Autor Wątek: Dobry Komiks  (Przeczytany 7819 razy)

Offline GamePlay

  • General
  • ******
  • Wiadomości: 604
    • Zobacz profil
    • http://gunzbibo.neostrada.pl
Dobry Komiks
« Odpowiedź #20 dnia: Listopada 16, 2004, 12:07:02 pm »
Nie znam się na tych wydawnictwach komiksowych.
I got my head checked by a jumbo jet. It wasn't easy but nothing is, no... [Whoo hoo!] Well I feel heavy metal [Whoo hoo!] And I'm pins and I'm needles [Whoo hoo!] Well I lie and I'm easy, all of the time and I'm never sure why I need you... Pleased to meet ya!

Offline Kazumaru

  • Komercyjny chłopak
  • SuperMod
  • ***********
  • Wiadomości: 3357
  • Forbidden Lover
    • Zobacz profil
Dobry Komiks
« Odpowiedź #21 dnia: Listopada 16, 2004, 03:26:46 pm »
Cytuj
a na grzyba jozefa miał by wychodzić? O_o
przeciez jest aktualnie wydawany przez inne wydawnictwo <egmont czy cos> wiec czegos tu niekumam :P
W Egmoncie to chyba nie bo na ich stronie nic nie pisze chyba o tym czy to wydają... jest tylko coś o jakiejś grze karcianej Thorgal na podstawie tego komiksu...

GamePleya'
Cytuj
Nie znam się na tych wydawnictwach komiksowych.
Jak rześ jest taki fan komiksów a nie mangów to se sprawdź na tej stronce egmontu czy cosik cię nie interesuje bo Egmont to chyba najjwiększy wydawca komksów w polsce...
http://www.egmont.pl/ksk/index.html

a ja i tak mam tę stronke tylko poto żeby czaić kiedy nowy Kenshin wyjdzie :D  


If I ever hear you say another women's name in your sleep you'll wake up the next morning with your joystick missing... got it?

MarvelliX

  • Gość
Dobry Komiks
« Odpowiedź #22 dnia: Listopada 16, 2004, 04:20:23 pm »
Co to DK :huh: (Death Knight? :P)
Thorgala wydała Krajowa Agencja Wydawnicza :P i wogóle nie wiem co ma firma wydająca do komixu jak to od autora zależy czy komix będzie się ludziom podobał czy nie <_<  

Offline Morchol

  • SuperMod
  • *********
  • Wiadomości: 2143
  • ;*
    • Zobacz profil
    • http://www.audioscrobbler.com/user/Morchol
Dobry Komiks