Nimoren - Cios nożem o milimetr minął ciało przeciwnika. Zdezorientowany nagłym atakiem uderzył plecami w drzewo.
HP: MP: Modyfikatory: Nietrafiony atak: I -10
Boris - [Critical Hit+1] Szybko doskoczyłes do przeciwnika i uderzyłeś go, zanim zrobił to krasnolud. Silnym pchnięciem przebyłeś go na wylot, wbijając miecz w drzewo. Goblin zawisł na mieczu, krwawiąc obficie, osuwając się na ziemie na tyle, na ile pozwala mu to ostrze.
HP: Modyfikatory: Trationy atak: I+10
Tyrol - Towarzysze wykończyli goblina w kilka chwil.
Sigmund - Nim zdążyłeś zamachnąć się siekierą, Boris dobiegł do goblina i przebił go na wylot. To nie jest twój najlepszy dzień w karierze wojownika.
HP: Modyfikatory: Brak
Czy księżniczka została uratowana? Nitk tego nie wie... ludzie powiadają, że drużyna znalazła zamek Lorda Wiadera, jednak księżniczka okazała się na tyle szkaradna, że zapłata za jej uratowanie zaczęła być niewystarczającą. Lord Wiader okazał się mieszkać okolicach, z których pochodził Boris i znał ciotke naszego bohatera, przez co wszyscy zaprzyjaźnili się i popili następnej nocy solidnie na koszt nowego kolegi (jego alkohol był zdatny do picia). Później pożegnali się i ruszyli w swoją drogę, nigdy nie wracając do Scheisland'u i jego brudnych mieszkańców i obrzydliwego alkoholu. Dalsze losy drużyny są nieznane.... ale czy napewno?
T3H END
Team E gained - 0 EXP (too bad)
<W ostatnich minutach gry dorzuciłem wam te gobliny, żebyście nie zdechli z nudów heh. Sesja posłużyła między-innymi za test systemu statusu, który przyda się w normalnej grze bardziej, co zresztą widać było przy walce. Z nieznanych dokładnie przyczyn, The Reaver i DB mieli szczęście do kostek, w przeciwieństwo do Glenn'a i Teo, ale szczęście w końcu zmiennym jest. Oczywiście, fabuła normalnych sesji będzie zdecydowanie poważniejsza, chociaż istotnie, będzie luźniejsza niż u innych drużyn. Zdobywane punkty doświadczenia nie będą wam zabierane za błędy techniczne, aczkowielk Glenn i Teodachad mogliby z łaski swojej używać czasem znaków przystankowych. Miłoby było też, gdybyście w jasny sposób oznaczali część dialogową posta od części przeznaczonej na akcje. Najlepiej oddzielajcie dialogi myślnikami jak ja (nie musicie kolorować) albo dawajcie je w cudzysłów. Tak będzie się wygodniej czytało. Pamiętajcie też, że ja opisuje akcje dla całej drużyny dopiero wtedy, kiedy wszyscy jasno zadeklarujecie akcje w swoich postach (opisałem to w The Beginning). Dialogi mogą trwać bez mojego udziału (jeżeli nie gadacie z NPC) nawet przez kilka stron, jak będziecie miel taką potrzebe, więc czasami ma sensu czekać na moją odpowiedź. Ale widze, że chyba to zrozumieliście.>