Autor Wątek: Poszukiwacz 8 - Gladiator  (Przeczytany 40153 razy)

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 8 - Gladiator
« Odpowiedź #260 dnia: Lutego 13, 2012, 09:33:51 pm »
Budowa tratwy poszła bardzo sprawnie. Doświadczony wcześniejszymi przeprawami przez rzekę, stworzyłeś ją większą i stabilniejszą, mniej wrażliwą na silne prądy. Zasnąłeś z satysfakcją z dobrze wykonanej roboty. Kolejnego dnia spojrzałeś jeszcze raz na swoje dzieło i zdecydowałeś, że jednak nie masz ochoty płynąć na drugą stronę rzeki - opuściłeś puszczę przed południem, po dokonaniu kilku drobnych uszkodzeń w swojej szalupie. Ktokolwiek będzie chciał jej użyć, będzie miał niemiłą niespodziankę w połowie drogi.

Skierowałeś się na południowy wschód z zamiarem dotarcia do osad wśród wzgórz. Droga minęła szybko, a na miejscu powitał cię znajomy widok. Okolice wciąż noszą znamiona zniszczeń, jakich dokonała zabita przez ciebie strzyga, a byłeś pewien, że to nie był ani pierwszy ani ostatni potwór, jaki trafił w te okolice.

Na nocleg zatrzymałeś się w niewielkim lesie, przy drodze prowadzącej między dwoma oddalonymi od siebie wioskami. Dzień minął spokojnie, do czasu aż na drodze pojawił się jadący wozem podróżnik. Przez chwilę rozważałeś napadnięcie gościa, jednak dyliżans wyglądał jak siedem nieszczęść i byłeś pewien, że to jakiś wędrowny szarlatan, czy inny biedak. Miało się obyć bez kłopotów, jednak życie nie zawsze daje nam wybór.

Prowadząca wóz kobieta, opatulona kolorowe chusty, przyjrzała ci się upiornym wzrokiem, kiedy mijała twoje obozowisko. Zatrzymała się w pewnej chwili, jakby coś dostrzegła, po czym zlazła na ziemię, wypowiadając pod nosem jakieś słowa w nieznanym ci języku. Garbata wiedźma zbliżała się do ciebie, ze wzrokiem wbitym w wystającą z twojej kieszeni różdżkę. Słowa wypowiadała coraz głośnej, krzycząc coś, co w najlepszym przypadku było wyzwiskami, a w najgorszym klątwą. Nie miałeś zamiaru dać się przeklinać, a już tym bardziej obrażać. Wyciągnąłeś topór, złapałeś go nisko jedną ręką i rzuciłeś w starowinkę, z satysfakcją obserwując jak jego ostrze zanurza się na trzy cale w sam środek jej czoła.

Wytarłeś topór, a zwłoki babci porzuciłeś w dalszej części lasu. Ciągnącego wóz osła wypuściłeś, nie mając ochoty zjadać tak wychudzonego zwierzęcia. Przerzuciłeś od niechcenia dobytek babci, odnajdując tam głównie kadzidełka i bardzo dużo ubrań. Jedynym wartym cokolwiek przedmiotem była kryształowa kuła, wielkości ludzkiej głowy. Podejrzewałeś, że ten przedmiot był magiczny, jednak nie miałeś pojęcia jak go użyć, więc zostawiłeś go w wozie.

Który chwilę później spaliłeś.



Znalazłeś nowy magiczny przedmiot - Kulę Jasnowidzenia. Postanawiasz nie zabierać jej ze sobą.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 8 - Gladiator
« Odpowiedź #261 dnia: Lutego 15, 2012, 03:58:44 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 5

Dostępne drogi:

a) Jaskinia Czarownika - możliwość ruszenia na wyprawę po Talizman. Znajduje się na nim inny poszukiwacz (Nekromancer)
b) Runy - teren został zbadany i znajduje się na nim Karta Przygody (Bagna). Znajduje się na nim inny poszukiwacz (Elf).
c) Wioska (Kraina Zewnętrzna) - we Wiosce możesz odwiedzić Kowala, Medyka i Mędrca i korzystać z ich usług.
d) Skały (Kraina Zewnętrzna) - niebezpieczeństwo (negatywny rezultat w 50% przypadkach, pozytywny w 16%).
« Ostatnia zmiana: Lutego 15, 2012, 10:30:59 pm wysłana przez Tantalus »

