Autor Wątek: Heroes of Might and Magic  (Przeczytany 19873 razy)

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Heroes of Might and Magic
« Odpowiedź #80 dnia: Września 26, 2005, 10:53:46 pm »
Wszystko zależy od strategii... ja też w H3 grałem dużo, chyba więcej w sojuszach i przeciw ludziom niż przeciw kompowi i zależy wszystko od tego, jak grają przeciwnicy. Gram Bastionem i Mephala jest syfna. Elleshar i Ryland to dwaj herosi, ktorzy wymiatają w Bastionie, a Mephala jako specjalizacje ma cieńkie Płatnerstwo, które się w późniejszych fazach gry, nie tyle nie przydaje, co nie odgrywa najważniejszej roli.

Co do jednego mocnego herosa, to ja zawsze mam jednego dominującego i reszte nieco słabszych i jest to strategia, która wychodzi z natury. Lepiej jest miec w jednym miejscu armie z dwóch tygodni, niż mieć dwóch herosów z armią z jednego, bo przyjdzie ci jeden mocniejszy gostek i zmiecie obu bez strat. Poza tym nie zgodzę się, że statystyki są lepsze od magii. Jeżeli ktoś ma 20 mocy, Inteligencje, Mądrość i Magie Ziemi na Master i ma w książce Implozje, to przeciwnik przeżyje mniej-więcej tyle tur, ile ma oddziałów. Rozwalało się takim nie jednego herosa od Fortress, którzy z natury mają strasznie duży Attack.

Co do gry na sojusz i wysyłaniem kasy do sojusznika..... gdybyś miał takiego sojusznika jak ja ostatnio, to też byś wysyłał szmal =_=. I bynajmniej nie chodzi tutaj o to, że Hisoka gra cieńko, bo to nie prawda.

Offline Hisoka

  • SS-Obersturmbannführer
  • Blade Dancer
  • ********
  • Wiadomości: 1371
  • Cute Cynic
    • Zobacz profil
    • http://smellofwhitecat.blogspot.com/
Heroes of Might and Magic
« Odpowiedź #81 dnia: Września 26, 2005, 11:22:41 pm »
Cytuj
Ehh... granie z Hisoką w HoM&M3...

Hisoka: Ejj.. wyślij mi troche kasy
Tant: dobra <wysyła 2000)
Hisoka: <po wydaniu szmalu na jednostki> wyślij więcej
Tant: <sprzedaje minerały> dobra masz..... <wysyła kolejne 2000>

mija kilka tur

Tant: Ej.. porzycz mi 3000 na kapitol.. oddam ci za dwie kolejki...
Hisoka: WAŁA... nic ci nie dam...


Nie ma to jak sojusz....
lol...dopiero to zauważyłam XD I tym się różnimy-ja gram sprytnie :P [ale i tak możesz mi wysyłać zasoby...w końcu to nie twoja wina,że nie jesteś tak fajny jak ja ]

 

Offline JebaKa

  • Soldier
  • Wiadomości: 6
    • Zobacz profil
Heroes of Might and Magic
« Odpowiedź #82 dnia: Września 26, 2005, 11:51:12 pm »
nie ma czegos takiego ze heros zmiata innego bez strat , chyba tak bylo w grach w ktorych grales , bez rusha bez scanningu a co najsmieszniejsze to chyba bez swarma , nawet na xl nie da sie zrobic dobrego maga o ktorym mowisz (magia na expert impozja z kilka k , takie akcje sa spoko jak grasz sobie z komputerkiem i zabijasz jednym herosem kazda jednostke na mapie zeby go jak najmocniej wypakowac ), w pozniejszej grze jak taki mag trafi na wojownika to jego jedyna bronia na maxa sprawe biorac bedzie jakis mocny czar robiacy gora 1,5k obrazen , zas jego jednostki beda dostawac takie ciery , ze w 2 -3 tury nie bedziesz mial zadnego potencjalu , jezeli mowisz ze mephala jest syfna to widze ze na prawde nie grales na powaznie, na wysokim lvl (mam tu na mysli na prawde wysoki lvl do jakiego dochodzi w grach multi czyli 20) jej jednostki sa pratkycznie niesmiertelne i w walce sa tak dobre jakosciowo i otrzymuja tak malo obrazen ze to jest wrecz smieszne , zreszta wybieranie herosa i zamku jest dobre w trakcie nauki , prawdziwe gry gra sie randomowym zamkiem, na specjlanie przygotowanych mapach ,mam nadzieje ze kiedys zagramy pozdro :)

