Autor Wątek: Poszukiwacz 9 - Elf  (Przeczytany 16861 razy)

Offline Nova/smogu

  • Zerg Lurker
  • SuperMod
  • *********
  • Wiadomości: 2237
  • MOAR!
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 9 - Elf
« Odpowiedź #80 dnia: Kwietnia 07, 2011, 09:21:07 pm »
idę w puszczę, ale trzymam się z dala od pana Gladiatora. miast tego badam i będzie to karta z bramki... eee...stosu numer jeden
Kame Hame Ha

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 9 - Elf
« Odpowiedź #81 dnia: Kwietnia 10, 2011, 04:40:47 pm »
Pobyt w lesie dodał ci sił do dalszej podróży. O świcie ruszyłeś na północ, szybko pokonując kolejne mile - choć wciąż doskwierały ci rany, to zapałem nadrabiałeś braki w zdrowiu. Z sił opadłeś dopiero wieczorem, kiedy to zdecydowałeś się na nocleg w miejscu, w którym czułeś się bezpiecznie - w puszczy.

Postanowiłeś zbadać jej północną część, mając nadzieję odnaleźć jakieś zapomniane miejsca lub skarby. Twoje poszukiwania jednak bardzo szybko przerwano. Ukryłeś się w krzakach, kiedy usłyszałeś potworny ryk, dobiegający gdzieś z południa - jakiś potwór szybko zbliżał się do ciebie, jakby przywoływany twoją obecnością. Wyjąłeś broń i czekałeś, gotów rzucić się do ataku lub ucieczki.

Wrogiem okazał się być wielki demon, który w tym wymiarze manifestował się w formie lewitującej, gigantycznej głowy o głęboko czarnym kolorze. Puste ślepia rozglądały się dookoła, a w na wpół otwartej gębie dostrzegałeś rzędy ostrych jak brzytwy zębów. Co najdziwniejsze, upiór poruszał się w tym gęstym lesie bez przewracania drzew - konary przechodziły przez tą gigantyczną głowę jak przez dym, dowodząc jego częściowej niematerialności. Nie miałeś jednak zamiaru unikać walki z tym demonem, czując się tego dnia wyjątkowo silny. Wyszedłeś z ukrycia i ruszyłeś na bestię, która zogniskowała na tobie wzrok i ryknęła głośno.



Nie wymykasz się i rozpoczynasz walkę z Upiorem.

Twoja skuteczność: 5 (moc) + 4 (rzut kostką) = 9
Skuteczność wroga: 6 (moc) + 6 (rzut kostką) = 12

Poniosłeś porażkę. Straciłeś punkt wytrzymałości (3->2).

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 9 - Elf
« Odpowiedź #82 dnia: Kwietnia 11, 2011, 03:47:56 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 4

Dostępne drogi:

a) Miasto - możesz odwiedzić w nim Medyka, Alchemika i Czarodziejkę i korzystać z ich usług.
b) Ruiny - teren został zbadany przez innego poszukiwacza i znajdują na nim 2 Karty Przygody.

Możesz również skorzystać ze swoje specjalnej zdolności i przenieść się do innej puszczy w tej krainie:

c) Puszcza (południowa) - teren został zbadany przez innego poszukiwacza i znajduje się na nim Karta Przygody.
d) Puszcza (zachodnia) - teren został zbadany przez innego poszukiwacza i znajduje się na nim Karta Przygody.

Offline Nova/smogu

  • Zerg Lurker
  • SuperMod
  • *********
  • Wiadomości: 2237
  • MOAR!
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 9 - Elf
« Odpowiedź #83 dnia: Kwietnia 11, 2011, 07:09:48 pm »
damn/// masz oszukaną kostkę :F enyłej, śmiech śmiechem, dowcip sie udał, a teraz na poważnie - miasto, wizyta u czarodziejki
Kame Hame Ha

