Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Tantalus

Strony: [1] 2 3 ... 5
1
Inne gry Square Enix / The Last Remnant
« dnia: Grudzień 12, 2011, 05:01:38 pm  »
No, lepiej ten temat założyć późno niż wcale.

Kupiłem tą grę na Steamie kilka miesięcy temu i grałem do niedawna. Wiedziałem czego się spodziewać, bo grałem w wersję demo jakiś rok wcześniej i miałem dobre wspomnienia związane z tą kontrowersyjną pozycję (pomijając te związane z naszym konkursem Remnanta, który zakończył się wielką klapą). Teraz już ją prawie przeszedłem (został tylko ostatni boss), nieźle rozkminiłem, podbiłem wysoki level, zabiłem mnóstwo bossów dodatkowych etc., czyli mam dosyć dobrze ten tytuł ogarnięty. Jakie opinie?

To jest SaGa. Ta gra ma wszelkie znamiona bardzo kontrowersyjnej serii SaGa ze SNES/PSX/PS2. System rozwoju postaci nie oparty o rozwój, tylko drobny wzrost statystyk prawie po każdej walce. Techniki specjalne związane z danymi brońmi i odkrywane przez losowe atakowanie. Przeciwnicy widoczni na mapie, których możemy atakować kilku jednocześnie. Chodzenie po lokacjach i wiercenie w kopanie/zbieranie/wiercenie różnych miejscówek po itemy. Seria SaGa wszystkie te elementy miała we wszystkich lub w kilku odsłonach i nic dziwnego, że są one i tu, bo za tą grą też stali ludzie od SaGi. Czy to dobrze, czy źle, to już każdy będzie musiał sam ocenić.

Co mi się w grze podobało? Przede wszystkim olśniewająca grafika, chociaż zbudowana na tym cholernym UE3 i tym jego kilkusekundowym wczytywaniem tekstur. No ale nie tyle technologiczne rozwiązanie grafiki mi się podobało, co jej rozmach i praca rysowników i grafików. Stylistycznie świat TLR podobny jest do tego z FF12, ale wszystkiego jest tu więcej. Więcej tajemniczych ruin, wyższe misternie rzeźbione budynki, więcej pięknych pejzaży. Tryb walki prezentuje się równie ładnie, chociaż wkurzać potrafią niesamowicie przekłamania silnika fizycznego (po śmierci potwory i postacie zmieniają się w szmaciane kukiełki z paraliżem), co widać poza walką w postaci dziwnie zachowującego się ubrania głównego bohatera. Muzyka jest wyjątkowo dobra, ciężka i doskonale pasująca do tego całego rozmachu, z jakim twórcy do gry podeszli. Doceniam też wyjątkowo oryginalne rozwiązania systemowe, związane z bardzo ograniczonym wpływem na ekwipunek i zachowanie naszych bohaterów dodatkowych. Ja już jestem na tyle przejedzony jRPG'ami, że każda nowość jest dla mnie zaletą. No i system jest potwornie złożony, samo rozkminianie jakie składy będą optymalne zajęło mi tu wieczność, a i tak nie zrobiłem tego jak należy. Gra ponadto ma dobrze wyważony poziom trudności, jest wystarczająco trudna, aby nawet doświadczeni gracze mieli problem z różnymi dodatkowymi bossami. Jest tu więc mnóstwo wyzwań dla doświadczonego gracza.

Co mi w tej grze przeszkadzało? Przede wszystkim chujowa kreacja bohaterów. W roli głównego bohatera mamy znowu Tidusa, a jego siostra to może nie Yuna, ale niewiele jej brakuje. Fabuła jest taka sobie, ale wkurzało mnie potwornie beznadziejne jej poprowadzenie. Nie ma jakiegokolwiek prologu, w zasadzie od razu wrzucają nas w wir wydarzeń bez jakiegokolwiek wstępu. Wiele razy postacie mówiły nam o jakichś wydarzeniach, które zasługiwały na oddzielne cutscenki - po cholerę nam to mówił w takim razie? Rozumiałbym, gdyby fabuła była wyłącznie pierwszoosobowa, gdyby upierali się, żeby wszystko pokazać z perspektywy głównego bohatera. Ale tak nie jest, często przeskakujemy między różnymi postaciami, a tu nagle witalna część fabuły jest przekazana przez słowną relację świadka. W pewnym momencie gry przeskok czasowy, który streszcza nam jeden z głównych bohaterów. I kiedy to robi, my widzimy czarny ekran. Nic się nie wyświetla, przez bite pół minuty, a przecież mogliby te istotne dla fabuły wydarzenia zilustrować jakimiś cutscenkami. Inną rzeczą, która mi wyjątkowo działała na nerwy to fakt, że absolutnie nic nie jest w tej grze wyjaśnione. Konkretne zalety i wady danych formacji, jak działają zarzucane statusy, jak robić konkretne ataki, co dają wskazówki, jakie dajemy kompanom, czy co dają bonusy, które im rozwijamy. Nic nie wiadomo, a boli to w szczególności w grze, w której zbudowanie optymalnego składu zajmować może długie godziny. Zamiast tego skupili się na opisywaniu zdolności tego naszego nieszczęsnego pokemona-górnika Mr. Diggsa, który z samego design'u jest fajny, ale jeżeli chodzi o mechanikę, to wkurza mnie potwornie, bo cały jego "rozwój" można było rozwiązać jednym suwakiem albo olać w całości. A tak ten bonusowy stworek dostał oddzielną kategorię w menu.

Podsumowanie? TLR jest dobrym jRPG'iem, ale nie dla gracza niedoświadczonego w jRPG'ach. Docenić go mogą fani Front Missionów i starszych Finali, no i oczywiście fani serii SaGa, ale takich nie ma wielu. Trzeba podejść do tej gry z cierpliwością i wyrozumiałością, bo inaczej trafi nas szlag. Tak oczywiście być nie powinno i wszelkie te wkurzające czynniki to niedopracowania twórców. To mogła być faktycznie fantastyczna gra, gdyby tylko należycie ją dopracowano. Winę ponosi pewnie fakt, że produkcja była pośpieszana, żeby jak najszybciej wydać tą grę, która była promowana zupełnie tak, jakby była kolejną częścią Final Fantasy. Szkoda.

