Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Kamil

Strony: [1]
1
Przygodowe / Odp: Metal Gear Solid
« dnia: Kwietnia 13, 2007, 11:25:55 pm  »
Kojima odpowiada za:
- scenariusz
- skrypt
- ogólny nadzór nad projektem, konsultacje z Motosadą Mori, Yojim Shinkawą itd

Kojima NIE odpowiada za:
- sprawy finansowe KONAMI/Kojima Productions w szeroko pojętym znaczeniu tego słowa

Payton odpowiada za:
- promocję gry, tj. za to ile KONAMI / Kojima Productions zarobi

Konwersja zależy od tego jak duże zyski przyniesie MGS4.
Obecnie nie wróży się dużych zysków ze względu na:
- stosunkowo niską ilość sprzedanych PS3
- koszty stworzenia gry (płace dla programistów robiących grę, trailery, voice actorów, military advisorów, motion-capture actorów itd itp)
- koszty związane z promocją gry

W związku z tym istnieją dwie opcje:
- panie z księgowości dostają czek od Billa G. co następnie konsultują z panami od marketingu i stwierdzają, że X360 wybitną konsolą dla MGS4 jest
- panie z księgowości dostają czek od SONY co następnie konsultują z panami od marketingu i stwierdzają, że swoje zarobili i mają gdzieś to, że mało ludzi ma PS3

Ja rozumiem, że Kojima to człowiek instytucja tak jak Frank Zappa:) ale finansistów to on nie przeskoczy.

PS - stronę wcześniej gafe palnąłem okrutną, bo Gekko to też MG (to tak apropo zmian - MG do czasu MGS2 był definiowany jako "bipedal mobile tank with ability to launch a nuclear strike from any type of terrain")

2
HELP / Odp: Chrono Saga
« dnia: Kwietnia 13, 2007, 09:46:52 pm  »
Nie mam Norrisa, ale już ruszyło do przodu, jednego ludka w Terminie nie wziąłem na spytki. Geez, a z godzine ryłem co jest nie tak;/

3
HELP / Odp: Chrono Saga
« dnia: Kwietnia 13, 2007, 09:30:35 pm  »
Mam jeszcze jedno pytanie:

Jestem po walce z Radiusem w ciele Lynxa. Sprawdzałem w opisie z PE, z NEO+ i GFAQs - musze iść do Viper Manor, ale od frontu i od przejścia w lesie (droga Nikki'ego) nie mogę wejść bo żołnierze nie chcą mnie przepuścić (łodki nie mam, nie pamiętam jak i kiedy w Home World ją zdobyć...). Hilfe mir:)

4
Przygodowe / Odp: Metal Gear Solid
« dnia: Kwietnia 13, 2007, 05:51:45 pm  »
Serigeju, Kojima jest autorem, scenarzystą, reżyserem MGSow (nie licząc PO na PSP) a Payton zajmuje się produkcją i w tej kwestii akurat on może więcej bo to w gruncie rzeczy od niego zależy co jak sie sprzeda, jakie tryby gry straci Europa, żeby "przyśpieszyć premiere" itd itp... Co zresztą widać po wspomnianym PO (które Hideo olał jak tylko mógł, napisał scenariusz, a skrypt itd itp zrobił już ktoś inny).

5
Przygodowe / Odp: Metal Gear Solid
« dnia: Kwietnia 13, 2007, 04:13:49 pm  »
"nie"

Tak... Poczytaj blog Paytona z Kojima Productions (tego samego, który załatwił Europie brak online'u)... Time Exclusive będzie na 100%, czy PS3 exclusive nie wiadomo...
Poza tym wiesz, Kojima gdyby chciał robić to co jemu się tylko podoba, to już dawno by robił gry na Wii o czym wspominał w niejednym wywiadzie.

6
Przygodowe / Odp: Metal Gear Solid
« dnia: Kwietnia 13, 2007, 12:50:00 pm  »
http://kul.republika.pl/reksio.rar - tutaj są figurki do wydrukowania i sklejenia (o ile nie pomyliłem plików:)

A co do regulaminu - klikałem w link, który jest nad:

forum squarezone > Gry > Granie a gadanie > Przygodowe

i nie chciało się otworzyć, ale już przeczytałem regulamin z linku, który podałeś.

