Forum SquareZone
Kategoria ogólna => Inne gry Square Enix => Wątek zaczęty przez: Tantalus w Maja 14, 2004, 06:26:46 pm
-
Chrono, Final, Chrono, Final... ciągle tylko jedno i jedno. Dziwnym jest to zaiste, że całe Forum zapomniało prawie całkowicie o tej wspaniałej serii gier. Tych (pewnie niewielu ich), którym nazwa Seiken Densetsu nic nie mówi, informuję, że są to (chronologicznie): "Sword of Mana" (GB), Secret of Mana" (SNES), "Seiken Densetsu 3" (SNES), "Legend of Mana" (PSX) i znowu "Sword of Mana" (GBA). Większość z tych gier jest dostępna na Squarezone w dziale Download, więc niech laicy czym prędzej tam zajrzą, bo warto.
Ponieważ mało się tu mówi o sejkenach, ciekaw jestem waszej opinii o tych grach. Ja osobiście jestem zachwycony, w szczególności "Legend of Mana", która zafascynowała mnie swoją oprawą (muzyczną, graficzną, jaką chcecie), porywającą fabułą i swą uroczą prostotą. Dla tych co mają problem dodałem temat SD do działu HELP
Piszcie o swoich wrażeniach, po graniu w któreś z powyższych. Piszcie o ulubionych momentach, bohaterach, przeciwnikach. Ogólnie rzecz biorąc piszcie wszystko co macie do powiedzenia na ten temat.
-
Większość z tych gier jest dostępna na Squarezone w dziale Download
To co strona już działa a mnie coś omineło? O_o
-
dla mnie osobiście najlepszy był Seiken Denetsu 3 tam jako chyba w jedynym był podział wątków zależnie od postaci do tego grafa bardzo ładna + jeszcze możliwość rozwinięcia postaci ogółem miodzio :) tytuł niemożliwy do przeoczenia a co do Sword of MAna też niezłe ale fabuła ta samaco w Final Fantasy Adventure 1tylko troche lepsza grafa
-
Legend of Mana ... jest najlepsza z Seikenów, coś kiedyś nawet na SZ pisałem na jej temat, baśniowa grafika , fajniutka muzyka (na bossah najlepsza) fabuła też nienajgorsza. Najlepszym patentem jest pakowanie petów.. najwredniejsze było pakowanie kart w broń... ale z czasem to rozpracowałem.
-
Ja grałem w Seiken Densetsu 3 iSword of Mana.
Obie są wyrąbane. Fajna muzyka postacie i wogule. The best.
-
Generalnie cała seria mi się podoba...... Legend of Mana w szczegulności było dobre.... grafika, muzyka. WSeiken Denetsu 3 natomiast podobało mi się to,że można było grać 6 postaciami i mieć różne zakończenia.... Taki sobie action RPG, ale bardzo wkurzało mnie to, że nie można było uniknąć magii, ani specjali przeciwników.... To było wnerwiające, kiedy musiałem całe MP poświęcić na leczenie, bo boss cały czas we mnie z magii walił.....
-
Siemanko w tym temacie chciał bym by (fani) LOM sie wypowiedzieli co sądzą o nowej nadchodzacej Word of Mana ja jak pierwszy raz usłyszałem o nowej Manie to bardzo sie ucieszyłem ze jednak na PS2 będzie (Konkret) i mam nadzieje ze Square-Enix wyda ją w Europie :D a widząc krótki filmik jak zostaje rysowane otoczenie zaczynam mieć przeczucie ze to będzie hit :D nareżcie bedzie na PS2 piękne kolorowe baśniowe rpg bo nadchodzący FFXII jakoś mnie odpycha tym swoim klimatem a oto link do filmiku jesli poogląda sie go całego to obok jest ciekawy patent mały żółty królik mozna go pobrac na pulpit :D
http://www.square-enix.co.jp/mana (http://www.square-enix.co.jp/mana) :devil:
-
Przyznam się, że nie wiedziałem, że WoM wyjdzie na PS2... myślałem ciągle, że planują go na NDSa. Muszę powiedzieć, że jestem bardzo bardzo zadowolony, bo uwielbiam poprostu całą serię Seiken Densetsu, przeszedłem conajmniej raz każdą część (oprócz oryginalnej wersji SD1) i czekam teraz na zapowiadaną od dawna kontynuację. Mam tylko nadzieję, że SE niczego nie schrzani przy niej.... najnowsza część, czyli Sword of Mana (remake pierwszej części), którą jakieś 2 lata temu wydano na GBA to najgorsza część serii i całkowicie straciła klimat... mam nadzieję, że powrócą do konwencji SD3 albo LoMa, bo to są części, na których można się wzorować. Najważniejszy w całej serii SD był klimat i tylko klimat. Fabuła schodziła na drugi plan... w SD gra się, żeby poczuć magię świata Fa'Diel... mam nadzieję, że Yoko Shimomura znowu zajmie się muzyką, a grafikiem będzie ta sama osoba, co w częściach poprzednich... mam nadzieję, bo muzyka w LoM'ie, skomponowana przez Yoko jest poprostu cudowna, grafika........ chyba nie trzeba jej komentować. Czekam więc, aż wydadzą wersję amerykańską, a jak wyjdzie w Europie to pewnie sobie kupie oryginała.... a co... raz się żyje, a jeżeli WoM będzie chociaż w połowie tak dobry jak LoM, to będzie to gra warta każdych pieniędzy.
-
By nie zakładać nowego tematu piszę to tu.
Więc na Nontendo DS zmierza kolejna z części serii Seiken Densetsu, dokładnie tytuł brzmi Children of Mana. Na TEJ (http://www.ds-x2.com/index.php?id=4217) stronie jest krótka notka wraz z linkiem do skanu z magazynu.
-
Dammit... głupi NDS...... może go ktoś zemuluje cholera... zamiast ekran mógłby być podzielony na dwie części, a po ekraniku dotykowym jechałoby się kursorem myszki zamiast stylusa... kurcze... czyli jednak będzie jakiś SD, którego nie przejde.... fuck
-
<offtop> Powstają już 3 emulatory DS, w tym jeden już emuluje potroszku gry..<offtop>
-
<offtop> Powstają już 3 emulatory DS, w tym jeden już emuluje potroszku gry..<offtop>
No.. czyli równowaga wszechświata została zachowana.... jednak przejdę Children of Mana...
btw.... połączyłem tematy, bo są podobne...
-
Na oficjalnej stronieChildren of Mana (http://www.square-enix.co.jp/mana/) znajduje się lista osób(szczątkowa narazie) jacy będą pracować nad tą częścią gry. Powiem tylko, że dużo znanych nazwisk..
-
Kurcze.. nie mogę tego znaleźć tam.... powiedz mi tylko kto robi muzykę, kto chara design i wymień kogoś znanego, jeżeli tam będzie..... PLZ!!!!! Niech Yoko Shimomura robi muzykę... jak ona zrobi muzę, to będzie cudownie poprostu...
-
Sie robi Tant....
Kouichi Ishii/Producing (Legend of Mana, Final Fantasy V)
Nao Ikeda/Designer (Final Fantasy Tactics Advance)
Masato Katou/Scenario writer (Trigger Stopwatch, Stopwatch Cross-country race)
Masaharu Iwata/Musics (Final Fantasy Tactics)
Kenji Ito/Musics (Final Fantasy Chronicles, Saga Frontier)
Takayuki Aihira/Musics (Drag One Dragoon 2)
Narazie tylko tyle wiadomo.