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 9 - Elf
« Odpowiedź #84 dnia: Kwietnia 16, 2011, 05:11:45 pm »
Potwór okazał się zbyt potężny. Ranił cię dotkliwie, choć udało ci się mu zbiec, dzięki znajomości okolicy. Gdy byłeś pewien, że demon przestał cię gonić, zatrzymałeś się i opatrzyłeś rany, korzystając z resztki maści, jaką otrzymałeś od kapłana we wiosce. Noc była mroźna, a ból uniemożliwił ci zaśnięcie. Gdy zerwałeś się rankiem, byłeś zmęczony, a pogoda była wyjątkowo trudna - potężna zamieć bardzo ograniczała pole widzenie, a zimny wiatr przeszywał cię na wskroś. Nie miałeś jednak zamiaru poddawać się z powodu niepogody - dzielnie ruszyłeś na zachód, z trudem trzymając się traktu. Przed wieczorem dotarłeś nim aż do miasta.

Nie miałeś pieniędzy na medyka, ani na nocleg w karczmie, dlatego skierowałeś się do jedynej osoby, która okazała ci w tym mieście życzliwość. Czarodziejka Fabienne dalej prowadziła w tym mieście pracownie i gdy się u niej zjawiłeś, przywitała cię podobnie życzliwie, co ostatnio. Przedstawiłeś jej swój problem, choć byłeś całkiem pewien, że przestała cie słuchać po drugim zdaniu.

Spędziłeś u Czarodziejki noc, śpiąc w składziku na drewno. Dostałeś trochę alkoholu, którym zaleciła ci przemyć rany. Wręczyła ci też zwój z zaklęciem, podobny do tego, który otrzymałeś podczas pierwszej wizyty. Widocznie nie wiedziała, że masz przy sobie już zbyt wiele czarów.

Wynik rzutu kostką przy wizycie u Czarodziejki: 6

Otrzymałeś nowe zaklęcie!



Otrzymałeś nowe zaklęcie, jednak nie możesz nosić więcej niż dwa jednocześnie. Nie zamieniasz żadnego ze swoich czarów na nowy.

====================

Rankiem wyruszyłeś w dalszą drogę, jednak na obrzeżach miasta czekała cię nieprzyjemna niespodzianka. Gdy tylko wyszedłeś poza pierwsze zabudowania, na twojej drodze pojawił się wysoki, potężnie zbudowany mężczyzna. W dłoni miał miecz, a spojrzenie jakie ci posłał świadczyło o tym, że nie miał dobrych zamiarów.

Na całe szczęście, byłeś dobrze przygotowany. Nim spadł pierwszy cios, rzuciłeś jedno ze swoich zaklęć.



Zostałeś zaatakowany przez Barbarzyńcę. Unikasz walki używając czaru Unieruchomienie do sparaliżowania agresora.

« Ostatnia zmiana: Kwietnia 20, 2011, 05:49:02 pm wysłana przez Tantalus »

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 9 - Elf
« Odpowiedź #85 dnia: Kwietnia 20, 2011, 05:50:55 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 2

a) Puszcza - teren został zbadany przez innego poszukiwacza i znajduje się na nim Karta Przygody.
b) Wzgórza - teren został zbadany przez innego poszukiwacza i znajdują się na nim 2 Karty Przygody.

Offline Nova/smogu

  • Zerg Lurker
  • SuperMod
  • *********
  • Wiadomości: 2237
  • MOAR!
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 9 - Elf
« Odpowiedź #86 dnia: Kwietnia 20, 2011, 09:43:21 pm »
wzgórza. zobaczymy co tam słychać
Kame Hame Ha

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 9 - Elf
« Odpowiedź #87 dnia: Kwietnia 23, 2011, 03:18:10 pm »
Magiczny paraliż pozwolił ci uniknąć konfrontacji, z której mógłbyś nie wyjść cały. Uciekłeś na wschód nim czar przestał działać, klucząc jednocześnie, aby uniknąć pogoni. Pogoda znowu była trudna, a podróż po otwartym terenie była w trakcie zamieci szczególnie uciążliwa. Marsz zakończyłeś późnym popołudniem, kiedy to zmarznięty dotarłeś do niewielkiego, targowego miasta.

