Autor Wątek: Sesja 0 - Legend of Zeldona  (Przeczytany 11896 razy)

Offline Teodachad

  • Soldier
  • Wiadomości: 25
    • Zobacz profil
Sesja 0 - Legend of Zeldona
« Odpowiedź #60 dnia: Sierpnia 23, 2006, 11:03:40 pm »
wychodze zza drzewa i biegne na niego wykonujac zamach toporem w tlow przeciwnika
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 23, 2006, 11:10:21 pm wysłana przez Teodachad »

HELLSING>GOTT MIT UNS>HELL`S GATE ARRESTED>AND SHINE HEAVEN NOW[/i][/color][/size][/font]

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Moderator
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Sesja 0 - Legend of Zeldona
« Odpowiedź #61 dnia: Sierpnia 23, 2006, 11:14:48 pm »
Nimoren - Goblin zaatakował cię pchnięciem włóczni, jednak uskoczyłaś na bok, jednocześnie wyjmując nóż. Skoczyłaś na wroga, ten jednak uniknął ataku, szybko odsuwając się do tyłu.

HP:
MP:
Modyfikatory: Nietrafiony atak: I -10

Boris - Goblin skoczył na ciebie, z determinają w oczach uderzając włócznią jak maczugą, od góry. Odbiłeś cios mieczem, bez większego wysiłku

HP:
Modyfikatory: Oczekiwanie: I+10; Odparowanie ataku: I+10, WW+10

Tyrol - Nim przeciwnik zdążył cię dźgnąć, uderzyłeś go z krótkiego wymachu w główę. Uderzenie było silne, a ostrze utkwiło w głowie zielonego wroga, który zaczął bezwładnie opadać na ziemię.

HP:
Modyfikatory: Trafiony atak: I+10

Sigmund - Ruszyłeś na przeciwnika z toporem i z wymachu zaatakowałeś tyłów przeciwnika równolegle do ziemi, próbując przeciąg go na pół. Goblin uskoczył do tyłu chwieją się na nogach, cudem uchodząc z życiem. Machnął jeszcze włócznią, ale ostrze minęłe cie o dobry kawałek.

HP:
Modyfikatory: Nietrafiony atak bronią dwuręczną: I -15
 

Offline Solidus

  • This is no Zaku boy... NO ZAKU!
  • SuperMod
  • **********
  • Wiadomości: 2723
    • Zobacz profil
Sesja 0 - Legend of Zeldona
« Odpowiedź #62 dnia: Sierpnia 23, 2006, 11:16:05 pm »
Łapię goblina za głowę i skręcam mu kark. Na zakończenie odpowiadam mu "Do svedania."
One little, two little, three little furries
Four little, five little, six little furries
Seven little, eight little, nine little furries
Ten little furry fags.
KILL EM!
Ten little, nine little, eight little furries
Seven little, six little, five little furries
Four little, three little, two little furries
One little furry fag.
ANYONE WANT TO DO THE HONORS?

Offline GLenn

  • AvEx3 Master
  • Weapon Master
  • *********
  • Wiadomości: 2036
  • Hollow Kon
    • Zobacz profil
    • http://nudenaru.deviantart.com/
Sesja 0 - Legend of Zeldona
« Odpowiedź #63 dnia: Sierpnia 23, 2006, 11:17:34 pm »
wykonuje obrót z sztyletem i ciecie poprzeczne na pachwine przy wzmocnieniu ciosu zamachem uda

Offline The_Reaver

  • Heartless Engineer
  • Redaktor
  • *********
  • Wiadomości: 2086
  • Dark Keyblade Master
    • Zobacz profil
Sesja 0 - Legend of Zeldona
« Odpowiedź #64 dnia: Sierpnia 23, 2006, 11:18:41 pm »
Atakuję przeciwnika Nimorena, tym razem cieciem od góry. Staram się Goblina zajść od tyłu.
I'm in Space!

Offline Teodachad

  • Soldier
  • Wiadomości: 25
    • Zobacz profil
Sesja 0 - Legend of Zeldona
« Odpowiedź #65 dnia: Sierpnia 23, 2006, 11:19:12 pm »
ponownie atakuje w tlow przeciwnika biorac zamach toporem z gory
 

HELLSING>GOTT MIT UNS>HELL`S GATE ARRESTED>AND SHINE HEAVEN NOW[/i][/color][/size][/font]

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Moderator
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Sesja 0 - Legend of Zeldona
« Odpowiedź #66 dnia: Sierpnia 23, 2006, 11:31:37 pm »
Nimoren - Obróciłeś się i znowu uderzyłeś goblina nożem. Ponownie uskoczył, jednak potknął się na kamieniu, kiedy próbował dźgnąć cię włócznią. Jego atak również chybił

HP:
MP:
Modyfikatory: Nietrafiony atak: I -10

Boris - Przewaga siły, zwinności, wzrostu i doświadczenia zaważyły o skuteczności ataku. Przerzuciłeś goblina plecami do siebie i skręciłeś mu kark.

