Autor Wątek: Poszukiwacz 4 - Barbarzyńca  (Przeczytany 33587 razy)

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 4 - Solidus
« Odpowiedź #120 dnia: Grudnia 15, 2010, 11:33:04 pm »
Po dojściu do siebie ruszyliście na zachód, kierując się w stronę mostu na Rwącej Rzece. Wczorajsza noc sprawiła ci wiele wrażeń, ale udało ci się wyjść z niej cało, a to przecież najważniejsze. Masz zamiar wrócić na drugą stronę rzeki, jednak mijając kolejne miejsca zrozumiałeś, że choć krajobraz jest trochę inny, to wędrówka tutaj niewiele się różni od podróżowania tam, wśród runów i pustyń. No i aura jest tu zdecydowanie przyjemniejsza, marsz idzie łatwiej, kolory, choć wciąż jesienne, są po tej stronie jakieś takie żywsze. Zaczynasz wahać się, czy nie pobyć trochę w tej względnie bezpiecznej okolicy.

Zatrzymaliście się w pobliżu miasteczka, które wyrosło na tym brzegu, bezpośrednio przylegając do monumentalnego mostu. Okazuje się, że również i po tej stronie mieszkańcy mają problemy z okolicznymi potworami - tym razem winowajcą nie był jednak olbrzym, a jedynie hobgoblin. Fakt, był dużo i agresywny, ale nie aż tak jak tamten, którego jakiś czas temu spotkałeś na runicznej polanie daleko na północy. Odnalazłeś brzydala jak ten zajęty był właśnie podpalaniem jakiejś chaty na obrzeżach miasteczka i ruszyłeś zrobić z nim porządek, tak dla sportu.



Rozpocząłeś walkę z hobgoblinem

Twoja skuteczność: 5 (siła) + 1 (przedmioty) + 5 (rzut kostką) = 1
Skuteczność hobgoblina: 3 (siła) + 1 (rzut kostką) = 4

Zwyciężyłeś w walce! Hobgoblin (siła 3) zostaje dodane do twoich trofeów.

Dzięki twoim zwycięskim walkom z potworami twoja siła urosła o jeden punkt (5->6)!

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 4 - Solidus
« Odpowiedź #121 dnia: Grudnia 16, 2010, 12:26:31 am »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 6

Dostępne drogi:

a) Puszcza - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).
b) Las - niebezpieczeństwo (negatywny rezultat w 50% przypadkach, pozytywny w 16%). Możesz nie rzucać kostką na tym obszarze, dzięki swojej specjalnej zdolności.
c) Most - oznacza zaatakowanie Strażnika broniącego przejścia (Siła 9).

Offline Solidus

  • This is no Zaku boy... NO ZAKU!
  • SuperMod
  • **********
  • Wiadomości: 2723
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 4 - Solidus
« Odpowiedź #122 dnia: Grudnia 16, 2010, 01:06:51 am »
Puszcza
Stos 2
One little, two little, three little furries
Four little, five little, six little furries
Seven little, eight little, nine little furries
Ten little furry fags.
KILL EM!
Ten little, nine little, eight little furries
Seven little, six little, five little furries
Four little, three little, two little furries
One little furry fag.
ANYONE WANT TO DO THE HONORS?

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 4 - Solidus
« Odpowiedź #123 dnia: Grudnia 18, 2010, 01:10:10 am »
Idąc na północ wyszedłeś na spotkanie burzowemu frontowi i zostałeś zmuszony do dalszego marszu w deszczu. Pod wieczór dotarłeś do puszczy, która od jakiegoś czasu jest podmywana przez wezbraną rzekę i ciągłą precypitację. Wszedłeś między drzewa i zbadałeś region, nie odnajdując nic ciekawego - podczas przechadzki po lesie uświadomiłeś sobie jednak, że to w tej właśnie głuszy przed kilkoma tygodniami znalazłeś Talizman. Pomyśleć, że od tego czasu wcale nie posunąłeś się zbytnio w swej podróży i jesteś tak daleki zdobycia Korony Władzy jak wtedy.