-
Masato Katou/Scenario writer (Trigger Stopwatch, Stopwatch Cross-country race)
To może jakaś japońska nazwa Chrono Sagi czy jakoś źle mu się to skopiowało?
Jeśli scenraiusz robi koleś od Chronosów to ja hcyba se nawet na emulatorze pogram ;/ czego nie robie nigdy, z tym że scenarzysta CC poszedł do Namco już jakiś czas temu, no ale może scenariusz piszą ludzie dla różnych firm. Mam nadzieje że to ten sam kolo od CC to wtedy będzie to moja pierwsza częśc Many w jaką zagram.
-
hehe...śmieszy mnie jedna rzecz...update do Children of Mana, jest a do World of Mana ani słychu....jak myślicie czym to jest spowodowane?? gry nie ma i nie będzie??
-
Tak Musiol... strasz mnie jeszcze... no dalej... psuj mi kurcze humor i rujnuj moje marzenia. Wold of Mana musi wyjść, jestem zbyt napalony na tą grę i szczerze mówiąc zwisa mi Children of Mana, bo widziałem screeny i mi to wygląda na odgrzewanie Secret of Mana, który oprócz pierwszej części jest najgorszym z Seiken'ów (co nie znaczy, że źle mi się w niego grało.. przeciwnie, dla mnie to była gra genialna, póki Seiken Densetsu 3 nie zobaczyłem).
-
Wybaczcie dubla... ale musiałem to napisać.... rutynowo sprawdzałem pocztę na Onecie i jak się wylogowałem ze skrzynki to mnie na główną stronę portalu rzuciło... no i oko moje przykuł artykuł: "Magiczne Drzewo" i jakiś ewidentnie japoński obrazek przy nim.. no to se nacisnąłem i co? I to:
http://gry.onet.pl/World_of_Mana,galeria.html?OID=1766&Pic=1 (http://gry.onet.pl/World_of_Mana,galeria.html?OID=1766&Pic=1)
Już kocham tą grę...
-
Jakiś czas temu zabrałem się za Legend of Mana. Pograłem trochę, a potem musiałem zrobić przerwę, bo pożyczyłem PSX'a kumplowi. Poźniej nie mogłem znaleźć płytki. Wkońcu ją znalezłem i wróciłem do gry. Legend of Mana jest chyba jedyną póki co grą z serii Seiken Densetsu, która mnie wciągnęła. Oprawa graficzna jest bardzo...kolorowa, ale w pozytywnym sensie, muzyka jest wspaniała (szczególnie Pain The Universe i The Darkness Nova). Bardzo podoba mi się brak jakiejś fabuły przewodniej. Trochę czasem przybija mnie dziecinność poplątana z dorosłością tej gry. Mam kilka pytań co do tej gry jednak :
Czy są w grze jakieś takie dłuższe questy/wątki fabularne jak w przypadku tych z Daeną, Matildą itp. czy poszukiwanie smoków z Larciem ?
Czy można zmieniać ekwipunek NPCtom ?
I jeszcze jedno - da się jakoś unikać/uciekać z walk ? Wiem, są banalne, ale po jakimś czasie poprostu one nudzą.
-
Czy są w grze jakieś takie dłuższe questy/wątki fabularne jak w przypadku tych z Daeną, Matildą itp. czy poszukiwanie smoków z Larciem ?
Główne wątki fabularne są trzy:
1) Dragon Saga: Przygody z Larc'iem i Sierrą, polowanie na smoki i takie tam.
2) Faerie Saga: Matilda, Irwin, Daena i Escad.. seria przygód o tej czwórce.
3) Jumi Saga: Najdłuższa seria przygód, w których głównymi bohaterami są Elazul, Pearl i tajemnicza złodziejka Sandra.
Skończenie przynajmniej jednej z tych sag to warunek, aby dostać przygody "Cage of Dreams" i "Legend of Mana" i w końcu skończyć grę. To są więc główne serie fabularne, pozostałe są poboczne. Z tych ważnych pobocznych można wyróżnić: 5 quest'ów z serii "Niccolo's Businesss Unusual", 4 quest'y o miłości Gilbert'a do różnych osób, 3 quest'y z duetem artystycznym Diddle&Cappela. Żadnego innego ważnego wątku fabularnego raczej nie ma.
Czy można zmieniać ekwipunek NPCtom ?
Nie. Ale możesz załadować jako NPC'ka inną postać z Memory Card'a i ona będzie nosiła taki sprzęt, jak nosiła po zasejwowaniu gry. Aby to zrobić musisz użyć domku w Domina, na lewo od hotelu.
da się jakoś unikać/uciekać z walk ?
Nie da się. Ale walki trwają w większości na tyle krótko (na poziomie Normal przynajmniej), że chyba nie jest to potrzebne.
==========
Pare osób pisało w Shoutbox'ie, że nie wie, dlaczego w SZ Cup, główny bohater z Legend of Mana nosi imię Toto. Prawdą jest, że w samej grze nie miał on imienia, ale w ten sam sposób można się przyczepić do Riou z Suikoden'a. Toto to też oficjalne imię, a na dowód tego, obadajcie ten obrazek:
(http://img218.imageshack.us/img218/8733/manazp6.jpg)
To screen z jednej z pierwszych stron mangi Seiken Densetsu, wydanej przez Square i napisanej przez pana Amano Shiro. W dosyć dużym uproszczeniu składa się ona z fabuły Legend of Mana, a na obrazku widzymy jej głównego bohatera. Został nazwany Toto, wiec, skoro to oficjalna manga, a nie żadno doujinshi, trzymamy się tego nazewnictwa.
-
Widać że nieźle znasz się na tej serii...
Powiedz w takim razie jak miała na imię ta dziewczyna którą też można było wybrać na głównego bohatera LoM.
-
Jako, że bohaterka nie wystąpiła w mandze*, nikt jej nigdy imienia nie nadał. Nie ma żadnych informacji na temat jej imienia...
*właściwie to jest na kilku obrazkach, ale nie występuje jako postać. Amano Shiro dodał ją, żeby pokazać jak wyglądałaby w mandze:
http://img440.imageshack.us/img440/5052/mana2hf8.jpg (http://img440.imageshack.us/img440/5052/mana2hf8.jpg)
http://img394.imageshack.us/img394/4408/mana3oz5.jpg (http://img394.imageshack.us/img394/4408/mana3oz5.jpg)
chyba faktycznie ucieszyłbym się bardziej, gdyby to ona byla głownym bohaterem, a nie ten jełop Toto...
PS. Będę dozgonnym dłużnikiem tego, kto znajdzie mi skany ostatnich dwóch tomików tej mangi. Z pięciu posiadam niestety tylko 3 =_=.
====== PARE TYGODNI PÓŹNIEJ ======
Wrzuciłem własnie Legend of Mana na RapidShare, bo mnie jakiś kolo prosił, a że miałem dobry humor, to mu nie odmówiłem. W TO nie było sensu dawać, bo byście zaraz zalali to offtopem, w shoutbox'ie nie idzie linków dawać, więc danie tego tutaj złym pomysłem nie jest.
Legend of Mana PART 1 (http://rapidshare.de/files/33838907/Legend_of_Mana_RAR.1.html)
Legend of Mana PART 2 (http://rapidshare.de/files/33850404/Legend_of_Mana_RAR.2.html)
Pociąłem to wszystko WinSplit'em (http://www.pcworld.com/downloads/file/fid,17120-order,1-page,1-c,alldownloads/description.html), bo się nie dało na raz. Ściągnicie, połączcie tym programem, wypakujcie otrzymany plik WinRAR'em i macie obraz. Miłego grania. Jak już pogracie, to możecie zacząć się tu wypowiadać albo pójść do działu Legend of Mana i popatrzeć jakie to ja ładne artykuły tam strzeliłem i wystawić mi jakiś pozytywny komentarz za fatyge.