Wyglądało podobnie jak ta mieścina, którą odwiedziłeś w dniu, w którym przestałeś być ropuchą. Plac targowy stanowił główną część osady, choć tego dnia był praktycznie pusty, przede wszystkim ze względu na niepogodę. Nie miało to dla ciebie znaczenia - i tak nie miałeś pieniędzy, aby tam cokolwiek kupić.



Odnalazłeś targowisko, jednak nie masz pieniędzy, aby dokonać na nim jakichkolwiek zakupów.

=================

Rozbiłeś obozowisko przy murach miasta, chroniąc się przed wiatrem i śniegiem. Zbadałeś okolicę w poszukiwaniu opału, wszedłeś również do samej wioski, choć na jej ulicach przy takiej zamieci nie mogłeś oczekiwać spotkania z kimkolwiek.

Nazbierałeś drewna na opał, przy okazji odnajdując krótki, dosyć dobrze zachowany miecz. Jego ostrze wciąż było ostre, broń w zasadzie niewiele różniła się od tej, którą miałeś przy sobie. Nie umiałbyś walczyć dwoma mieczami jednocześnie, ale postanowiłeś zabrać broń ze sobą, choćby po to, aby ją później sprzedać.



Znalazłeś nowy przedmiot - Miecz!

=================

Rankiem po raz kolejny czekała cię wyjątkowo nieprzyjemna niespodzianka. Ze snu wybudziły cię kroki zbliżających się ludzi i jedynie twój wyśmienity refleks pozwolił ci uniknąć śmierci - ktoś zaatakował cię nagle, bez zapowiedzi, a tym kimś był barbarzyńca, któremu uciekłeś dzień wcześniej.

Jego ofensywa szybko cię rozbudziła i postawiła na nogi. Nie miałeś jednak czasu na dobycie broni i sytuacja była gardłowa - wróg nie pozostawił ci wyboru. Uskoczyłeś przed kolejnym ciosem i wypowiedziałeś w myślach zaklęcie.



Zostałeś zaatakowany przez Barbarzyńcę. Unikasz walki używając czaru Niewidzialność do wymknięcia się wrogowi.

« Ostatnia zmiana: Maja 02, 2011, 07:24:19 pm wysłana przez Tantalus »

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 9 - Elf
« Odpowiedź #88 dnia: Kwietnia 24, 2011, 02:38:22 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 4

a) Puszcza - teren został zbadany przez innego poszukiwacza i znajduje się na nim Karta Przygody.
b) Gospoda - rzut kostką (50% szans na pozytywny rezultat, 50% na negatywny).

Offline Nova/smogu

  • Zerg Lurker
  • SuperMod
  • *********
  • Wiadomości: 2237
  • MOAR!
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 9 - Elf
« Odpowiedź #89 dnia: Kwietnia 26, 2011, 11:36:49 pm »
gospoda
Kame Hame Ha

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 9 - Elf
« Odpowiedź #90 dnia: Maja 05, 2011, 12:45:16 am »
Po raz kolejny uciekłeś od konfrontacji z agresywnym barbarzyńcą, choć wiedziałeś już, że wykorzystałeś wszystkie asy ze swojego rękawa. Musiałeś uciekać dalej, najlepiej do miejsca, w którym nie będzie mógł cię napaść i łatwiej zgubi twój trop - zdecydowałeś się ruszyć na wschód, pierwsze mile pokonując jeszcze pod osłoną niewidzialności. Zatrzymałeś się w puszczy na nocleg i o świcie ruszyłeś dalej, przed południe docierając do gospody i wyrastającej wokoło niej wioski.

