Autor Wątek: Poszukiwacz 1 - Pielgrzym  (Przeczytany 22151 razy)

Offline The_Reaver

  • Heartless Engineer
  • Redaktor
  • *********
  • Wiadomości: 2086
  • Dark Keyblade Master
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 1 - The Reaver
« Odpowiedź #20 dnia: Wrzesień 18, 2010, 11:26:35 pm »
Idę na zachód, stos 1
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 18, 2010, 11:46:13 pm wysłana przez The_Reaver »
I'm in Space!

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 1 - The Reaver
« Odpowiedź #21 dnia: Wrzesień 19, 2010, 02:00:56 am »
Powróciłeś w region miasta, do tej samej wioski, którą przed dwoma dniami pomagałeś odbudować. Mieszkańcy przywitali cię z uśmiechami i ugościli najlepiej jak umieli. Nie musiałeś się tej nocy martwić o nocleg i kolację.

Dowiedziałeś się, że nie ty jeden pomogłeś okolicznym mieszkańcom w tych trudnych czasach. Wieści o dziejących się tu tragediach dotarły do miasta, z którego dobrowolnie przybył jeden z najlepszych lekarzy w krainie. Założył szpital polowy 4 mile na północ i leczy ranny i chory, nie pobierając za to opłaty. Cieszy cię taki przejaw dobroczynności - postanowiłeś odwiedzić tego uzdrowiciela przy następnej okazji kiedy będziesz potrzebował pomocy.



Na tym obszarze zamieszkał Uzdrowiciel.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 1 - The Reaver
« Odpowiedź #22 dnia: Wrzesień 20, 2010, 01:17:44 pm »
Twoja pielgrzymka trwa dalej. Powoli irytuje cię jednak, że po tylu dniach wędrówki jedyne co zdobyłeś to zaklęcie, mieszek złota i łopatę. Obawiasz się, że siły zła mogą cię wyprzedzić w drodze do Korony Władzy i pierwszy raz od dawna zwątpiłeś w swoje szanse.

Powrót do kapliczki na południu mógłby okazać się kojący. Spokój tego miejsca i długa modlitwa mogłaby ci pomóc nabrać odpowiedniego nastawienia do swej wyprawy, poprawić jakoś twoje samopoczucie. Możesz też spróbować wziąć się w garść i ruszać dalej przed siebie, w kierunku puszczy na wschodzie.

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 5

Dostępne drogi:

a) Kapliczka - możliwość pełnego wyleczenia się za darmo lub rzut kostką (33% szans na pozytywny rezultat, bez szans na negatywny).
b) Puszcza - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).

Offline The_Reaver

  • Heartless Engineer
  • Redaktor
  • *********
  • Wiadomości: 2086
  • Dark Keyblade Master
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 1 - The Reaver
« Odpowiedź #23 dnia: Wrzesień 20, 2010, 02:32:39 pm »
Idę do puszczy, stos 1
I'm in Space!

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 1 - The Reaver
« Odpowiedź #24 dnia: Wrzesień 20, 2010, 04:39:19 pm »
Droga była wygodna i do puszczy dotarłeś przed zmrokiem. Szybko przygotowałeś obozowisko, widząc, że pogoda zaczyna się psuć i resztę wieczora spędziłeś nad kontemplacją swoich dotychczasowych osiągnięć oraz celu pielgrzymki. Zasnąłeś w końcu w głębokiej konsternacji, dochodząc po woli do wniosku, że cała ta wyprawa to jedna wielka pomyłka i trzeba wracać do domu.

Przez większość nocy dręczyły cię koszmary, przez które raz po raz wybudzałeś się ze snu. Po kilku godzinach męczenia się pod kocem wstałeś i zdenerwowany postanowiłeś przejść się kawałek i zaczerpnąć świeżego powietrza, nie zważając na to, że w nocy zaczęło padać. Szedłeś brzegiem puszczy, jednak w pewnym momencie zaszedłeś między drzewa, dochodząc do niewielkiej polanki.
- Chciałbym być silniejszy - powiedziałeś samemu sobie, podsumowując tymi słowami myśli, z jakimi biłeś się wczorajszego wieczora.

Idealnie białe światło oślepiło cię nagle, a deszcz przestał padać. Zmrużyłeś oczy i spojrzałeś w jaskrawą jasność, w której zmaterializowała się żeńska figura. Nie widzisz jej dobrze, ale jej urodziwa twarz wybija się na tle poświaty.
- Nie trać wiary, pielgrzymie - rzekła kobieta, głosek słodkim i niewinnym - Masz w sobie wielką siłę i tylko wiara pozwoli ci ją wydobyć.
Poczułeś kojące ciepło bijące z jej kierunku i odruchowo zamknąłeś oczy. Chwilę później je otworzyłeś, zrywając się z posłania, patrząc na wstające za wzgórzami słońce. Czyżby kobiecy głos ci się tylko przyśnił? Czyżby oślepiającą jasność wywołało wschodzące słońce? Skoro tak, to czemu twoje spodnie i koszula są wciąż mokre od deszczu?...



