Problem wygląda na dość skomplikwany...Tzn. może być powodowany przez wiele czynników.
*Po pierwsze może to być wina samego silnika instalacyjnego <InstallShield Instalation Engine>. Przyczyną może być jego przestarzała bądź wadliwa wersja. Rozwiązanie tego problemu opisuje
ten artykuł.
*Jeżeli to nie pomoże, to przechodzimy dalej, a mianowicie do problemu związanego z kernel'em <ikernel>. Co i jak
jest tutaj.
*Jeżeli dalej nie chce współpracować to idzemy dalej. W tym przypadku najlepiej przeskanować dysk w poszukiwaniu wirusów i innego ścierwa. Może to także pomóc. Warto także zrobić pożądek na dysku systemowym <RMB na dysk -> "Właściwości/Properties" -> "Pożądkowanie Dysku/Disk Cleanup">. Ewentualnie przeprowadzić defragmentację dysku i poszukiwanie błędów na dysku.
*Kolejnym wariantem jest wyłączenie wszstkich aplikacji działających w tle <oczywiście niestandartowych, czyli uruchamiających się przy starcie systemu>. Znaleźć je można w rejestrze <Start -> Uruchom -> regedit -> kolejno pod: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run. Tam jest spis wszystkich aplikacji uruchamianych razem z Windą. Teraz mając tę listę klikamy CTRL+SHIFT+ESC i wchodzimy w "Procesy/Processes" i wyłączamy wszystkie aplikacje wypisane w rejestrze. Owe programy mogą powodować konflikt z instalatorem, więc jest to także rozwiązanie.
*Ostatnią rzeczą, która przychodzi mi do głowy może być wadliwość lub niepełna kompatybilność modułu pamięci RAM. Można także wyjąć jeden z modółów <oczywiście pod warunkiem, że masz więcej niż jeden
> lub jeżeli masz tylko jeden, to zastąpić go innym.
Oto podaję dobrą strone z opisanymi tego typu błędami, a także propozycjami, jak je rozwiązać:
http://community.installshield.com/showthr...305&page=1&pp=5Mam nadzieję, że problem nie bedzie na tyle złośliwy i da się go rozwiązać jedną z powyższych metod. Powodzenia!