TL;DR - Last Remnant jest ok.

Jakie są wasze opinie? Jak graliście tyle co ja, to pochwalcie się co zrobiliście, a czego nie zrobiliście. Mnie trafił szlag jak się okazało, że nie mogę zrobić questa z Wyngalem, a drugi szlag mnie trafił jak przeczytałem co ten quest dawał.

2
MMORPG / Dragon Nest
« dnia: Wrzesień 09, 2011, 04:05:11 am  »
Przełamałem się i gram w MMORPG'a. To nie w moim stylu, ale dałem się przekonać kumplom i nie żałuję.

Dragon Nest to jeden z nowszych jRPG'ów, podoba mi się głównie dlatego, że nie ma w nim dużego nacisku na ten czynnik Massive i w zasadzie samą rozgrywka to co-op (drużyna max do 4 osób). Od innych jRPG'ów odróżnia go to, że innych bohaterów spotykać możemy tylko w miastach - jak wyjdziemy z miasta, to dungeony są tylko dla nas (+ naszej drużyny), nie spotkamy innych graczy kradnących nasze itemy i zabijających nasze moby.

No i sama gra nie jest tak przytłaczająco nudna jak zwykle jest z MMO, że gra polega na klikaniu w potwory. To action RPG, mechanika bardziej tu przypomina Kingdom Heartsa. Do tego ma śmiesznie niskie wymagania, bardzo ładną grafikę, świetny soundtrack i ciągle jest co robić.

Ja i moi kumple gramy w otwartej becie, którą zorganizowano kilka miesięcy temu w regionie SEA. Klient waży 2 GB.

http://dn.cherrycredits.com/

Jeżeli ktoś gra, to niech opowie więcej o wrażeniach. Jak ktoś chce zagrać ze mną/moimi znajomymi, to proszę tworzyć postać na pierwszym serwerze (najlepiej łuczniczkę, bo nikt z moich ziomków nią nie gra).

3
Ogłoszenia / Nowe tapety w galerii
« dnia: Sierpień 18, 2011, 08:04:14 am  »
Dodałem przed chwilą sporo nowych tapet do naszej galerii, głównie wykradzionych bezpośrednio z amerykańskich i japońskich stron oficjalnych. Jako, że nie widać co kiedy zostało dodane, a jest tego zbyt dużo, żeby wypisać w newsie, zakładam ten wątek, żeby te zmiany skatalogować. Wszelkie inne tapety, które dodamy do naszej galerii w przyszłości też będą tutaj wymienione. Wpierw jednak małe oświadczenie:

Wszystkie nowo dodane tapety występują w jednej z dwóch rezolucji: standardowej (1280x1024px) i widescreen (1440x900). Tapety większe lub mniejsze nie są dodawane do naszych galerii. Tapety szerokokątne są w oddzielnych galeriach (nie ma ich na razie dużo. Takie rezolucje zostały wybrane ze względu na to, że są najczęściej używane przez naszych użytkowników.


Nowe tapety (18.VIII.2011):

SquareZone Original (standard)



SquareZone Original (widescreen)



Final Fantasy IV DS (standard)



Final Fantasy Tactics A2 (standard)



Final Fantasy VII: Advent Children (standard)



Final Fantasy VII: Advent Children (widescreen)



Final Fantasy VII: Crisis Core (standard)



Final Fantasy XI (standard)



Final Fantasy XII (standard)



Final Fantasy XII: Revenant Wings (standard)



Kingdom Hearts II (standard)



Musashi Samurai Legend (standard)



Order of War (standard)



Romancing SaGa: Minstrel Song (standard)




Song Summoner (standard)




Star Ocean First Departure (standard)



Star Ocean Second Evolution (standard)



Valkyrie Profile Lenneth (standard)



Valkyrie Profile 2 (standard)


4
Granie a gadanie / SquareZone na Steamie?
« dnia: Sierpień 09, 2011, 06:37:27 pm  »
Co myślicie o założeniu nam grupy na Steamie? Mogłaby się przydać, jakbyśmy więcej tam grali.

Pytam, bo dzisiaj ją z nudów założyłem heh.

http://steamcommunity.com/groups/squarezone

Oczywiście jesteśmy elitarną grupą, do dostęp do grupy jest tylko przez invite. Zaprosiłem Morchola, Musiola, Butza i UNOisMAD, których mam wśród znajomych, z resztą będzie trzeba inaczej se poradzić.

Podawajcie mi linki do swoich profili na Steamie ludzie, a ja wyślę zaproszenia.

5
Granie a gadanie / Kolejny forumowy projekt Tanta...
« dnia: Lipiec 20, 2011, 11:32:25 pm  »
Wahałem się, czy zakładać ten temat, bo pomysły tego typu muszą dojrzewać przez jakiś czas. Jak zwykle pisałem w ten sposób, to zazwyczaj nic z tego nie wychodziło, no ale może tym razem przełamię złą passę. No ale jak wpadam na jakiś konkretny pomysł, to potrafi on siedzieć w mojej głowie tak intensywnie, że nie mogę nawet zasnąć, tylko siedzę i rozkminiam. Może jak rozpocznę ten wątek to mi w końcu przejdzie.

Szukam grupy do nowego forumowego RPG'a, w założeniu analogicznego do Warhammera i DnD. Technicznie bardziej byłby zbliżony do DnD w tyn sensie, że nie byłoby zadeklarowanego czasu sesji. Nic konkretnego nie chcę zdradzać, ale kilka rzeczy jest pewnych:

1. Nie zacznę tego robić, póki nie uporam się z MiM Online, do którego nowe posty napiszę w ciągu kilku godzin. Sorry za zdecydowanie zbyt długą przerwę, ale ostatnio nie mogę się za nic konkretnego zabrać.