Offline Hisoka

  • SS-Obersturmbannführer
  • Blade Dancer
  • ********
  • Wiadomości: 1371
  • Cute Cynic
    • Zobacz profil
    • http://smellofwhitecat.blogspot.com/
Heroes of Might and Magic
« Odpowiedź #83 dnia: Września 27, 2005, 01:30:56 am »
JebaKa...za to ty grasz na bardzo wysokim poziomie i wogle jesteś tu najfajniejszy...pewnie nie zaraziłeś się jeszcze od nas dałnem [ale zostań tu jeszcze troche i nawet ,wodogłowie i garb ci wyrosną].

Też jak gram bastionem to Mephali nie biorę. I jak dla mnie reczywiście jest z lekka syfna w porównaniu z niektórymi.

Co do czarów itp.,to czasami jak jesteś bardzo wysoko w ogniu starczy,że weźmiesz sobie ochronę przed ogniem,a potem zasadzisz takim amragedoonem,że dziękuję [sposób wypróbowany...jeszcze kulę od ognia miałam]-wróg się zwija,a tobie powinno zostać pare jednostek wyższego poziomu.
« Ostatnia zmiana: Września 27, 2005, 01:31:39 am wysłana przez Hisoka »

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Heroes of Might and Magic
« Odpowiedź #84 dnia: Września 27, 2005, 02:36:16 am »
JebaKa... metody wypróbowane i działające przy grze z 7-oma ludźmi, nie koniecznie są tak samo dobre w innych warunkach. Ja sam się naciąłem kiedyś, jak postawiłem na rozwój ekonomiczny w grze na mapie rozmiaru M bez podziemi z 6-cioma kompami i potworami ustawionymi na słaby. Nie przewidziałem, że jakiś koleś może do mnie podejść z jednostkami 6-ego poziomu w ciągu pierwszego tygodnia i dostałem wciry (tak naprawde to nie dostałem, bo nie dokończyliśmy, ale dostałbym). Ja mówię o strategiach, które sprawdzają się na moich ustawieniach i zasadach, czyli mapka największa jaką się da, przeciwników na maksa (ludzi maks. 4 ze włącznie, grających w parach), potwory na średnio, ilość grunt na średnio, poziom trudności trzeci, rasy, herosi i bonus na random. Miałem pare razy Mephale i nie przydała mi się zbytnio. Rozumiem, że jej jednostki będą wytrzymałe, bo ma duży przyrost Defence i swoją Odporność, ale Ryland ma podobny przyrost obrony, a jego umiejętności bardziej przydają się na początku gry.

Jeżeli chodzi o rozwinięcie herosa magicznego, to każdy posiada przecież artefakty i nie pamiętam, żeby któryś z moich magików posiadał Attack lub Defense mniejszy niż 10 w poważnym stadium gry. Poza tym nawet, jak przeciwnik ma mocny Attack, to i tak wszystko można obejść spell'ami. Na dzieńdobry można rzucić spowolnienie na wszystkich, potem bić ich implozją lub np. walnąć Berserk na jakąś grupkę i pozwolić im się wyrżnąć wzajemnie. Jeżeli mówimy o konfrontacji z herosem z rozwiniętymi dwoma pierwszymi statami, to bez względu na to jaki jest jego Defense i jak ma rozwiniętą Odporność, moja Implozja i tak odbierze 2k i mu rozpizi cały oddział (lub jego większą część w najgorszym wypadku). Mając rozwiniętą wysoko Inteligencje, przeciwnik może poprostu nie zdążyć wykorzystać swojej niesamowitej siły.