-
Chciałbym się dowiedzieć co sądzicie o LoM,trochę "innym" jrpg-u, który jest jednym z moich ulubionych gier.
Według mnie ma dużo plusów:
+możliwość grania dwoma postaciami
+ładna grafika
+hodowla zwierząt,produkcja golemów,broni oraz instrumentów,uprawa warzyw
+dużo questów
+dośc sporo postaci
+fajnie zrobiona mapa
+klimat
I wiele innych,ale każda gra ma jakiś minus:
-trochę za łatwa,oczywiście na normalnym poziomie
-nie można zmieniać drugim postaciom magie oraz broń.
Moja ocena: -Celujacy.
-
To może ktoś zacznie na forum ;-)? Ja nie wiem jak, tzn na jaki temat...
Możemy tutaj pogadać.. do tego ten temat został stworzony... co prawda więcej tutaj fanboyów chronosagi niż LoM'a, ale miło, że ktoś, kto zna się na serii się pojawił... jeszcze by z jedna osoba przyszła i możnaby z trivią startować.
Pisałeś coś o mandze Seiken Densetsu. Ja niestety mam tylko 3 tomy na dysku, ale z wielką chęcia bym łapy na reszcie położył. Nie żeby manga była dobra, bo jest conajmniej beznadziejna.... ale jest o LoM'ie, więc wypada ją mieć poprostu hehe... dla kogoś, kto nie zna LoM'a (i jeszcze FF8 do zrozumienia kilku żartów hehehe), manga jest absolutnie nieczytelna. Do tego Amano Shiro ma obleśną kreske, wogóle mangaka z niego taki, jak ze mnie operator koparki...
Jeżeli chodzi o samą grę, to zabiorę się za nią na poważnie (przejście wszystkich quest'ów [nigdy jednego nie zrobiłem =_=], zrobienie tutoriala na temat konstrukcji golemów, złapanie wszystkich potworów, solucja do gry...), jak tylko uporam się z Front Mission 4 i 5 oraz działami z tym związanymi. Wtedy wezmę przycisnę grę jednego wieczora i pewnie całość na raz łyknę (ostatnio, przejście całości z 66 questami na koncie zajęło mi niecałe 20 godzin, a samą grę, jak się uwinąć, można luźno przejść mając na koncie mniej niż 10 przygód).
-
Czyżby chodziło o questa #63 (chyba?) odblokowywanego po "Legend of Mana" na pustyni? Czy którego ;P?
O mandze pisałem, bo widziałem tu, że coś o niej naskrobałeś i pomyślałem sobie, czy nie mógłbyś jej gdzieś udostępnić?
Hmm, nie wiem, czy się opłaca, ale czy nie lepiej byłoby stworzyć osobny temat o LoMie? SDków jest dużo, a jeden temat więcej to chyba nie katastrofa? Chociażby Chrono Saga ma swoje forum :P
Nawet jeśli nie, to może zacznijmy dyskusję na banalny temat- jaką broń w LoMie (głównie) najbardziej lubisz?
Ja bardzo lubię toporki z jednoręcznych, kije i włócznie z oburęcznych. Gloves i Flail (?) troszkę mniej, ale też nie są złe. Nigdy za to nie miałem przekonania do sztyletów/noży x.x Na temat fabuły etc. raczej trudno będzie mi rozmawiać- pamiętam tylko te najwyraźniejsze wątki, bo w LoMa grałem DAWNO temu (kurzy się w pudełku, muszę coś z tym padem zrobić bo pogryzę klawiaturę XDDD).
-
ja tam loma za 1 razem wlasnie daggerami i przyjemnie było chociarz next time bym jednak 1h swordem zagral
-
Czyżby chodziło o questa #63 (chyba?) odblokowywanego po "Legend of Mana" na pustyni? Czy którego ;P?
Pewnie ci chodzi o #66 "Wimpy Thuglings", który odblokowuje się na pustyni, ale nie po przejściu gry. Wszystkie przygody w grze można zrobić za pierwszym jej przechodzeniem. Żeby odblokować 66 wystarczy mieć w Duma Desert Dryad na 3 level i przyjść tam po zrobieniu Fluorite (tej przygody, w której jesteś w śnie Floriny, który wygląda jak pustynia Duma, tylko, że czarnobiała). Ja nigdy nie zrobiłem "Gilbert: Love is Blind"... głupia przygoda, powinienem mieć ją dawno zrobioną, bo prawie nie ma na nią wymagać... poprostu NIE MOŻNA robić "Gilbert: School Amour" przed jej skończeniem, bo wtedy się tej przygody nie dostaje. A dostaje się ją w Polpota, które ja zawsze stawiałem długo po postawieniu Geo =_=... tym razem zrobię inaczej.
O mandze pisałem, bo widziałem tu, że coś o niej naskrobałeś i pomyślałem sobie, czy nie mógłbyś jej gdzieś udostępnić?
Te trzy tomiki mogę na jakiegoś rapidshare'a rzucić jak bardzo chcesz. Ale w weekend, teraz czasu nie mam
Hmm, nie wiem, czy się opłaca, ale czy nie lepiej byłoby stworzyć osobny temat o LoMie? SDków jest dużo, a jeden temat więcej to chyba nie katastrofa? Chociażby Chrono Saga ma swoje forum
Jak widać, SD jest mało popularny, w przeciwieństwie do Chrono Sagi. Ja bym się bardzo ucieszył, gdybyśmy mieli dział do Seiken Densetsu, czy Front Mission, bo te serie znam i bym się tam mógł często wypowiadać (Chrono Sagi nie znam tak dobrze, jak SD). Jeżeli chodzi o Trivie, to jedna do wszystkich części SD byłaby akurat... ale jak mówiłem, przydałby się ktoś jeszcze do niej... ale jak tu troche pobędziesz Manga i faktycznie będzie się wypowiadał, to chyba założe ten temat, może się paru chętnych znajdzie.
jaką broń w LoMie (głównie) najbardziej lubisz?
Ja bardzo lubię toporki z jednoręcznych, kije i włócznie z oburęcznych. Gloves i Flail (?) troszkę mniej, ale też nie są złe. Nigdy za to nie miałem przekonania do sztyletów/noży x.x
Axe jest bardzo dobry do klepiania kombosów, bo combo z pierwszego ciosa jest bardzo łatwe do załapania i bardzo szybkie. To samo się tyczy Sword'a oczywiście, bo te bronie są prawie identyczne. Świetnie się nimi macha. Kij śmierdzi niesamowicie. Ta broń to pomyłka jakaś... niby zaletą jest to, że osiąga wysokie parametry, przy wykonaniu tego z relatywnie tanich materiałów (WOOD) i do tego prawie wszystkie ST dają efekt czasowego zwiększenia statów (efekt działa przez 5 sekund z tego co się orientuje). Włóczni się nie da nie lubić.... najlepsza broń do walki na poziomie No Future. Glovesy są za to fajne do łojenia kolesi na niskich poziomach, bo są bardzo szybkie. Jeszcze dać sobie jakiegoś paraliżującego skilla na kółko albo trójkąt (Bash np.) i już wogóle można łoić oponentow piąchami jak niczym innym. Flaila i noży nie lubie strasznie, bo wogóle nie mogę kombo wyczaić... wszystko przez te podwójne ciosy.. mylą mnie. Bow jest zabawny, ale na dłuższą mete wkurza, bo za długo trzeba biegać, żeby kogoś z tego trafić, a strzały za wolno lecą IMO. Sam nie wiem czemu, ale ja zawsze zaczynam grę z 2h-Axem.. niby broń dwuręczna o dużej siły, poza tym niczym się nie wyróżniająca, ale zawsze z tym startowałem... taka tradycja hehe...