2. Nie zacznę tego robić, póki sam dobrze nie ogarnę systemu, w którym będziemy grać. Nie jest to nic popularnego, więc na 99% nie będziecie wiedzieli nic o uniwersum, w którym gramy, co jest mi bardzo na rękę. Zdradzę tylko, że to steampunk.

3. Maksymalna wielkość grupy to 4 osoby. W wypadku większej ilości chętnych zrobimy dwie równoległe kampanię, może np. dwie przeciwstawione sobie nawzajem drużyny. Ponadto nie dopuszczę dwóch takich samych rodzajów postaci w jednej drużynie (np. powiedzmy dwóch wojowników) - każdy będzie od czegoś innego.

4. Rozumiem, że każdy jest chętny na coś, w co bawić się może moim kosztem przy minimalnym wysiłku. Tym razem jednak zastanówcie się trochę, ponieważ założenie systemu wymaga od gracza dużej kreatywności i bogatych opisów. Oczekuję tworzenia historii postaci, wspominania wcześniejszych wydarzeń, swobodnej interakcji z bohaterami, aranżowania sytuacji. To nie będzie DnD, czy Warhammer, gdzie tolerowane były pojedyncze zdania. Nie każdemu takie coś się musi podobać.

5. Preferowani będą userzy ze stażem, jak to zwykle bywa, ale w razie ewentualnych kłopotów z graczem ktoś po prostu przejmie jego postać lub w jakiś sposób się jej pozbędziemy.


Możecie więc preorderować uczestnictwo w zabawie heh.

6
Strategie / Civilization
« dnia: Kwiecień 06, 2011, 11:58:24 pm  »
Witam w nowym dziale! Dziwne, że nikt przede mną nie pomyślał o zrobieniu miejsca na gry strategiczne na forum.

Chciałbym napisać o serii gier wyjątkowo bliskich memu sercu. Civilization było chyba pierwszą grą, w jaką zagrałem na PC... byłem we wczesnej podstawówce i niewiele z niej wtedy kumałem, ale wiedziałem na tyle dużo, żeby z jakimiśtam sukcesami z kompem rywalizować. Dorastałem długo, ciągle mi się ta gra nie nudziła. Co prawda miałem wtedy styczność tylko z pierwszą częścią tej niezwykłej serii, no ale to wystarczyło, żebym pokochał ją całą.

Jeżeli ktoś zapytałby się mnie "Jaka gra ma według ciebie najkorzystniejszy edukacyjny wpływ na młodego gracza?", to właśnie o tej serii genialnych gier strategicznych był opowiedział. Dla tych wyjątkowo nieszczęśliwych ludzi, którzy nie mieli styczności z Cywilizacją napiszę w dużym skrócie: strategia turowa, startujesz jako mała grupa osadników w roku 4000 BC i zaczynasz budować swój kraj od podstaw, odkrywać technologie, rozwijać ekonomię, wojsko, rywalizując z innymi cywilizacjami. Pomysł prosty, ale przez lata doprowadzony przez Sida Meyera do perfekcji niemalże.

Kilka lat temu zacząłem się zagrywać w Civa IV, odkrywając to, co mnie przez ten czas ominęło. Przejadł mi się później, jak gra na poziomie trudności wyższym niż Prince wymagała ode mnie optymalizowania każdego ruchu i szybkiej, nerwowej ekspansji (a ja lubię się delektować moją cywilizacją). Ostatnio zacząłem cisnąć w Civa V, grę, która wprowadza tak gigantyczną ilość zmian do samej serii, że jest to gra zupełnie nowa. I jest to wyjątkowo korzystna nowość. Właśnie kończę pierwszą, treningową kampanię, włączyłem sobie na poziomie Chieftain grę z pięcioma kompami na dużej planszy. Cóż, zbliża się połowa XX wieku, a ja właśnie podbiłem Imperium Rzymskie (które niedawno odkryło czarny proch) za pomocą bombowców strategicznych i armii napędzanych na reaktory fuzji jądrowej gigantyczne roboty. Montezuma i Ramzes II podzielili los Cezarerego kilka odpowiednio wcześniej, na swoją kolej czekają jeszcze Napoleon Bonaparte i Ramkhamhaeng - sprzątnę ich jeszcze przed końcem wieku heh.

Kto jeszcze miał jakąś znaczną styczność z tą serią?

7
cRPG / Mass Effect
« dnia: Kwiecień 06, 2011, 04:46:50 pm  »
Chyba niewiele muszę dodawać. Temat musiał powstać prędzej czy później, bo każdy kto się z tą serią spotkał nie może przejść obok niej obojętnie. No ale wpierw własne świadectwo, co byście mieli co quote'ować.

Mass Effect (jako cała seria, nie ma co wchodzić w oddzielne części w tej chwili) to najlepsza seria RPG w jaką grałem. Legend of Mana dalej pozostaje moim ulubioną grą fabularną, ale Mass Effect to jest zupełnie inna liga. Trudno mi wejść w temat, bo nad każdą rzeczą mógłbym godzinami pisać, więc skupię się na elementach ala recka:

Fabuła: Żadna gra tak dobrze nie trafiła w moje gusta, jak Mass Effect. Od zawsze kochałem S-F, a świat, który zbudowali twórcy ma to, co kocham najbardziej - wszystko jest w nim wyjaśnione, wszystko ma sens i jest przez to niezwykle sugestywne i realne. To wielkie wyzwanie, stworzyć taką rzeczywistość, w szczególności tak bliską (fundamentalnie) naszej. BioWare według mnie odnalazło złoty środek między liniową, ale rozbudowaną fabułą jRPG'ów, a nieliniową, przypisaną klasycznym cRPG'om, w którym swoboda gracza budowana była kosztem rozwoju postaci. Czujemy wyraźnie, że mamy wybór w ważnych dla nas kwestiach, wszystkie rozmowy prowadzimy jak chcemy, bardzo wiele zależy od naszych decyzji, a mimo to mamy złożoną, genialnie poprowadzoną, trzymającą w napięciu fabułę.

