Autor Wątek: Neverwinter Nights  (Przeczytany 25831 razy)

Offline GLenn

  • AvEx3 Master
  • Weapon Master
  • *********
  • Wiadomości: 2036
  • Hollow Kon
    • Zobacz profil
    • http://nudenaru.deviantart.com/
Neverwinter Nights
« Odpowiedź #40 dnia: Czerwca 17, 2005, 03:05:49 pm »
mortimer vecna?ta od szaty oka i renki??
ale zes mnie zadziwil ze nie wiesz kto to Dirzzt  jesli grales w bg a grales pewno to to jest jakbys nie wiedzial kto byl ostatnim papierzem ...
przy okazji zarzuccie torrentami dobrze seedowanymi do NWN i dodatków
« Ostatnia zmiana: Czerwca 17, 2005, 03:06:36 pm wysłana przez Glenn »

MarvelliX

  • Gość
Neverwinter Nights
« Odpowiedź #41 dnia: Czerwca 17, 2005, 04:02:22 pm »
Glenn nie odpowiadaj na posty jeśli nie wiesz o co w nim chodzi (ja osobiście nie wiem... ale wątpie żeby ktoś nie wiedział kto to Drizzt więc to chodzi o coś innego :P)

Cytuj
zarzuccie torrentami dobrze seedowanymi do NWN i dodatków
gra jest dość stara więc raczej takowych nie znajdziesz :F użyj siakiegoś programu p2p

Offline GLenn

  • AvEx3 Master
  • Weapon Master
  • *********
  • Wiadomości: 2036
  • Hollow Kon
    • Zobacz profil
    • http://nudenaru.deviantart.com/
Neverwinter Nights
« Odpowiedź #42 dnia: Czerwca 17, 2005, 04:19:59 pm »
milusio wiedziec
a propo NVN to gra vposzo milo sie gra (warto miec chociarz 1 poziom maga zeby muc zalatwic se od gildi maguw plaszcz gwiazd) osobiscie gralem lowczynia lv17 i 2lv maga fajnie bylo sie lukiem i pomocnikiem farmera bawic ale puzniej jak sie znalazlo ostrze gladiatora i jeszcze jednego wepa to uuuuu (uuuuu oznacza zachwyt)

Offline Mortus

  • Wanderer
  • *******
  • Wiadomości: 1073
    • Zobacz profil
    • http://
Neverwinter Nights
« Odpowiedź #43 dnia: Czerwca 17, 2005, 07:07:16 pm »
Eeeee Glenn.... Ja się nikogo nie pytałem kim jest Drizzt, tylko o jego dokładne staty (wg. najnowszych reguł D&D), czyli ile leveli, w jakich profesjach itd.

Vecna - tak ten od ręki, szaty i oka. Potężny lich, który stał się bogiem. Jeden z dwóch chyba bogów, którzy byli w Sigil.
Mortus łoz hir
"Lepiej jest nie odzywać się i wydawać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości" - by unknown artist

Offline GLenn

  • AvEx3 Master
  • Weapon Master
  • *********
  • Wiadomości: 2036
  • Hollow Kon
    • Zobacz profil
    • http://nudenaru.deviantart.com/
Neverwinter Nights
« Odpowiedź #44 dnia: Czerwca 17, 2005, 07:11:02 pm »
a udaloby ci sie okreslic czym jest ta renka i oko ??

Offline Mortus

  • Wanderer
  • *******
  • Wiadomości: 1073
    • Zobacz profil
    • http://
Neverwinter Nights
« Odpowiedź #45 dnia: Czerwca 22, 2005, 10:36:30 am »
Oko i ręka Vecny to artfakty, jak również części ciała samego Vecny. W jednej z prowadzonych wojen został on zdradzony przez swojego zaufanego generała (czy jakiegoś innego kapitana tongue.gif), w wyniku czego stracił rękę i oko. Teraz jako Bóg pojawia się w formie licha bez oka (i chybe bez ręki też).