Spotkałeś wróżkę! Zyskałeś jeden punkt siły (2->3)!

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 1 - The Reaver
« Odpowiedź #25 dnia: Wrzesień 21, 2010, 03:22:07 pm »
Ruszyłeś w dalszą drogę pewien siebie. Cieszysz się, że w chwili zwątpienia znalazłeś w sobie siłę do dalszej podróży. Postanowiłeś tego dnia przejść tyle, ile tylko się da.

Droga na południe skieruję cię do lasu, gęstszego niż odwiedzane przez ciebie do tej pory puszcze. To miejsce może być faktycznie niebezpieczne. Na południe od miasta widzisz mniej gęstą, ale równie starą puszczę - jest na tyle blisko miasta, że powinieneś czuć się w nim bezpiecznie. Przypuszczasz jednak, że w ten deszczowy dzień nie ty jeden będziesz się chciał skryć pod drzewami.

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 6

Dostępne drogi:

a) Las - niebezpieczeństwo (negatywny rezultat w 50% przypadkach, pozytywny w 16%).
b) Puszcza - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody). Znajduje się na nim innym poszukiwacz (Barbarzyńca).

Offline The_Reaver

  • Heartless Engineer
  • Redaktor
  • *********
  • Wiadomości: 2086
  • Dark Keyblade Master
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 1 - The Reaver
« Odpowiedź #26 dnia: Wrzesień 21, 2010, 03:37:09 pm »
Do Puszczy, nie walczę, stos 1
I'm in Space!

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 1 - The Reaver
« Odpowiedź #27 dnia: Wrzesień 21, 2010, 07:57:33 pm »
Uniknąłeś konfrontacji i ruszyłeś w kierunku puszczy, kryjąc się pod drzewami wczesnym wieczorem. Czeka cię kolejna deszczowa noc.

Idąc po drewno natrafiłeś na kolejne ludzkie zwłoki w gdzieś głęboko w lesie. Martwi cię, że widujesz je coraz częściej, choć tym razem to chyba nie robota bandytów, czy potworów. Mężczyzna kilka dni temu musiał zostać tu napadnięty przez niedźwiedzia, a sam wygląda na jakiegoś mieszczanina. Nie masz pojęcia co tutaj robił, ale wiesz jedno - mieszek złota przy jego pasie jemu już na pewno się nie przyda.



Zdobyłeś mieszek złota!

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 1 - The Reaver
« Odpowiedź #28 dnia: Wrzesień 22, 2010, 01:53:46 pm »
Rankiem nad wami rozpętało się istne piekło. Deszczowa nawałnica przeszła płynnie w marznący deszcz, a potem w rzadki grad i śnieżycę. Zamieć ogranicza twoje pole widzenia i spowalnia marsz do minimum. Dziś nie zajdziesz daleko.

Na północy widzisz przedpola miasteczka w pobliżu którego zamieszkali medycy z miasta i założyli polowy szpital. Kto wie, może miejscowy uzdrowiciel będzie miał jakieś rozgrzewające maści na zbyciu? Na południu rozciągają się równiny, jednolicie pokryte śniegiem. Niewiele widzisz, ale co kilka chwil masz wrażenie, jakby przez śnieżną zamieć przebijały się pojedyncze promienie światła dochodzące z tamtej okolicy, świadczące o jakiejś ludzkiej aktywności w tym rejonie.

Z powodu zamieci poruszasz się dziś tylko o 1 obszar.

Dostępne drogi:

a) Pola - teren został już zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody (Uzdrowiciel.
b) Równiny - teren został już zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody. Znajdują się na nim inni poszukiwacze (Barbarzyńca i Gladiator).

HINT:: Jeśli wybierzesz konfrontacje, musisz wybrać którego z dwóch poszukiwaczy atakujesz. Nie możesz atakować więcej niż jednego jednocześnie.

Offline The_Reaver

  • Heartless Engineer
  • Redaktor
  • *********
  • Wiadomości: 2086
  • Dark Keyblade Master
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 1 - The Reaver
« Odpowiedź #29 dnia: Wrzesień 22, 2010, 02:24:00 pm »
Idę na południe, walczę z Rozbójnikiem.
I'm in Space!

