Autor Wątek: Poszukiwacz 5 - Upiór  (Przeczytany 18667 razy)

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 5 - Smogu
« Odpowiedź #20 dnia: Września 19, 2010, 04:44:42 pm »
Zaspokoiłeś swój głód i wieczorem postanowiłeś ruszyć w dalszą drogę. Pozostaje teraz zrealizowanie drugiego pomysłu, jaki ostatnio miałeś - odwiedzić okoliczne puszcze.

Możesz wrócić na południe i iść do tej samej puszczy, w której kiedyś znalazłeś pierścień. Nie wiesz, czy znajdziesz coś jeszcze, ale na pewno jest na to szansa. Możesz również odwiedzić podobną puszczę na północnym-zachodzie - ciekawi cię czym będzie się różniła od tej na południu. Zatrzymać byś się musiał jednak na równinach w jej pobliżu.

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 6

Dostępne drogi:

a) Równina (droga na północ) - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).
b) Puszcza (droga na południe) - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).
« Ostatnia zmiana: Września 19, 2010, 06:34:29 pm wysłana przez Tantalus »

Offline Nova/smogu

  • Zerg Lurker
  • SuperMod
  • *********
  • Wiadomości: 2237
  • MOAR!
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 5 - Smogu
« Odpowiedź #21 dnia: Września 19, 2010, 05:26:51 pm »
opcja pierwsza, eksplorujemy, stos numer dwa
Kame Hame Ha

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 5 - Smogu
« Odpowiedź #22 dnia: Września 20, 2010, 12:38:09 am »
Bez problemu dotarłeś w region równin na północnym-zachodzie. Droga była jednak długa i nie miałeś zbyt wiele czasu na eksplorację obszaru. Zatrzymałeś się w pobliżu obiecująco wyglądającej wioski położonej nad rzeką. To jedna z większych osad w tym regionie.

Miejscowość wyróżnia się od innych tym, że jej główny plac zajmują opuszczone w tej chwili kramy i stragany - jest to wieś targowa i rankiem będzie tu można kupić wiele ciekawych rzeczy. Zastanawiasz się z czym mogłaby wrócić twoja prywatna dziewica, gdybyś kazał jej tam iść z mieszkiem złota...



Odkryłeś targowisko. Nabyłeś na nim miecz za jeden mieszek złota.
« Ostatnia zmiana: Września 20, 2010, 12:54:20 am wysłana przez Tantalus »

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 5 - Smogu
« Odpowiedź #23 dnia: Września 20, 2010, 04:00:03 pm »
Po należytym uzbrojeniu się poczułeś silniejszą niż wcześniej chęć nawiedzenia ludzkich osiedli. Sianie terroru to jedno, ale, jak zauważyłeś wczoraj, odwiedzanie wiosek i miast może mieć swoje korzyści.

W nocy tylko dwa miejsca wybijają się z ciemnego horyzontu, oświetlone wieloma latarniami i pochodniami nawet w najczarniejsze wieczory. Na zachodzie znajduje się wielkie miasto, które, jak dowiedziałeś się ostatnio, ma ostatnio sporo problemów. Ciekawi cię co takiego mogło się wydarzyć, co sparaliżowałoby na tyle tak dużą metropolię. Na wschodzie znajduje się gospoda, w której również mógłbyś zasięgnąć informacji i poszukać pomocy. Poza tym pijaków się łatwiej zabija...

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 3

Dostępne drogi:

a) Miasto - na obszarze leży już Karta Przygody i w tej chwili nie można korzystać z usług mieszkających w mieście specjalistów.
b) Gospoda - rzut kostką (50% szans na pozytywny rezultat, 50% na negatywny).