-------------------------------

WTF? Czemu wcięło posty dark_clouda? Nosz w mordę - akurat teraz jak ich potrzebuję -_-
« Ostatnia zmiana: Czerwca 22, 2005, 01:59:17 pm wysłana przez MarvelliX »
Mortus łoz hir
"Lepiej jest nie odzywać się i wydawać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości" - by unknown artist

Offline Nova/smogu

  • Zerg Lurker
  • SuperMod
  • *********
  • Wiadomości: 2237
  • MOAR!
    • Zobacz profil
Neverwinter Nights
« Odpowiedź #46 dnia: Czerwca 23, 2005, 12:13:00 pm »
Z tego co pamiętam, to napisze, bo nie mam dzis podręcznika przy sobie....
*Drizzt
Drow Ftr10/Bbn1/Rgr5 of Mielikki: SW 17; średni (elf); KW 10k10+20 plus 1k12+2 plus 5k10+10; PW 124; Inicjatywa +9; Szybkość 12m .; KP 23 (dotyk. 14, zaskoczenie 19); Atak +17/+12/+7/+2 wręcz (1k6+6 plus 1k6 zimno/18–20, +3 sejmitar mrozu), +16/+11 wręcz (1k6+4/18–20, +2 sejmitar ochrony); SC Cechy rasowe drowa, Ulubiony wróg(gobliny +2, magiczne bestie +1), ślepota w świetle, zdolności czaropodobne; MRO Wytrwalość +15, Refleks +9, Wola +7; Str 13, Dex 20, Con 15, Int 17, Wis 17, Cha 14. Wzrost 1,65m
*Halaster Czarny Płaszcz
Człowiek, Chaotyczny zły, Mag 20, Arcymag5 {epicki l 5}
Reszte muszę dopatrzećz podręcznika.... nie wiem czemu zniknęły te posty, no ale ok. Jak chcecie. Usuwaćie moje posty, tylko dlatego, że jestem czarny ??? ;)  
« Ostatnia zmiana: Czerwca 23, 2005, 12:22:28 pm wysłana przez _dark_cloud_ »
Kame Hame Ha

Offline Nova/smogu

  • Zerg Lurker
  • SuperMod
  • *********
  • Wiadomości: 2237
  • MOAR!
    • Zobacz profil
Neverwinter Nights
« Odpowiedź #47 dnia: Czerwca 25, 2005, 12:11:16 pm »
Halaster Czarny Płaszcz
Mężczyzna człowiek Czar20/Acm5{Ep5}: SW 30; średni humanoid; KW 20k4+60; pw 128; Inicjatywa +8; Szybkość 9m; KP 19(dotyk 19, nieprzygotowany 19); Atak +9/+4 wręcz (dotyk, czar) lub +9/+4 wręcz (drąg 1k6-1) lub +14/+9 dotykowy na dystans (czar); SA zdolności arcymaga; SC zwiększone atrybuty, korzyści z poziomu epickiego, magiczne zdolności, korzenie w Podgórze; Charakter CZ; MRO wytrw +9/refl+10/wola+18; S 9, Zr 18, Bd 16, Int 24, Rzt 22, Cha 10; Wzrost 1,8m.
Umiejętności: Alchemia + 17, Czarostwo +34, Koncentracja +28, Leczenie +8, Nasłuchiwanie +9, Postępowanie ze zwierzętami +3, Profesja(zielarz) +11, Przeszukiwanie +27, Rzemiosło(jubilerstwo) +12, Rzemiosło(tworzenie pułapek) +17, Stosowanie liny +6, Ukrywanie +6, Unieszkodliwianie mechanizmów +12, Wiedza(architektura i inżynieria) +27, Wiedza(historia Podgóry) +17, Wiedza(Waterdeep - lokalna) +22, Wiedza(plany) +12, Wiedza(religia) +17, Wiedza(tajemna)+32, Wrózenie +22, Wyczucie kierunku +8, Zauważanie +24.
Atuty: Magiczny rzemieślnik(stworzenie portalu), Maksymalizacja czaru, Opóźnienie czaru, Poprawiona inicjatywa, Przyśpieszenie czaru, Stworzenie cudownej rzeczy, Stworzenie magicznej broni i pancerza, Stworzenie portalu, urodzony czarownik, Zapisanie zwoju, Zogniskowanie czaru(zaklinanie), Zogniskowanie umiejętności(Czarostwo).