Kreacja bohaterów: W jedynce dobra, w dwójce zajebista. Praktycznie same oryginalne postaci (może poza dosyć cliche Ashley i Liarą z jedynki), w dwójce jeszcze oryginalniejsze. Kogoś takiego jak Jack w innych grach nie spotkałem heh. Do najmniej przeze mnie lubianych postaci należą Miranda, Jacob i Liara. Najbardziej ulubioną jest zdecydowanie Tali'Zorah, a z męskich Zaeed (uwielbiam typa, jest bezbłędny w dialogach), no i świetna jest kreacja Jokera, choć zupełnie traci na jakości, jeżeli gramy w innej niż oryginalna wersji językowej.

System: Prosty schemat rozwoju postaci, dający duże pole do manewru, a jednak nie wymagający grindowania leveli (zresztą, w tej serii nie da się tego zrobić nawet). Sam gameplay traci na tym, że przy odpowiednich ustawieniach nawet najwyższy poziom trudności jest śmiesznie łatwy. No ale tak to jest z RPG'ami akcji, trudno wytresować AI, aby było przygotowane na każda obraną przez gracza taktykę heh. Do wad muszę zaliczyć sporadyczne bug'i - najbardziej denerwowały mnie w drugiej części błędy związane z fizyką preszkód. Shepard wyjątkowo często wbiegał/a mi na jakieś widzialne lub niewidzialne przeszkody, z których nie dało się zeskoczyć (a bez modów nie ma noclipa, psia ich mać!). W jedynce upierdliwy był też śmietnik, jaki się nam robił podczas zbierania broni, pancerzy i amunicji oraz konieczność ciągłego targania ze sobą kogoś zdolnego w hakerstwie, żeby móc zdobywać dodatkowe itemy.

Grafika: Aktualnych standardów, choć UE3 już się trochę zestarzał, a graficy w wielu miejscach poszli na pewne uproszczenia. Szczególną szkaradność osiąga dopiero przy niskiej jakości tekstur (w jedynce to było okropne), ale w ME2 wszystko odpowiednio ulepszono. Liczne cut-scenki ogląda się z wielką przyjemnością i nie odstają zupełnie od widocznych kilka razy wstawek CGI w pełni prerenderowanych. Niewiele więcej można wymagać po dzisiejszych grach.

Muzyka/Dzwięk: Bardzo dobra ścieżka w ME1 i zajebiście dobra w ME2. Każda postać miała kilka własnych utworów, które leciały podczas ich zdobywania/misji lojalnościowych i zdarzają się tam jednorazowe perełki (np. bossfight theme przy zdobywaniu Samary). Wszystko doskonale się zgrywa i czerpie z motywu przewodniego, często w bardzo niezwykłych aranżacjach.. Gra genialnie łączy nowoczesne brzmienie z orkiestralnymi tematami typowymi dla RPG.


Dobra, ja się dopiero rozkręcam cholera. Lepiej zostawię coś na przyszłość.

TL;DR - Obie części mi się bardzo podobają.

8
Offtopic / Alkohole wszelkiej maści
« dnia: Kwiecień 06, 2011, 04:02:43 pm  »
Niepojętym jest dla mnie, że po tylu latach istnienia tego forum i obecności na nim Gipsiego, Smoga i innych osób chronicznie nietrzeźwych, nie powstał temat, który w pełni poświęcić by można rozmowie o wszelkiej maści trunkach wyskokowych.

Jako, że mi przyszło wypełnić tą lukę, to muszę jakoś teraz ten topic poprowadzić, co by nie rzucić się z całym tym tematem-rzeką nie zrealizować się w jednej stronie wypełnionej kilometrem postów heh. Zacznijmy więc od prostego pytania:

Jaki alkohol najbardziej lubicie pić, a jaki wam najmniej służy?

Na razie piszcie beze mnie, wypowiem się po kilku postach heh.

9
Magia i Miecz Online / Poszukiwacz 11 - Wojownik
« dnia: Marzec 30, 2011, 08:08:43 pm  »
Podróż zajęła ci trzy dni, ale w końcu dotarłeś w pobliże Rwącej Rzeki. Spędziłeś noc w gospodzie, odpoczywając po długim marszu i pierwszy raz od dawna posilając się daniem, którego samemu nie przygotowałeś. Gospoda była doskonałym miejscem do rozpoczęcia podróży - dobrze ukierunkowana groźba lub postawiony komuś kufel piwa doskonale rozwiązywały języki i dostarczyły ci sporo informacji. Wiesz już gdzie szukać tego, po co przybyłeś - Korony Władzy.

Twój suweren, Lord Escart z Visc, zlecił ci odnalezienie tego tajemniczego artefaktu, który dawno temu pozwolił arcymagowi Claudiusowi zdominować to niewielkie księstwo. Dzięki niemu chronił tą krainę przed niebezpieczeństwami, wrogimi czarami, a także skutecznie powstrzymywał wszystkich sąsiadów przed zbroją agresją. Szpiedzy niedawno donieśli Escartowi, że ten wielki czarodziej zniknął w tajemniczych okolicznościach, pozostawiając po sobie Koronę. Teraz już nic nie przestało na przeszkodzie temu, żeby twój lord podbił cały ten region i przyłączył je do swojego rosnącego imperium.

Twoja misja była prosta - zdobyć Koronę Władzy lub powstrzymać wszelkich do niej pretendentów na tyle długo, aby armia Escarta przekroczyła granicę. Wojsko jednak ciągle nie wyruszyło i za pewne nie opuści stolicy przed końcem zimy. Ty nie masz jednak zamiaru na nią czekać - jeżeli sam zdobędziesz Koronę, to z łatwością podbijesz tą krainę w pojedynkę.

Wojownik wkracza na arenę!



Przedmioty:


Przyjaciele:


Czary:


Trofea:
Sobowtór (siła 4)
Małpa (siła 3)

10
Ogłoszenia / Koncert Distant Worlds: Music from Final Fantasy w Krakowie
« dnia: Marzec 28, 2011, 06:53:24 am  »
Jak większość wie, 20 maja w Krakowie odbędzie się koncert, o którym napisałem w tytule. To wiekopomne wydarzenie dla fanów serii FF w Polsce. O samym koncercie pisać mi się nie chce, więc rzucam kilka linków, z których dowiecie się wszystkiego co potrzeba.

news aysnela u nas
Krakowskie Biuro Festiwalowe
Strona Festiwalu Muzyki Filmowej
Rezerwacja biletów

Koncert był przez nas wystarczająco wypromowany w newsach i nie zakładam tego tematu, żeby dalej o nim informować.

