Autor Wątek: Kingdom Hearts - Seria  (Przeczytany 42004 razy)

Offline Necron

  • Daredevil
  • **
  • Wiadomości: 121
    • Zobacz profil
    • http://
Odp: Kingdom Hearts - Seria
« Odpowiedź #20 dnia: Stycznia 04, 2006, 03:43:27 pm »
poszczególne zawody będą stawały sie dostepne w miarę postępu w fabule, a co za tym idzie akcesoria, które będziesz mógł znaleźć/kupić też będą coraz bardziej podbijać statsy

Offline TheGrim

  • Soldier
  • Wiadomości: 32
    • Zobacz profil
    • http://
Odp: Kingdom Hearts - Seria
« Odpowiedź #21 dnia: Stycznia 05, 2006, 11:58:01 am »
jezeli zrezygnuje z misji z beczkami Phila w Olympus Coliseum to cos sie stanie??? moge pozniej wrocic do tej misji??(w 1 min ciagle zostaje mi 1 beczka do rozwalenia)
"A scattered dream that's like a far-off memory.
A far-off memory that's like a scattered dream.
I want to line the pieces up --
yours and mine."


Offline Necron

  • Daredevil
  • **
  • Wiadomości: 121
    • Zobacz profil
    • http://
Odp: Kingdom Hearts - Seria
« Odpowiedź #22 dnia: Stycznia 05, 2006, 01:37:41 pm »
Nie zostaniesz dopuszczony do pozostałych zawodów (chyba. bo ja to zaliczyłem zaraz po wyjściu z Traverse Town). Tak czy siak, lepiej to zalicz, jesli chcesz brać udział w eliminacjach.  (zapomniałem sie zalogować...)

Offline TheGrim

  • Soldier
  • Wiadomości: 32
    • Zobacz profil
    • http://
Odp: Kingdom Hearts - Seria
« Odpowiedź #23 dnia: Stycznia 05, 2006, 02:17:17 pm »
a jest moze na to jakis szybki sposob? czy poprostu liczy sie na szczescie? :P
"A scattered dream that's like a far-off memory.
A far-off memory that's like a scattered dream.
I want to line the pieces up --
yours and mine."


Offline Necron

  • Daredevil
  • **
  • Wiadomości: 121
    • Zobacz profil
    • http://
Odp: Kingdom Hearts - Seria
« Odpowiedź #24 dnia: Stycznia 05, 2006, 03:26:56 pm »
Po prostu atakuj seriami, wtedy rozbijesz nawet po kilka beczek naraz, jeśli są blisko siebie. Nie jest to takie trudne, trzeba próbować do skutku :)  

Offline White_wizard

  • Keyblade Master
  • Weapon Master
  • *********
  • Wiadomości: 2242
  • A way to the Dawn
    • Zobacz profil
Odp: Kingdom Hearts - Seria
« Odpowiedź #25 dnia: Stycznia 05, 2006, 03:32:53 pm »
Cytuj
^ no nie zartuj... ile ty godzin na destiny island spedziles?  ja bym chyba z nudow umarl pakujac tam na 9 poziom
No co ty. Destiny Islands to najlepsze miejsce żeby sobie levele przypakować. Jak się umie to mozna tam po 90 exp za jedną walkę ściągać. Wystarczy tylko włączyć trning z Tidusem  cały czas kontrować jego ataki tak żeby go nie zranić... A technika to też exp, prawda? Godzinka pakowania i uż jest 10 lv....

Co do Colosium to tam nawet nie trzeba mieć szczęścia. Po prostu musisz wiedzieć dzie beczki są a jak nie wiesz, możesz poświęcić jeden kurs na rozejrzenie się po planszy. Acha, i wyłącz umiejętność Vortex, bo przeszkadza  przy beczkach.
You were born from nothing, you will turn into nothing. What have you lost? Nothing!

Offline TheGrim

  • Soldier
  • Wiadomości: 32
    • Zobacz profil
    • http://
Odp: Kingdom Hearts - Seria
« Odpowiedź #26 dnia: Stycznia 05, 2006, 04:15:32 pm »
rozbijam 24 beczki... nigdy mi czasu nie wystarczy zeby rozwalic ta znajdujaca sie na platformie latajacej :/ :(
"A scattered dream that's like a far-off memory.
A far-off memory that's like a scattered dream.
I want to line the pieces up --
yours and mine."