Offline Teodachad

  • Soldier
  • Wiadomości: 25
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 8 - Gladiator
« Odpowiedź #262 dnia: Lutego 16, 2012, 04:00:23 pm »
biegne na runy atakuje elfa :)

HELLSING>GOTT MIT UNS>HELL`S GATE ARRESTED>AND SHINE HEAVEN NOW[/i][/color][/size][/font]

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 8 - Gladiator
« Odpowiedź #263 dnia: Lutego 17, 2012, 01:18:17 am »
Kolejnego dnia postanowiłeś wrócić do miejsca, w którym zbudowałeś tratwę - umierałeś z ciekawości, czy w ciągu minionego dnia ktoś skorzystał z odnalezionej szalupy i zginął w odmętach rzeki. Szedłeś szybkim krokiem, z łatwością pokonując znane ci okolice, pomimo mgły, które zasnuła mijane zalesione wzgórza. Po drodze postanowiłeś jednak zahaczyć o runiczne bagniska na północy od zamkowego grodu, licząc na odnalezienie tam jakichś uwięzionych podróżników. Zdziwiłeś się lekko gdy okazało się, że tym razem się nie przeliczyłeś.

Wśród bagien odnalazłeś włóczącego się elfa - tego samego, który kiedyś pokonał cię w pojedynku i zabrał ci zbroję. Miałeś doskonałą okazję na wyrównanie rachunków. Doceniłeś przeciwnika, jednak nie uwzględniłeś niestabilności okolicznego gruntu - szybko straciłeś przewagę zaskoczenia i elf zdobył inicjatywę.



Rozpocząłeś walkę z Elfem.

Twoja skuteczność: 6 (siła) + 1 (przedmioty) + 1 (rzut kostką) = 8
Skuteczność Elfa: 4 (siła) + 1 (przedmioty) + 6 (rzut kostką) = 11

Poniosłeś porażkę! Elf odebrał ci mieszek złota!

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 8 - Gladiator
« Odpowiedź #264 dnia: Lutego 17, 2012, 01:57:36 am »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 3

Dostępne drogi:

a) Pustynia - wejście na ten obszar oznacza utratę punktu wytrzymałości.
b) Czarny Rycerz - musisz oddać mu mieszek złota lub stracić punkt wytrzymałości.

Offline Teodachad

  • Soldier
  • Wiadomości: 25
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 8 - Gladiator
« Odpowiedź #265 dnia: Lutego 17, 2012, 05:29:18 pm »
czarny rycerz daje miecha XD

HELLSING>GOTT MIT UNS>HELL`S GATE ARRESTED>AND SHINE HEAVEN NOW[/i][/color][/size][/font]

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 8 - Gladiator
« Odpowiedź #266 dnia: Lutego 20, 2012, 02:06:47 am »
Nigdy wcześniej nie byłeś tak wściekły - elf wykorzystał niekorzystny ci teren, i udało mu się cię rozbroić i uciec z jednym z twoich mieszków złota. Gdy wycierałeś swoje ubranie z błota odtwarzałeś ten pojedynek w myślach, po raz wtóry widząc desperację w migdałowych, elfich oczach. Wygrał dlatego, że walczył o życie, a przy tym miał bardzo dużo szczęścia - kolejnego dnia miałeś zamiar dogonić go, spodziewając się, że ruszył na południe, aby opatrzyć swoje rany za twoje pieniądze. Rankiem ruszyłeś w pościg, pędząc na skrzydłach żądzy krwi.