HP:
Modyfikatory: Atak z pochwyceniem: I -10, uniki

Tyrol - Podbiegłeś kawałek i wykorzystałeś moment, w którym przeciwnik Nimoren stracił równowagę. Zaatakowałeś z góry, szybko i celnie, trafiając w tętnice szyjną [Critical Hit +1]. Przeciwnik padł martwy, brocząc krwią

HP:
Modyfikatory: Trafiony atak: I+10

Sigmund - Potknąłeś się o korzeń i niewiele by brakowało, a straciłbyś równowagę na dobre udało ci się doskoczyć do drzewa i uniknac ataku goblina, który teraz zaczyna zyskiwać inicjatywe

HP:
Modyfikatory: Nietrafiony atak bronią dwuręczną: I -15

Offline GLenn

  • AvEx3 Master
  • Weapon Master
  • *********
  • Wiadomości: 2036
  • Hollow Kon
    • Zobacz profil
    • http://nudenaru.deviantart.com/
Sesja 0 - Legend of Zeldona
« Odpowiedź #67 dnia: Sierpnia 23, 2006, 11:34:27 pm »
podbiegam do ostatniego goblina i tne go po klatce piersiowej  

Offline Solidus

  • This is no Zaku boy... NO ZAKU!
  • SuperMod
  • **********
  • Wiadomości: 2723
    • Zobacz profil
Sesja 0 - Legend of Zeldona
« Odpowiedź #68 dnia: Sierpnia 23, 2006, 11:35:03 pm »
Biegnę w stronę goblina, którego atakuje Sigmund i próbuję go zaatakować od tyłu pchnięciem mieczem w klatkę piersiową.
One little, two little, three little furries
Four little, five little, six little furries
Seven little, eight little, nine little furries
Ten little furry fags.
KILL EM!
Ten little, nine little, eight little furries
Seven little, six little, five little furries
Four little, three little, two little furries
One little furry fag.
ANYONE WANT TO DO THE HONORS?

Offline Teodachad

  • Soldier
  • Wiadomości: 25
    • Zobacz profil
Sesja 0 - Legend of Zeldona
« Odpowiedź #69 dnia: Sierpnia 23, 2006, 11:35:37 pm »
uderzam poziomo przeciiwnika celujac  glowe

HELLSING>GOTT MIT UNS>HELL`S GATE ARRESTED>AND SHINE HEAVEN NOW[/i][/color][/size][/font]

Offline The_Reaver

  • Heartless Engineer
  • Redaktor
  • *********
  • Wiadomości: 2086
  • Dark Keyblade Master
    • Zobacz profil
Sesja 0 - Legend of Zeldona
« Odpowiedź #70 dnia: Sierpnia 23, 2006, 11:40:18 pm »
Stoję z boku i patrzę, jak tamci wykończają ostatniego goblina
 
I'm in Space!

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Moderator
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Sesja 0 - Legend of Zeldona
« Odpowiedź #71 dnia: Sierpnia 23, 2006, 11:50:05 pm »
Nimoren - Cios nożem o milimetr minął ciało przeciwnika. Zdezorientowany nagłym atakiem uderzył plecami w drzewo.

HP:
MP:
Modyfikatory: Nietrafiony atak: I -10

Boris - [Critical Hit+1] Szybko doskoczyłes do przeciwnika i uderzyłeś go, zanim zrobił to krasnolud. Silnym pchnięciem przebyłeś go na wylot, wbijając miecz w drzewo. Goblin zawisł na mieczu, krwawiąc obficie, osuwając się na ziemie na tyle, na ile pozwala mu to ostrze.

HP:
Modyfikatory: Trationy atak: I+10

Tyrol - Towarzysze wykończyli goblina w kilka chwil.

Sigmund - Nim zdążyłeś zamachnąć się siekierą, Boris dobiegł do goblina i przebił go na wylot. To nie jest twój najlepszy dzień w karierze wojownika.

HP:
Modyfikatory: Brak


Czy księżniczka została uratowana? Nitk tego nie wie... ludzie powiadają, że drużyna znalazła zamek Lorda Wiadera, jednak księżniczka okazała się na tyle szkaradna, że zapłata za jej uratowanie zaczęła być niewystarczającą. Lord Wiader okazał się mieszkać okolicach, z których pochodził Boris i znał ciotke naszego bohatera, przez co wszyscy zaprzyjaźnili się i popili następnej nocy solidnie na koszt nowego kolegi (jego alkohol był zdatny do picia). Później pożegnali się i ruszyli w swoją drogę, nigdy nie wracając do Scheisland'u i jego brudnych mieszkańców i obrzydliwego alkoholu. Dalsze losy drużyny są nieznane.... ale czy napewno?

T3H END

Team E gained - 0 EXP (too bad)

<W ostatnich minutach gry dorzuciłem wam te gobliny, żebyście nie zdechli z nudów heh. Sesja posłużyła między-innymi za test systemu statusu, który przyda się w normalnej grze bardziej, co zresztą widać było przy walce. Z nieznanych dokładnie przyczyn, The Reaver i DB mieli szczęście do kostek, w przeciwieństwo do Glenn'a i Teo, ale szczęście w końcu zmiennym jest. Oczywiście, fabuła normalnych sesji będzie zdecydowanie poważniejsza, chociaż istotnie, będzie luźniejsza niż u innych drużyn. Zdobywane punkty doświadczenia nie będą wam zabierane za błędy techniczne, aczkowielk Glenn i Teodachad mogliby z łaski swojej używać czasem znaków przystankowych. Miłoby było też, gdybyście w jasny sposób oznaczali część dialogową posta od części przeznaczonej na akcje. Najlepiej oddzielajcie dialogi myślnikami jak ja (nie musicie kolorować) albo dawajcie je w cudzysłów. Tak będzie się wygodniej czytało. Pamiętajcie też, że ja opisuje akcje dla całej drużyny dopiero wtedy, kiedy wszyscy jasno zadeklarujecie akcje w swoich postach (opisałem to w The Beginning). Dialogi mogą trwać bez mojego udziału (jeżeli nie gadacie z NPC) nawet przez kilka stron, jak będziecie miel taką potrzebe, więc czasami ma sensu czekać na moją odpowiedź. Ale widze, że chyba to zrozumieliście.>