Offline White_wizard

  • Keyblade Master
  • Weapon Master
  • *********
  • Wiadomości: 2242
  • A way to the Dawn
    • Zobacz profil
Odp: Kingdom Hearts - Seria
« Odpowiedź #27 dnia: Stycznia 05, 2006, 05:57:47 pm »
eeee....? Ja tam się może nie znam, ale rzucenie zaklęcia Fire trwa tylko kilka setnych sekundy więc  w czym problem? Po prostu namierzasz beczkę i strzelasz....
You were born from nothing, you will turn into nothing. What have you lost? Nothing!

Offline The_Reaver

  • Heartless Engineer
  • Redaktor
  • *********
  • Wiadomości: 2086
  • Dark Keyblade Master
    • Zobacz profil
Odp: Kingdom Hearts - Seria
« Odpowiedź #28 dnia: Stycznia 05, 2006, 06:06:28 pm »
Cytuj
rozbijam 24 beczki... nigdy mi czasu nie wystarczy zeby rozwalic ta znajdujaca sie na platformie latajacej :/ :(
te latające rozwalałem to możesz zozwalić bijąc tak jedną z beczek (nie pamiętam za bardzo wyglądu całej trasy), by poleciała w w kieruku latającej. Tak masz 2 beczki 1 cięciem.
I'm in Space!

Offline Kazumaru

  • Komercyjny chłopak
  • SuperMod
  • ***********
  • Wiadomości: 3357
  • Forbidden Lover
    • Zobacz profil
Odp: Kingdom Hearts - Seria
« Odpowiedź #29 dnia: Lutego 04, 2006, 05:08:47 pm »
Utada Hikaru - Passion
http://s41.yousendit.com/d.aspx?id=1W9DN0K...XE2TKPDHWHCFK9V

Utwor przewodni KH 2. Prosily niektore osoby wiec daje tu.


If I ever hear you say another women's name in your sleep you'll wake up the next morning with your joystick missing... got it?

Offline TheGrim

  • Soldier
  • Wiadomości: 32
    • Zobacz profil
    • http://
Odp: Kingdom Hearts - Seria
« Odpowiedź #30 dnia: Lutego 09, 2006, 06:21:38 pm »
po chwili nieobecnosci postanowilem wrocic do Kingdom Hearts tam gdzie skonczylem :) i jestem taki detny ze za ch***ja nie moge sobie poradzic z bossem w Olympus Coliseum :/ podobno nie jest on taki trudno, ale ja jestem chyba zbyt detny na niego :/ jak moge go pokonac? ciagle atakuje i wkoncu z ziemi zaczynaja wylaniac sie "gejzery".... skacze, omijam wszystkie ale nagle okazuje sie ze nikt z mojej druzyny nie zyje i nie moge im pomoc bo wszystkie potiony sie skonczyly :/ dlugo trzeba w niego nawalac zeby padl?
"A scattered dream that's like a far-off memory.
A far-off memory that's like a scattered dream.
I want to line the pieces up --
yours and mine."


Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Kingdom Hearts - Seria
« Odpowiedź #31 dnia: Lutego 09, 2006, 06:29:48 pm »
Chodzi ci o Cerberusa? Noo.. on był dosyć trudny z tego co pamiętam... troche się trzeba namęczyć, zeby go położyć.. ale Donalda i Goofy'ego możesz zlać, bo oni i tak niewiele robią oprócz odwracania uwagi pieska...

Offline The_Reaver

  • Heartless Engineer
  • Redaktor
  • *********
  • Wiadomości: 2086
  • Dark Keyblade Master
    • Zobacz profil
Odp: Kingdom Hearts - Seria
« Odpowiedź #32 dnia: Lutego 09, 2006, 06:54:51 pm »
Hint bardzo prosty. Wróć do Traverse Town i podpakuj trochę poziom drużyn7y, lub udaj się do Wonderland, jeśli tam nie byłeś.
I'm in Space!