Ja, Ashley Riot i Yuzuriha mamy już zarezerwowane bilety i na 100% zjawimy się z tej okazji w Krakowie. Będzie tam też całe mnóstwo osób z InnerWorldu, a wiem również o kilku userach, którzy mają się pojawić (chociażby Zell Dincht, który jak się okazało żyje i ma zamiar się tam stawić, będzie też Gienia, który był na EP5 i dawniej pisał na forum). Wiem, że mnóstwo osób z forum w tych okolicach żyje i ciekawi mnie kto jeszcze się pojawi na koncercie.

Oprócz tego jest to chyba najlepsza okazja, żeby się spotkać w SquareZone'owym towarzystwie, więc ciekaw jestem kogo mogę się tam spodziewać. Tak więc:

Kto będzie na koncercie? Kto pojawi się, żeby się z nami spotkać?

EDIT:: The_Reaver kupił bilet, więc raczej będzie na koncercie.

11
Magia i Miecz Online / Poszukiwacz 10 - Krasnolud
« dnia: Luty 23, 2011, 03:49:38 pm  »
Pogoda ostatnio nie sprzyjała podróży. Deszcze są coraz zimniejsze, wiatr coraz silniejszy i zima nadchodziła coraz szybciej. Siedziałeś w cieniu wzgórza, wygrzewając się przy ognisku i obserwując zachodzące słońca. Wyjąłeś z kieszeni pomięty list, który dostałeś wczoraj, ponownie go czytając.

"Drogi Panie.

Nasza firma reprezentuję interes spadkobierców Mistrza Brodericka Złotego, legendarnego krasnoludzkiego maga i zbrojmistrza. Jak doskonale zdaje Pan sobie sprawę, najpotężniejszym artefaktem, jaki wykonał on w swoim życiu, była Korona Brodericka, przez ludzi nazywana potocznie Koroną Władzy. Nabył ją blisko 200 lat temu arcymag Claudius, opierając transakcję na umowie, której oryginał przechowujemy w naszym skarbcu. Wszystkie umowy dotyczące sprzedaży artefaktów Brodericka opatrzone zostały klauzulą o bezpieczeństwie i odpowiedzialnym użyciu. W tymże dokumencie przeczytać możemy, że jeżeli artefakt, w tym wypadku Korona, zostanąie zostawiony bez opieki przez czas dłuższy niż 66 dni, nabywca zostaje pozbawiony praw do dalszego użytkowania oraz obarczony kara pieniężną. Od czasu tajemniczego zniknięcia maga Claudiusa mija dziś właśnie tyle czasu, w związku z czym zwracam się do Pana pracodawców, aby dokonali egzekucji tamtej umowy poprzez windykację przynależnego moim klientom dobra.

Zleca się Panu odzyskanie Korony Brodericka, a wypadku odnalezienia arcymaga Claudiusa, odebrania od niego zapłaty w wysokości 3000 talarów. Doniesiono nam, że idealnie nadaje się Pan do tego zadania, gdyż wie pan jak poradzić sobie z zabezpieczeniami, które arcymag Claudius zastosował, aby odizolować się od reszty świata w swej samotni w Dolinie Ognia. Spadkobiercy Mistra Brodericka dają panu również przyzwolenie na użycie Korony do unieszkodliwienia licznych poszukiwaczy, którzy dawno już wyruszyli z myślą zagrabienia skarbu moich mocodawców dla własnej korzyści. W zamian za wywiązanie się z powierzonego Panu zadania, nasza firma zgadza się umorzyć długi, które zaciągnął Pan w naszym banku, a także wypłacić Panu zwyczajową stawkę dla tego rodzaju misji.

Życzę Panu sukcesu w misji i szybkiego powrotu.

mec. Bruhn Wręcemocny, Bank Dolnego Kumm"


Nie lubiłeś prawników i tego ich piśmiennego bełkotu, no ale sytuacja wyglądała prosto. Odnajdź i przynieś Koronę, a twoje długi znikną. To był wystarczający powód dla zniesienia niepogody i długiej podróży.

Krasnolud rusza z misją!



Przedmioty:


Przyjaciele:


Czary:


Trofea:

12
Magia i Miecz Online / Poszukiwacz 9 - Elf
« dnia: Styczeń 11, 2011, 12:05:26 am  »
Otworzyłeś oczy i wyprostowałeś się na łóżku, dysząc ciężko. Twoje czoło jest mokre od potu, pomimo tego, że od wielu dni pogoda jest mroźna, a wiatr niesie zapach szybko nadchodzącej zimy. Obudził cię koszmar, nocna mara szybko ulatująca w zapomnienie. Skupiłeś się, sięgając w głąb pamięci, cofając się pamięcią, grzebiąc w przemijających obrazach. Wiedziałeś, że jest tam coś ważnego, coś, co może zmienić twoje życie. Twoje sny nigdy cię nie zmyliły.

Pamiętasz obraz masakry, obraz świata skąpanego w krwi niewinnych, obraz bólu i niewoli. Wizja zwycięstwa zła ostatecznego, czystego chaosu, który z każdą chwilą rośnie w siłę. Twój lud wiele przeżył, sam masz na karku kilkaset lat i w swoim życiu widziałeś wiele zła, które zostawiało w ludziach piekące blizny, ale które przemijało z czasem, ustępowało. To zło wydaje się nie słabnąć - od czasu zniknięcia maga Claudiusa, który rządził Wszechkrainami za pomocą Korony Władzy, cały świat zdaje się coraz szybciej pędzić ku zagładzie. To przed nią ostrzegał cię sen. Wskazał ci, że nadszedł czas działania. Nie możesz dłużej czekać.