Dzień spędziłeś w gospodzie, do której wieczorem zawitał zaprzyjaźniony z tobą mag. Towarzyszył mu niski mężczyzna, chłopak wręcz, bo zarost ledwo pojawił się na jego brodzie. Zostałeś serdecznie przywitany i postawiono ci piwo oraz ciepłą strawę - usiedliście we trzech i wymieniliście się opowieściami z ostatnich dni. Młodzieniec okazał się być szmuglerem, który sprowadzał dla maga zioła z drugiego brzegu rzeki. Choć byłeś wobec niego nieufny, mag przekonał ci, że można mu wierzyć. Na dowód swojej serdeczności, młody przemytnik zaoferował ci pomoc w zgubieniu twojego prześladowcy - tej nocy miał zamiar przeprawiać się na drugi brzeg, w kierunku znajdującej się tam świątyni i mówił, że na pokładzie znajdzie się dla ciebie miejsce.

Podziękowałeś mu i obiecałeś zastanowić się nad jego propozycją.

Wynik rzutu kostką przy wizycie w Gospodzie: 6

Zaproponowano ci przewóz do Świątyni.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 9 - Elf
« Odpowiedź #91 dnia: Maja 06, 2011, 07:41:07 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 2

Dostępne drogi:

a) Puszcza - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).
b) Ruiny - teren został zbadany przez innego poszukiwacza i znajduje się na nim Karta Przygody. Można go jednak dalej eksplorować (1 Karta Przygody).
c) Świątynia (Kraina Środkowa) - rzut dwiema kostkami (72% szans na pozytywny rezultat, 28% na negatywny). Na tym obszarze znajduje się inny poszukiwacz (Nekromancer).

Offline Nova/smogu

  • Zerg Lurker
  • SuperMod
  • *********
  • Wiadomości: 2237
  • MOAR!
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 9 - Elf
« Odpowiedź #92 dnia: Maja 06, 2011, 11:15:14 pm »
swiątynia i się modlę, a nóż cos dobrego wymodlę
Kame Hame Ha

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 9 - Elf
« Odpowiedź #93 dnia: Czerwca 05, 2011, 08:59:17 pm »
Przyjąłeś propozycję przewoźnika i po północy stawiłeś się w portowisku, w miejscu, które ci wskazano. Szmugler pokazał ci swoją niewielką, nieoświetloną łódkę, w której zająłeś miejsce między skrytymi pod przykryciem skrzyniami. Twój towarzysz podróży był nieufny, małomówny, bacznie cię obserwował, ale tobie nie przeszkadzało to tak długo, jak długo pomagał ci w przedostaniu się przez rzekę. Rejs potrwał godzinę, ale minął bezpiecznie.

Rozstaliście się bez słów, po czym udałeś się na nocleg do pobliskiego gaju. Rankiem zerwałeś się, żeby dobrze przyjrzeć się okolicy, do jakiej trafiłeś. Niewiele było jednak widać, ze względu na wysokie, strome wzgórze, które wyrastało przed tobą - na jego szczycie dojrzałeś kopułę jakiejś świątyni. Nie słyszałeś o takim miejscu w tej części krainy, dlatego obrałeś sobie za cel zbadanie tego tajemniczego miejsca.

Przed południem dotarłeś do podnóża świątyni, wspinając się do niego po długich, stromych schodach. Budynek był wielki, ewidentnie antyczny, choć dałbyś głowę, że kilkadziesiąt lat temu go tu nie było. Rozpoznajesz elementy jego budowli świadczące o tym, że zajmowali się nim budowniczowie z dalekiego wschodu, których przecież nie powinno tu być. Świątynia wyglądała na nową lub świeżo odrestaurowaną, lecz w okolicy nie było nikogo - czyżby budynek był opuszczony?

Zdecydowałeś się wejść do środka jednym z licznych wejść i przejść - wybrałeś jedno z mniejszych, znajdujące się po lewej stronie, po czym ruszyłeś nim wgłąb ciemnego, krętego korytarza. Urwał się nagle, wpuszczając cię do niewielkiego, ale wyjątkowego pomieszczenia - kilkadziesiąt karbunkułów znajdowało się w jego wnętrzu. Magiczne kamienie unosiły się powoli, szumiały cicho uwięzione w thaumicznym rezonansie i oświetlały pomieszczenie nikłym, rozproszonym światłem. Były we wszystkich barwach tęczy i doskonale wiedziałeś do czego służą - w tych kamieniach zapisane były zaklęcia, podobnie jak dziś na zwojach i w księgach.