Cytuj
nie ma czegos takiego ze heros zmiata innego bez strat

Chyba, że się ma herosa ze Wskrzeszeniem. Ale nawet jak się tego nie ma, to przy chyba niewiele straci wymiatacz 20lv w walce z kimś 5lv.

Cytuj
nawet na xl nie da sie zrobic dobrego maga o ktorym mowisz

Przysłałbym ci save'a, gdyby mi się nie poszedł chrzanić przy ostatnim formacie. Rozwaliłem dwie Smocze Utopie i byłem tak ustawiony, że czarami niszczyło wszystko, z ludźmi włącznie.

Cytuj
w pozniejszej grze jak taki mag trafi na wojownika to jego jedyna bronia na maxa sprawe biorac bedzie jakis mocny czar robiacy gora 1,5k obrazen , zas jego jednostki beda dostawac takie ciery , ze w 2 -3 tury nie bedziesz mial zadnego potencjalu

W tej samej grze walczyłem z Crag Hack'iem, po brzgi wypchanym jednostkami swojej rasy i mającym wszystkie staty powyżej 20. Grał nim kumpel i faktycznie opór stawiał, ale od początku widać było, że nie miał szans.

Cytuj
jezeli mowisz ze mephala jest syfna to widze ze na prawde nie grales na powaznie, na wysokim lvl (mam tu na mysli na prawde wysoki lvl do jakiego dochodzi w grach multi czyli 20) jej jednostki sa pratkycznie niesmiertelne i w walce sa tak dobre jakosciowo i otrzymuja tak malo obrazen ze to jest wrecz smieszne

Specjalność Mephali jest beznadziejna, o tym mówię. Każdy heros rozwinięty na 20lv będzie wymiatał, a co ona ma? 5% większą odporność... super.. czyli jak będziesz ją miał na master, to będziesz tracił nie 30% mniej, tylko 35%. Nie duża różnica i każdego herosa można do tego stanu doprowadzić, załatwiając mu umiejętność Odporność i rozwijając ją do Master. Poza tym we wczesnych stadiach gry, te kilka procent mniejszego damage'a nie przydaje się na zbyt wiele.

Cytuj
zreszta wybieranie herosa i zamku jest dobre w trakcie nauki

Zamek śmierdzi i grają nim sami lamerzy. Wszystko mają zbyt dobre, żeby nimi grać. Reszta narodów jest jakoś wyrównana, a ci dranie wymiatają dosłownie każdą jednostką, bo u nich nie ma złych jednostek. Każda jest dobra.

Cytuj
prawdziwe gry gra sie randomowym zamkiem, na specjlanie przygotowanych mapach

Gram na randomowych mapach i randomowym zamkiem. Tak jest bardzo dobrze.

Cytuj
mam nadzieje ze kiedys zagramy pozdro

Przez net się strasznie syfnie gra powiem ci... ale nie wykluczam.. może kiedyś zagramy.

Offline JebaKa

  • Soldier
  • Wiadomości: 6
    • Zobacz profil
Heroes of Might and Magic
« Odpowiedź #85 dnia: Września 27, 2005, 01:09:23 pm »
Cytuj
Ja mówię o strategiach, które sprawdzają się na moich ustawieniach i zasadach, czyli mapka największa jaką się da, przeciwników na maksa (ludzi maks. 4 ze włącznie, grających w parach), potwory na średnio, ilość grunt na średnio, poziom trudności trzeci, rasy, herosi i bonus na random.

:D tak właśnie sie gra dla przyjemności , turniejowe potyczki nie są na randomowych mapach (bo nie ma pewności że wylosowana mapa będzie w 100% uczciwa ) , tylko na mapach tworzonych przez organizatorów. Gra się na piątym poziomie trudności z losowym zamkiem i nie gra się tzw free for all , tylko np 1vs1 albo 2vs2 .  Jak na początku masz limitowane zasoby i przychody ograniczają się do 500 złota dziennie , to musisz rozkminiać bardzo dokładnie najmniejszy nawet atak i mieć wsyzstko wyliczone co do cala , bo inaczej zostaniesz w tyle z tempem albo bez herosa. To dopiero potęguje wymagania od gracza i narzuca prawdziwą taktyke.