Niestety, bardzo trudna pogoda zupełnie pozbawiła cię zmysłu orientacji. Gęsta mgła sprawiła, że odszedłeś na południe dalej, niż miałeś zamiar, docierając aż do zalesionych wzgórz w okolicach przesmyku przez góry. Błądziłeś długo we mgle i dopiero nieprzyjemny, ale znajomy głos uzmysłowił ci gdzie jesteś.
- Zapłać, aby przejść! - odezwał się głos ze mgły - Monetą lub krwią.
Zauważyłeś sylwetkę czarnego rycerza i linowy most za jego plecami. Wiedziałeś, że nie masz z nim szans, a do tego swoją wściekłość planowałeś wykorzystać dopiero przy spotkaniu z elfem. Oddałeś rycerzowi mieszek złota, idąc na sąsiednie wzgórze, wypatrując śladów swojego wroga.

Straciłaś mieszek złota.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 8 - Gladiator
« Odpowiedź #267 dnia: Lutego 20, 2012, 02:29:49 am »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 5

Dostępne drogi:

a) Świątynia - rzut dwiema kostkami (72% szans na pozytywny rezultat, 28% na negatywny).
b) Przepaść - niebezpieczeństwo (szansa utraty punktu wytrzymałości i przyjaciół).
c) Kapliczka (Kraina Zewnętrzna) - wejście na ten obszar oznacza utratę punktu wytrzymałości.
d) Cmentarz (Kraina Zewnętrzna) - szansa na wyleczenie lub zdobycie nowego czaru.

Offline Teodachad

  • Soldier
  • Wiadomości: 25
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 8 - Gladiator
« Odpowiedź #268 dnia: Lutego 20, 2012, 10:37:17 am »
rzucam zakrzywienie czasu i udaje sie do swiatyni

HELLSING>GOTT MIT UNS>HELL`S GATE ARRESTED>AND SHINE HEAVEN NOW[/i][/color][/size][/font]

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 8 - Gladiator
« Odpowiedź #269 dnia: Lutego 20, 2012, 10:07:15 pm »
Rankiem kolejnego dnia wiedziałeś już, że straciłeś dużo czasu. Aby go odzyskać, postanowiłeś pomóc sobie magią.



Zyskałeś dwie dodatkowy tury.

Z przerażeniem patrzyłeś, jak świat dookoła ciebie świat dookoła ciebie pociemniał, a słońce zaczęło świecić czerwonym światłem. Przypominało to trochę zaćmienie słońca, które widziałeś raz w dzieciństwie, ale efekt był tym razem dużo dłuższy i bardziej niepewny. Ruszyłeś na północ, a słońce snuło się powoli po rdzawym niebie.

Dotarcie do Świątyni zajęło ci długie godziny, ale dotarłeś tam przed południem - czar działał idealnie i miałeś dużo czasu na ponowne odwiedziny w świątynnym kompleksie. Niestety, w pobliżu świątynnej góry odnalazłeś martwe ciało swojego wroga, elfa - ktoś zabił go ciosem w serce i obrabował, a jako że elf miał przy sobie twoje złoto, to tak, jakby jego morderca ukradł ci pieniądze. Nim udałeś się na poszukiwania sprawcy mordu, którego tak bardzo chciałeś sam dokonać, wspiąłeś się na szczyt góry.

Kompleks świątynny mijałeś już wielokrotnie, ale jak dotąd nigdy nie odważyłeś się zajrzeć do środka. Widać było, że miejsce jest często odwiedzane przez innych podróżników, choć panująca w nim cisza świadczyła, że nie ma tu żadnych stałych mieszkańców. Nie miałeś zamiaru ryzykować z tą ponurą, w szczególności w blasku czerwonego słońca, konstrukcją. Ruszyłeś po świeżych jeszcze śladach do jednego z bocznych wejść. Po kilku zakrętach w wąskim korytarzu dotarłeś do niewielkiego pokoju wypełnionego dużymi, kolorowymi klejnotami, które powoli przesuwały się w powietrzu, wydając przy tym cichy szum. Nigdy nie widziałeś takich kryształów, ale podejrzewałeś, że mogą być sporo warte - chwyciłeś jeden z nich, a po chwili padłeś na ziemię, porażony energią, jaka spłynęło z latającego kamienia wprost do twojej świadomości.