Zbudowaliście obozowisko głębiej w lesie, chroniąc się przed deszczem w suchych szałasach. Sen przyszedł szybko i był dość niecodzienny - nawiedził cię w nim anioł, skrzydlata istota z regionalnej mitologii, w której istnienie nigdy nie wierzyłeś. Mówił coś do ciebie, jakby próbował cię do czegoś przekonać, ale nie słyszałeś słów lub nie udało ci się ich zrozumieć. Rankiem niewiele pamiętałeś z tego dziwnego snu, prawie nic, oprócz anielskiej twarzy i białych skrzydeł. Szybko zapomniałeś także i o tym.



Spotkałeś anioła, jednak zostałeś przez niego zignorowany.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 4 - Solidus
« Odpowiedź #124 dnia: Grudnia 18, 2010, 06:43:59 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 5

Dostępne drogi:

a) Równiny - teren został zbadany i leży na nim Karta Przygody (Targowisko).
b) Wzgórza - teren został zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody.

Offline Solidus

  • This is no Zaku boy... NO ZAKU!
  • SuperMod
  • **********
  • Wiadomości: 2723
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 4 - Solidus
« Odpowiedź #125 dnia: Grudnia 18, 2010, 10:05:48 pm »
Idę na równiny.

Na targowisku kupuję tratwę.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 19, 2010, 03:52:10 am wysłana przez Solidus »
One little, two little, three little furries
Four little, five little, six little furries
Seven little, eight little, nine little furries
Ten little furry fags.
KILL EM!
Ten little, nine little, eight little furries
Seven little, six little, five little furries
Four little, three little, two little furries
One little furry fag.
ANYONE WANT TO DO THE HONORS?

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 4 - Solidus
« Odpowiedź #126 dnia: Grudnia 20, 2010, 12:34:14 am »
Droga na wschód dalej prowadziła w deszczu. Minąłeś miasto i trafiłeś na równiny, wśród których odwiedziłeś jedno ze znajomych miejsc. Nadrzeczne miasteczko, skryte między kilkoma pagórkami, z charakterystycznie dużym targowym placem w samym środku - to tutaj trafiłeś dawno temu, kiedy prześladował cię Poltergeist, tu też się go pozbyłeś, kupując tratwę, za pomocą której pokonałeś Rwącą Rzekę.

Masz przy sobie sporo pieniędzy, bez namysłu więc udałeś się do rzecznej przystani. Potrzebna ci nowa tratwa, aby znowu dostać się na drugi brzeg. Odnalazłeś odpowiedniego kupca i nabyłeś łódkę na tyle dużą, aby pomieściła się w niej cała twoja załoga. Postanowiliście wypłynąć jutrzejszym rankiem, aby następny dzień spędzić już wśród znajdujących się za wielką wodą pustyni.



Trafiłeś na targowisko i kupiłeś tratwę za trzy mieszki złota.


Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 4 - Solidus
« Odpowiedź #127 dnia: Grudnia 20, 2010, 10:44:22 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 3

Dostępne drogi:

a) Miasto - możesz odwiedzić w nim Medyka, Alchemika i Czarodziejkę i korzystać z ich usług.
b) Gospoda - rzut kostką (50% szans na pozytywny rezultat, 50% na negatywny).
c) Oaza (Kraina Środkowa) - teren został już częściowo zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody. Można go jednak dalej eksplorować (1 Karta Przygody). Znajduje się na nim inny poszukiwacz (Hobgoblin).

Offline Solidus

  • This is no Zaku boy... NO ZAKU!
  • SuperMod
  • **********
  • Wiadomości: 2723
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 4 - Solidus
« Odpowiedź #128 dnia: Grudnia 20, 2010, 10:52:22 pm »
Płynę na oazę, ignoruję Hobgoblina.
Stos 4
One little, two little, three little furries
Four little, five little, six little furries
Seven little, eight little, nine little furries
Ten little furry fags.
KILL EM!
Ten little, nine little, eight little furries
Seven little, six little, five little furries
Four little, three little, two little furries
One little furry fag.
ANYONE WANT TO DO THE HONORS?

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 4 - Solidus
« Odpowiedź #129 dnia: Grudnia 22, 2010, 12:56:07 am »
Bezpiecznie dopłynęliście na drugi brzeg Rwącej Rzeki i porzuciliście tratwę na kamienistej plaży. Po raz kolejny trafiłeś do Krainy Środkowej i to do miejsca, które dosyć dobrze poznałeś. Jest tu nawet ktoś, kto jest ci przychylny, pomyślałeś więc, że odwiedzenie go może być dobrym początkiem wędrówki po tych okolicach.