Offline Nova/smogu

  • Zerg Lurker
  • SuperMod
  • *********
  • Wiadomości: 2237
  • MOAR!
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 5 - Smogu
« Odpowiedź #24 dnia: Września 20, 2010, 07:40:58 pm »
to idę do gospody. pora w końcu cos spalić :P
Kame Hame Ha

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 5 - Smogu
« Odpowiedź #25 dnia: Września 20, 2010, 10:10:36 pm »
Ruszyłeś do gospody, celem zasięgnięcia języka i zniszczenia czego się da. Masz ogólne pojęcia na temat ludzi, których możesz spodziewać się w jej wnętrzu i boisz się puszczać tam swojej dziewicy, bojąc się, czy aby na pewno wróci do ciebie... hmm... będąc sobą. Postanowiłeś więc zrobić coś, czego robić nie zwykłeś - wszedłeś do środka wraz z nią, licząc na to, że klienci będą zbyt pijani i/lub zbyt przestraszeni, aby cię stamtąd wyrzucić.

Niestety, nie spotkałeś się z ciepłym powitaniem. Nim zdążyłeś dobrze wejść zostałeś zatrzymany przez ochroniarza i kilku tubylców, jednak dobrze wymierzone ciosy kościstą pięścią pomogły rozwiązać ten problem. Niestety, karczmarz odmówił obsłużenia cię i już wkrótce wszyscy zebrani wewnątrz przybytku zażądali, abyś sobie poszedł. Ochroniarz, po początkowej porażce postanowił zaatakować cię ponownie, tym razem uzbrajając się w drewnianą lagę.

Wynik rzutu kostką przy wizycie w gospodzie: 2

Zostałeś zaatakowany przez miejscowego osiłka.

Twoja skuteczność: 2 (siła) + 2 (przedmioty) + 6 (rzut kostką) = 10
Skuteczność wroga: 3 (siła) + 4 (rzut kostką) = 7

Zwyciężyłeś w walce!

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 5 - Smogu
« Odpowiedź #26 dnia: Września 21, 2010, 08:22:03 pm »
W gospodzie nie dowiedziałeś się nic, głównie dlatego, że nikt nie traktował cię z należytym szacunkiem. To, co kilku ludzi wiedziało i czym było skłonnych podzielić się, kiedy potrzymałeś ich za gardło w ciemnym zaułku, nie było warte włożonego wysiłku. Znudzony ruszyłeś w dalszą drogę.

Kierując się na południe będziesz mógł szybko dotrzeć w pobliże wioski, w której nie tak dawno temu sterroryzowałeś miejscowego mędrca. Ciekawi cię czy na przedpolach tej osady również będziesz mógł zniszczyć czyjeś życie. Z drugiej strony, możesz spróbować tego samego na podgrodziu miasta na zachodzie...

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 5

Dostępne drogi:

a) Pola (droga na południe) - teren został już zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody.
b) Pola (droga na zachód) - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).

Offline Nova/smogu

  • Zerg Lurker
  • SuperMod
  • *********
  • Wiadomości: 2237
  • MOAR!
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 5 - Smogu
« Odpowiedź #27 dnia: Września 21, 2010, 09:59:22 pm »
ide na pola ktorych jeszcze nikt nie badal, przynajmniej na razie, stosik 2 poprosze
Kame Hame Ha

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 5 - Smogu
« Odpowiedź #28 dnia: Września 22, 2010, 12:22:42 am »
W nocy dotarłeś w rejon miejskiego przedpola. Niestety, trakt do miasta oraz większość polnych dróg jest dzisiaj wyjątkowo dobrze strzeżona, z nieznanych ci powodów. Chciałeś sterroryzować dziś jeszcze kogoś, no ale ryzyko jest zbyt wielkie.

Postanowiłeś spędzić tą noc w grocie na pobliskich bagnach. Miejsce jest chłodne i wilgotne, czyli takie jak lubisz, do tego raczej nikt się tu nie zjawi o tej porze i będziesz mógł spokojnie przespać cały dzień. Dla większego bezpieczeństwa rozpaliłeś ogień przy wejściu do pieczary, po czym zacząłeś jej eksplorację. Nie okazała się głęboka, miała jednak jeszcze czym cię zaskoczyć. Gry wróciłeś ze zwiadu zwróciłeś uwagę na dwa wyraźne cienie widniejące na oświetlonej ogniem ścianie jaskini, choć przy ognisku siedziała wyłącznie twoja milcząca towarzyszka - cień rósł z każdą chwilą, przybierając kształtu i masy, przynajmniej na tyle, na ile pozwalała mu jego dwuwymiarowa forma. Znasz takie istoty i dobrze wiesz, że nie są groźne w starciu z kimś twojego formatu. Wyprostowałeś się i zbliżyłeś do ogniska, celem pokazania cieniowi kto tu rządzi.