Jak cię interesuje moje zdanie na temat broni jeszcze, to zajrzyj do "Umięjętności i techniki" w dziale LoM na głównej.
Na temat fabuły etc. raczej trudno będzie mi rozmawiać- pamiętam tylko te najwyraźniejsze wątki, bo w LoMa grałem DAWNO temu (kurzy się w pudełku, muszę coś z tym padem zrobić bo pogryzę klawiaturę XDDD).
Możesz na emulatorze grać. ePSXe z GPU Pluginem nawet tym domyślnym (P.E.Op.S. Soft Driver) ma grafike praktycznie taką samą jak LoM na konsoli. Gra czasami odrobine zwalnia, przy wstawkach po pokonaniu boss'ów z głównych sag (zawsze wtedy taki pseudo filmik jest), czy podczas używania ST, ale nie jest to nic, co przeszkodziłoby w delektowaniu się grą.
A jeżeli chodzi o naprawe pada, to mówię ci, że nic prostszego nie ma. Problem może się pojawić tylko wtedy, kiedy jest to oryginalny pad soniacza, bo on ma głupią konstrukcje (ma takie plastikowe cosie do przytrzymywania L i R, w które przy naprawie ciężko jest potem układ scalony wepchnąć). Takie tanie padziki Shark'a, czy czegoś w tym stylu, to szympans naprawi, nie trzeba się absolutnie znać na elektronice. Jak pisałem, w padzie zepsuć się może tylko kabelek. Żeby ustalić co się stało, to albo podłącza pada i sprawdź jak działa, jednocześnie przeginając kabel tuż przy padzie w różnych kierunkach. Jak w pewnych momentach sygnał pada zacznie znikać (można to dobrze sprawdzić dzięki znikającemu kursorowi przy wyborze bez włożenia płyty [Memory Card i CD Player]). Wtedy wiesz, że przepalił się kabel i jak pisałem w shoutbox'ie, musisz poprostu urżnąć kawałek i przylutować do układu na nowo. Jeżeli wine ponosi kabelek, który wypad z lutowania, to będzie widać, że zwisa albo na jednej nitce powiewa.. wtedy poprostu go przylutować trzeba. Jedyne co musisz mieć to lutownica i ewentualnie nożyk, aby odgrodzić cyne z poszczególnych lutów, jakby ci coś gdzieś kapło krzywo. Innych usterek na padzie do PSX'a nie stwierdziłem po wieloletnim graniu. Zawsze siadało albo to albo to (może jakiś tutorial napiszę? heh..)
-
Ja nigdy nie zrobiłem "Gilbert: Love is Blind"
heh ja tez i to z tego samego powodu
jaką broń w LoMie (głównie) najbardziej lubisz?
włócznie imo są najbardziej optymalne (poza mieczami 1h) bo są szybkie (nie wiele wolniejsze od daggerow) i maja duuuzy zasieg. Ja grałem Strageezer'em przez jakies 80% (wliczajac 2 przejscia) gry jedna z lepszych wloczni ktora czesto dropi z mobow ;p pozniej jakas inna zrobilem ale to podkoniec drugiej seri z grą
Bow jest zabawny, ale na dłuższą mete wkurza, bo za długo trzeba biegać, żeby kogoś z tego trafić, a strzały za wolno lecą IMO
i trudno jest wycelowac bo nie widac czy wrog stoi na lini czy nizej czy wyzej
-
Ja nigdy nie byłem w stanie ukończyć tego questu z wioską Lilipeas (Catchin' Lilipeas?), po prostu zawsze się gubiłem w tym lesie :P
Dzisiaj zacząłem nową grę, wziąłem broń spear. Mam tylko 3 techniki specjalne, na razie odkrywam sobie ruchy XD Nałapałem sobie Reptile Eggs, przejdą selekcję, gdy się wyklują. Btw, do podbijania lv towarzyszom Forbidden Ring jest naprawdę dobry, nie wiedziałem, że on ma takie "zaklęte" właściwości :P
Jutro wykonam sobie The Flame of Hope i pierwszego questa z Diddle'em i Capellą, oraz pobawię się w hodowcę. Na GameFAQs nie mogę znaleźć lokacji, w których można zdobyć demi-human pets, mógłbyś, Tant rzucić tym tutaj :-)? Z góry dzięki.
Dobra, mieszam wszystko, ale jest już dosyć późno XD
-
Ja nigdy nie byłem w stanie ukończyć tego questu z wioską Lilipeas (Catchin' Lilipeas?), po prostu zawsze się gubiłem w tym lesie :P
Catchin' Lilipeas było łatwe. Wystarczyło po pewnym czasie pamiętać tylko jedną ścieżkę, a potem iść cały czas w prawo. Mnie najbardziej wkurzał pierwszy quest w Gato z tym Sproutlingiem, którego bolał brzuch. Wkurzało mnie to nudne bieganie z miejsca do miejsca. Fajne za to było łażenie po tym latającym smoku i walka z Irvinem i polowanie na smoki z kolesiem-którego-imienia-nie-pamiętam (Lars ?).
-
Ja nigdy nie byłem w stanie ukończyć tego questu z wioską Lilipeas (Catchin' Lilipeas?), po prostu zawsze się gubiłem w tym lesie
White Forest nie był taki wielki, żeby się w nim zgubić od razu... Catchin' Lilipeas to nie był specjalnie skomplikowany quest, było pare trudniejszych.
Nałapałem sobie Reptile Eggs, przejdą selekcję, gdy się wyklują.
Super, mam prośbe w takim razie. Weź napisz mi na priv HP i Damage na pierwszym levelu potwora, który ci się wykluje (zawsze jest napisany w oknie wyboru w zagrodzie) oraz (koniecznie) synchro potworka. Będę miał przynajmniej pare bestyjek mniej do łapania.
Na GameFAQs nie mogę znaleźć lokacji, w których można zdobyć demi-human pets, mógłbyś, Tant rzucić tym tutaj :-)? Z góry dzięki.
Ta, że niby ja pamiętam gdzie się wszystkie demi-human łapie... ale spróbuje.
Chobin Hood - Jungle na 100%.. chyba musisz mieć Dryad na 3 Lv, żeby się pojawił
Goblin - Wydaje mi się, że Luon Highway, ewentualnie Mekiv Caverns... nie pamiętam...
Tomato Man - Ten napewno jest w Norn Peaks, czasami się chyba zjawia w Jungle... chyba potrzebny jest Salamander na max.
Sahagin - Z tego co wiem, to normalnego złapać się nie da. Możesz za to przyłączyć tego kretyna z przygody "Wimpy Thuglings", co się ja na Duma Desert robi, jak się tam ma Dryad na 3lv i wykona się wcześniej Fluorite. Potem przyjdź jeszcze raz do tej lokacji i Sahagin powinien się kręcić na drugiej planszy, chętny do joinięcia.
Succubus - Fieg Snowfield for sure.... potrzebny chyba Shade na lv 3.
Narcissos - Junkyard for sure, ale pamiętam, że mi kiedyś wyskoczył w Norn Peaks (możliwe, że jakiś bug or sth). Chyba Aura na max potrzebna tam, a jak nie Aura to Gnome... nie jestem pewien.
Mad Mallard - Ten z całą pewnością jest na trzeciej planszy w Lake Kilma. Potrzeba chyba Wisp na Max albo Salamander...