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 1 - The Reaver
« Odpowiedź #30 dnia: Wrzesień 22, 2010, 05:00:04 pm »
Skierowałeś się na południe, zdając sobie sprawę z czyhających w tym regionie niebezpieczeństw. Przez te równiny prowadzi tylko jedna ubita droga, wiodąca na południe przez niewielki, ale wyjątkowo gęsty las - to idealne miejsce na zasadzkę.

Tak jak się spodziewałeś, w oddali zobaczyłeś zaporę drogi zrobioną z przewalonego drzewa. Zszedłeś z traktu odpowiednio wcześniej, wdrapując się na niewielkie wzniesienie i okrążając to miejsce - dojrzałeś z niego uzbrojonego mężczyznę siedzącego schowanego za krzakami. Z jednej strony nie chcesz z nim walczyć, z drugiej jednak wiesz, że o ile nie zrobisz z nim porządku będzie on zagrażał niewinnym ludziom. Skierowałeś się w jego stronę, gotowy do walki.



Rozpocząłeś walkę z rozbójnikiem.

Twoja skuteczność: 3 (siła) + 5 (rzut kostką) = 8
Skuteczność wroga: 4 (siła) + 4 (rzut kostką) = 8

Walka nie została rozstrzygnięta.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 1 - The Reaver
« Odpowiedź #31 dnia: Wrzesień 23, 2010, 01:43:39 am »
Pogoda wcale się nie polepsza - śnieżyca jest wciąż bardzo silna, chociaż wydaje ci się, jakby temperatura wzrosła odrobinę. Nie udało ci się pokonać rozbójnika, no ale przynajmniej powalczył nie dałeś się pokonać - złoczyńca zastanowi się teraz dwa razy nim kogoś takiego jak ty zaatakuje.

Równina jest bezlitosna i wkrótce przemarzłeś na wskroś. Czujesz, że jak szybko nie znajdziesz miejsca na rozbicie obozu, to zamarzniesz tu, na tej śnieżnej polanie. Osłonę znajdziesz wśród skalistych wzgórz na południu, choć nie wiesz, czy są bezpieczne. Pamiętasz też, że dużo lepiej się czułeś w puszczy, z której wyszedłeś wczoraj.

Z powodu zamieci poruszasz się dziś tylko o 1 obszar.

Dostępne drogi:

a) Skały - niebezpieczeństwo (negatywny rezultat w 50% przypadkach, pozytywny w 16%).
b) Puszcza - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody). Znajdują się na nim inni poszukiwacze (Barbarzyńca i Gladiator).

Offline The_Reaver

  • Heartless Engineer
  • Redaktor
  • *********
  • Wiadomości: 2086
  • Dark Keyblade Master
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 1 - The Reaver
« Odpowiedź #32 dnia: Wrzesień 23, 2010, 07:31:11 am »
Rzut monety zdecydował:
Puszcza, stos 1.
I'm in Space!

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 1 - The Reaver
« Odpowiedź #33 dnia: Wrzesień 23, 2010, 11:56:55 am »
W puszczy mniej wieje i udało ci się odzyskać trochę utraconych sił. Znalazłeś kryte przed zawieruchą miejsce, w którym mogłeś spokojnie założyć obozowisko i przeczekać złą pogodę. Wolny czas spędziłeś na modlitwie.

Czujesz, że w powietrzu unosi się coś dziwnego, jakaś nietypowa energia. Wydawało ci się, że podczas modlitwy słyszałeś jakieś potępieńcze krzyki umarłych, pewne nienawiści i agresji. Nie masz pojęcia co się dzisiaj wydarzy, ale nie zbliżałbyś się do cmentarzy i unikał kontaktu z duchami tego dnia...



Nastała zemsta duchów.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 1 - The Reaver
« Odpowiedź #34 dnia: Wrzesień 25, 2010, 03:00:00 pm »
Minął burzowy dzień, który spędziłeś w swoim obozowisku, poświęcając ten czas na modlitwę. Nigdy nie widziałeś takich zmian pogodowych w tak krótki czasie i boisz się, że są one zapowiedzią nastania złych czasów. Następnego dnia deszcz prawie przestał padać i niebo na północy zaczyna się rozpogadzać.

Martwisz się o mieszkańców okolicznych miejscowości, postanowiłeś więc rozejrzeć się po okolicy i być może znaleźć kogoś, komu mógłbyś pomóc. Wiesz o kilku osadach na wzgórzach na południu, niedaleko kapliczek, w kierunku których zmierzał ten potworny sztorm - ci mieszkający na północnym zboczu musieli ponieść największe straty. Inne niewielkie wioski znajdują się na północnym-wschodzie, na pobliskich puszczy równinom. Wysokie drzewa przy tak silnym wietrze łamią się jak suche gałązki i boisz się pomyśleć jakich zniszczeń mogły dokonać.

