Autor Wątek: The Crims Online  (Przeczytany 8614 razy)

Offline Siergiej

  • Last Hero
  • **********
  • Wiadomości: 2544
  • Idol Tanta
    • Zobacz profil
The Crims Online
« dnia: Kwiecień 08, 2005, 04:07:16 pm »
zostan wirtualnym gangsterem i wstap do naszego gangu...wszyscy mafiozi mile widziani....
TheCrims.com
rozpierduche czas zaczac :D

Offline Grzybek

  • Berserker
  • ***
  • Wiadomości: 224
    • Zobacz profil
The Crims Online
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 09, 2005, 08:26:14 am »
Ku*wa mac roz*ebali mi ryj w TC  ale kogos dojade ja nie moge :/ hetison i serdz co z tym gangiem ja zrobie mu wjazd :P  
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 10, 2005, 11:22:15 am wysłana przez Grzybek »

Offline little

  • Wanderer
  • *******
  • Wiadomości: 1025
    • Zobacz profil
The Crims Online
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 10, 2005, 04:58:42 pm »
Spoko. Ja też bede w tym gangu. TYlko uzbieram 50 respa. A troszku mi to zajmie :P Jak narazie mam 10:P (przed chwilą zrabowałem babcie :devil:   :devil:) :D  

Offline Grzybek

  • Berserker
  • ***
  • Wiadomości: 224
    • Zobacz profil
The Crims Online
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 10, 2005, 05:00:33 pm »
eee....... little wszyscy prawie z tad juz w to nie graja :P  

Offline little

  • Wanderer
  • *******
  • Wiadomości: 1025
    • Zobacz profil
The Crims Online
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 10, 2005, 07:25:30 pm »
Hehehe. JA jak zwykle zacofany :P Kij z tym. Wstąpie do osiedloweg klanu :P

Offline Siergiej

  • Last Hero
  • **********
  • Wiadomości: 2544
  • Idol Tanta
    • Zobacz profil
The Crims Online
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 10, 2005, 07:45:46 pm »
heh ja od czasu do czasu pogrywam...ale to sie szybko znudzi..na poczatq wydaje sie extra, a potem tylko klikasz to samo...zereszta w TO opsialem to dokladniej

Offline Grzybek

  • Berserker
  • ***
  • Wiadomości: 224
    • Zobacz profil
The Crims Online
« Odpowiedź #6 dnia: Kwiecień 10, 2005, 09:14:28 pm »
TC wymiata ja w to gram i bede gral :P  
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 15, 2005, 06:13:42 pm wysłana przez Grzybek »

Offline little

  • Wanderer
  • *******
  • Wiadomości: 1025
    • Zobacz profil
The Crims Online
« Odpowiedź #7 dnia: Kwiecień 16, 2005, 09:12:17 am »
No fajne jest. Ale ja tam w to gram bardziej z nudów. JAk nei mam co robić to wejde okradne pare bankomatów kupie dziwki zbiore od nich kase itd.
 

Offline Grzybek

  • Berserker
  • ***
  • Wiadomości: 224
    • Zobacz profil
The Crims Online
« Odpowiedź #8 dnia: Kwiecień 16, 2005, 09:14:38 am »
Hmmm ja gram bo mi sie chce tylko ze siedze w kiciu bo mi sie na jubilera nie udalo :/ ale spoko posiedze jeszcze z 8 godzin na nasz czas i bedzie cool  a tak to mam dziwki i kasa bedzie :P  

Offline little

  • Wanderer
  • *******
  • Wiadomości: 1025
    • Zobacz profil
The Crims Online
« Odpowiedź #9 dnia: Kwiecień 16, 2005, 09:22:01 am »
Hehe a jeszcze 4 respa i bede miał 50 :D I bede w gangu. A wtedy to już szybko poleci:D
Cytuj
tylko ze siedze w kiciu bo mi sie na jubilera nie udalo
JA narazie okradam domy:P Do jubilera jeszcze mi brakuje :P