Jeżeli chcesz znać moje zdanie, to z Demi-Human tylko Narcissos się na coś przydaje, reszta to megaleszcze (Narcissos jest prawdopodobnie najlepszym petem). No i oczywiście, nie ma to jak Land Dragon (z maxymalnym levelem, kładł przeciwników na No Future dwoma breathami). No i pamiętaj o dobrej diecie (patrz. artykuł o owocach na głównej).
Fajne za to było łażenie po tym latającym smoku i walka z Irvinem i polowanie na smoki z kolesiem-którego-imienia-nie-pamiętam (Lars ?).
Larc... cholera, się o LoM'ie rozgadaliście, aż mi się grać zachciało heh....
BTW.
Manga Ryu - jak masz jakieś pytania (jak to co mi na priv przysłałeś) do LoM'a, to zawsze możesz się zapytać w HELP->Seiken Densetsu (tak.. tam też jest taki temat, ale stricte do pomocy).
-
Podczas gry przypomniały mi się jeszcze moje nieskończone questy XD
Jeden to ten podstawowy z Junkyard. Mówcie co chcecie, grałem w LoMa jakieś 3 lata temu na poważnie... A może więcej? I wtedy nie czaiłem za bardzo dialogów, czytałem po części tylko etc. Nie mogłem znaleźć... Magnolii?
Drugi to ten, gdzie trzeba znaleźć w swojej duszy beczkę? Or smth like it.
Tant, jak tylko mi się wyklują- od razu podsyłam to do Ciebie, mam 4 jajka, więc jest szansa, że wszystkie nie będą Tonpole'ami XD
Przy Dominie zawsze zostawiam sobie miejsce na finałową lokację- doda wszystkie spirity Dominie na 3 i będę mógł zrobić te questy śmieszne. Nie wiem jak, ale kiedyś udało mi się je dostać bez stawiania Sworda na mapie oO Chyba jakiś bug :P
-
Przy Dominie zawsze zostawiam sobie miejsce na finałową lokację- doda wszystkie spirity Dominie na 3 i będę mógł zrobić te questy śmieszne. Nie wiem jak, ale kiedyś udało mi się je dostać bez stawiania Sworda na mapie oO Chyba jakiś bug
Luźno, jakbyś postawił Jungle, Lumina i Underworld obok Domina, to też byś oba questy miał. Bo jest tylko Dryad i Shade potrzebny. Ja Sword of Mana stawiam zawsze obok Domina, Duma Desert, S.S.Buccaneer i Fieg Snowfield. Przy pierwszych dwóch dla dodatkowych questów, przy S.S.Buccaneer, żebym tam mógł spirity łapać (najlepsza lokacja do tego), a Fieg Snowfield dlatego, że ja tam zawsze przychodze po Dragon Egg'i, wieć przy okazji moge spirity połapać.
Jeden to ten podstawowy z Junkyard. Mówcie co chcecie, grałem w LoMa jakieś 3 lata temu na poważnie... A może więcej? I wtedy nie czaiłem za bardzo dialogów, czytałem po części tylko etc. Nie mogłem znaleźć... Magnolii?
Ten jest łatwy.. wystarczy tylko odpowiednie drogi wybierać, to ci się przejście otworzy. Zagadaj z Jack-in-a-box, który jest na pierwszej planszy, to on ci powie jakie zabawki trzeba po kolei mijać, aby się przejście otworzyło.
Drugi to ten, gdzie trzeba znaleźć w swojej duszy beczkę? Or smth like it.
Wpierw musisz mieć w duszy beczke, a o to się musisz uśmiechnąć do The Bartendera i The Managera. Potem idziesz na Oaze, która jest na pustyni (ciężko jest znaleźć tą plansze, wchodzi się do niej z tej planszy, gdzie atakuje cie Demon Face... za takie skały trzeba wbiec.
-
mogę znaleźć lokacji, w których można zdobyć demi-human pets
z gejm faksów
Stwor | Lokacja | Poziom Many
-------------------------------------------
Chobin Hood | Jungle | Dryad 3
Goblin | Lumina (city) | Shade 3 i dryad 3
Mad Mallard | Lake Kilma | Wisp 3
Narcissos | Junkyard | Gnome 3
Sahagin | Desert | Dryad 3
Succubus | Fieg Snowfield | Shade 3
Tomato Man | Norn Peaks | Salamander 3
mi sie nie udalo znalesc tylko Sahagina, Mad Mallarda i Tomato Mana hmm ciekawe jest ze kazdy z nich ma wlasne imie ale nie wiem czy jest losowe czy stale <.<
Super, mam prośbe w takim razie. Weź napisz mi na priv HP i Damage na pierwszym levelu potwora
Nazwa | Typ | HP |ATK | Cena sprzedaży
---------------------------------------------------------------
Needlebeak | Aerial | 13 | 9 | 50
Bloodsucker | Aerial | 13 | 9 | 70
Cockatrice | Aerial | 32 | 10 | 30
Chocobo | Aerial | 40 | 10 | 300
Garuda | Aerial | 68 | 13 | 500
Iffish | Aquatic | 25 | 9 | 10
Pincher Crab | Aquatic | 25 | 9 | 15
Seadragon | Aquatic | 32 | 10 | 40
Big Baby | Aquatic | 40 | 13 | 80
Seajack | Aquatic | 40 | 15 | 20
Stinger Bug | Arthropod | 13 | 9 | 100
Hoppin' Tick | Arthropod | 13 | 9 | 120
Silkspitter | Arthropod | 25 | 10 | 140
Gloomoth | Arthropod | 32 | 10 | 200
Sand Scorpion | Arthropod | 40 | 13 | 150
Molebear | Beast | 17 | 10 | 60
Rabite | Beast | 21 | 10 | 50
Teedie | Beast | 25 | 9 | 70
Howler | Beast | 32 | 15 | 80
Gray Ox | Beast | 68 | 13 | 100
Imp | Demonic | 17 | 9 | 300
Fierce Face | Demonic | 25 | 10 | 350
Punkster | Demonic | 32 | 10 | 400
Dark Stalker | Demonic | 32 | 15 | 600
Chimera Beast | Demonic | 40 | 13 | 750
Kid Dragon | Dragon | 40 | 13 | 500
Sky Dragon | Dragon | 68 | 13 | 5000
Land Dragon | Dragon | 68 | 15 | 5000
Shadow Zero | Morph | 17 | 9 | 50
Tezla | Morph | 21 | 9 | 60
Denden | Morph | 25 | 10 | 100
Slime | Morph | 40 | 9 | 10
Moldy Goo | Morph | 68 | 10 | 80
Eye Spy | Oddity | 13 | 7 | 5
Spiny Cone | Oddity | 17 | 9 | 100
Poto | Oddity | 21 | 9 | 150
Beholder | Oddity | 25 | 10 | 300
Springball | Oddity | 32 | 10 | 350
Lullabud | Plant | 25 | 9 | 30
Shrieknip | Plant | 25 | 9 | 50
Mushboom | Plant | 32 | 10 | 40
Malboro | Plant | 40 | 13 | 60
Wooding | Plant | 40 | 13 | 80
Chess Knight | Poltergeist | 21 | 10 | 250
Cursed Doll | Poltergeist | 25 | 10 | 100
Dainslaif | Poltergeist | 32 | 13 | 300
Polter Box | Poltergeist | 68 | 10 | 1000
Tonpole | Reptile | 21 | 9 | 20
Lizardon | Reptile | 25 | 10 | 80
Rattler Boa | Reptile | 32 | 10 | 100
Basilisk | Reptile | 32 | 10 | 600
Tyrannos | Reptile | 68 | 15 | 1000
Skull Beast | Undead | 21 | 10 | 10
Specter | Undead | 25 | 9 | 300
Skeleton | Undead | 32 | 10 | 20
Zombine | Undead | 40 | 10 | 5
Ape Mummy | Undead | 68 | 15 | 15
-
Marv - cool, ale nie ma synchro... a na synchro każdego potwora mi najbardziej zależy.