Drizzt Do'Urden
Mężczyzna Drow Wjk10/Brb1/Trp5(Mielikki): SW 18, średni humanoid(elf); KW 10k10+20 plus 1k12+2 plus 5k10+10, pw 124; Inicjatywa +9, szybkość 12m; KP 23 (dotyk 14, nieprzygotowany 19); Atek +17/+12/+7/+2 wręcz (1k6+6 plus 1k6 zimno/18-20, sejmitar mrozu +3), +16/+11 wręcz (1k6+4/18-20, sejmitar ochrony +2); SC rasowe cechy drowa, ulubiony wróg (gobliny+2, magiczne bestie+1), ślepota w świetle, szał, zdolności czaropodobne; OC 27;Char CD; MRO wytrw+15/refl+9/wola+7; S 13, Zr 20, Bd 15, Int 17, Rzt 17, Cha 14. Wzrost 1,6m.
Umiejętności: Ciche poruszanie +15, Jeździectwo(koń) +7, Nasłuchiwanie +20, Postępowanie ze zwierzętami +9, Przeszukiwanie +13, Skakania +8, Stosowanie liny +7, Tajniki dziczy +8, Ukrywanie +13, Wiedza(natura) +5, Wspinaczka +8, Wyczucie kierunku +5, Zauważanie +15.
Atuty: Oburęczność, Poprawiona inicjatywa, Poprawiona walka dwoma rodzajami broni, Ruchliwość, Specjalizacja w broni(sejmitar), Styl bliźniaczych mieczy, Szybkie wyciąganie broni, Tropienie, Uniki, Walka dwoma rodzajami broni, Walka na ślepo, Zmysł walki, Zogniskowanie broni(sejmitar).

Elminster
Mężczyzna człowiek (wybraniec Mystry) Wjk1/Łtr2/Kpn3/Czar20/Acm5{Ep4}, SW 39; średni humanoid; KW 1k10+7 plus 2k6+14 plus 3k8+21 plus 14k4+98; pw 219; Inicjatywa +10, Szybkość 9m; KP29 (dotyk 17, nieprzygotowany 25), atak +17/+12/+7 wręcz (1k8+6/19-20, długi miecz grzmotu +5) lub +15/+10/+5 dotykowy na dystans(czarem) SA: ukradkowy atak +1k6, odegnanie nieumarłych 6/dzień; SC tajemne moce arcymaga, niepodatności wybrańca, zdolności czaropodobne wybrańca, wykrycie magii, zwiększona budowa, zwiększony intelekt, korzyści z poziomu epickiego, uchylanie, srebrny ogień; OC21; Char CD; MRO wytrw+17/refl+13/wola+17; S 13, Zr 18, Bd 24, Int 24, Rzt 18, Cha 17. Wzrost 1,85m.
Umiejętności: Alchemia +27, Ciche poruszanie +8, Czarostwo +29, Dyplomacja +6, Jeździectwo +8, Koncentracja +34, Leczenie +8, Nasłuchiwanie +13, Odcyfrowywanie zapisów +9, Otwieranie zamków +6, Pływanie +5, Postępowanie ze zwierzętami +7, Przeszukiwanie +9, Równowaga +6, Skakanie +5, Ukrywanie +8, Upadanie +5, Wiedza(ge***fia) +22, Wiedza(historia) +17, Wiedza(Doliny) +17, Wiedza(natura) +17, Wiedza(plany) +22, Wiedza(religia) +12, Wiedza(szlachta) +17, Wiedza(tajemna) +27, Wróżenie +27, Wspinaczka +5, Wyczucie kierunku +6, wyczucie pobudek +11, Występy(taniec) +6, Zastraszanie +11, Zauważanie +14
Atuty: Bliźniaczy czar, Podniesienie czaru, Poprawiona inicjatywa, Przenikanie czaru, Skrwawiony, Stworzenie cudownej rzeczy,  Stworzenie laski, Szczęście bohaterów, Wykucie pierścienia, wyspecjalizowanie, Zapisanie zwoju, Zogniskowanie czaru(wywoływanie), Zogniskowanie czaru(zaklinanie), Zogniskowanie umiejętności (czarostwo).