O świcie zebrałeś swój skromny dobytek, pożegnałeś się z mieszkańcami wioski ukrytej głęboko w twoim lesie, po czym wyruszyłeś na jego skraj. Tylko ty możesz powstrzymać świat przed zniszczeniem, a nie osiągniesz tego samym czekaniem.

Elf dołącza do wyścigu!



Przedmioty:


Przyjaciele:


Czary:


Trofea:

13
Magia i Miecz Online / Poszukiwacz 8 - Gladiator
« dnia: Wrzesień 11, 2010, 06:32:38 am  »
Nastał wieczór, jednak ty nie możesz zasnąć. Wspominasz dzisiejszą walkę, w której bez mrugnięcia okiem nabiłeś na włócznię chłopaka pewnie o połowę młodszego od siebie. Nie masz wyrzutów sumienia - już dawno temu wyzbyłeś się ich, dzięki długoletniemu treningowi i doświadczeniu na arenie. Myślisz jednak, że życie takie jak to nie może trwać wiecznie. W końcu się zestarzejesz i albo zginiesz od miecza lepszego wojownika albo zatrudnisz się jako drab, czy ochroniarz. Twoje ambicje jednak sięgają ponad to. Ty nie chcesz tylko walczyć. Ty chcesz podbijać.

Dotarła do ciebie wieść o tym, że mag Claudius, władca wszechkrain, z nieznanych powodów zniknął ze swojej siedziby ukrytej gdzieś za Doliną Ognia. Pozostawił po sobie Koronę Władzy, najpotężniejszy artefakt magiczny znany ludzkości, którego używał, aby panować w swoim państwie. Po jego zniknięciu zapanował chaos, potwory pojawiły się w pobliżu ludzkich siedzib, a ty siedzisz tu, w tej obskurniej gospodzie i pijesz wino, czekając na kolejną nudną walkę z jakimś chłystkiem. Zrozumiałeś nagle, że to może być szansa na zrealizowanie swojego celu - krajem, który mógłbyś podbić, jest twoja własna ojczyzna. Wystarczy tylko dostać się do Korony Władzy i zabić po drodze wszystko i wszystkich, którzy mogliby ci w tym przeszkodzić. Ty jesteś wyjątkowo dobry w zabijaniu, więc wszystko wygląda na proste w realizacji. Poszedłeś spać, lecz nie stawiłeś się na arenie o świcie, tak jak powinieneś. Byłeś już daleko w drodze po to, co twoje.

Gladiatora czeka walka z całą krainą!



Przedmioty:

Ad. - Ukryta kieszeń nie jest uwzględniana w maksymalnej ilości przedmiotów, tak więc można mieć jeszcze cztery inne, poza nią. Służy jedynie do ochronienia jakiegoś przedmiotu. Czar "Zawładnięcie" może być użyty do wykradnięcia go i jednoczesnego zniszczenia kieszeni, i tylko w ten sposób można na nią i zawarty w niej przedmiot wpłynąć. Bronie oraz pancerze (rzeczy, których używasz w trakcie walki) nie mogą być schowane w Ukrytej Kieszeni.

Talizman znajduje się w Ukrytej Kieszeni.

Przyjaciele:


Czary:


Trofea:
Widmo (moc 5)
Cień (moc 2)
Dzik (siła 1)
Goblin (siła 2)
Rozbójnik (siła 4)
Goblin (siła 2)
Sobowtór (siła 5)

Strzygoń (moc 4)
Goblin (siła 2)

14
Magia i Miecz Online / Poszukiwacz 7 - Tropiciel
« dnia: Wrzesień 11, 2010, 06:32:12 am  »
Powróciłeś do rodzinnej wioski w środku nocy. Minąłeś strażników i usiadłeś przy ognisku, jakie rozpalono między domostwami. W świetle płomieni zobaczyłeś wiele znajomych, przychylnych ci twarzy, które pełne były zmartwienia i żalu. Nie miałeś dla nich dobrych wieści.

Chaos panuje w całej krainie. Wiesz to, ponieważ wróciłeś właśnie z trwającego kilka tygodni zwiadu, na który wysłał cię starszy wioski. Potwory pojawiają się coraz częściej, wszędzie dochodzą wieści o nienaturalnych zjawiskach i zdarzeniach, a wszystko to zaczęło się, gdyby przed kilkoma miesiącami mag Claudius zaginął nagle w tajemniczych okolicznościach, pozostawiając po sobie tylko szczęśliwe wspomnienia i Koronę Władzy. Opowiedziałeś co widziałeś zebranym ludziom, a ci, zmartwieni, raz po raz zaczęli odchodzić od ogniska. Starszy wioski został w końcu sam na sam z tobą, nie miał jednak dla ciebie żadnych porad ani ciepłych słów. Spojrzał tylko na ciebie wiedząc, że ty sam doskonale wiesz co teraz trzeba zrobić. Musisz odnaleźć Koronę Władzy nim zrobi to ktoś przed tobą, ktoś nieodpowiedzialny lub nienawistny. Nikt nie może cię w tym wyręczyć, nikt nie umiałbym. W czym jak w czym, ale w poszukiwaniach zawsze byłeś najlepszy. Przespałeś się w swojej wiosce i opuściłeś ją po raz ostatni wczesnym rankiem, ruszając w nieznane.

Tropiciel rusza na łowy!



Przedmioty:


Przyjaciele:


Czary:

Trofea:
Dzik (siła 1)
Wilk (siła 2)
Dzik (siła 1)
Smok (siła 7)

Zmora (moc 3)
Golem (siła 5)
Górski Troll (siła 6)

15
Magia i Miecz Online / Poszukiwacz 6 - Nekromancer
« dnia: Wrzesień 11, 2010, 06:31:56 am  »
To nie była dobra noc. Pogoda była odpowiednia, wszystkie zwłoki świeże i odpowiednio spreparowane, ale nic nie szło dziś po twojej myśli. Spędziłeś cały wieczór na próbie ożywienia kilku zombie, żaden jednak nawet nie drgnął palcem. Następnie poświęciłeś kilka godzin na reanimację upiora w jakiejś podrzędnej krypcie, a kiedy poszedłeś po słoik z potrzebnymi eliksirami, zostawiając bestię samą, ta zdążyła wygrzebać się z sarkofagu i uciec gdzieś w świat. Zbliża się świt, a ty tej nocy nic nie osiągnąłeś.