-
Ape Mummy: ATTK PLS: Demi-humans (More damage to Demi-human monsters)
Basilisk: EFCT PLS: Petrification (Petrification is added to attacks)
Beholder: DFNS PLS: Staring (Defense against Staring increases)
Big Baby: ATTK PLS: Morphs (More damage to Morph monsters)
Bloodsucker: EFCT DFNS: Confusion (Protects against Confusion)
Chess Knight: Defense Plus (Defense level increases)
Chimera Beast: ATTK PLS: Oddities (More damage to Oddity monsters)
Chobin Hood: ATTK PLS: Indirect attacks (More indirect attack damage)
Chocobo: Status Recovery (Status abnormalities are removed)
Cockatrice: EFCT DFNS: Petrification (Protects against Petrification)
Cursed Doll: DFNS PLS: Poltergeists (Less damage from Poltergeists)
Dainslaif: DFNS PLS: Staring (Defense against Staring increases)
Dark Stalker: EFCT PLS: Darkness (Darkness is added to attacks)
Denden: ATTK PLS: Aerials (More damage to Aerial monsters)
Eye Spy: EFCT DFNS: Confusion (Protects against Confusion)
Fierce Face: EFCT DFS: Flame Burst (Protects against Flame Burst)
Garuda: ATTK PLS: Aquatics (More damage to Aquatic monsters)
Gloomoth: EFCT PLS: Confusion (Confusion is added to attacks)
Goblin: ATTK PLS: Slashing (Slashing attacks become more powerful)
Gray Ox: ATTK PLS: Reptiles (More damage to Reptile monsters)
Hoppin' Tick: Luck Plus (Luck level increases)
Howler: Skill Plus (Skill level increases)
Iffish: DFNS PLS: Aquatics (Less damage from Aquatic monsters)
Imp: Bonus XP (Gain more XP crystals)
Kid Dragon: DFNS PLS: Breath (Defense against Breath increases)
Land Dragon: ATTK PLS: Demonics (More damage to Demonic monsters)
Lizardon: Pak'n Choco (Drops Pak'n Choco)
Lullabud: DFNS PLS: Plants (Less damage from Plant monsters)
Mad Mallard: Defense Plus (Defense level increases)
Malboro: EFCT PLS: Paralysis (Paralysis is added to attacks)
Moldy Goo: Power Plus (Power level increases)
Molebear: EFCT DFS: Darkness (Protects against Darkness)
Mushboom: EFCT PLS: Sleep (Sleep is added to attacks)
Narcissos: ATTK PLS: Striking (Striking attacks become more powerful)
Needlebeak: DFNS PLS: Aerials (Less damage from Aerial monsters)
Pincher Crab: EFCT DFNS: Sleep (Protects against Sleep)
Polter Box: Rare Item (Rare items appear more frequently)
Poto: ATTK PLS: Dragons (More damage to Dragon monsters)
Punkster: DFNS PLS: Demonics (Less damage from Demonic monsters)
Rabite: HP Recovery (HP recovery rate increases)
Rattler Boa: EFCT PLS: Poison (Poison is added to attacks)
Sahagin: ATTK PLS: Piercing (Piercing attacks are more powerful)
Sand Scorpion: ATTK PLS: Plants (More damage to Plant monsters)
Seadragon: EFCT PLS: Freeze (Freeze is added to attacks)
Seajack: HP Plus (HP level increases)
Shadow Zero: EFCT DFNS: Darkness (Protects against Darkness)
Shrieknip: DFNS PLS: Sound Waves (Defense against Sound Waves)
Silkspitter: DFNS PLS: Arthropods (Less damage from Arthropods)
Skeleton: Regeneration (Quick recovery from KO Status)
Skull Beast: DFNS PLS: Undeads (Less damage from Undead monsters)
Sky Dragon: DFNS PLS: Dragons (Less damage from Dragon monsters)
Slime: EFCT DFNS: Paralysis (Protects against Paralysis)
Specter: EFCT DFNS: Freeze (Protects against Freeze)
Spiny Cone: DFNS PLS: Oddities (Less damage from Oddity monsters)
Springball: Invincible (Enemy attacks will not damage you)
Stinger Bug: EFCT DFS: Poison (Protects against Poison)
Succubus: HP Drain (Absorb the enemy's damage points)
Teedie: EFCT PLS: Paralysis (Paralysis is added to attacks)
Tezla: DFNS PLS: Morphs (Less damage from Morph monsters)
Tomato Man: EFCT PLS: Flameburst (Flameburst is added to attacks)
Tonpole: DFNS PLS: Reptiles (Less damage from Reptile monsters)
Tyrannos: ATTK PLS: Arthropods (More damage to Arthropod monsters)
Wooding: ATTK PLS: Beasts (More damage to Beast monsters)
Zombine: ATTK PLS: Poison (Poison is added to attacks)
:F
-
Lol, Marv umie na GameFAQs wejść...
ja wiem, że to tam jest, ale już pare razy znalazłem błędy w gamefaqs'owych opisach i zawsze wole sprawdzić na własną rękę.
-
ecale nie wchodzilem na gejmowe faksy ja mam te opisy na dysku ;p pozatym jest za mala stajnia zeby sprawdzic wszystkie dane poki co te z ktorymi sie spotkalem sie zgadzaja
-
Dobra, gadamy o LoM'ie, ale można by przejść tematem na coś bardziej na czasie:
Nie wiem, czy ktoś z was zauważył, ale już w stadium mocno zaawansowanym jest kolejna kompilacja Square-Enix'u, zwana World of Mana. Składają się na nią:
Children of Mana (NDS) - Wydany chyba rok temu... po screenach patrząc, wygląda jak poprawiony graficznie Secret of Mana albo Sword of Mana GBA. Jest to główna część kompilacji z tego co się orientuje, więc jak tylko się uzbroje w NDS, nieomieszkam zaliczyć tej gry.
Dawn of Mana (PS2) - Na tą grę jestem najbardziej napalony narazie... Jak SE nie wyda tego w USA, idąc śladem Front Mission 5, to będę wściekły maxymalnie. Gra wygląda prześlicznie, troche mi sie kojarzy z Brave Fencer Musashiden. Taki laytowy tytuł, pewnie niespecjalnie długi..... ale nie musi być długi, jeżeli będzie miał chociaż połowe tego klimatu co był w LoM'ie.
Final Fantasy Adventure (Mobile) - Humph.. like I care about stinkin' FFA... Przeszedłem Sword of Mana, który jest tego remake'iem, więc w to bym nie zagrał, nawet hipotetycznie zakładając, że miałbym sposobność.
Heroes of Mana (NDS) - Na to jestem prawie tak napalony jak na DoM. To jest jedna z tych gier, dla których kupuje sobie handhelda.
Friends of Mana (Mobile) - Co to jest, nikt jeszcze nie wie... wiadomo tylko, że na komóre. Z tego co wiem, ma być powiązany z LoM'em, co niestety, wcale mnie nie cieszy z racji tego, że pewnie nigdy tej gry na oczy nie zobacze, a LoM to moja ukochana gra X_X.