Pustelnika zastałeś w jego chatce na zboczu wydmy, tam gdzie był ostatnio. Wygląda na to, że dobrze mu się tu wiedzie, nie brakuje mu ani wody, ani żywności - ucieszył się widząc ciebie i powiedział, że tego dnia znowu śmierć zajrzała mu w oczy. W krainie pojawiło się wiele agresywnych ludzi, szabrowników, nawet goblinów, a kilka godzin przed twoim przybyciem dowodzona przez muskularnego hobgoblina zbrojna grupa niemal go nie zabiła, cudem zdążył zobaczyć ich w porę i uciec. Mag przygotował herbatę z jakiejś aromatycznej, okolicznej rośliny i porozmawialiście przy niej, wymieniając się doświadczeniami. Niestety, wizyta ta nie dała ci nic oprócz ciepłego naparu i garści serdecznych słów.



Spotkałeś maga, lecz zostałeś przez niego zignorowany.

=====================

Wieczorem, kiedy zbierałeś się do rozbicia obozowiska w pobliżu pustelni czarodzieja, poświęciłeś kilka chwil na kontemplacje wyjątkowo czystego tego dnia, rozgwieżdżonego nieba. Kiedy zaszło słońce zauważyliście spadającą gwiazdę - pustelnik zasugerował ci, żebyś zgodnie z miejscowym zwyczajem pomyślał sobie życzenie, ty jednak skwitowałeś to jedynie uśmiechem. Po kilku minutach zobaczyliście kolejną spadającą gwiazdę, po niej kolejną, pomimo tego, że oboje wiedzieliście, że nie widuje się ich znowu aż tak często. Po kolejnych minutach całe niebo rozświetliło się od białych smug, pędzących pod różnymi kątami i z różnych miejsc - sytuacja zaczęła być dramatyczna, kiedy gorące kamienie zaczęły spadać dookoła was, z głuchym tąpnięciem zapadając się głęboko w pustynny piasek. Kilka trafiło w materiałowe poszycie chaty maga, pozostawiając w nim dymiące się dziury. Schowaliście się wewnątrz drewnianych ścianek i padliście na ziemię, kryjąc się przed deszczem meteorytów, który skończył się po kilku pełnych emocji chwilach. Nie obyło się bez szkód - jedna ze ścian chaty jest zupełnie zniszczona, a na twoim lewym udzie widnieje podłużna, poparzona rana, w miejscu, w którym ugodził cię zbłąkany kosmiczny głaz.



Straciłeś punkt wytrzymałości (4->3)

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 4 - Solidus
« Odpowiedź #130 dnia: Grudnia 22, 2010, 07:18:33 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 5

Dostępne drogi:

a) Runy - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).
b) Zamek - możesz skorzystać tu z usług nadwornego medyka i wyleczyć utracone punkty wytrzymałość. Na tym obszarze znajduje się inny poszukiwacz (Amazonka).

Offline Solidus

  • This is no Zaku boy... NO ZAKU!
  • SuperMod
  • **********
  • Wiadomości: 2723
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 4 - Solidus
« Odpowiedź #131 dnia: Grudnia 22, 2010, 07:52:02 pm »
Runy
Stos 4
One little, two little, three little furries
Four little, five little, six little furries
Seven little, eight little, nine little furries
Ten little furry fags.
KILL EM!
Ten little, nine little, eight little furries
Seven little, six little, five little furries
Four little, three little, two little furries
One little furry fag.
ANYONE WANT TO DO THE HONORS?

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 4 - Solidus
« Odpowiedź #132 dnia: Grudnia 26, 2010, 08:10:32 am »
W trakcie marszu w okolicach przepaści miał miejsce bardzo przykre zrządzenie losu. Podczas pokonywania rozpadliny wąskim mostem wiszącym, który odnalazłeś na jego wschodniej stronie, przywiązane do twojego pasa mieszki złota rozwiązały się same z siebie. Próbowałeś je złapać, ale złoto rozsypało się i runęło w przepaść, ginąc w końcu w ciemnościach poniżej. Nie masz szans go odnaleźć i masz wrażenie, że za tym pozornie przypadkowym zdarzeniem tkwi jakaś wroga intencja...