Fzoul Chembryl (Zhentarimowie - aktualny lider)
Mężczyzna człowiek (wybraniec Bane'a) Kpn17/Hie2, SW23; średni humanoid, KW19k8+57; pw 146; Inicjatywa +7, Szybkość 9m, KP 23 (dotyk 15, nieprzygotowany 20); Atak +19/+14/+9 wręcz (1k8+6, ciężki buzdygan +3) lub +16/+11/+6 dotykowy na dustans(czar); SC: moce wybrańca Bane'a, zwiększona Roztropność, zwiększona Charyzma, zdolności hierofanty, karcenie nieumarłego 10/dzień, Char PZ, MRO wytrw+19/refl+8/wola+20 S 14, Zr 16, Bd 16, Int 14, Rzt 21, Cha 24; Wzrost 1,85m.
Umiejętności:Blefowanie +12, Czarostwo +14, Dyplomacja +18, Jeździectwo(koń) +4, Koncentracja +17, Leczenie +8, Ukrywanie +13, Wiedza(historia Morzą Księżycowego) +7, Wiedza(Morze Księżycowe - lokalna) +6, Wiedza(religia)+17, Wiedza(tajemna) +11, wyczucie pobudek +10, Zastraszanie +14
Atuty: Konna walka, Poprawiona inicjatywa, Przyśpieszenie czaru, Rzucanie w walce, Stworzenie cudownej rzeczy, Stworzenie magicznej broni i pancerza, Zogniskowanie broni (ciężki buzdugan), Żelazna wola.

No, to by bylo na dziś, tego ostatniego gościa dalem, bo go lubię ;) Jak coś więcej, to piszcie, co znajdę, to zapodam. I nie kasujcie tego postu tylko dlatego, że jestem czarny.... ;)
« Ostatnia zmiana: Czerwca 25, 2005, 12:13:12 pm wysłana przez _dark_cloud_ »
Kame Hame Ha

Offline Nova/smogu

  • Zerg Lurker
  • SuperMod
  • *********
  • Wiadomości: 2237
  • MOAR!
    • Zobacz profil
Neverwinter Nights
« Odpowiedź #48 dnia: Sierpnia 29, 2005, 11:46:33 am »
Ok, przeszedłem NWN z obydwoma dodatkami. Pora zjechać grę.
Trzecia edycja DND jest przeniasiona do świata NWN niemal bezbłędnie. Jedyne co mogli zrobić tłumacze polskiej wersji językowej, to tłumaczyć nazwy atutów i umiejętności trzymając podręcznig gracza dnd przed sobą. Dla kogoś, kto zna każdy atut niemal na pamięć, czytanie i wyszukiwanie atutów o innych nazwach to katorga. No i twórcy poszli na łatwiznę przy atucie Biegłość w broni(Lekka), (Zołnierska) i (Egzotyczna). W oryginalnym DND można wybrać przy tym atucie TYLKO jedną broń (np. biegłość w katanie) a w NWN Biegłość w broni(egzotyczna) daje graczowi dostęp do całej broni tego typu... Zbyt duże uproszczeniejak dla mnie. Następna sprawa. Dużo przekręceń nazw wyprowadzała mnie czasem z równowagi - np. Gospoda Durnana w Waterdeep nazywa się Ziejący Portal, a nie ziejąca Czeluść, Czerwony smok z 3 rozdziału NWN złośliwie nazywany jest Starym Warkotem, a nie Starym Wyjcem. Tak po zatym ten smok w oryginalnej kampani DND nie jest takim leszczem, byle postać na 16-18 poziomie nie jest w stanie go pokonać, a tu... zrobili z najpotężniejszego czerwonego smoka Faerunu pośmiewisko. Przekręcono nazwę Podgory... NIe Podgórze tylko Podgóra, wiem że mała literówka, ale początkowo bardzo mnie drażniła. Z Halastera zrobili rymującego dziadka... zniszczono jego legendę. Halaster to posępny gość, który cały czas mruczy coś do siebie, od czasu do czasu wybuchający demonicznym śmiechem. A w NWN mówi wierszykami - Litości. Oby Lloth i jej stada pająków prześladowały do końca życia tego kto tak spieprzył postać legendarnego Arcymaga. No i nazwy niektórych klas postaci... Nie ma czegoś takiego jak Czarny Strażnik i Zabójca. Są za to odpowiednio Rycerz Śmierci i Skrytobójca. Wiem że sie czepiam, ale dla mnie jest różnica między Dark Guardem a Death Knightem. No i profesja Death Knighta jest stworzona głównie dla Upadłych Palladynów - co w NWN okazuje sie niemożliwością, bo nie można zmienić charakteru Palladyna bezpośrednio z P. Dobrego do dowolnego złego. Trochę lipa. No i z błędów technicznych - gdzieś pod Waterdeep znajduje się Promenada Eilistraee, więc nie rozumiem czemy te Drowy ukrywały się w opuszczonej świątyni Lloth. No i ostatnia rzecz, która mnie wkurza - brodate elfy i drowy. PROFANACJA. Tyle złego. Mimo to NWN jest grą rewelacyjną - zwłaszcza dodatek Hordy Podmroku ma świetną i zaskakującą fabułę. Świetny jest patent z tworzeniem pancerza i zmianą barw zbroi. Czarna zbroja z Czerwonego Smoka? Czemu nie. Świetna muzyka i zaprawdę świetne przeniasienie zasad dnd do gry pc. Ogólnie jestem na tak. W skali od 1 do 10 gra otrzymuje 8,4. Nie piszę za dużo o zaletach gry, bo to można przeczytać w dowolnej jej recenzji. Gra i tak nie przebija Baldurs Gate czy Tormenta, ale dzięki dodatkom, zwłaszcza Hordom Podmroku, gra jest niedaleko w tyle za legendami. Polecam fanom DND, niekoniecznie tak czepiającym się do szczegółów jak ja.
Kame Hame Ha