Princess of Mana (Manga) - To mnie strasznie ciekawi. Z tego co wiem, to od tego roku jest to mangiszcze umieszczane w japońskim GanGan Magazine (oczywiście wydawanym przez SE) i wiązać się jakoś ma z Children of Mana. Chętnie bym przejrzał pewnie, jakbym znał CoM'a.. mam nadzieje, że do tego czasu będzie release w tomikach i angielskie tłumaczenie.
Znacie coś z tego, słyszeliście, czaicie się?
-
Dawn of Mana (PS2) - Na tą grę jestem najbardziej napalony narazie... Jak SE nie wyda tego w USA, idąc śladem Front Mission 5, to będę wściekły maxymalnie. Gra wygląda prześlicznie, troche mi sie kojarzy z Brave Fencer Musashiden. Taki laytowy tytuł, pewnie niespecjalnie długi..... ale nie musi być długi, jeżeli będzie miał chociaż połowe tego klimatu co był w LoM'ie.
No to bedzie moja pierwsza gra z serii Seiken Densetsu w ktora zagram. Tez bardzo na nia czekam i mam nadzieje ze bedzie swietna, chociaz ostatniop jakos ogladajac screeny tak se pomyslalem ze to wcale nie musi byc dobre i w sumie moze wyjsc z tego kicha... ale mam nadzieje ze sie myle i bedzie wporzo. Byle by za dluga nie byla ;]
Heroes of Mana (NDS) - Na to jestem prawie tak napalony jak na DoM. To jest jedna z tych gier, dla których kupuje sobie handhelda.
No to bedzie zajebiste, ofkoz pewnie nigdy nie zagram, ale ten trailer ktory w newsie dawalem byl swietny.
Friends of Mana (Mobile) - Co to jest, nikt jeszcze nie wie... wiadomo tylko, że na komóre. Z tego co wiem, ma być powiązany z LoM'em, co niestety, wcale mnie nie cieszy z racji tego, że pewnie nigdy tej gry na oczy nie zobacze, a LoM to moja ukochana gra X_X.
To na pewno ma byc na komorke? A nie siakies sieciowe?
Anyway jeszcze nic nie jest potwierdzone ale ostatnio jakis kolo sie wypowiadal z SE ze najprawdopodbniej planują jakąs gre z serii Seiken Densetsu dla Nintendo Wii.
-
Children of Mana
At last ! Jakaś bardzo dobra gra od Square-Enix. Przejdę odrazu do konkretów.
Grafika w grze jest śliczna. Postacie dalej wyglądają Seikenowo, sama gra wydaje się jeszcze bardziej kolorowa od Legend of Mana (chodzi mi o wyrazistość). Świetnie wyglądają Sprite'y (do których roli przejdę poźniej). Oprócz scenek 3D (a raczej jednej chyba tylko) pojawiają się czasem scenki animowane. Muzyka...mało utworów słyszałem póki co, ale wystarczyły mi one żeby wydać opinię na jej temat. Jak zwykle muzyka jest bardzo dobra. Spokojne nutki w mieście, nieco szybsze utwory w polu, dynamiczne utwory podczas walki z bossem. Styl walki jest dość nowy chyba. Jeden przycisk do ataku pierwszą bronią, drugi przycisk do ataku drugą bronią (możeby wyekwipować dwie bronie), inny do używania Sprite'a i jeden do używania aktualnie wybranego przedmiotu (główine leczenie). Na samym początku gry mamy wybór postaci - Ferrik, który jest czymś w stylu "trochę ze wszystkiego", mag Poppen, wojownik Wanderer (który wygląda jak Niccolo) i tancerka Tamber. Potem możemy wybrać im kolor stroju i zmienić imię. Bohaterowie nie są tu niemowami, mają własne kwestie. Nie możemy wybrać (jak to było w przypadku LoM) typu broni. Tutaj jednak każda broń ma swoje zalety. Mieczem np. możemy odbjać strzały wrogich łuczników, a Flailem przyciągać się do ściany lub przyciągać odległe przedmioty/wrogów. Wyposażenie zbieramy od przeciwników, kupujemy je w sklepie albo zdobywamy je wykonując różne questy, które "kupujemy" od Dudbearów. Nowością jest tutaj Gem Frame. Wiadomo...jest to ramka, w którą wkładamy różne klejnoty. Klejnoty te podnoszą nasz atak, defensywę, polepszają nasze władanie mieczem, chronią przed statusami itd. Kolejną fajną rzeczą jest system Sprite'ów. Przed wyjściem z wioski pojawiają się wszystkie Sprite'y z poprzenich SD. Możemy wziąć ze sobą jednego. Służy on jako atak magiczny. Może on albo atakować przeciwników, albo rzucić na nas jakiś czar defensywny (jeśli go dotkniemy po przyzwaniu). Shade np. wytwarza wokół siebie krąg cieknej energii i uszkadza wszystkich , którzy wejdą w niego, lub czyni nas niewidzialnymi jeśli dotkniemy Shade'a zanim on zaatakuje. Samej fabuły nie będę zdradzał, bo nie chce mi się jej opisywać.
That is all. Dismissed.
-
W Children of Mana w sumie tez bym sobie pogral ;]
Anyway ja tak sobie czekam na Seiken Densetsu 4 ale w sumie nigdy nie szukalem siakichs filmikow, dzisiaj wiec przypadkowo sobie znalazlem jednego i wyaje mi sie ze wielu jest takich co czeka ale nie chce im sie szukac nic o grze... tu jest taki filmik na ktorym widac troche game pleyu:
http://youtube.com/watch?v=AaQKQyz-x_M (http://youtube.com/watch?v=AaQKQyz-x_M)
W sumie gra pod wzgledem game playu mnie nie jara nic a nic, ale ta muzyka w tym TVspocie mnie ujela (ala moje serce...) no i ostatnie skany byly swietne, mam wiec nadzieje ze klimat bedzie swietny tak jak to Tant mowi.
Ah... moje serce, jak tylko ukaze sie ost musze miec te muzyke z TV-Spota.
Japonski TV Spot:
http://www.square-enix.com/jp/members/spec...IKEN4_Movie.swf (http://www.square-enix.com/jp/members/special/seiken4_01/SEIKEN4_Movie.swf)
Ofkoz szkoda bardzo ze my europejczycy bedziemy musieli grac niestety z anglojezycznym dubbingiem ;/
-
Ej, Tant, bo Ty masz prawie wszystko z LoM'a...są jakieś fajne aranżacje utworów z tej gry ? Ja jedyne co mam to jeden, fajny MIDIk utworu Pain The Universe.
-
Cały soundtrack do LoM'a jest git. Naprawdę, szczerze mówię, że większość kawałków z niego jest świetna, to najlepszy OST od Yoko Shimomury do czasu Kingdom Hearts. Dokładniej na temat OST'a z tej gry gadałem Tutaj (http://squarezone.pl/smf/index.php?topic=1174.0), podniecając się strasznie całą płytką. No ale nie wiem, czy ci przypadnie do gustu, mi się tak ta ścieżka podoba pewnie przede wszystkim dla tego, że tak bardo kocham LoM'a...
-
Cały soundtrack do LoM'a jest git. Naprawdę, szczerze mówię, że większość kawałków z niego jest świetna, to najlepszy OST od Yoko Shimomury do czasu Kingdom Hearts. Dokładniej na temat OST'a z tej gry gadałem Tutaj (http://squarezone.pl/smf/index.php?topic=1174.0), podniecając się strasznie całą płytką. No ale nie wiem, czy ci przypadnie do gustu, mi się tak ta ścieżka podoba pewnie przede wszystkim dla tego, że tak bardo kocham LoM'a...
