Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - JebaKa

Strony: [1]
1
Offtopic / Total offtopic
« dnia: Maja 02, 2006, 12:35:53 am  »
hehe bk
]

2
Strategie / Heroes of Might and Magic
« dnia: Września 27, 2005, 01:09:23 pm  »
Cytuj
Ja mówię o strategiach, które sprawdzają się na moich ustawieniach i zasadach, czyli mapka największa jaką się da, przeciwników na maksa (ludzi maks. 4 ze włącznie, grających w parach), potwory na średnio, ilość grunt na średnio, poziom trudności trzeci, rasy, herosi i bonus na random.

:D tak właśnie sie gra dla przyjemności , turniejowe potyczki nie są na randomowych mapach (bo nie ma pewności że wylosowana mapa będzie w 100% uczciwa ) , tylko na mapach tworzonych przez organizatorów. Gra się na piątym poziomie trudności z losowym zamkiem i nie gra się tzw free for all , tylko np 1vs1 albo 2vs2 .  Jak na początku masz limitowane zasoby i przychody ograniczają się do 500 złota dziennie , to musisz rozkminiać bardzo dokładnie najmniejszy nawet atak i mieć wsyzstko wyliczone co do cala , bo inaczej zostaniesz w tyle z tempem albo bez herosa. To dopiero potęguje wymagania od gracza i narzuca prawdziwą taktyke.

Cytuj
Miałem pare razy Mephale i nie przydała mi się zbytnio. Rozumiem, że jej jednostki będą wytrzymałe, bo ma duży przyrost Defence i swoją Odporność, ale Ryland ma podobny przyrost obrony, a jego umiejętności bardziej przydają się na początku gry.

Cytuj
Specjalność Mephali jest beznadziejna, o tym mówię. Każdy heros rozwinięty na 20lv będzie wymiatał, a co ona ma? 5% większą odporność... super.. czyli jak będziesz ją miał na master, to będziesz tracił nie 30% mniej, tylko 35%. Nie duża różnica i każdego herosa można do tego stanu doprowadzić, załatwiając mu umiejętność Odporność i rozwijając ją do Master. Poza tym we wczesnych stadiach gry, te kilka procent mniejszego damage'a nie przydaje się na zbyt wiele.

hehe , tutaj niezłą plame walnołeś i widać , że tak jak większośc społeczeństwa nie widzisz tkwiącego w tym bohaterze potencjału, sugeruję dobrze się przyjrzeć jej specjalności i dokładnie wszystko przeczytać , ponieważ ona dostaje nie 5% z którego się śmiejesz a 5% na każdy jej poziom doświadczenia , aż do magicznego maxa 85%. Teraz sobie wyobraź że masz wypasionego maga z super wyrąbaną armią, masz gorsze jednostki (niższe atak i defence ) i jeszcze walczysz z mephalą , której robisz 15% dmg , jeżeli uważasz że to nie jest przegięcie to chyba coś z Tobą nie tak. Dla przykładu grałem kiedyś finał z wypasionym magiem z Towera , który był wyjątkowo dobrze rozwinięty jak na swój poziom i miał naprawde dobre czary, atak jego 45 Nag (przedostatnia jednostka przed Tytanami) zabił mi 2 unicorny ... co z tego że mial wypas czary i nawet zabijał mi pół danej grupki strzałem , jak po 3 turach jego armia przestała istnieć ...

Cytuj
Jeżeli chodzi o rozwinięcie herosa magicznego, to każdy posiada przecież artefakty i nie pamiętam, żeby któryś z moich magików posiadał Attack lub Defense mniejszy niż 10 w poważnym stadium gry. Poza tym nawet, jak przeciwnik ma mocny Attack, to i tak wszystko można obejść spell'ami. Na dzieńdobry można rzucić spowolnienie na wszystkich, potem bić ich implozją lub np. walnąć Berserk na jakąś grupkę i pozwolić im się wyrżnąć wzajemnie. Jeżeli mówimy o konfrontacji z herosem z rozwiniętymi dwoma pierwszymi statami, to bez względu na to jaki jest jego Defense i jak ma rozwiniętą Odporność, moja Implozja i tak odbierze 2k i mu rozpizi cały oddział (lub jego większą część w najgorszym wypadku). Mając rozwiniętą wysoko Inteligencje, przeciwnik może poprostu nie zdążyć wykorzystać swojej niesamowitej siły.

Dobry mag ma jeden mocny czar na turę + jakby nie patrzeć słabszą armię niż przeciwnik , dobry wojownik ma jeden czar ochronny na ture + 7 innych opcji w postaci oddziałów , z których każdy jest silniejszy od adekwantnej jednostki u przeciwnika. Nie raz rozwija się wojownika w magię powietrza czy wody właśnie dla bonusów jakie to daje , nie raz się wyciąga mega maga do walki na świetej ziemi , żeby zrobić sobie eksperta bez posiadania wogóle magii tego rodzaju, dobry wojownik to szybki wojownik (rozwinieta logistyka + szybkie jednostki) musi być naprawde rozwinieta bardzo gra (co sie normalnie nie zdarza) , żeby mag miał taką mobilnosc jak wojownik , nie dosc ze musi dokupic odpowiednie czary w gildiach , to jeszcze musi miec spore zasoby many i rozwniete ostro magie. A i tak najwiekszym bolem maga bedzie to , ze moze rzucic jeden czar na ture , rzucasz spowolnienie , wojownik się cieszy bo ma nadal wszystkie jednostki + ewentualnie taktyke lub przyspieszenie w zanadrzu na kluczowa jednostke, rzucasz implozje , wojownik sie cieszy bo nie oslabiles mu calej armii ,tylko jedna jednostke  , nadal jest potencjal , rzucasz zmartwychwstanie , tez dobrze , taka akcja to najczesciej poczatke konca danej walki, a co najsmieszniejsze z tego wszystkiego , to to ze mozna znalezc takie artefakty ze magia rpzestaje wogole dzialac , wtedy taki mag patrzy jak przegrywa i nie wie co robic ...

