Najlepszego, Molu.
- broń, szczególnie pistolety, stała się tak jakby celniejsza na dłuższe dystanse...
W oryginale broń była strasznie niecelna, dlatego zmienili to w modzie.
- wrogowie też słabsi... nie licząc mutantów
To zależy od amunicji. Zwykła lepiej działa na mutanty, AP lepiej działa na ludzi.
- jak się wie, gdzie szukać, już na początku można mieć AKS-74U w nienaruszonym stanie z 240 pestkami
Ale Mośny Nugat jakoś fajniejszy jest.
- noce lepiej przesypiać - tak w czasie ich trwania ciemno, że...
Dopóki nie dostaniesz stroju z fioletowym noktowizorem. Celowniki optyczne też nieco rozświetlają teren jak przez nie celujesz.
- hangar w Garbage albo nie oferuje żadnej ochrony przed blowoutem, albo nie mam pojęcia, gdzie w nim jest "strefa bezpieczeństwa"
Jest. Za pociągami.
- już podczas pierwszej wizyty w Agropromie wojskowi obficie używają "zachodniej" broni (efekt wrzucenia dodatkowo do OL-a Arsenal Moda RC1)
Hm...ja poza Kałachami i Abakanami to tylko Ingramy same znajdowałem.
- jeśli nie trzeba z nimi walczyć, Kontrolerów najlepiej omijać z daleka
Albo rzucić im granat pod nogi.
- przy pierwszej wizycie w Barze znalazłem mniej więcej w środku kompleksu... trupy 3 Powinnościowców i 1 Kontrolera
Dlatego ja zawsze reloaduję grę kiedy mi Bar atakują, bo później tęsknie za miłym "Get out of here, Stalker". Albo jak Arnie ginie i nie ma jak zarobić na Arenie.
Tak przy okazji, GSC robi dodatek do STALKER'a (pewnie do Clear Sky) co ma mieć podtytuł "Call of Pripyat" i sequel do pierwszej części. Sequel nie ma mieć tak bardzo scentralizowanej fabuły, ma mieć 2 razy więcej lokacji, z czego większość z nich będzie opcjonalna i odwiedzanie ich ma zmieniać wątki fabularne, mają też dodać nowe anomalie i więcej narodowości i frakcji.