Cytuj
Miałem pare razy Mephale i nie przydała mi się zbytnio. Rozumiem, że jej jednostki będą wytrzymałe, bo ma duży przyrost Defence i swoją Odporność, ale Ryland ma podobny przyrost obrony, a jego umiejętności bardziej przydają się na początku gry.

Cytuj
Specjalność Mephali jest beznadziejna, o tym mówię. Każdy heros rozwinięty na 20lv będzie wymiatał, a co ona ma? 5% większą odporność... super.. czyli jak będziesz ją miał na master, to będziesz tracił nie 30% mniej, tylko 35%. Nie duża różnica i każdego herosa można do tego stanu doprowadzić, załatwiając mu umiejętność Odporność i rozwijając ją do Master. Poza tym we wczesnych stadiach gry, te kilka procent mniejszego damage'a nie przydaje się na zbyt wiele.

hehe , tutaj niezłą plame walnołeś i widać , że tak jak większośc społeczeństwa nie widzisz tkwiącego w tym bohaterze potencjału, sugeruję dobrze się przyjrzeć jej specjalności i dokładnie wszystko przeczytać , ponieważ ona dostaje nie 5% z którego się śmiejesz a 5% na każdy jej poziom doświadczenia , aż do magicznego maxa 85%. Teraz sobie wyobraź że masz wypasionego maga z super wyrąbaną armią, masz gorsze jednostki (niższe atak i defence ) i jeszcze walczysz z mephalą , której robisz 15% dmg , jeżeli uważasz że to nie jest przegięcie to chyba coś z Tobą nie tak. Dla przykładu grałem kiedyś finał z wypasionym magiem z Towera , który był wyjątkowo dobrze rozwinięty jak na swój poziom i miał naprawde dobre czary, atak jego 45 Nag (przedostatnia jednostka przed Tytanami) zabił mi 2 unicorny ... co z tego że mial wypas czary i nawet zabijał mi pół danej grupki strzałem , jak po 3 turach jego armia przestała istnieć ...

Cytuj
Jeżeli chodzi o rozwinięcie herosa magicznego, to każdy posiada przecież artefakty i nie pamiętam, żeby któryś z moich magików posiadał Attack lub Defense mniejszy niż 10 w poważnym stadium gry. Poza tym nawet, jak przeciwnik ma mocny Attack, to i tak wszystko można obejść spell'ami. Na dzieńdobry można rzucić spowolnienie na wszystkich, potem bić ich implozją lub np. walnąć Berserk na jakąś grupkę i pozwolić im się wyrżnąć wzajemnie. Jeżeli mówimy o konfrontacji z herosem z rozwiniętymi dwoma pierwszymi statami, to bez względu na to jaki jest jego Defense i jak ma rozwiniętą Odporność, moja Implozja i tak odbierze 2k i mu rozpizi cały oddział (lub jego większą część w najgorszym wypadku). Mając rozwiniętą wysoko Inteligencje, przeciwnik może poprostu nie zdążyć wykorzystać swojej niesamowitej siły.