Co do zamiatania herosa bez strat, to powiem Ci że to czy robisz jednego herosa na 20 lvl , czy dwóch na 15 wychodzi praktycznie tak samo w doświadczeniu jakie muszą zdobyć, a różnica w statystykach jest niewielka, do wskrzeszneia musisz mieć ogromne zasoby many i naprawdę mocnego koleżkę , ale ona w pojedynke nie obroni wszystkch zamków naraz, przez co będziesz je tracił po kolei , bez możliwości ich odbicia...

pozdro

3
Strategie / Heroes of Might and Magic
« dnia: Września 26, 2005, 11:51:12 pm  »
nie ma czegos takiego ze heros zmiata innego bez strat , chyba tak bylo w grach w ktorych grales , bez rusha bez scanningu a co najsmieszniejsze to chyba bez swarma , nawet na xl nie da sie zrobic dobrego maga o ktorym mowisz (magia na expert impozja z kilka k , takie akcje sa spoko jak grasz sobie z komputerkiem i zabijasz jednym herosem kazda jednostke na mapie zeby go jak najmocniej wypakowac ), w pozniejszej grze jak taki mag trafi na wojownika to jego jedyna bronia na maxa sprawe biorac bedzie jakis mocny czar robiacy gora 1,5k obrazen , zas jego jednostki beda dostawac takie ciery , ze w 2 -3 tury nie bedziesz mial zadnego potencjalu , jezeli mowisz ze mephala jest syfna to widze ze na prawde nie grales na powaznie, na wysokim lvl (mam tu na mysli na prawde wysoki lvl do jakiego dochodzi w grach multi czyli 20) jej jednostki sa pratkycznie niesmiertelne i w walce sa tak dobre jakosciowo i otrzymuja tak malo obrazen ze to jest wrecz smieszne , zreszta wybieranie herosa i zamku jest dobre w trakcie nauki , prawdziwe gry gra sie randomowym zamkiem, na specjlanie przygotowanych mapach ,mam nadzieje ze kiedys zagramy pozdro :)

4
Strategie / Heroes of Might and Magic
« dnia: Września 26, 2005, 10:30:16 pm  »
chyba największa zaletą tego że się gra w sojuszu jest to że można symultanicznie atakować przeciwnika we wszystkich jego zamkach , w międzyczasie wspierając się surowcami , ogólnie wysyłanie kasy to najgorsza rzecz jaką można zrobić , chyba że chodzi o kapitol i o szybki oddanie kasy , spokojnie za to sie mozna mienralami zamieniac i wymieanic czarami w zamkach :) kiedyś grałem w homm3 maniakalnie w turniejach organizowanych w moim mieście , na sam koniec mieliśmy całą gierkę rozkmniniona do ostatniego szczegółu i powiem Ci że w praktyce wychodzi że nie opłaca się na naprawdę porządncyh (czyli trundych ) mapach rozwijać herosa w magie, tlyko trzeba robić solidnego wojownika z dobrymi statsami attack i defence , bo nawet z dobra magia nie wyrobisz , a najbardziej lamerska taktyka stosowna wsrod graczy , ktora jest zawsze poczatkiem konca , to posiadanie jednego wypasionego herosa z cala armia , dowolny swarm zje Ci takiego kolezke w przeciagu kilku chwil i tylko bedziesz patrzyl jak Ci zamki padaja, a najelpszym herosem po wielu wielu dniach , miesiacach testow okazal sie ziomek z Bastionu co sie zwie Mephala :)

5
Chrono Saga / FMV
« dnia: Września 26, 2005, 09:56:41 pm  »
jak zobaczyłem ten filmik ze smokami , to się zdziwiłem do czego zdolna jest moja konsolka , na prawde bardzo sycący i wart obejrzenia , a ogólnie filmiki w cc trzymają spory poziom i bardzo przyjemnie się je ogląda , powinno być takie menu jak w innych grach , w którym można dotworzyć dowolny filmik kiedy się chce :)

6
HELP / Odp: Chrono Saga
« dnia: Września 26, 2005, 09:27:26 pm  »
widzę , że na tym forum sporo prawdziwych wymiataczy , także mam pytanie...
na południowy wschód od centralnej wyspy jest taka tajna lokacja , która noramlnie nie jest opisana na mapie , ale jak się tam wejdzie to później już jest , otóż w środku są drzwi , nooo i co jest za tymi drzwiami ? bo kiedy ja bezsilnie próbowałem się przebić przez nie otrzymywałem tylko wymowny komunikat , że przyjdzie czas żeby te drzwi otworzyć , a przyznam intrygowało mnie to co niemiara :D

7
Chrono Saga / Zakończenia
« dnia: Września 26, 2005, 09:22:39 pm  »
wooow nie wiedziałem że ta gierka ma aż tyle zakończeń , one się wogóle czymś różnią szczególnym , czy po prostu są inne teksty na sam koniec ? I co trzeba robić aby odkryć nowe zakończenie ?  

Strony: [1]