Offline GLenn

  • AvEx3 Master
  • Weapon Master
  • *********
  • Wiadomości: 2036
  • Hollow Kon
    • Zobacz profil
    • http://nudenaru.deviantart.com/
Neverwinter Nights
« Odpowiedź #49 dnia: Sierpnia 29, 2005, 06:10:38 pm »
ej dark cloud muglbys udostempnic na mega uploads calego nvn ? ^_^ wim ze lekko szalony pomyls ale bendziesz mial u mnie allachy do konca zycia

Offline Morchol

  • SuperMod
  • *********
  • Wiadomości: 2143
  • ;*
    • Zobacz profil
    • http://www.audioscrobbler.com/user/Morchol
Neverwinter Nights
« Odpowiedź #50 dnia: Sierpnia 29, 2005, 08:12:26 pm »
raczej sie nieda bo to bedzie ponad 2 GB ;]  

Offline Mortus

  • Wanderer
  • *******
  • Wiadomości: 1073
    • Zobacz profil
    • http://
Neverwinter Nights
« Odpowiedź #51 dnia: Sierpnia 29, 2005, 11:00:51 pm »
No to teraz my turn :P (kolejność nawiązań do tekstu dark_cloud'a przypadkowa):
1- Może i zrobili z Halastera małe jajka, ale nie mogę powiedzieć, żeby mi się cały motyw z nim związany nie podobał - zrobił klona siebie który o tym że jest klonem nic nie wiedział, sprawił że go schwytały drowy żeby je wywabić, a na końcu dla rozwiania wątpliwości kto jest klonem a kto nie zaczęli się naparzać (szkoda że tego nie pokazali w grze). A jego odpowiedź na żądanie jednej drowki dot. otwarcia portalu do podmroku (wlny przekład z ang. - "Ale wtedy zwali mi się tu cała masa drowów - ja was z ledwością znoszę") po prostu mnie zabiła :D Poza tym braku zdrowia psychicznego nie można mu w tej grze odmówić :P
2- Właśnie dla tego nie lubię spolszczeń - wolę dobrą angielską wersję. Tam nie ma takich pierdółek.
3- Nie wiem o którą CI klasę chodzi z tym upadłym paladynem.... nie kojarzę żadnego Death Knighta ani Dark Guarda.... nie był to czasem Blackguard? A tak między nami - jak na klasę prestiżową to jest trochę denny (ma przeciwieństwa paladyna, który jest zwykłą klasą...)
4- Wg. mnie z całej serii NWN tylko HotU trzyma poziom, bo wersja pierwsza jak i pierwszy dodatek były...... no słabe po prostu

Tyle (na razie).
Mortus łoz hir
"Lepiej jest nie odzywać się i wydawać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości" - by unknown artist

Offline GLenn

  • AvEx3 Master
  • Weapon Master
  • *********
  • Wiadomości: 2036
  • Hollow Kon
    • Zobacz profil
    • http://nudenaru.deviantart.com/
Neverwinter Nights
« Odpowiedź #52 dnia: Sierpnia 30, 2005, 12:19:37 pm »
ale tak po plytce zeby zamieszczal  