7
Przygodowe / Odp: Metal Gear Solid
« dnia: Kwietnia 13, 2007, 11:39:28 am  »
"Nie macie takie wrażenie, że te nowe Metal Geary muczą jak krowy??"

Te mechy, to nie Metal Geary, MGeary były robione jako dwunożny czołg mogący odpalić głowice nuklearne z każdego typu terenu, a te roboty sa przeznaczone do walk w miescie. Chociaż teoretycznie możliwe, że Hideo zmienił ostatnio koncepcję - wszystkiego sie po nim można spodziewać odkąd podpisał się pod skryptem do MGS: PO (którego sam nie napisał wbrew pozorom, napisał tylko główny scenariusz) - staram się nie spoilować sobie MGS4 za wczasu:)

"MG Ray wydawał jakies dziwne odgłosy jak Rajden z nimi walczył"

To jest wytłumaczone w "The Making of MGS2" - bonusowej płytce do SoL w wersji PAL (ale "Document of MGS2" z Substance i tak lepszy) - MG Ray byl robiony z inspiracji "Godzilla" dlatego tak kwiczy:)

"a że Snake się zestarzał"

To z kolei jest spowodowane tym, ze klon szybciej się starzeje. Niestety Hideo dał trochę ciała przez robienie tylu MGSów (gdyby nie pewna ankieta, seria skończyłaby się na MGS2 bez Raidena), bo z gry wynika, że klony (Solid,Liquid,Solidus) powinny starzeć się na początku szybciej by po dogonieniu wieku, w którym Big Boss został sklonowany (makimum 50 lat) starzeć się normalnie. W praktyce wyszło inaczej:) Popatrzcie o ile postarzał się Snaku od MG do MGS a następnie o ile postarzał się od MGS2 do MGS4 (jakieś 10 lat różnicy w "normalnym" kalendarzu, tak samo jak MG > MGS).

"ja chcę kiedyś zobaczyć tą grę w akcji, choćby nie wiem co.... ech, ps3 to w **uja drogi interes będzie ;/"

Smogu jesli masz X360, to możliwe, ze obejdzie się bez kupowania PS3. Ryan Payton z Kojima Productions próbuje od jakiegoś czasu przekonać Hideo, że wydanie gry na konsolę M$ to dobry pomysł.

A widzieliście papierowe modele MG Rexa i Shagohoda do wycięcia i sklejenia? Mam je gdzieś zeskanowane, postaram się je wrzucić do sieci jeśli będą jacyś chętni.

Korzystając z okazji mała reklama:)

Zapraszam wszystkich fanów MGS na www.metalgearsolid.us oraz forum tej stronki - nowe wcielenie Outer Heaven, najstarszego polskiego serwisu o MGS (na który mam przyjemność pisać artykuły). Od jakiegoś czasu na stronie jest tłumaczony blog Hideo Kojimy oraz raporty z Kojima Productions - polecam tym, którzy szukają informacji o MGS4.

PS - jeśli na forum nie można umieszczać "reklam" to przepraszam, temat z regulaminem forum mi się nie chce włączyć...

8
HELP / Odp: Chrono Saga
« dnia: Kwietnia 13, 2007, 10:56:35 am  »
Cześć wszystkim (to tak z okazji napisania pierwszego postu na forum:)!

Mam pytanie dotyczące gry Chrono Cross - wybaczcie jeśli było, przejrzałem temat, ale mogło mi coś umknąć bo od 5 strony robiłem to dość pobieżnie... Co muszę zrobić, żeby móc móc zagrać postaciami, które zebrałem podczas poprzedniego przechodzenia gry? W poradniku "Chrono Cross GameSpot Guide" jest napisane, że muszę iść do "Home Hydra Marshes Warp" i użyć Time Egg. Przeryłem Hydra Marshes i nic mi to nie dało. Na GameFAQs przeczytałem, że trzeba użyc Chrono Cross a nie Time Egg, ale wydaje mi się, że to troche późna faza gry żeby nacieszyć się dużym składem do wyboru. Jeśli ma to jakieś znaczenie: aktualnie jestem po zdobyciu oddechu Water Dragona i uderzam na Mount Pyre, gram w New Game+ nie Continue+, staram sie zbierać innych bohaterów aby w końcu mieć cała kolekcje 44 stars of time:) Czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć jak to dokładnie jest z odzyskiwaniem postaci z poprzedniego podejścia do gry?

Z góry dzięki.


Strony: [1]