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 5

Dostępne drogi:

a) Wzgórza - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).
b) Równiny - teren został już zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 25, 2010, 04:58:00 pm wysłana przez Tantalus »

Offline The_Reaver

  • Heartless Engineer
  • Redaktor
  • *********
  • Wiadomości: 2086
  • Dark Keyblade Master
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 1 - The Reaver
« Odpowiedź #35 dnia: Wrzesień 25, 2010, 04:55:35 pm »
Idę na północ na równiny (do puszczy za daleko, licz lepiej)

Kupuję miecz
I'm in Space!

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 1 - The Reaver
« Odpowiedź #36 dnia: Wrzesień 25, 2010, 05:07:56 pm »
Sprawdzam tylko twoją czujność hehe.

Dotarłeś do niewielkiej osady targowej, zbudowanej nad brzegiem rzeki. Burza i zamieć oszczędziła to miejsce, dobrze chronione przed taką pogodą dzięki wysokiemu murowi oraz graniczącymi z nim wzgórzami. Nikt nie będzie tu potrzebował twojej pomocy, no ale przynajmniej możesz wydać na coś ciężko zarobione pieniądze.

Po dłuższym namyśle postanowiłeś wymienić jeden ze swoich mieszków złota na miecz jednoręczny. Nie lubisz walczyć, zawsze byłeś raczej typem dyplomaty niż wojaka, jednak ktoś mądry powiedział kiedy, że więcej można zdziałać dobrym słowem i ostrym mieczem, niż samym dobrym słowem.



Natknąłeś się na targowisko. Kupiłeś na nim Miecz za mieszek złota.


Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 1 - The Reaver
« Odpowiedź #37 dnia: Wrzesień 26, 2010, 05:09:50 pm »
Po zakupieniu miecza postanowiłeś przenocować w tej okolicy, a następnego dnia ruszyć w pobliże jakiejś większej aglomeracji i zobaczyć jak z usuwaniem skutków katastrofy radzą sobie mieszkańcy mniejszych wiosek.

Największe skupiska ludzkich osad znajdziesz wśród pól na zachodzie, w pobliżu miasta oraz na wschodzie, w okolicach gospody. Oba miejsca są w podobnej odległości od ciebie i w obu na pewno znajdziesz wielu potrzebujących mieszkańców.

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 4

Dostępne drogi:

a) Pola (droga na zachód) - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).
b) Pola (droga na wschód) - teren został już zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody.

Offline The_Reaver

  • Heartless Engineer
  • Redaktor
  • *********
  • Wiadomości: 2086
  • Dark Keyblade Master
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 1 - The Reaver
« Odpowiedź #38 dnia: Wrzesień 26, 2010, 05:38:42 pm »
Idę na wschód.
WALCZĘ z ludojadem.
I'm in Space!

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 1 - The Reaver
« Odpowiedź #39 dnia: Wrzesień 26, 2010, 06:25:22 pm »
Dotarłeś na pola w pobliżu gospody, jednak większość znajdujących się tu osad nie doznała większych zniszczeń - wiatr po tej stronie krainy nie był taki silny jak w okolicach miasta. Widząc, że mieszkańcy nie chcą twojej pomocy i podejrzliwie patrzą na nieznajomych, takich jak ty, postanowiłeś przenocować gdzieś w okolicznych lasach.

Las okazał się bagnisty i zmurszały, okazało się jednak, że ktoś żyje wśród tych śmierdzących bajor i nieprzyjemnej wilgoci. Natknąłeś się na niewielką chatkę ustawioną na balach na brzegu wielkiego torfowiska, lecz nim zdołałeś zapukać do drzwi zwróciłeś uwagę na sporą ilość kości, jakie pływają po powierzchni śmierdzącej, gęstej wody - rozpoznałeś ludzkie piszczela, klatki piersiowe, nawet kilka czaszek. Kiedy z chaty wyszedł jej właściciel, uzbrojony w nabitą ćwiekami maczugę, byłeś już gotowy do walki.



Rozpocząłeś walkę z ludojadem.

Twoja skuteczność: 3 (siła) + 1 (przedmioty) + 6 (rzut kostką) = 10
Skuteczność wroga: 4 (siła) + 1 (rzut kostką) = 5

Zwyciężyłeś w walce! Ludojad (siła 4) zostaje dodane do twoich trofeów.