Rozpocząłeś walkę z cieniem

Twoja skuteczność: 4 (moc) + 2 (przedmioty i przyjaciele) + 1 (rzut kostką) = 7
Skuteczność wroga: 2 (moc) + 1 (rzut kostką) = 3

Zwyciężyłeś w walce! Cień (moc 2) zostaje dodane do twoich trofeów

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 5 - Smogu
« Odpowiedź #29 dnia: Września 22, 2010, 02:10:37 pm »
Chłodny wiatr z północy rankiem przemienił się w prawdziwy śnieżny tajfun. Ciemne chmury przesuwają się szybko nad twoją głową, a pędzący niemalże poziomo wiatr ogranicza widoczność do minimum. Cieszysz się, że twoje ciało jest martwe i nie przeszkadza ci ta niska temperatura. Nie mniej jednak nie będziesz mógł dziś daleko zawędrować.

Na zachodzie widzisz miasto - jest oświetlone bardziej niż powinno być i masz wrażenie, że wciąż nie uporało się z problemem, jaki je trawi od wielu dni. Przypuszczasz, że będziesz mógł bez problemu zakraść się do niego dzisiejszego dnia. Możesz również spróbować swojego szczęścia wśród wzgórz na zachodzie - tam łatwiej będzie można osłonić się od wiatru, niż na tych płaskich uprawnych polach.

Z powodu zamieci poruszasz się dziś tylko o 1 obszar.

Dostępne drogi:

a) Miasto - na obszarze leży już Karta Przygody i w tej chwili nie można korzystać z usług mieszkających w mieście specjalistów.
b) Wzgórza - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).

Offline Nova/smogu

  • Zerg Lurker
  • SuperMod
  • *********
  • Wiadomości: 2237
  • MOAR!
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 5 - Smogu
« Odpowiedź #30 dnia: Września 22, 2010, 05:44:43 pm »
idę na wzgórza, ciągnę kartę - stos czwarty może by tak
Kame Hame Ha

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 5 - Smogu
« Odpowiedź #31 dnia: Września 22, 2010, 06:50:27 pm »
Ruszyłeś w kierunku wzgórz, przedzierając się przez gęstą śnieżycę. Od tego zimna potwornie zgłodniałeś i osłabłeś, rozglądasz się więc za jakimiś wioskami.

Na szczęście twój problem rozwiązał się sam. Nim nastał świt zwróciłeś uwagę na wędrowca maszerującego w przeciwnym kierunku. Nie zmieniłeś tempa, spokojnie wyczekałeś aż zbliży się do ciebie wystarczająco. Okazało się, że on również miał plany związane z tobą.
- W-w-w-wyskakiwać z pieniędz-dz-dzy! - powiedział niski mężczyzna po zrzuceniu kaptura i wyciągnięciu niewielkiego noża. Widać, że zimno przeszkadza mu dużo bardziej niż tobie. Powoli zdjąłeś własny kaptur, a broń wypadła przerażonemu bandycie z rąk. Chciał uciec, lecz potknął się i padł na kolana, z których już nie dane było mu się podnieść. Nasyciłeś głód, a przy okazji wziąłeś to, co złoczyńcy udało się zrabować do tej pory.



Znalazłeś mieszek złota!

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 5 - Smogu
« Odpowiedź #32 dnia: Września 23, 2010, 02:15:06 am »
Nasyciłeś głód, ale zamieć wciąż potwornie utrudnia ci podróż. Chmury na niebie wskazują, że niedługo warunki pogorszą się jeszcze bardziej. Musisz się zaszyć gdzieś na dzień lub dwa i przeczekać tą piekielną zawieruchę.