Wynik rzutu podczas wizyty w Świątyni: 9 (6+3)



Zdobyłeś nowe zaklęcie!

======================

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 6

Dostępne drogi:

a) Ukryta Dolina - teren został częściowo zbadany przez innego poszukiwacza i znajdują się na nim Karta Przygody. Można go jednak dalej eksplorować (2 Karty Przygody). Znajduje się na nim inny poszukiwacz (Barbarzyńca).
b) Przepaść - niebezpieczeństwo (szansa utraty punktu wytrzymałości i przyjaciół).

Offline Teodachad

  • Soldier
  • Wiadomości: 25
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 8 - Gladiator
« Odpowiedź #270 dnia: Lutego 21, 2012, 12:27:32 pm »
no to na ukryta doline i sie kartami poczestuje (stos 2 i 4)

HELLSING>GOTT MIT UNS>HELL`S GATE ARRESTED>AND SHINE HEAVEN NOW[/i][/color][/size][/font]

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 8 - Gladiator
« Odpowiedź #271 dnia: Lutego 21, 2012, 05:49:21 pm »
Obudziłeś się po krótkiej drzemce w pobliżu świątyni. Słońce wciąż było ciemno czerwono i wisiało wysoko na niebie. Z trudem rozejrzałeś się po okolicy, dostrzegając na dalekim południu miejsce, które nie wydawało się znajome - dolinę wśród tamtejszych wzgórz i lasów. Ruszyłeś tam niezwłocznie, docierając na miejsce na długo przed zachodem słońca.

Widziałeś ślady świadczące o tym, że dolina ta była wcześniej odwiedzana przez innych podróżników. Gęsty las w jej środku był jednak wyraźnie dziki, co jakiś czas natykałeś się na jakieś tajemnicze ruiny albo szkielety potworów. Kiedy zastanawiałeś się jaki horror możesz tu spotkać, wielki potwór zeskoczył ze szczytu gigantycznego drzewa, upadając ciężko przed tobą. Spotkałeś już wcześniej tego gargantuicznego kota z ludzką głową. To był sfinks i tak jak poprzednim razem, miał dla ciebie zagadkę. O dziwo, tym razem znałeś odpowiedź.



Spotkałeś sfinksa i zdecydowałeś się odpowiedzieć na jego zagadkę.

Wybrana cyfra: 2
Wylosowana cyfra: 2

Odpowiedziałeś poprawnie i sfinks wręczył ci czar.



Niestety, posiadasz już maksymalną ilość czarów i postanawiasz nie zabierać ze sobą nowo zdobytego zaklęcia.

========================

Spotkanie ze sfinksem było nieoczekiwaną korzyścią, choć wzgardziłeś ofiarowanym przez niego czarem. Przez godzinę badałeś skąpany w czerwonym blasku las, szukając tu czegoś, co inni poszukiwacze mogliby przeoczyć. Jedynym obiecującym odkryciem była płytka jaskinia, zamknięta kolistym głazem. Z runów nad jej wejściem odczytałeś, że to czyjaś krypta.

Jako człowiek mało pobożny, odsunąłeś głaz i przystąpiłeś do desakralizacji zwłok celem zdobycia doczesnego majątku zmarłego. Dokonanie tej haniebnej zbrodni pozwoliło ci napełnić złotymi monetami dwa puste mieszki.



Znalazłeś dwa mieszki złota.

========================

Rozbiłeś obozowisko w centrum lasu, licząc jeszcze raz wyniesione z grobowca pieniądze. Cieszyłeś się, że los się w końcu do ciebie uśmiechnął, ale z drugiej strony czułeś, że coś było nie tak. Przez myśl przeszło ci, że to odzywają się twoje resztki sumienia, wzburzone dokonaną chwilę wcześniej profanacją. Jednak było to coś innego, nie do końca wiedziałeś co. Czułeś, jakby jakaś zła energia towarzyszyła ci teraz od czasu odwiedzin w krypcie.