Dobry mag ma jeden mocny czar na turę + jakby nie patrzeć słabszą armię niż przeciwnik , dobry wojownik ma jeden czar ochronny na ture + 7 innych opcji w postaci oddziałów , z których każdy jest silniejszy od adekwantnej jednostki u przeciwnika. Nie raz rozwija się wojownika w magię powietrza czy wody właśnie dla bonusów jakie to daje , nie raz się wyciąga mega maga do walki na świetej ziemi , żeby zrobić sobie eksperta bez posiadania wogóle magii tego rodzaju, dobry wojownik to szybki wojownik (rozwinieta logistyka + szybkie jednostki) musi być naprawde rozwinieta bardzo gra (co sie normalnie nie zdarza) , żeby mag miał taką mobilnosc jak wojownik , nie dosc ze musi dokupic odpowiednie czary w gildiach , to jeszcze musi miec spore zasoby many i rozwniete ostro magie. A i tak najwiekszym bolem maga bedzie to , ze moze rzucic jeden czar na ture , rzucasz spowolnienie , wojownik się cieszy bo ma nadal wszystkie jednostki + ewentualnie taktyke lub przyspieszenie w zanadrzu na kluczowa jednostke, rzucasz implozje , wojownik sie cieszy bo nie oslabiles mu calej armii ,tylko jedna jednostke  , nadal jest potencjal , rzucasz zmartwychwstanie , tez dobrze , taka akcja to najczesciej poczatke konca danej walki, a co najsmieszniejsze z tego wszystkiego , to to ze mozna znalezc takie artefakty ze magia rpzestaje wogole dzialac , wtedy taki mag patrzy jak przegrywa i nie wie co robic ...

Co do zamiatania herosa bez strat, to powiem Ci że to czy robisz jednego herosa na 20 lvl , czy dwóch na 15 wychodzi praktycznie tak samo w doświadczeniu jakie muszą zdobyć, a różnica w statystykach jest niewielka, do wskrzeszneia musisz mieć ogromne zasoby many i naprawdę mocnego koleżkę , ale ona w pojedynke nie obroni wszystkch zamków naraz, przez co będziesz je tracił po kolei , bez możliwości ich odbicia...

pozdro

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Heroes of Might and Magic
« Odpowiedź #86 dnia: Września 27, 2005, 01:30:26 pm »
Cytuj
ona dostaje nie 5% z którego się śmiejesz a 5% na każdy jej poziom doświadczenia , aż do magicznego maxa 85%

Fuck... tego nie wiedziałem.... w takim razie ten heros jest przegięty i nie powinno go być. Tak samo jak Neeli od Towera, bo ona ma ten sam special...

Cytuj
Dobry mag ma jeden mocny czar na turę + jakby nie patrzeć słabszą armię niż przeciwnik

Nie koniecznie słabszą... może jakościowo, ale nie koniecznie ilościowo, a jeszcze nie zdażyło mi się, aby mój mag walczył z kimś, kto miałby druzgocącą przewagę w attack, która pozwoliłaby mu w taki sposób wygrać. No ale może na turniejach się to zdarza...

Cytuj
nie raz się wyciąga mega maga do walki na świetej ziemi

To już błąd maga, że się pozwolił na coś takiego wpieprniczyć. Normalnie wszelkie przeklęte i święte ziemie omijam szerokim łukiem, o ile przejście przez nie nie jest konieczne.

Cytuj
mag miał taką mobilnosc jak wojownik , nie dosc ze musi dokupic odpowiednie czary w gildiach , to jeszcze musi miec spore zasoby many i rozwniete ostro magie.

Mane zapewnia Inteligencja, którą próbuję mieć u każdego maga i zazwyczaj jakoś mi się udaje ją zdobyć. A gildie... rozwijają się po trochu, ale dużo scrolli leży na randomowych mapach, częstokroć są to scrolle poważnych zaklęć i do tego w co drugiej Smoczej Utopii jest jakaś magiczna książka, a w prawie każdej Kapelusz Maga.

Cytuj
wojownik sie cieszy bo nie oslabiles mu calej armii ,tylko jedna jednostke

No to się rzuca nie Implozję, tylko np. Chain Lightning. Jest wiele opcji, a wojownicy żadko mają magie rozwiniętą na tyle dobrze, żeby wystosować w pore jakieś kontr-zaklęcia i pozdejmować np. spowolnienie ze swoich jednostek, czy Modlitwę z moich.

Cytuj
mozna znalezc takie artefakty ze magia rpzestaje wogole dzialac , wtedy taki mag patrzy jak przegrywa i nie wie co robic ...

