • Zobacz profil
Ulubione GF'y.
« Odpowiedź #35 dnia: Lipiec 17, 2006, 05:53:21 pm »
Carbuncle jest fajny. Przypomina mi króliczka. Zielonego króliczka. Fajnie przychodzi. Tak uszami fajnie rusza jak wychodzi z tej swojej nory, czy co to tam jest.

Offline RbI

  • Soldier
  • Wiadomości: 2
    • Zobacz profil
Ulubione GF'y.
« Odpowiedź #36 dnia: Sierpień 05, 2006, 10:02:03 am »
MOJE ULUBIONE GF'Y TO
GILGAMESH
DIABLOS
TONBERRY
I OCZYWISCIE ODIN


i wszech potezny CAPS LOCK <.<
« Ostatnia zmiana: Sierpień 06, 2006, 01:02:51 am wysłana przez MarvelliX »

Offline Tidus3000

  • Soldier
  • Wiadomości: 18
    • Zobacz profil
    • http://
Ulubione GF'y.
« Odpowiedź #37 dnia: Sierpień 08, 2006, 03:34:37 pm »
moje ulubione GF'y to:
Bahamut
Ifrit
Cactuar
Odin
Gilgamesh
to chyba tyle dawno nie gralem w FF8 jakby mi sie jakies przypomnialy to dopisze ;)

Offline Teodachad

  • Soldier
  • Wiadomości: 25
    • Zobacz profil
Ulubione GF'y.
« Odpowiedź #38 dnia: Sierpień 08, 2006, 04:16:03 pm »
moje ulubione GF`y:

Bahamut (rzecz jasna)
Odin (bo jak go nie mozna nie lubic)
Ifrit (za krzywe zeby  :D )
Diablos (za to ze z butelki wychodzi)
Brothers (poprostu go lubie)
 

HELLSING>GOTT MIT UNS>HELL`S GATE ARRESTED>AND SHINE HEAVEN NOW[/i][/color][/size][/font]

Offline Agrias

  • Daredevil
  • **
  • Wiadomości: 141
  • Our lives are as fleeting as a dream.
    • Zobacz profil
Ulubione GF'y.
« Odpowiedź #39 dnia: Sierpień 15, 2006, 12:17:35 am »
1 . Bahamut
2. ifrit
3. cactuar
4. diablos