Autor Wątek: Kingdom Hearts: Chains of Memories  (Przeczytany 5899 razy)

Offline Siergiej

  • Last Hero
  • **********
  • Wiadomości: 2544
  • Idol Tanta
    • Zobacz profil
Kingdom Hearts: Chains of Memories
« Odpowiedź #20 dnia: Grudnia 24, 2004, 04:46:59 pm »
wlasnie mi Jeti przeslal te gre...jak wroce z wigilii to odpale i opisze swpoje pierwsze wrazenia...a narazie prosze jakis maly GUIDE

Offline little

  • Wanderer
  • *******
  • Wiadomości: 1025
    • Zobacz profil
Kingdom Hearts: Chains of Memories
« Odpowiedź #21 dnia: Grudnia 24, 2004, 05:55:00 pm »
Jak by ktoś jeszcze nie miał tej giery:
http://members.lycos.co.uk/emufantasy/index.php


Ściągajcie bo giera jest wypas :D  

Offline Siergiej

  • Last Hero
  • **********
  • Wiadomości: 2544
  • Idol Tanta
    • Zobacz profil
Kingdom Hearts: Chains of Memories
« Odpowiedź #22 dnia: Grudnia 25, 2004, 07:18:00 pm »
obczailem se to.....jestem jeszce newbie ale pocztek strasznie lipny....ale cieszy mnie tp ze jest to jakas odskocznia "systemowa" od zwyklych RPG SE

Offline The_Reaver

  • Heartless Engineer
  • Redaktor
  • *********
  • Wiadomości: 2086
  • Dark Keyblade Master
    • Zobacz profil
Kingdom Hearts: Chains of Memories
« Odpowiedź #23 dnia: Kwietnia 16, 2005, 04:01:42 pm »
KH:CoM jest full wypas. Ale troch leci komercha (Enix od tego sie ostatnio rozslawil) dajac u Sory watki poboczne w kazdym swiecie lekka modyfikacja tego co bylo w pierwszym KH, ale chociarz watek gluwny to naprawia. Trudno uwierzyc jak oni to wszystko (filmiki i tak rozbudowany system walk) zmiescili. Najladniejsza giera na GBA. Ciekawym dodatkiem jest gra Riku i on mi sie bardziej podoba od Sory (nie lata za nim "Uparciuch" i "Glupek").
I'm in Space!

Offline Necron

  • Daredevil
  • **
  • Wiadomości: 121
    • Zobacz profil
    • http://
Kingdom Hearts: Chains of Memories
« Odpowiedź #24 dnia: Kwietnia 07, 2006, 07:16:05 pm »
Gra niezła, ale pod względem fabularnym to wciąz raczej przystawka przed KH 2 (Organizacja, Twilight Town). irytuje tylko konieczność zbierania akrt do tworzenia pomieszczeń (na przykład w Castle Oblivion do pokoju z Axel'em potrzebna jest karta niebieska o wartości 1- całe wieki można walczyć, zanim się taką zdobędzie).