To faktycznie jest problem... jeszcze jest problem, jak wojownik ma Kajdany Wojny... koszmar... ale na szczęście póki co mi się to nie przydażyło.

Offline Hisoka

  • SS-Obersturmbannführer
  • Blade Dancer
  • ********
  • Wiadomości: 1371
  • Cute Cynic
    • Zobacz profil
    • http://smellofwhitecat.blogspot.com/
Heroes of Might and Magic
« Odpowiedź #87 dnia: Września 28, 2005, 06:51:56 pm »
Cytuj
ona dostaje nie 5% z którego się śmiejesz a 5% na każdy jej poziom doświadczenia , aż do magicznego maxa 85%

W takim razie jest aż za mocna. Ja na ogół używałam jej jako transportera dla jednostek itp..ale i tak rzadko gram bastionem. Na ogół wybieram Necro albo Inferno i ,herosw z bastionu biorę jeśli muszę.

Cytuj
Nie koniecznie słabszą... może jakościowo, ale nie koniecznie ilościowo, a jeszcze nie zdażyło mi się, aby mój mag walczył z kimś, kto miałby druzgocącą przewagę w attack, która pozwoliłaby mu w taki sposób wygrać. No ale może na turniejach się to zdarza...

Zresztą wojownik tez może mieeć księgę i jakoś w miare rozwinioętą magię ziemi...w końcu przyśpieszenie przy silnej armii wojownika wymiata. JEśli ziemi niepauje,to ewentualnie woda z modlitwą..tyle,że poza tym jednym czarem woda jest raczej cienka.

Cytuj
w co drugiej Smoczej Utopii jest jakaś magiczna książka, a w prawie każdej Kapelusz Maga.

jeszcze jak ię trafi kulka zwiększająca obrażenia od danej magii,to już wogle cudownie XD



 

Offline Nova/smogu

  • Zerg Lurker
  • SuperMod
  • *********
  • Wiadomości: 2237
  • MOAR!
    • Zobacz profil
Heroes of Might and Magic
« Odpowiedź #88 dnia: Stycznia 08, 2006, 11:41:55 am »
Ja nie tak dawno (czytaj: dwa miechy temu albo i lepiej:) )grałem na mapce zrobionej prze ze mnie - Forgoten Realms. niestaty awaria kompa i format spowodowały odejście tej mapki w niepamięć, a nie chce mi sięznów robić jej prze 5-6 dni. :P
Nom ostatnio przyzwyczaiłem się do Twierdzy. Jeśli dobrze się pódzie, to już 3-4 dnia mam behemoty. nic to, że później cierpię na brak funduszy przez ok 2 tygodnie. Ale jednak tak szybko dorabiając się behemotów można bardzo szybko zdobyć większość kopalni w okolicy zamku, a to bardzo przyśpiesza rozgrywkę. Zawsze brałem bohatera Crag Hacka - ma bonusy do ataku. No i udało mi się na mapce Wojna! zdobyć tytuł Złotego Smoka - właśnie dzięki szybkiemu pójściu w behemoty :P
 
Kame Hame Ha

Offline Chief Roberts

  • Szef Internatu
  • Paladin
  • *****
  • Wiadomości: 421
    • Zobacz profil
Heroes of Might and Magic
« Odpowiedź #89 dnia: Stycznia 08, 2006, 11:47:45 am »
Ja ostatnio sobie nagrałem, ale za bardzo wciąga ta piekielna gra. W trójkę tak długo nie grałem- za to jestem weteranem cześci drugiej :) Zgrywałem mapki z gamblera, sam tworzyłem edytorem sobie mapy z Hobbita itp ;) Ech to były czasy..

Offline Hisoka

  • SS-Obersturmbannführer
  • Blade Dancer
  • ********
  • Wiadomości: 1371
  • Cute Cynic
    • Zobacz profil
    • http://smellofwhitecat.blogspot.com/
Heroes of Might and Magic
« Odpowiedź #90 dnia: Stycznia 10, 2006, 07:03:29 pm »
Ostatnio mi coś odpierniczyło i zaczęłam znowu grać :/ Co gorsza solidnie polubiłam zamek żywiołów, którego przedtem nie znosiłam-aż się o siebie boję...tym bardziej,że najczęściej gram Ciele [ta odmałego piorunka :F].