Pielgrzym rzucił na ciebie czar Przypadek.

Wynik rzutu kostką związanego z Przypadkiem: 4

Zostajesz pozbawiony całego posiadanego złota.


=====================

Po południu dotarłeś w końcu na ruiny i rozpocząłeś ich badanie. Nie odnalazłeś wśród tych upiornych kamieni nic ciekawego, ale coś odnalazło ciebie - w pewnej chwili na twej drodze stanął olbrzymi dzik, na którym również widać wypaczające organizm działanie tego miejsca. Jest twojego wzrostu i wiele razy większej masy, a z przekrwionych ślepiów zieje nienawiść. Zdążyłeś wyciągnąć broń w chwili, w której ruszył na ciebie w bezwzględnej szarży.



Rozpocząłeś walkę z dzikiem

Twoja skuteczność: 6 (siła) + 1 (przedmioty) + 4 (rzut kostką) = 11
Skuteczność dzika: 1 (siła) + 3 (runy) + 3 (rzut kostką) = 7

Zwyciężyłeś w walce! Dzik (siła 1) zostaje dodane do twoich trofeów.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 4 - Solidus
« Odpowiedź #133 dnia: Grudnia 26, 2010, 09:06:44 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 5

Dostępne drogi:

a) Oaza - teren został już częściowo zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody. Można go jednak dalej eksplorować (1 Karta Przygody). Znajduje się na nim inny poszukiwacz (Amazonka).
b) Tajemne Wrota - teren został już zbadany i leży na nim Karta Przygody (Czarnoksiężnik). Zamiast eksploracji obszaru możesz podjąć próbę otworzenia wrót.
c) Kapliczka (Kraina Zewnętrzna) - na tym obszarze leży Karta Przygody i w tej chwili nie można korzystać z usług mieszkańców Kapliczki.
d) Cmentarz (Kraina Zewnętrzna) - nic się tam nie wydarzy.

Offline Solidus

  • This is no Zaku boy... NO ZAKU!
  • SuperMod
  • **********
  • Wiadomości: 2723
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 4 - Solidus
« Odpowiedź #134 dnia: Grudnia 27, 2010, 01:56:18 am »
Oaza
Stos 2
One little, two little, three little furries
Four little, five little, six little furries
Seven little, eight little, nine little furries
Ten little furry fags.
KILL EM!
Ten little, nine little, eight little furries
Seven little, six little, five little furries
Four little, three little, two little furries
One little furry fag.
ANYONE WANT TO DO THE HONORS?

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 4 - Solidus
« Odpowiedź #135 dnia: Grudnia 30, 2010, 12:52:58 am »
Powróciłeś do oazy z zamiarem przebadania jej północno-zachodniego regionu, czyli miejsca, w którym dotąd nie byłeś. W tej okolicy pustynia zaczyna przechodzić w kamieniste wzgórza i pagórki, równie suche jak piaskowa równina, a jednak zapewniające lepsze schronienie. Ciekawi cię co mogło się tam ukryć.

Nie zbliżyłeś się nawet do słonego jeziorka i mieszkającego w jego pobliżu maga. Pamiętasz o nim, jednak jego rady i rozmowa z nim nie są ci dzisiaj potrzebne.



Spotkałeś maga, lecz zostałeś przez niego zignorowany.

====================

Wizyta na pustynnych wzgórzach początkowo wydawała się być stratą czasu. Podczas przeczesywania koryta dawno wyschniętej rzeki natrafiliście na obszerną jaskinię, głęboką i szeroką. Wyglądała na idealną kryjówkę, świetne miejsce na noc, a w środku była szansa odnalezienia czegoś przydatnego. Zapaliliście pochodnie i ruszyliście pod ziemię, rozglądając się bacznie.

Zignorowaliście porozrzucane pod ścianami kości, początkowo sądząc, że są tu ze względu na dzikie zwierzęta albo jakiegoś pośledniego potwora, prawda okazała się dużo straszniejsza. Okazało się, że jaskinię zamieszkiwał cyklop, jednak kiedy go odnaleźliście było już zbyt późno. Ruszyliście biegiem, uciekając przed tym gigantycznym potworem, rozumiejąc doskonale, że taki potwór jedną ręką potrafi zabić smoka, a do jego położenia potrzebna jest cała armia. Nie mielibyście szans w walce.