Da, ale mi chodziło o jakieś przeróbki czy coś w tym stylu ;] Ripy muzyki to ja mam wszystkie na dysku.
-
O przeróbkach nic nie wiem... Yoko chyba nie jest taka popularna do przerabiania, jak Nobuo, więc wątpię, żeby tego dużo było...
=====
Nie wiem, czy ktoś jest zainteresowany, ale wrzuciłem dzisiaj na MU skany trzech pierwszych tomów mangi Legend of Mana. Obiecałem ludziom z Seikens Board (w zamian za skany czwartego tomu i kilku stron z Ultimanii, potrzebnych mi do skończenia solucji). Jeżeli ktoś jest zainteresowany, to proszę się częstować:
http://www.megaupload.com/?d=93TCURZ5
-
W koncu pojawilo sie Dawn of Mana. Niesamowite wrazenie, gdyz jest 3D. Przesliczna grafika, ciekawa historia, swietna muzyka. Wlasnie zaczynam grac. Mam tylko nadzieje, ze sie nie zawiode.
-
Ja zacznę grać gdzieś za tydzień, może w ten weekend, bo już mam na dysku, ale wypalić u siebie nie mogę...
EDIT::
W sprawie najnowszych dwóch części kompilacji World of Mana...
Children of Mana - O tym już pisałem chyba. Wielki zawód, gra zupełnie nie przypadła mi do gustu. Muzyka - słaba, grafika - średnia na jeża, ładne wstawki. Fabuła - do dupy, przez duże D. Zupełnie burzy mi wizję serii Seiken Densetsu, Koichi Ishii skiepścił tą grę. Zalety: ciekawy trick z Gemgridem, oraz zaje**sty multiplayer (wszyscy z Seikens Board tak mi napisali). Wady: to, że gra jest średniakiem w każdej właściwie kwestii, jest beznadziejna fabularnie i nie ma nawet 1/4 tego klimatu, co SD2, SD3, czy też Legend of Mana. Poza tym, konstrukcja planszy jest do chrzanu, beznadziejne jest też zastosowanie magii. Momentami grałem z prawdziwym obrzydzeniem i znudzeniem, tyle tylko, żeby dobrnąć do końca. Nie polecam, no chyba, że ktoś jest maniakiem serii, jak ja.
Dawn of Mana - Niech cię szlag Ishii... kolejny zawód. Trochę mniejszy, niż w przypadku Children of Mana, w które momentami grałem z obrzydzeniem. Fabularnie wciąż mi niespecjalnie podchodzi, no ale przeboleję to, fabuła ma dla mnie więcej sensu niż ta z CoM'a (chociaż świat DoM/CoM mi się nie podoba, jest głupio skonstruowany). Grafika jest prześliczna, ale za stary jestem, żeby mnie grafika podniecała. Fakt, uśmiechnąłem się szeroko, jak zobaczyłem Flammie na filmiku, no ale to za mały plus, żeby mnie do gry przekonać. Faktem jest, że dzięki niej, DoM faktycznie ma klimat Seiken Densetsu. Nie zmienia to jednak faktu, że gra jest... po prostu nudna. Nawalanie przeciwników tym cholernym dzikim pnączem i obijanie ich o ściany i kamienie jest zabawne, ale jak się to robi przez godzinę (gdzieś tyle zajmuje przejście planszy) to już nie jest takie fajne. Brak NPC, obrzydliwa wręcz liniowość (w zamian za którą dali głupią opcję nawalania się na pseudo-arenie... ehh... nuuudddyyyy), dosyć średni voice-acting, głupia kamera i mnóstwo bugów może zrazić każdego. Do tego, pomimo tego, że plansze są faktycznie bardzo duże, gra jest krótka. Nie chciało mi się przechodzić ostatniej misji, ale może się zmuszę i to zrobię, żeby mieć to za sobą. Polecam tylko fanom SD, ewentualnie fanom Kingdom Hearts'a, bo gra jest do KH trochę podobna. Innym raczej do gustu nie przypadnie.
Heroes of Mana - Wydaję mi się, że po stworzeniu Legend of Mana, Koichi Ishii został porwany i zastąpiony swoim złym klonem. Jakoś nie mogę uwierzyć w to, że geniusz stojący za Secret of Mana, SD3 i Legend of Mana, mógł stworzyć gnioty takie jak CoM i DoM. Na szczęście jednak, nawet złemu klonowi Ishii'ego, zdarzyć się może coś dobrego.
Heroes of Mana - najlepsza część serii Seiken Densetsu od 8 lat. Grafika nie jest najwyższych lotów, brakuje też jakichś bling-bling efektów, czy też szpanerskich wstawek filmowych. Nie jest to jednak wada, a dowód na to, że jednak ktoś w Square ma głowę na karku. Muzyka - Yoko Shimomura... i tyle. Znowu jest to bardzo silna część tytułu, kojarzy mi się z SD3 i LoM'em, widać w niej kunszt kunszt, do jakiego tylko Yoko jest zdolna. System - za wyjątkiem słabe AI, wszystko jest po prostu idealne. Pierwsza strategia RTS w świecie SD i mamy pełen sukces. Grupowanie jednostek stylusem jest idealne (jeszcze ani razu nie wybrałem przez przypadek jakiejś jednostki, której bym nie chciał), system używania jednostek jest bardzo ciekawy i zbierania surowców, tak jak i umiejętności bohaterów i ogólnie cały system walki. Plansze w 3D, z możliwością obracania kamery o 90 stopni w każdym kierunku, ładne animacje ruchów postaci, do tego gra nie zwalnia przy dużej ilości obiektów (jak np. w Settlers'ach). Fabuła - najsilniejsza część gry chyba. Zamiast gównianego świata z CoM/DoM, mamy powrót do świata Seiken Densetsu 3. Wszystko dzieje się jakieś 15 lat przed wydarzeniami ze znanej nam gry, poznajemy wiele znajomych postaci (matka Hawkeye'a i matka Durana i Angela'i są w mojej drużynie heh). Boli trochę to, że Square poprzekręcało nazwy krain (powinno się trzymać nazw, które były w Legend of Mana chociażby) - przez to mamy Valsena, zamiast Forsena, Nevarl zamiast Navarre i chba Laurent zamiast Lorant. No ale nie zmienia to faktu, że gra jest świetna i kunsztownie wykonana. Możliwość grania misji dodatkowych oraz obsługa multiplayera (która musi być zajebista poprostu) zarówno przez Wireless, jak i przez globala dopełnia dzieła. Polecam gorąco.
-
Witam prosze was o podanie mi tytułów gier podobnych do gier Secret of mana.
Aby byla mozliwosc grania multiplayer w taki sposób ze mam druzyne i jezeli podlaczy sie gracz 2 i nacisnie select lub start gra osobą z mojej drużyny. ale zeby nie bylo tak ze gra ze mna tylko podczas walki tylko zeby ze mna chodzil itp... aby gra byla naprawde podobna do gier w/w
Z góry dziekuje
aby gry nie byly na ps2
najlepiej Snes/Nes/Gbc??/PsX w najgorszym wypadku
-
GameBoy to raczej konsola jednoosobowa, więc na to nic ci nie znajdę. Z PSX'a pierwsza rzecz jaka mi na myśl przychodzi, to Legend of Mana - zdecydowanie do Secret of Mana podobne, a można grać na dwóch. W tej chwili nic innego mi do głowy nie przychodzi.
-
Moją ulubioną postacią z SD # jest karl ma złożoną psychikę i w ogóle ;D ;D ;D ;D ;D