Rozejrzałeś się uważnie i wybrałeś jeden z kamieni. Chwyciłeś go i zamknąłeś oczy, pozwalając magii wpłynąć do twojej podświadomości.

Wynik rzutu podczas wizyty w Świątyni: 8 (4+4)



Zdobyłeś nowe zaklęcie!

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 9 - Elf
« Odpowiedź #94 dnia: Czerwca 05, 2011, 09:20:36 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 6

Dostępne drogi:

a) Przepaść - niebezpieczeństwo (szansa utraty punktu wytrzymałości i przyjaciół).
b) Ukryta dolina - teren nadaje się do eksploracji (3 Karty Przygody).

Offline Nova/smogu

  • Zerg Lurker
  • SuperMod
  • *********
  • Wiadomości: 2237
  • MOAR!
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 9 - Elf
« Odpowiedź #95 dnia: Czerwca 06, 2011, 07:30:01 pm »
hm... ukryta dolina i jak mówisz, żę trzy karty, to trzy pierwsze stosy po kolei
Kame Hame Ha

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 9 - Elf
« Odpowiedź #96 dnia: Lipca 21, 2011, 03:02:46 am »
Po spokojnym przespaniu nocy ruszyłeś na południe, do miejsca, które twoje bystre oko zauważyło ze szczytu świątynnego wzniesienia. Dolina ukryta wśród wysokich, zalesionych wzniesień wyglądała na interesujące miejsce do zwiedzenia - gdybyś jej nie zauważył pewnie nie wiedziałbyś jak się do niej dostać, liczyłeś więc, że będziesz jednym z pierwszych podróżników, którzy zapuszczą się do jej wnętrza. Podróż minęła szybko i późnym popołudniem schodziłeś już w dół stoku, w kierunku gęstego lasu w niecce doliny. Szybko odkryłeś, że jesteś tu pierwszym gościem - wkrótce po dotarciu do dna doliny, zostałeś zatrzymany przez grupę brodatych mężczyzn w tunikach. Po noszonych ornamentach i ubraniu rozpoznałeś, że byli oni druidami.

Druidzi zatrzymali cię, zaprowadzili do swojego obozu, gdzie przesłuchany zostałeś przez ich przywódcę. Siwy brodacz wypytał cię o twoją misję, o dotychczasowe perypetie i o ludzi, których napotkałeś. Zrozumiałeś, że druidzi szukają kogoś, kogoś, kto wyjątkowo zalazł im za skórę i podejrzewali cię o złe intencje. Odpowiedziałeś szczerze na pytania i zdawało się, że przekonałeś starego druida. Zostałeś puszczony wolno, choć kapłani żegnali cię wrogimi spojrzeniami.



Nic się nie wydarzyło.

=======================

Ruszyłeś wgłąb doliny, z każdym krokiem coraz bardziej zanurzając się w gąszcz drzew i wysokich krzewów. Obecność druidów gwarantowała, że w tym miejscu Matka Natura była prawdziwą królową, czego dowód dawała rozmaitością wszelkich napotkanych form życia. Nie wszystkie one jednak były przychylnie nastawione.

Podczas marszu zatrzymałeś się na środku polany, z myślą o założeniu tam obozu. Zbadałeś wysoką trawę uważnie, dobywając miecza akurat w chwili ataku - gigantyczna jaszczurka przyczaiła się przy zaroślach, rzucając się na ciebie w chwili, kiedy byłeś blisko. Wycofałeś się szybko, machając mieczem na rozwścieczonego gada, kiedy nagle straciłeś równowagę potykając się o coś i padłeś na plecy. Okazało się, że nie potknąłeś się o kamień, czy kłodę, tylko o cielsko wielkiego węża, który już zaczynał owijać się wokół ciebie. Oba gady zdawały się nie zwracać na siebie nawzajem uwagi, miałeś wręcz wrażenie, że te dwie bestie współpracują ze sobą w walce z tobą, choć z trudem mogłeś temu uwierzyć. Wstałeś wystarczająco szybko, żeby obronić się przed zmasowanym atakiem obu zwierząt.