Niestety, Kirk potknął się podczas wychodzenia z jaskini. Odwróciliście się, chcieliście mu pomóc, jednak nagle krzyknął przerażony, a jego ciało zostało szarpnięte za nogę, wtrącone w głąb otchłani. Nic nie mogliście zrobić. Uciekliście na południe, osadzając się daleko od tego przeklętego miejsca.



Wynik rzutu kostką przy spotkaniu z cyklopem: 2

Alchemik został pożarty przez cyklopa.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 4 - Solidus
« Odpowiedź #136 dnia: Grudnia 30, 2010, 05:56:34 am »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 5

Dostępne drogi:

a) Runy - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody). Znajduje się na nim inny poszukiwacz (Tropiciel).
b) Zamek - możesz skorzystać tu z usług nadwornego medyka i wyleczyć utracone punkty wytrzymałość.

Offline Solidus

  • This is no Zaku boy... NO ZAKU!
  • SuperMod
  • **********
  • Wiadomości: 2723
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 4 - Solidus
« Odpowiedź #137 dnia: Grudnia 30, 2010, 11:34:16 am »
Runy
Stos 1
One little, two little, three little furries
Four little, five little, six little furries
Seven little, eight little, nine little furries
Ten little furry fags.
KILL EM!
Ten little, nine little, eight little furries
Seven little, six little, five little furries
Four little, three little, two little furries
One little furry fag.
ANYONE WANT TO DO THE HONORS?

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 4 - Solidus
« Odpowiedź #138 dnia: Stycznia 04, 2011, 03:05:37 am »
Wróciliście na południe, po drodze niewiele rozmawiając. Przywiązałeś się do alchemika, jego pomoc okazała się wcześniej nieoceniona i będzie ci go brakowało, choć zdajesz sobie sprawę, że nie znałeś go zbyt dobrze. Brak ci go jeszcze bardziej dlatego, że nie masz przy sobie żadnych pieniędzy, a wiesz, że jeszcze mogą ci się przydać. Wędrówka będzie teraz trudniejsza.

Po pokonaniu przepaści udałeś się na południe, skręcając na zachód, na skraj runicznej polany. Tego dnia zatrzymałeś się nad rzeką - kamienne obeliski pokrywały plaże, a część z nich widzisz w wodzie, zanurzone w całości lub częściowo. Polana musiała kiedyś sięgać dużo dalej niż teraz. Plaża wydawała się być bezpieczniejsza, jednak nie obyło się bez nieprzyjemnych komplikacji.

O zachodzie słońca natknąłeś się na przedziwną istotę - syrenę, nimfę wodną, odpoczywającą na jednym z zatopionych, magicznych kamieni. Obserwowała zachód słońca i początkowo nie widziała, że się zbliżasz, mając ochotę lepiej się jej przyjrzeć. Odwróciła się nagle, ze strachem patrząc w twoją stronę, nie uciekła jednak, tylko wzięła głęboki wdech i zaczęła śpiewać. Jej pieśń zabrzmiała słodko w twoich uszach, kojąc zmysły i siłą cię usypiając. Nie mieliście szans - kilka chwil później straciliście przytomność, padając na plaży.



Straciłeś turę.
« Ostatnia zmiana: Lutego 21, 2011, 12:30:11 pm wysłana przez Tantalus »

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 4 - Solidus
« Odpowiedź #139 dnia: Stycznia 09, 2011, 09:11:26 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 5

Dostępne drogi:

a) Oaza - teren został już zbadany i leży na nim Karta Przygody (Mag). Znajduje się tam również nieznana Karta Przygody.
b) Tajemne Wrota - teren został już zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody. Znajduje się na nim inny poszukiwacz (Amazonka).
c) Kapliczka (Kraina Zewnętrzna) - na tym obszarze leży Karta Przygody i w tej chwili nie można korzystać z usług mieszkańców Kapliczki.
d) Cmentarz (Kraina Zewnętrzna) - nic się tam nie wydarzy.