Nie mogłeś spać, nawiedzany dziwnymi, brutalnymi wizjami. Po kilku godzinach przewracania się z boku na bok wstałeś, chcąc dalej kontynuować podróż. Miałeś już pewność, że coś wisiało nad tobą i nie za bardzo wiedziałeś jak się tego pozbyć.



Zostałeś obarczony przekleństwem.

====================

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 1

Dostępne drogi:

a) Wzgórza - teren został zbadany i znajdują się na nim Karta Przygody (Kula Jasnowidzenia). Znajduje się na nim inny poszukiwacz (Amazonka).
b) Czarny Rycerz - musisz oddać mu mieszek złota lub stracić punkt wytrzymałości.

Offline Teodachad

  • Soldier
  • Wiadomości: 25
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 8 - Gladiator
« Odpowiedź #272 dnia: Lutego 21, 2012, 06:25:20 pm »
ide na wzgorza i nie robie nic

HELLSING>GOTT MIT UNS>HELL`S GATE ARRESTED>AND SHINE HEAVEN NOW[/i][/color][/size][/font]

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 8 - Gladiator
« Odpowiedź #273 dnia: Lutego 23, 2012, 12:21:46 am »
Brak snu i ciążąca na tobie klątwa odbiły się na twoim zdrowiu. Wydostałeś się z doliny i ruszyłeś na zachód, ledwo pokonując kilka mil, pomimo działającego na twoją korzyść zaklęcia. W blasku czerwonego słońca dotarłeś do wzgórz, tych samych, które odwiedzałeś jakiś czas temu. Próbowałeś sobie przypomnieć kiedy to było, ale spowalniające zaklęcie zaburzyło ci poczucie czasu.

Zatrzymałeś się w wyglądającym znajomo lesie i w jego sercu odkryłeś coś, czego wcześniej nie widziałeś - grób między drzewami, świeżo wykopany, a zatem kryjący potencjalne kosztowności. Zabrałeś się za jego rozgrzebywanie, wiedząc, że gorzej i tak być nie może i kolejne przekleństwo nic nie zmieni. Kopanie szło ci z trudnością, ale w końcu odkryłeś pochowaną w grobie kobietę. Dobrze ją znałeś - w końcu to ty ją zabiłeś.

Zdenerwowałeś się, że ktoś pochował jej ciało i usunął z drogi zgliszcza jej wozu. Miałeś wrażenie, że zrobił to specjalnie, chcąc sobie z ciebie zażartować. W grobie odkryłeś kryształową kulę, tą samą, którą znalazłeś w wozie denatki. Rzuciłeś ją wgłąb lasu, zostawiając rozkopany grób dla padlinożerców.



Znalazłeś nowy magiczny przedmiot - Kulę Jasnowidzenia. Postanawiasz nie zabierać jej ze sobą.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 8 - Gladiator
« Odpowiedź #274 dnia: Lutego 23, 2012, 03:46:33 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 3

Dostępne drogi:

a) Tajemne Wrota - teren został już zbadany i leży na nim Karty Przygody (Czarnoksiężnik). Zamiast eksploracji obszaru możesz podjąć próbę otworzenia wrót.
b) Przepaść - niebezpieczeństwo (szansa utraty punktu wytrzymałości i przyjaciół).
c) Kapliczka (Kraina Zewnętrzna) - wejście na ten obszar oznacza utratę punktu wytrzymałości.
d) Cmentarz (Kraina Zewnętrzna) - szansa na wyleczenie lub zdobycie nowego czaru.