W innych zamkach wynajmuję nawet najbeznadziejniejszych herosów i robię sobie niespodzianki z ich płci...bo aż mnie zatkało jak przeczytałam ,że Kyrrie [cieć z logistyką z bastionu] jest kobietą/transwestytą. Poza tym z ciekawych kobiet [nie wliczając przedstaicielek płci...ehmmm...pięknej z lochów i barbarzyńców (tak...wiem...jest jeszcze np. śliczna Shiva)] jest nekromatka od deszczu meteorów, która omijając lekki rozkład, ma męskie rysy twarzy :F.

Poza tym stwierdziłam,że pierniczę granie w pare osób [czyt. z graczami cielesnymi], bo zanim sie człowiek doczeka swojej tury, to zdechnie..mam nauczkę po ostatniej grze z bratem :F

Cytuj
Zawsze brałem bohatera Crag Hacka - ma bonusy do ataku.

IMO najlepszy gościu z twierdzy. Poza tym niezła jest jeszcze Dessa [ta z logistyką].

 

Offline Nova/smogu

  • Zerg Lurker
  • SuperMod
  • *********
  • Wiadomości: 2237
  • MOAR!
    • Zobacz profil
Heroes of Might and Magic
« Odpowiedź #91 dnia: Stycznia 10, 2006, 07:18:04 pm »

Cytuj
Poza tym stwierdziłam,że pierniczę granie w pare osób [czyt. z graczami cielesnymi], bo zanim sie człowiek doczeka swojej tury, to zdechnie..mam nauczkę po ostatniej grze z bratem szczerb 2.gif

to jeszcze zależy z kim grasz i jakie ten ktoś ma podejście do gry... najlepsze partie w hirołsów, to te gdy jest nas przy kompie z 5 osób jak u kumpla gramy i wtedy jest fajnie. w przerwie między kolejkami czeka na nas oczywiście Xkloc z zapuszczonym Soul Caliburem albo Burnoutem2
Kame Hame Ha

Offline GLenn

  • AvEx3 Master
  • Weapon Master
  • *********
  • Wiadomości: 2036
  • Hollow Kon
    • Zobacz profil
    • http://nudenaru.deviantart.com/
Heroes of Might and Magic
« Odpowiedź #92 dnia: Kwietnia 15, 2006, 10:06:01 pm »
niewiedzialem gdzi to dac a nowego tematu ni kcialo mi sie robic
http://homm5.gram.pl/
tu macie co będzie w tak oczekiwanym przez graczy Homm5 , z tego co oglądałem znowu najsilniejsze będą Bastion Dungeon i Zamek ;] jedna ciekawą rzecza jest to ze prawie każdy zamek ma swoją kawalerie , jednostek przypada wiecej na miasto : po 7 miast mamy 6 . Podział na magie został kompletnie zmieniony koniec z rzywiołami Woda Ogien Ziemia Wiatr a mamy magie Światła Ciemnosci Destrukcji i Tworzenia . Reszte zobaczycie na stronie .
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 15, 2006, 10:08:27 pm wysłana przez Glenn »

Offline De6v6il6

  • Blade Dancer
  • ********
  • Wiadomości: 1321
    • Zobacz profil
Heroes of Might and Magic
« Odpowiedź #93 dnia: Maja 17, 2006, 10:44:09 am »
W sklepach sieci torrent od pewnego już czasu do nabcia jest HoM&MV jest to odmłodzona wersja 3 części z większą ilością bajerów, bardzo zasobożerna i wymagająca dla sprzętu. Pole walki jak i cała gra jest w pełnym 3D, grafika bardzo szczegółowa, świetnie wykonane jednostki oraz miasta. Mnie osobiście przypadła do gustu może nie tak jak część 3 ale na pewno przykuje mnie do pieca na wiele długich godzin :)
« Ostatnia zmiana: Maja 17, 2006, 10:44:34 am wysłana przez De6v6il6 »
]