Rozpocząłeś walkę z Wężem i Jaszczurem

Twoja skuteczność: 4 (siła) + 1 (przedmioty) + 5 (rzut kostką) = 10
Skuteczność wrogów: 7 (siła) + 6 (rzut kostką) = 13

Poniosłeś porażkę.



Użyłeś zaklęcia "Ocalenie" i uniknąłeś straty punktu wytrzymałości.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 9 - Elf
« Odpowiedź #97 dnia: Lipca 23, 2011, 07:20:16 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 6

Dostępne drogi:

a) Świątynia - rzut dwiema kostkami (72% szans na pozytywny rezultat, 28% na negatywny). Na tym obszarze znajduje się inny poszukiwacz (Nekromancer).
b) Jaskinia Czarownika - możliwość ruszenia na wyprawę po Talizman.
c) Wioska (Kraina Zewnętrzna) - we Wiosce możesz odwiedzić Kowala, Medyka i Mędrca i korzystać z ich usług.
d) Skały (Kraina Zewnętrzna) - niebezpieczeństwo (negatywny rezultat w 50% przypadkach, pozytywny w 16%).

Offline Nova/smogu

  • Zerg Lurker
  • SuperMod
  • *********
  • Wiadomości: 2237
  • MOAR!
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 9 - Elf
« Odpowiedź #98 dnia: Lipca 23, 2011, 07:22:34 pm »
ruszam do świątyni unikając necromancera, i idę się pomodlić do moich elfickich bóstw :P
Kame Hame Ha

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 9 - Elf
« Odpowiedź #99 dnia: Lipca 25, 2011, 10:06:34 pm »
Użyte zaklęcie teleportowało cię z dala od wrogów w momencie, kiedy miał paść ich morderczy atak. Szybko opuściłeś dolinę, rozumiejąc, że nic dobrego cię w niej nie spotka. Po przespaniu się ruszyłeś w drogę powrotną do Świątyni, obierając sobie za cel zdobycie kolejnego ochronnego zaklęcia - byłeś ciężko ranny i zupełnie pozbawiony możliwości obrony przed kolejnymi niebezpieczeństwami.

Podróż była męcząca, ale pogoda dopisywała. Wieczorem dotarłeś do podnóża świątyni, jednak nim ruszyłeś do wnętrza w poszukiwaniu magicznych karbunkułów, zauważyłeś coś, co przykuło twoją uwagę. Do jednego z nieodkrytych dotąd przejść prowadziły wyraźne ślady stóp. Dotąd nie spotkałeś tu nikogo, dlatego zaintrygowany ruszyłeś za nieznajomym. Nawet gdyby okazał się nim wróg, to wolałeś mieć przewagę zaskoczenia w razie koniecznej konfrontacji.

Kluczyłeś długo po krętych korytarzach i w pewnym momencie pochodnia zaczynała dogasać, pozostawiając ci nawigację w oparciu jedynie o twój bystry, elfi wzrok. Ostatnie światło pochodni pozwoliło ci ustalić, że ślad stóp urywa się w połowie korytarza, jednak nie dał ci szansy zauważenia odmiennie wyglądającej płyty w podłodze, na którą nieopatrznie nastąpiłeś. Grunt zapadł się pod tobą. Usłyszałeś niski szum, lecz zbyt szybko zauważyłeś zbliżający się taran umieszczony na wahadle. Uderzenie było potężne, odepchnęło cię na kilka metrów, gdzie zatrzymałeś się dopiero pod ścianą. Wielki, kamienny blok wybił ci bark i pozbawił powietrza na dobrych kilka sekund - kilkanaście minut zajęło ci podniesienie się, a ze świątyni nie wyszedłeś aż do kolejnego ranka.

Wynik rzutu podczas wizyty w Świątyni: 4 (3+1)

Straciłeś punkt wytrzymałości (2->1)