Na wschodzie widnieją równiny i wydaje ci się, że to tam odkryłeś targowe miasto. Może udałoby ci się zaszyć gdzieś w tym regionie, może kupić coś, co ułatwiłoby ci życie. Możesz też wrócić na podgrodzie miasta - kto wie, może trafi się jeszcze jeden frajer z mieszkiem pełnym monet?

Z powodu zamieci poruszasz się dziś tylko o 1 obszar.

Dostępne drogi:

a) Równiny - teren został już zbadany i leży na nim Karta Przygody (Targowisko).
b) Pola - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).

Offline Nova/smogu

  • Zerg Lurker
  • SuperMod
  • *********
  • Wiadomości: 2237
  • MOAR!
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 5 - Smogu
« Odpowiedź #33 dnia: Września 23, 2010, 02:28:28 am »
ide na pola, stos drugi
Kame Hame Ha

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 5 - Smogu
« Odpowiedź #34 dnia: Września 23, 2010, 12:12:21 pm »
Coś dziwnego wydarzyło się tuż po zmroku - doznałeś nagłego napadu słabości, a w umyśle zaroiło się od niepokojących myśli. Ostatnim obrazem, jaki przemknął przez te wspomnienia był Cień, którego pokonałeś przedwczoraj - od razu potem przeszył cię spazm bólu. Widać duch wziął na tobie "pośmiertny" odwet...

Z powodu Zemsty Duchów straciłeś punkt wytrzymałości (6->5).

Zawędrowałeś w pobliże miasta i okalających go ze wszystkich stron wioseczek. Zatrzymałeś się jednak w oddali od ludzkich osad, chowając się od wiatru w cieniu drzew w lasku na północy. Jest tu wiele nor i jam, w których możesz się skryć.

Podczas penetracji jednej z takich płytkich grot spotkała cię niemiła niespodzianka - okazało się, że w jamie zamieszkała olbrzymia locha i zdecydowanie nie ma zamiaru opuszczać tego miejsca. Choć nie wydaje ci się agresywna, ty nabrałeś wyjątkowej ochoty na dziczyznę...



Rozpocząłeś walkę z dzikiem

Twoja skuteczność: 2 (siła) + 2 (przedmioty) + 1 (rzut kostką) = 5
Skuteczność wroga: 1 (siła) + 4 (rzut kostką) = 5

Walka nie została rozstrzygnięta.
« Ostatnia zmiana: Września 23, 2010, 12:29:09 pm wysłana przez Tantalus »

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 5 - Smogu
« Odpowiedź #35 dnia: Września 23, 2010, 07:49:23 pm »
Rozkojarzony walką z dzikiem dałeś się wciągnąć w zasadzkę. Ktoś śledził cię w lesie i zaatakował, kiedy zmęczyłeś się próbą przepędzenia dzika. Podjąłeś walkę, choć szybko zrozumiałeś, że wróg jest silniejszy...



Nekromancer użył Eliksiru Siły. Jego Siła urosła o dwa punkty na czas jednej tury (4->6)

Rozpocząłeś walkę z Nekromancerem

Twoja skuteczność: 2 (siła) + 2 (przedmioty) + 1 (rzut kostką) = 5
Skuteczność Tropiciela: 6 (siła) + 1 (przedmioty) + 2 (rzut kostką) = 9

Poniosłeś porażkę! Nekromancer odebrał ci jeden z twoich przedmiotów - Pierścień.
« Ostatnia zmiana: Września 23, 2010, 07:50:45 pm wysłana przez Tantalus »

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 5 - Smogu
« Odpowiedź #36 dnia: Września 25, 2010, 03:18:36 pm »
Przeklęty Nekromancer zdobył twój pierścień. Gdyby nie zła pogoda i twoja wcześniejsza walka z dzikiem, wszystko mogłoby potoczyć się zupełnie inaczej. Będziesz miał swoją zemstę, poprzysiągłeś to sobie... ale jeszcze nie jest na nią czas.

