Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - tomo666_87

Strony: [1]
1
Final Fantasy X-XII / Odp: Tidus
« dnia: Czerwca 02, 2010, 04:04:14 am  »
tidus jest postacia kiepska i raczej tlem dla postaci takich jak wakka czy przedewszystkim yuna.

2
Final Fantasy X-XII / Odp: Ulubione postacie od FFX do FFXII
« dnia: Czerwca 02, 2010, 03:48:04 am  »
to nawet nie jest trudny wybor po pierwsze yuna bo tak, bo od czsow aerith nie bylo takiej bohaterki, bo mam slabosc do niewinnych, naiwnych dziewczat z misja samobujcza. po drugie jeden z najbardziej niedocenianych bochaterow czyli wakka bo jest kozakiem w walce i naprawde dobrym kumplem, a po trzecie shuyin bo jest naprawde tragiczna postacia i kwestji zniszczenia swiata bije pedalskiego seymoura na glowe

3
Final Fantasy X-XII / Odp: FF XII - Jak oceniasz system walki?
« dnia: Czerwca 02, 2010, 03:35:34 am  »
system walki to jedyna moim zdaniem znośna rzecz w ffxii jednak i ja square zepsulo dodajac system gambit. tak mnirj wiecej od polowy gry wystarczy chodic postaciami i ogladac jak miarzdza kolejnych przeciwnikow. pozatym co daje fajny system walki przy dziecinnym systemie trudnosci gre ukonczylem ze srednia na lv 40 nawet ffx nie pozwolil mi na taki galop, a jes to jeden z latwiejszych finali. co jeszcze widoczni przeciwnicy i walki bez wczytywania byly juz w chrono trigger i to jest gra wktora warto pograc. z z nowszych to ja juz wole valkirie profile 2 to jest kozacki system walki i poziom trudności. niestety system ffxii to przy innych obecnych na rynku to tylko typowy sredniak

4
Final Fantasy X-XII / Odp: Final Fantasy X
« dnia: Czerwca 02, 2010, 03:15:55 am  »
ma ktos pomysl jak hurtowo zdobywac dark matter? wlasnie przymierzam sie do dark aneonow i nie mam co liczyc w karzdym pojedynku na yojimbo a nawet jest to dosc slabe. prubowalem juz wielu rzeczy ale i tak nie mam nawet jednej sztuki. z gory serdeczne dzieki

5
Final Fantasy XIII-XIV: ARR / Odp: Final Fantasy XIII
« dnia: Maja 27, 2010, 01:45:25 am  »
zależy co kto lubi i jak sie do tego podejdzie. liniowosc nowego ff nie jest taka zla poniewarz historia z rozdzialu na rozdziel robi sie ciekawsza. postacie sa ciekawe i naprawde roznorodne. nie moge powiedziec nic na temat nowego so poniewarz nie gralem ale final od zawsze kojarzyl mi sie z liniowoscia i odejscia nawet drobne konczyly sie fiaskiem jak np. x-2 czy xii

6
Final Fantasy XIII-XIV: ARR / Odp: Final Fantasy XIII
« dnia: Kwietnia 14, 2010, 12:42:49 am  »
Tak się cały czas zastanawiam jak poradzić sobie z bossem Hope'a i Lightening, taka duża roślinka...
Muszę trochę podnieść statystyki i stąd pytanie, czy npc się odradzają, tzn czy jak wrócę i kilka/naście kroków wstecz będą tam stwory do spacyfikowania ?
System walki i generowania wrogów jest inny od tego do którego wszyscy przywykliśmy... nie wiem czy na + ... :/
m\ksowanie statystyk nie jests w tym finalu konieczne. chodzi tylko i wylacznie o dobra strategie. ta walke nalezy zaczac z supersoldier paradigm i trzymac doputy hope nie skonczy polepszac statystyk obronnych. przydaje sie tez technika libra na poczatek walki. wrazie koniecznosci zmiana na symbiosis ale jak dla mnie potiony na tym etapie wystarcza. gdy oboje bohaterow ma juz protect i shell pora na zmiane na slash & burn, z tym paradigmem walczyc az do 30% chain gauge i wrazie koniecznosci zmiana na war & peace, gdy ci sie to uda zmiana na dualcasting az do punktu staggerd potem powrot do slash & burn i mlucka. i tak powtarzac do konca walki w nagrode 1000cp crystarium expansion creature confort pass( sklep z komponentami) i tugsten bangle( najlepiej ja sprzedac daje +150 hp) i oczywiscie kontynuacja gry. gratulacje oto pokonales pierwszego prawdziwego przeciwnika w ffXIII.

=====

Okej dotarłem do Gran Pulse i ojezusmaria, jakie to duże na oko tak z 2 razy większe niż Calm Lands z FFX. Szkoda, że taki przeskok poziomu trudności, oczywiście w górę, trzeba  przypakować postacie obowiązkowo.
na tym etapie nie ma co atakowac niczego wiekszego od twojej postaci i zadne pakowanie postaci ci nie pomoze wiekszosc besti z gran pulse jestes w stanie pokonac dopiero w 12 rozdziale a niektore jak np.long gui(16 mln. hp) czy shalong gui(10 mln. hp) dopiero po zakonczeniu gluwnego watku fabularnego

=====

Czytając opinię trafiłem na głosy, że jest w miarę trudno, a questów jest jak na lekarstwo, więc tym rozczarowuje FF XIII, choć na pewno będzie lepszy od X, bo od tej gry gorsze jest tylko X-2.
jako fan ffx musze sie nie zgodzic gdyz dziesiata odslona ff dala mi naprawde mnustwo frajdy. poziom trudnosci nie jest moze zbyt wygurowany ale gra nadrabia fabula wspanialymi postaciami i najlepsza scena w serii czyli pocalunek yuny i tidusa. trzynastka pod tymi wzgledami nie jest jednak duzo gorsza. brakuje tylko postci ktora naprawde potrafila by do siebie przywiazac.


Za triple posta kolega dostaje ostrzeżenie, bo takie coś nie przystoi. - Tantalus

7
Final Fantasy XIII-XIV: ARR / final fantasyXIII
« dnia: Kwietnia 12, 2010, 09:51:25 am  »
nowy final juz polkniety ostatni raz taka radoche to mialem przy dziesiatce a to mowi samo za siebie. lightning i vanille juz sa moimi ukochanymi bohaterkami. moze nie jak aerith i yuna ale zawsze kochanymi :lol: teraz zajmuje sie side-qestami a jest ich sporo i poluje na trofea. to tez nie jest latwe(zadac powyzej 100000 damage jednym ciosem). gra ogolnie dosc wymagajaca(nie to co latwa i nudna do bulu dwunastka), postacie ciekawe(no moze poza sahzem, ale nie mozna miec wszystkiego), historia wciagajaca, filmiki miazdza, system walki nowoczesny, mily w uzyciu i dzialajacy jak trzeba, bossowie uber potezni, ale lewelapowanie nie jest az tak bardzo wymagane, system rozwoju podobny do tego z ffX ale nie dajacy takiego powera i frajdy z zabawy nim(innymi slowy prosty az do bulu). jeden minus walki nie sa generownane jak w dwunastce tylko wczytuja sie na osobnym polu co oznacza ze ucieczka przy ledwo zywej druzynie niemozliwa. jak ktos chce wiecej prosze pytac jesli wiem to odpowiem :lol:

Strony: [1]