Wiedziałeś jaki jest powód tej sytuacji. Cała kraina pogrążyła się w chaosie po tym, jak mag Claudius zniknął nagle, zostawiając Koronę Władzy w swojej samotni za Ognistymi Górami. Chaos i pradawna magia wciąż wydobywa się z tego przeklętego artefaktu, tworząc magiczne wiry i pływy, skutecznie pozbawiając powietrze całej many. W takich warunkach trudno wyczarować królika z kapelusza, a co dopiero ghoula, czy lisza...

To musi się skończyć. Jedynym rozwiązaniem jest ruszenie po Koronę Władzy. Kiedy znajdzie się już na twojej głowie, nie tylko będziesz mógł przywrócić krainę do stanu równowagi, ratując ją przed magiczną katastrofą. Będziesz mógł ją również bez najmniejszego problemu podbić, każdą próbę oporu udaremniając potężnym Czarem Rozkaz. Tak... to jest moc, na którą zasługuje człowiek o twoich umiejętnościach i ambicjach. Nie czekając dłużej, ruszyłeś w kierunku Rwącej rzeki, obierając azymut na Ogniste Góry.

Nekromancer idzie w świat!



Przedmioty:


Przyjaciele:



Czary:


Trofea:
Strzygoń (moc 4)
Rzygacz (siła 5)
Wąż (siła 4)
Olbrzym (siła 6)
Rozbójnik (siła 4)

Goblin (siła 2)
Smok (siła 7)
Jaszczur (siła 3)
Wąż (siła 4)

Goblin (siła 2)

16
Magia i Miecz Online / Poszukiwacz 5 - Upiór
« dnia: Wrzesień 11, 2010, 06:31:40 am  »
Dziwne uczucie zerwało cię z trwającego już zbyt długo snu. Wygrzebałeś się z miejsca swojego doczesnego pochówku i uzbrojoną w pazury dłonią odsunąłeś kamienne wrota krypty. Nocny pejzaż cmentarza, skąpanego w księżycowym świetle i gęstej mgle był pierwszym widokiem, jaki zobaczyłeś, od kiedy wielki mag Claudius wygnał cię ze świata żywych i na wieki zamknął w tym kamiennym więzieniu. Ale Claudiusa już nie ma - czujesz to. Jego moc zniknęła nagle, czar prysł, a twoje oczy znowu widzą, dłonie znowu czują, myśli znów pełne są nienawiści i pogardy dla żywych. Teraz będziesz mógł mieć swoją zemstę! Ale nie dla ciebie terroryzowanie wiosek, straszenie chłopów, nie. Masz dużo większe ambicje i wiesz dokładnie co musisz zrobić. Wystarczy, że odnajdziesz Koronę Władzy, potężny artefakt należący do niedawna do Claudiusa, a zyskasz moc ostateczną i nikt już nigdy nie będzie mógł ci się przeciwstawić. Wszystkie krainy zakryje wieczna noc, a ziemia będzie należeć do nieumarłych jak ty.

Upiór powrócił!



Przedmioty:


Przyjaciele:


Czary:


Trofea:
Cień (moc 2)
Jaszczur (siła 3)

17
Magia i Miecz Online / Poszukiwacz 4 - Barbarzyńca
« dnia: Wrzesień 11, 2010, 06:31:19 am  »
O świcie stanąłeś na wzniesieniu na skraju wielkiego lasu, przez który podróżowałeś przez ostatnie tygodnie. Jesteś zmęczony, ale widok zielonych pól i wzgórz, przecinającej horyzont rzeki i niknącym za nim łańcuchu górskim cieszy twoje oczy. Zakończyłeś pierwszą część podróży, trafiając w końcu do krainy rządzonej do niedawna przez wielkiego maga Claudiusa, powiernika Korony Władzy.

Trzy tygodnie temu wyruszyłeś z rodzinnej wioski na dalekiej północy, gdzie wychowano cię na doskonałego wojownika i przywódcę. Miałeś jeden cel - zdobyć królestwo dla siebie, krainę, którą mógłbyś władać, którą uczyniłbyś swoją ojczyzną. Tu skierował cię wioskowy szaman po tym, jak w ogniu ukazała mu się pradawna Korona, wszechpotężny artefakt, który pozwoli ci zrealizować twoje marzenia. Prawdziwa podróż dopiero przed tobą - w tych magicznych krainach czekają na ciebie niebezpieczeństwa o których nigdy nie słyszałeś, ale ty zawsze byłeś dużo lepszy w rozwiązywaniu problemów niż martwieniu się nimi.

Zasłużysz na szacunek twoich przodków, jak na Barbarzyńcę przystało!



Przedmioty:


AD. Duchy pokonane za pomocą krzyża nie będą dodawać się do twoich trofeów.

Przyjaciele:


Czary:


Trofea:
Niedźwiedź (siła 3)
Lew (siła 3)
Hobgoblin (siła 3)
Dzik (siła 1)
Goblin (siła 2)
Ludojad (siła 4)
Smok (siła 7)

Ludojad (siła 4)

18
Magia i Miecz Online / Poszukiwacz 3 - Amazonka
« dnia: Wrzesień 11, 2010, 06:31:01 am  »
Słońce świeciło nad całą krainą, ukazując wszelkie jej pejzażowe skarby w pełnym majestacie. Łąki i polany przechodziły płynnie w pofalowane doliny i wzgórza, dające początek znikającym na dalekim wschodzie górom. Wśród pól i równin widzisz odległe miasta i wioski, mniejsze i większe ludzkie osiedla, których od zawsze kazano ci unikać. Cel twojej wędrówki jest jednak jedynie punktem na horyzoncie - spowite ciemnymi chmurami, posępne szczyty Ognistych Gór, których podnóża znajdują się gdzieś daleko za rwącą, nieprzebytą rzeką. Droga do Korony Władzy będzie trudna, ale musi ci się powieść - duchy lasu już zbyt długo walczą samotnie z rosnącymi w siłę mocami chaosu. Po tajemniczym zniknięciu maga Claudiusa, ten potężny artefakt może wpaść w ręce każdego, a w jeśli znajdzie się na nieodpowiedniej głowie, da to początek zgubie wszystkich mieszkańców kraju. Nie znasz głowy, które byłyby odpowiedniejsza od twojej własnej.