Offline TheGrim

  • Soldier
  • Wiadomości: 32
    • Zobacz profil
    • http://
Odp: Kingdom Hearts - Seria
« Odpowiedź #33 dnia: Lutego 09, 2006, 07:09:48 pm »
bylem juz w Wonderland :) to pewnie wroce podpakowac druzyne :) jaki lvl powinien wystarczy zeby spokojnie pokonac Cerberusa?:P
"A scattered dream that's like a far-off memory.
A far-off memory that's like a scattered dream.
I want to line the pieces up --
yours and mine."


Offline White_wizard

  • Keyblade Master
  • Weapon Master
  • *********
  • Wiadomości: 2242
  • A way to the Dawn
    • Zobacz profil
Odp: Kingdom Hearts - Seria
« Odpowiedź #34 dnia: Lutego 10, 2006, 09:13:14 pm »
pokonanie cerberusa nie jest trudne. Trzeba tylko dużo biegać. Chociaż najprościej chya zajść pieska od tyłu, wspiąć się po jego tylnych łapach i wskoczyć mu na plecy. Wtedy raczej ataki nie będą cię dosięgały....  
You were born from nothing, you will turn into nothing. What have you lost? Nothing!

Offline TheGrim

  • Soldier
  • Wiadomości: 32
    • Zobacz profil
    • http://
Odp: Kingdom Hearts - Seria
« Odpowiedź #35 dnia: Lutego 16, 2006, 06:55:48 pm »
wiecie jak mozna zwiekszyc ilosc trzymanych przedmiotow (chodzi mi o zakladke equipments)??? :)
"A scattered dream that's like a far-off memory.
A far-off memory that's like a scattered dream.
I want to line the pieces up --
yours and mine."


Offline Kazumaru

  • Komercyjny chłopak
  • SuperMod
  • ***********
  • Wiadomości: 3357
  • Forbidden Lover
    • Zobacz profil
Odp: Kingdom Hearts - Seria
« Odpowiedź #36 dnia: Marca 18, 2006, 05:44:50 pm »
Jak w Kingdom Hearts pomagac tym Heartles dobrym? Znaczy sie tym mietkom biaym w czerwonych kapeluszach? bo z nimi sie nie walczy a nie mam pojecia co zrobic by im pomoc i aby mi dali przedmiot....cos mi pokazuje jakas czerwien jak patrze na niego ale nie mam pojecia oco chodzi >.>


If I ever hear you say another women's name in your sleep you'll wake up the next morning with your joystick missing... got it?

Offline The_Reaver

  • Heartless Engineer
  • Redaktor
  • *********
  • Wiadomości: 2086
  • Dark Keyblade Master
    • Zobacz profil
Odp: Kingdom Hearts - Seria
« Odpowiedź #37 dnia: Marca 18, 2006, 06:05:45 pm »
rzucając na nich czary w zależności od tego co robią. Np. jeśli się trzęsą z zmna, Fire, patrzą w niebo, Blizzard, mają nad żarówkę, Thunder. Zresztą W_W napisał o nich na stronce.
I'm in Space!

Offline seraphit

  • Soldier
  • Wiadomości: 4
  • Ultimatum
    • Zobacz profil
Odp: Kingdom Hearts - Seria
« Odpowiedź #38 dnia: Marca 20, 2006, 02:09:04 pm »
mam pytanie jak dostac sie na koloseum


a i jeszcze jak przejść dalej bo zaciąłem sie po walce z riku i jestem w pierwszym mieśćie i nie wiem co zrobić jeśli ktos moze niech pisze na maila please seraphit@o2.pl


edited by Mol... nastepnym razem edytuj posty poprostu =p
« Ostatnia zmiana: Marca 20, 2006, 02:32:35 pm wysłana przez Morchol »
Final Fantasy - The Best Game in the world !!!!!!!!!!

Offline TheGrim

  • Soldier
  • Wiadomości: 32
    • Zobacz profil
    • http://
Odp: Kingdom Hearts - Seria
« Odpowiedź #39 dnia: Kwietnia 11, 2006, 09:29:58 pm »
jaki jest najlepszy sposob na pokonanie Ursuli??? :) bo ta walka staje sie irytujaca:P
"A scattered dream that's like a far-off memory.
A far-off memory that's like a scattered dream.
I want to line the pieces up --
yours and mine."