Offline GLenn

  • AvEx3 Master
  • Weapon Master
  • *********
  • Wiadomości: 2036
  • Hollow Kon
    • Zobacz profil
    • http://nudenaru.deviantart.com/
Heroes of Might and Magic
« Odpowiedź #94 dnia: Maja 20, 2006, 11:08:35 pm »
devil pomoz mi jestem w ostatniej misji kampani haven i nie wiem co zrobic czy zajać zamek i znalesc isabel czy znalesc isabel i wogule to gdzie jest isabel =_=

Offline De6v6il6

  • Blade Dancer
  • ********
  • Wiadomości: 1321
    • Zobacz profil
Heroes of Might and Magic
« Odpowiedź #95 dnia: Maja 21, 2006, 01:47:40 am »
Isabel jest obok zamku heaven(w więzieniu) który masz zając(zamek, nie więzienie.[chociaż w sumie więzienie też :P ale inaczej niż zamek]) pilnują jej demony, poczekaj aż przejdziesz i zobaczysz kampanie kultystów ;) ja narazie na nekromancie jestem :) . A i jeszcze żebyś garnizonu nie próbował forsować, jest to niewykonalne (garnizon pilnujący Inferno) drugi garnizon (duuuuuuużo słabszy) musisz sforsofać po wstawce z Godrickiem(bedzie bredził o tym że pojedzie po pomoc do księciunia).
« Ostatnia zmiana: Maja 21, 2006, 01:50:47 am wysłana przez De6v6il6 »
]


Offline GLenn

  • AvEx3 Master
  • Weapon Master
  • *********
  • Wiadomości: 2036
  • Hollow Kon
    • Zobacz profil
    • http://nudenaru.deviantart.com/
Heroes of Might and Magic
« Odpowiedź #96 dnia: Maja 21, 2006, 10:34:42 am »
ej chwila gdzie obok jest więzienie ?? moglbys zarzucic screenem mapki :P

Offline De6v6il6

  • Blade Dancer
  • ********
  • Wiadomości: 1321
    • Zobacz profil
Heroes of Might and Magic
« Odpowiedź #97 dnia: Maja 21, 2006, 12:13:20 pm »
Prosze bardzo, obczaj TO.
]


Offline GLenn

  • AvEx3 Master
  • Weapon Master
  • *********
  • Wiadomości: 2036
  • Hollow Kon
    • Zobacz profil
    • http://nudenaru.deviantart.com/
Heroes of Might and Magic
« Odpowiedź #98 dnia: Maja 21, 2006, 07:07:29 pm »
juz znalazlem ;] dzienks, a mozesz mi jeszcze napisac ile tych ataków na mnie będzie bo nie wiem jak dlugo mam se zamek bronić zanim sie ruszyc w dal i pozabijac dla expa ;]
a i powiedz mi czy twoi inkwizytorzy tez maja chełmy? bo na screenach widzialem ze łysi byli a moi sa z hełmami =_=
damn i jeszcze mi powiedz skąd wrogi Demon lord wiedzial gdzie moj rycerzyk był ...
« Ostatnia zmiana: Maja 21, 2006, 08:26:11 pm wysłana przez Glenn »

Offline De6v6il6

  • Blade Dancer
  • ********
  • Wiadomości: 1321
    • Zobacz profil
Heroes of Might and Magic
« Odpowiedź #99 dnia: Maja 21, 2006, 10:59:30 pm »
Komputerowe AI jest diablosprytne i ma pełne dane wywiadowcze.
Robisz tak zostawiasz Izabel w zamku z jakimiś tam siłami co by sie mogła uprać z obroną a godricka wysyłasz przed zamek i czekasz na demon lorda kiedy podjedzie to go łup godrickiem i powinna sie scenka załączyć.
]