Zwinnie zeszłaś ze szczytu wysokiej sosny, którą obrałaś sobie za punkt widokowy. Przeczesałaś włosy, strzepnęłaś igliwie z kusej spódniczki, po czym ruszyłaś truchtem w stronę rzeki, pędząc ku przygodzie.

Amazonka rusza ku nieznanemu!


AD.1 - Dla usprawnienia rozgrywki będę rzucał dwiema kostkami przy każdym twoim ruchu. Dzięki temu będziesz mogła pokonywać dalsze dystanse, co może być ważne w pierwszych etapach gry. Jeżeli z jakichś powodów będziesz chciała ruszać się tylko jedną kostką, uprzedź mnie o tym w jakimś poście.
AD.2 - Ta umiejętność wymaga nerfnięcia, bo jest trochę zbyt dobra. Umówimy się, że działa tak jak działa, ale jedynie wtedy, kiedy Amazonka atakuje przeciwnika. Nie może jej użyć kiedy się broni.

Przedmioty:


Przyjaciele:


Czary:


Trofea:
Sobowtór (siła 5)
Goblin (siła 2)
Rozbójnik (siła 4)
Hobgoblin (siła 3)
Hobgoblin (siła 3)
Golem (siła 5)
Strzygoń (moc 4)
Goblin (siła 2)
Upiór (moc 6)
Olbrzym (siła 6)

19
Magia i Miecz Online / Poszukiwacz 2 - Hobgoblin
« dnia: Wrzesień 11, 2010, 06:30:42 am  »
Wstałeś o świcie i wyszedłeś na świeże powietrze. Krajobraz jak co dnia: posępne, skaliste wzniesienia otaczają ze wszystkich stron waszą kryjówkę, miejsce, do którego z trudem próbujecie przywyknąć od tylu lat, od czasu, kiedy ludzie wygnali was na tą nieurodzajną ziemię. Ostatnio jednak żyje się wam trochę lepiej, po tym jak w tajemniczych okolicznościach zaginął mag Claudius, powiernik Korony Władzy, a z jego zniknięciem Chaos powoli wraca do krainy. Cieszy cię to, ponieważ ludzie są teraz zbyt zajęci by was nękać, a im więcej z nich padnie ofiarą potworów, tym lepiej. Martwisz się jednak o swój lud, nie tylko ten tu, lecz i swych licznych braci rozsianych po całej krainie, żyjących z napadania podróżników.

Czujesz, że nastał czas sięgnąć po swoje. Jeżeli tylko udałoby ci się dostać do Korony Władzy i stać się jej nowym panem, wszystko byłoby inaczej. Ludzie dostaliby to, na co zasłużyli, a ziemię zaludniliby podobni tobie. Drugiej takiej szansy możesz nie mieć - nie wiadomo, czy Claudius nie powróci i czy ktoś inny nie dotrze do Korony przed tobą. Pożegnałeś się i wyruszyłeś czym prędzej, kierując się ku siedzibie maga, daleko za rwącą rzeką i Ognistymi Górami. Droga będzie trudna, ale całe twoje życie do najłatwiejszych nie należało.

Nastał czas Hobgoblina!


AD.3. - Jeżeli natrafisz na hobgoblina i będziesz chciał wykorzystać tą umiejętność, dam ci link do zedytowanej mapy, na której będziesz miał pokazane pola, na których możesz go umieścić. Nie będziesz jednak wiedział kto z poszukiwaczy gdzie stoi (przynajmniej nie będzie to wynikało z samej mapy)

Przedmioty:


Przyjaciele:


Czary:


Trofea:
Niedźwiedź (siła 3)
Małpa (siła 3)

Małpa (siła 3)
Rzygacz (siła 5)

20
Magia i Miecz Online / Poszukiwacz 1 - Pielgrzym
« dnia: Wrzesień 11, 2010, 06:29:59 am  »
Wstałeś z klęczek po długiej modlitwie, zawinąłeś różaniec na ręce, po czym wyszedłeś na skrytą we mgle polanę przed kaplicą. Przez ostatnie tygodnie przygotowywałeś się do podróży, która początek właśnie nastał. Czarodziej Claudius, mądry i praworządny władca krainy zniknął nagle, w tajemniczych okolicznościach, pozostawiając po sobie Koronę Władzy, symbol swej potęgi, artefakt magiczny o niezrównanej mocy. Kiedy zabrakło władcy, w twej ojczyźnie zapanował chaos - potwory nie widziane nigdy wcześniej zaczęły terroryzować wsie i miasta, a ludzie donoszą o przerażających i niesłychanych, paranormalnych wydarzeniach, których coraz częściej są świadkami. To musi się skończyć!

Kilka dni temu anioł nawiedził cię we śnie i powiedział, że siły ciemności będą próbowały zagarnąć Koronę Władzy dla siebie, a to może oznaczać koniec świata jaki znasz. Tylko ty możesz uratować tą krainę, tylko ty przywrócić zdołasz ład i harmonię - w innym wypadku kraj czekają złe czasy.

Pielgrzym rozpoczyna swoją wędrówkę!



Przedmioty:


Przyjaciele:


Czary:


Trofea:
Ludojad (siła 4)
Lew (siła 3)
Ludojad (siła 4)
Smok (siła 7)
Południca (moc 3)
Strzygoń (moc 4)
Ludojad (siła 4)

Upiór (moc 4)
Hobgoblin (siła 3)
Wilk (siła 2)
Smok (siła 7)
Ludojad (siła 4)

Strony: [1] 2 3 ... 5