Offline Grzybek

  • Berserker
  • ***
  • Wiadomości: 224
    • Zobacz profil
The Crims Online
« Odpowiedź #10 dnia: Kwiecień 16, 2005, 09:27:09 am »
jak chcesz little to Heciak cie przyjmie do gangu i bedzie jazda :D ale czekaj wlasnie mam nick Grzebson to daj stworz trwaly kontakt :P bedziemy miec ze soba kontakt  

Offline little

  • Wanderer
  • *******
  • Wiadomości: 1025
    • Zobacz profil
The Crims Online
« Odpowiedź #11 dnia: Kwiecień 16, 2005, 09:33:20 am »
Ja jestem Tulak :P

No nie masz taką samą twarz:P

Offline Grzybek

  • Berserker
  • ***
  • Wiadomości: 224
    • Zobacz profil
The Crims Online
« Odpowiedź #12 dnia: Kwiecień 16, 2005, 09:35:44 am »
No i co z tego Hetison ma tez taka sama wiec bedzie gang blizniakow :D a tak wogole to szybko do 50 respa rob :P  

Offline little

  • Wanderer
  • *******
  • Wiadomości: 1025
    • Zobacz profil
The Crims Online
« Odpowiedź #13 dnia: Kwiecień 16, 2005, 09:41:36 am »
No może wieczorkiem bedem miał :P Bo teraz mi sie energia skończyła :P

Offline Grzybek

  • Berserker
  • ***
  • Wiadomości: 224
    • Zobacz profil
The Crims Online
« Odpowiedź #14 dnia: Kwiecień 16, 2005, 09:55:01 am »
to sie nacpaj ;P albo czekaj bo i tak pewnie hetison wieczorem bedzie a jaka masz bron ? bo ja mam ta przestatnio za 230 tysiacy nie pamietam jak sie nazywa dobra zrobi i na hetisona trzeba czekac :P  

Offline little

  • Wanderer
  • *******
  • Wiadomości: 1025
    • Zobacz profil
The Crims Online
« Odpowiedź #15 dnia: Kwiecień 16, 2005, 09:59:36 am »
JA mam uzi bodajże <lol2>:P
Ale teraz coś i tak mi sie kopie. Pierw sie nie chciało zalogować, a potem patrze mam 100 energi. Ide kogoś zrabowaća tu zara mam 26. Ide na dziwki znowu mam 100. I co chwila mi sie resp zmienia :/ Już mnie to denerwuje.  

Offline Grzybek

  • Berserker
  • ***
  • Wiadomości: 224
    • Zobacz profil
The Crims Online
« Odpowiedź #16 dnia: Kwiecień 16, 2005, 10:05:06 am »
hmmm nie wiem co moze by6c przyczyna ale ja nieraz tak mialem ale przezstalo wiec nie wiem ale jak cos to moze byc przyczyna ze uzywasz tam przycisku wstecz na przegladarce albo czegos takiego :/ ale sprobuj to 50 respa dobic plz bo musimy miec kogos w gangu bo sa tylko 2 osoby :P  

Offline little

  • Wanderer
  • *******
  • Wiadomości: 1025
    • Zobacz profil
The Crims Online
« Odpowiedź #17 dnia: Kwiecień 16, 2005, 10:06:49 am »
Nie no raczej wstecz nie używam... ALe mam nadieje że przesatnie :P. Samo zaczeło to może i samo przestanie :P
A tego respa to sie postaram :P

Offline Xellard

  • Knight
  • ****
  • Wiadomości: 360
    • Zobacz profil
The Crims Online
« Odpowiedź #18 dnia: Kwiecień 16, 2005, 11:54:07 am »
e tam 50... uzbiraj okolo 300 to bedziem na konwój chodzic :F



Offline Siergiej

  • Last Hero
  • **********
  • Wiadomości: 2544
  • Idol Tanta
    • Zobacz profil
The Crims Online
« Odpowiedź #19 dnia: Kwiecień 16, 2005, 12:04:27 pm »
heh...ja mailem 238 ale siedze w pierdlu...zadko grywam :/