Burza i wcześniejsza zamieć minęła wczoraj i dzisiaj ludzie wychodzą na zewnątrz, aby naprawić zniszczenia dokonane przez żywioł. Wioski są osłabione, mieszkańcy zmęczeni, a wśród ruin i zgliszczy łatwo znaleźć coś wartościowego. Na równinie na wschodzie powinny być jakieś niewielkie osady, które można by zlustrować pod tym kątem. Podobne miejsce widzisz też na południowym-zachodzie, w pobliżu skalistych wzniesień.

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 4

Dostępne drogi:

a) Równina (droga na wschód) - teren został już zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody.
b) Równina (droga na zachód) - teren został już zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody.

Offline Nova/smogu

  • Zerg Lurker
  • SuperMod
  • *********
  • Wiadomości: 2237
  • MOAR!
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 5 - Smogu
« Odpowiedź #37 dnia: Września 25, 2010, 07:52:37 pm »
równiny na zachód
Kame Hame Ha

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 5 - Smogu
« Odpowiedź #38 dnia: Września 26, 2010, 02:08:03 am »
Ruszyłeś na zachodnie równiny, mijając miasto i pobliskie puszcze. W księżycowym świetle widziałeś jakich zniszczeń żywioł dokonał w okolicznych wioskach - wiele z nich zostało całkowicie zniszczonych, wiele domostw dosłownie odleciało z wiatrem, wielu ludzi zginęło na mrozie lub przygniecionych złamanymi drzewami. Serce się raduje, kiedy widzisz tyle cierpienia dookoła.

Przechodząc przez niewielki lasek w okolicy równin natrafiłeś na powalone drzewo leżące w poprzek drogi. Na początku widok ten cię nie zdziwił - tyle już widziałeś powalonych drzew w tej okolicy, że przywykłeś już do ich widoku. Dopiero podchodząc bliżej zrozumiałeś, że ono nie padło tu na skutek wiatru czy deszczu, tylko ścięto je siekierą, tworząc w ten sposób naturalnie wyglądającą zaporę drogową. Zbyt późno zrozumiałeś, że dałeś się wciągnąć w najstarszą pułapkę na świecie - zaczyna irytować cię jak często ostatnimi czasy to ty jesteś ofiarą napaści, a nie odwrotnie. Nie musiałeś długo czekać aż rozbójnik wyskoczy z krzaków i rzuci się na ciebie...



Rozpocząłeś walkę z rozbójnikiem

Twoja skuteczność: 2 (siła) + 1 (przedmioty) + 6 (rzut kostką) = 9
Skuteczność wroga: 4 (siła) + 6 (rzut kostką) = 10

Poniosłeś porażkę. Straciłeś punkt wytrzymałości (5->4).

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 5 - Smogu
« Odpowiedź #39 dnia: Września 26, 2010, 05:26:06 pm »
Zirytowany ruszyłeś w dalszą wędrówkę, kiedy zbudziłeś się o zachodzie słońca dnia następnego. Rozbójnik ranił cię, ale na szczęście rana jest płytka, a ty miałeś spore rezerwy sił witalnych. Nie mniej jednak nie cieszy cię fakt, że wciąż ponosisz porażki na swojej drodze.

W okolicy widzisz dwa miejsca o jakiejkolwiek wartości architektonicznej, które z ciekawości chciałbyś zbadać. Pierwszym jest kapliczka na południu, jednak obawiasz się, że zbliżanie się do miejsca kultu tak blisko może źle wpłynąć na twoje zdrowie. Alternatywą jest miasto na północy, jak tylko wymyślisz sposób jak przedostać się w jego mury.

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 3

Dostępne drogi:

a) Kapliczka - wejście na ten obszar oznacza dla ciebie stratę punktu wytrzymałości.
b) Miasto - możesz odwiedzić w nim Medyka, Alchemika i Czarodziejkę i korzystać z ich usług.