Offline Teodachad

  • Soldier
  • Wiadomości: 25
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 8 - Gladiator
« Odpowiedź #275 dnia: Lutego 23, 2012, 04:12:49 pm »
ruszam na cmentarz!! nie wiem czy tam sie kostka rzucaczy co jak sie rzuca to rzucam jak nie to nie robie nic

HELLSING>GOTT MIT UNS>HELL`S GATE ARRESTED>AND SHINE HEAVEN NOW[/i][/color][/size][/font]

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 8 - Gladiator
« Odpowiedź #276 dnia: Marca 02, 2012, 02:01:23 am »
Kolejny dzień zacząłeś od zbadania wiosek wśród wzgórz, mając nadzieję poprawić sobie humor cierpieniem innych. Okazało się jednak, że mieszkańcy tych okolic, nękani wszelakimi kataklizmami od wielu miesięcy, byli wyjątkowo szczęśliwi. Krótka wymiana zdań dowiodła, że wszystko to za sprawą dużych pieniędzy, jakie jakaś okoliczna księżniczka zostawiła we wioskach wczorajszego dnia. Od razu urzeczywistniłeś pierwszą myśl, jaka wpadła ci do głowy - wziąłeś panującego w okolicy wójta jako zakładnika i zażądałeś oddania ci wszystkich pieniędzy. Niestety, o świcie posłańcy z wiosek rozeszli się po dziedzińcach, mając na celu wymienić zdobyte złoto na jedzenie, broń i lekarstwa. Zdobyłeś jednak informacje na temat hojnej księżniczki - plotka głosiła, że ruszyła ona za rzekę po więcej pieniędzy. Nie mogłeś pozwolić, żeby tak bogata dama podróżowała samotnie. Albo żeby w ogóle podróżowała. Albo żeby żyła, skoro już wchodzisz w szczegóły.

Ruszyłeś za rzekę i zasięgnąłeś języków, dowiadując się, że księżniczka z eskortą ruszyła na wschód. Niestety, gęste lasy, które musiałeś minąć, bardzo spowolniły twój marsz i noc zastała cię w okolicach cmentarza. Odwiedziłeś nekropolię bardziej z nudów niż z przymusu, nie sądząc nawet, że ciążąca na tobie klątwa przyzwie panoszące się wśród grobów duchy. Zacząłeś z nimi rozmawiać, a one były skłonne słuchać.

Wynik rzutu kostką podczas wizyty na Cmentarzu: 5



Zyskałeś nowy czar. Niestety, posiadasz już maksymalną ilość czarów i postanawiasz usunąć jedno ze swoich starych zaklęć.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 8 - Gladiator
« Odpowiedź #277 dnia: Marca 02, 2012, 03:16:37 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 4

Dostępne drogi:

a) Kapliczka - wejście na ten obszar oznacza utratę punktu wytrzymałości.
b) Las - niebezpieczeństwo (negatywny rezultat w 50% przypadkach, pozytywny w 16%).
c) Most - oznacza zaatakowanie strażnika (siła 9).

Offline Teodachad

  • Soldier
  • Wiadomości: 25
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 8 - Gladiator
« Odpowiedź #278 dnia: Marca 06, 2012, 03:03:56 pm »
ide na most :)


HELLSING>GOTT MIT UNS>HELL`S GATE ARRESTED>AND SHINE HEAVEN NOW[/i][/color][/size][/font]

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 8 - Gladiator
« Odpowiedź #279 dnia: Marca 15, 2012, 02:14:21 am »
Nie udało ci się odnaleźć tropu bogatej księżniczki i postanowiłeś zawrócić. Wiedziałeś gdzie w końcu trafi i miałeś nadzieję, że tym razem się nie miniecie. Miałeś w planach patrolować region między mostem, a zamkowym grodem, wypatrując zbrojnego orszaku godnego koronowanej głowy. Nie mogłeś się doczekać dobrania się do dziewczyny i ich kosztowności.

Zamyślony prawie zapomniałeś o konieczności walki z pilnującym mostu Strażnikiem. Nie mając wyboru, ruszyłeś do walki z mechanicznym potworem, pamiętając dobrze, że nie można z nim igrać. Walka okazała się nie lada męczarnią.

Rozpocząłeś walkę ze Strażnikiem.

Twoja skuteczność: 6 (siła) + 1 (przedmioty) + 1 (rzut kostką) = 8
Skuteczność Strażnika: 9 (siła) + 5 (rzut kostką) = 14

Poniosłeś porażkę. Próbujesz bronić się za pomocą tarczy.

Obrona udana (5)! Nie tracisz punktu wytrzymałości.