Offline Nova/smogu

  • Zerg Lurker
  • SuperMod
  • *********
  • Wiadomości: 2237
  • MOAR!
    • Zobacz profil
Neverwinter Nights
« Odpowiedź #53 dnia: Września 13, 2005, 08:28:38 pm »
Mortus, z tym Death Knightem, to wnioskuje na podstawie podręcznika mistrza podziemi 3-rd edition wydanego przez ISA kawałek czasu temu. A co do zamieszczenia NWN na uploads.... nie mam Netu w domu - żyje z kawiarenek. przykro mi.
Kame Hame Ha

Offline Morchol

  • SuperMod
  • *********
  • Wiadomości: 2143
  • ;*
    • Zobacz profil
    • http://www.audioscrobbler.com/user/Morchol
Neverwinter Nights
« Odpowiedź #54 dnia: Czerwca 12, 2006, 08:25:49 pm »
Cytuj
A co do Neverwinter Nights to najlepszy cRPG na kompa,
Perunie, widzisz i nie grzmisz ;/ rozumiem, że niegrałeś w Baldurs Gate'y Fallouty, Planscape Tornament? bo jak grałeś i utrzymujesz powyższa teze to sie boję
Cytuj
może już nie ma porywającej grafiki ale zapoczątkował 3D w cRPG'ach.
bzdura wierutna, cRPG zaczeły od pseudo 3D, potem dopiero moda na "rzut izometryczny" czy jak to sie tam ziwe, a ponim bum na 3d, ale bynajmniej niezapoczątkowany przez NWN, przeca nawet taki Morrowind był pierwszy chyba, choć głowy niedaje =p

Offline GLenn

  • AvEx3 Master
  • Weapon Master
  • *********
  • Wiadomości: 2036
  • Hollow Kon
    • Zobacz profil
    • http://nudenaru.deviantart.com/
Neverwinter Nights
« Odpowiedź #55 dnia: Czerwca 12, 2006, 08:31:14 pm »
best to sa Baldury i Fallouty (bez tactiksa)
a neverwinter to juz ni cRPG nie rpzypomina tak bardzo a bardziej Hack&slasha
 

Offline Morchol

  • SuperMod
  • *********
  • Wiadomości: 2143
  • ;*
    • Zobacz profil
    • http://www.audioscrobbler.com/user/Morchol
Neverwinter Nights
« Odpowiedź #56 dnia: Czerwca 12, 2006, 08:35:01 pm »
no niby "zależy od MG" jak ktoś gra na multi, ale w kampani to niestety tak ;/ cociaz jakis czas temu sobie sprawdzilem i  przyznaje ze kazdy kolejny dodatek sporo lepszy sie okazywal ^^ <szkoda, ze tylko 2 wyszly =p>
« Ostatnia zmiana: Czerwca 12, 2006, 08:35:20 pm wysłana przez Morchol »

MarvelliX

  • Gość
Neverwinter Nights
« Odpowiedź #57 dnia: Czerwca 12, 2006, 08:43:24 pm »
Cytuj
przeca nawet taki Morrowind był pierwszy chyba
Elder Scrols ta ale nie Morrowind ;f

hmm o... juz mam co sciagac... dodatki do nwn, znudzilo mnie ciagle przechodzenie gry ciagle to inna postacia (tak dla odmiany) <.<

Offline Nova/smogu

  • Zerg Lurker
  • SuperMod
  • *********
  • Wiadomości: 2237
  • MOAR!
    • Zobacz profil
Neverwinter Nights
« Odpowiedź #58 dnia: Czerwca 12, 2006, 08:48:02 pm »
dodatki... znaczy się Shadows i Hordes  ... ?? to waść jeszcze w to nie grałeś ?? ke? to ja czekam już na nwn 2, a Marv ma jeszcze takie braki.... :/
Kame Hame Ha

Offline GLenn

  • AvEx3 Master
  • Weapon Master
  • *********
  • Wiadomości: 2036
  • Hollow Kon
    • Zobacz profil
    • http://nudenaru.deviantart.com/
Neverwinter Nights
« Odpowiedź #59 dnia: Czerwca 12, 2006, 09:31:56 pm »
uuu trza go wyedukowac bo jak nie to nam tu skiśnie ;]