Szef klanu / Lider - qiax < numer gadu-gadu: 1103439 >
Zastępca lidera - [YG]MAVeRick < numer gadu- gadu: 1194954 >
1. Główną siłę wykonawczo - ustawodawczą pełni lider wraz ze swoim zastępcom.
2. Członkom klanu zabrania się następujących czynnosci:
- nadmiernego przeklinania <w polskim jak i w innym języku>
- Killer Stealów <zabijania potworów innych graczy bez bycia z nimi w jednej drużynie>
- Spawn Stealów <wbijania na spawny potworów, nawet wtedy, gdy zajmuje je tylko jedna osoba>
- Looterowania <kradiez przedmiotów innych graczy, z którymi nie jesteśmy w party, lub których nie zabiliśmy, nawet wtedy, gdy oni walczą z grupą Head Cutterów>
- Trade Hacków <zabierania kasy / przedmiotów innym graczom podczas wymiana>
3. Członkowie klanu, w celu zagłębienia relacji pomiędzy nimi, winni są do przeprowadzenia ze sobą chociaż jednej rozmowy w celach zapoznawczych.
4. Towary sprzedawane członkom klanu:
- jeżeli item jest dla nas bezwartościowy, bądź ma niski level, na którym nic nie zarobimy, jesteśmy zobowiązani oddać go młodszemu koledze/koleżance
- jeżli item ma dla nas znaczną wartość, bądź może go używać wysokolevelova postać, to sprzedajemy go członkom klanu po cenach promocyjnych
5. Jeżeli któryś z członków klanu przymierza się do kupienia jakiegoś potężnego przedmiotu, istnieje możliwosć poproszenia lidera, bądź zastępce o udzielenie kredytu, który należy jak najszybciej spłacić.
6. Party:
- jeżli niskolevelova postać prosi o pomoc wysokolevelowa postać, to ta jest zobowiązana do udzielenia mu takowej - nie dotyczy bardzo wysokolevelovych postaci, gdyz zakłóciło by to ich codzinny system treningowy
- jeżeli członek klanu jest przywódcą danego party, a inny członek klanu chce do niego dołączyć, to jest on zobowiązany do natychmiastowego przyjęcia go/jej; bądź utworzenia z nim/nią nowego party
- jeżli występuje level diffrence, to wysokolevelova postać ma dwa wyjścia - albo utworzy z niskolevelova postacia Bridge, bądź uda się na dalszy trening
- jeśli zdecydujemy się grac z kimkolwiek w party, nie uciekamy i nie chowamy się za słabszą/silniejszą postacią - lepiej zginać za nią, niż by ona zgineła przez nas
7. Quest:
- członkowie klanu winni sobie pomagać, więc gdy dany jej członek prosi nas o pomoc, należy mu jej niezwłocznie udzielić, bądź odmówić, podając przy tym solidne argumenty
8. Członkowie klanu winni udzielać sobie wzajemnej pomocy:
- porzyczki pieniędzy - jeżeli suma nie jest zbyt wygórowana, bądź mamy zbędną ilość złota, to w miarę możliwości starajmy się pomóc postacia, które proszą nas o kredyt <takowy należy jak najszybciej spłacić>
9. Treningi:
- treningi, to znaczy, walka z potworami w celu zdobycia doświadczenia, będą ogłaszana w odpowiednio do tego celu stworzonym temacie
- jeżli członek klanu nie stawi się na takowy, ma obowiązek powiadomić o tym lidera, bądź zastęcpe, podając przy tym powód swojej nieobecności
10. Kontakt z innymi klanami:
- w miarę mozliwości należy zachowywać z nimi w miarę dobre stosunki
- wszelkie konflikty należy niezwłocznie zgłaszać do lidera, bądź zastępcy
-- Niezastosowanie się do wyżej wymienionych puktów grozi kolejno - grzywną w wysokości od 100k do 500k <w niektórych przypadkach 1 mil k> - zależne od rodzaju przewinienia; zawieszeniem; wydaleniem, tępieniem. --
Regulamin może zostać zmieniony; uzupełniony o kolejne punkty, dlatego prosi się o odwiedzanie tego tematu raz w tygodniu <lub raz w miesiącu>