Forum SquareZone

Kategoria ogólna => Granie a gadanie => cRPG => Wątek zaczęty przez: GamePlay w Maja 04, 2004, 03:33:15 pm

Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: GamePlay w Maja 04, 2004, 03:33:15 pm
Niedawno temu miałem przyjemność zagrać w Neverwinter Nights. Nie wiem czy można to uznać za MMORPG ale jestem pewien, że dużo ludzi w to gra. Ta gra spodobała mi się od pierwszego wejrzenia, chciałbym ją polecić wszystkim, lecz niestety nie wszyscy mogą w nią grać (Ci co nie mogą grać na multiplayer zapraszam do pogadania na komunikatorze). Co wy o niej myślicie?
Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: MarvelliX w Maja 04, 2004, 05:59:38 pm
Neverwinter ? No fajna gierka przeszedł żem kilka razy.
Ma ona jedną wielką wadę limit poziomu o wartości 20. Oznacza to że jak chce się grać drugi raz tą samą postacią to już nie ma takiej zabawy :(  A jak próbuje się mieszać dwie (lub więcej) klasy to nie mozna osiągnąć maksymalnego poziomu innej klasy.
Tak pozatym to grafika jest fajna, muzyka to nie wiem bo zawsze winampa słuchałem :) kilka zagfadek, ale o trochę zbyt niskim poziomie, Efektownie wyglądają przedmioty który mają jakieś elementarne właściwości np. miecz zadający obrażenia od ognia płonie :o i to realnie
Można by tę grę spokojnie porównać do Knight Online ;)  
Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: Nova/smogu w Maja 04, 2004, 06:05:03 pm
Neverwinter?? Zabierzcie to ode mnie... to ja już wolę starego poczciwego Baldura. A i jeszcze jedno... NWN nie jest MMORPG....
Gra na niskim poziomie, drowy z wąsaami... ech lipa z tą grą.
Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: Morchol w Maja 04, 2004, 07:18:47 pm
Hmmm podstawowa wada NWN? to że powstała
tak jestem antyfanem tej gry. A co mi się w niej niepodoba?
-denna fabuła - sprowadza się wszystko do tego że mamy znaleźć jakiśtam przedmiot - kosimy przeciwników, młócimy, znajdujemy i nowy item do odszukania i tak wkolko
- grafika - bleeeeeeeeeeeeeeeeeee była kiedyś taka gra Lego Creator - i do tego najłatwiej jest przyrównać NWN, niedość że wszystko jest DOSŁOWNIE z klocków zbudowane, to jeszcze strasznie sterylne, a tekstury są strasznie mało róznorodne, wszystko wygląda tak samo - przy wejściu do każdego lochu masz niesamowite Deja Vu :P
- limit 20 lvl - to zostawie bez komentarza- w moich oczach czyni to multi praktycznie nie grywalnym, poprawili to chyba w HotU, ale ja dodatków do shita nie zamierzam kupować
- klimat - jak dla mnie poprostu brak, od dalszych komentarzy sie powstrzymam
- duużo niedorobień już dark cloud wspomniał nieszczesne wąsiaste drowy ;]
-beznadziejny multi - bo co z tego że "mistrz gry może ci stworzyć dowolny scenariusz"? to ja wole wziąć podręczniki do D&D albo Warhammera i soboie z kumplami pograć, i klimatu więcej i zabawa lepsza, a do pvp to jest Quake, tudzież unreal :P /joke/ ale diablo2 chyba każy przyzna że do pvp jest lepsze
- "filmiki" w kampani - no panowie śmiech na sali - w bg2 były lepsze, naprawde
-zapowiadali to jako "następce BG" - taaaa jasne, a ja jestem następcą jezusa chrystusa pana Waszego
Plusy:
-nie musiałem za ten shit płacić bo wygrałem w konkursie Clicka :P
-yyy tentego o jedna piosenka z soundtracka mi się podoba(no co ja naprawde nie moge znalezc zadnych plusow nwn :P )
- więcej plusów nie pamiętam za wszystkie serdecznie żałuje :P

PS. Żeby niebyło komentarzy w stylu - "no bo się nie zagłebiłem w rozgrywke" - przeszedłem nwn i spędziłem nieco czasu na grze w sieci, więc gołosłowny nie jestem
Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: Mortus w Maja 04, 2004, 08:27:42 pm
NWN - grafa ładna, muza robi się monotonna, fabuła raczej nie wciągająca, limit niski
NWN SoU - graa j.w., muza j.w., fabuła trochę lepsza, nowe klany/czary/zdolności etc., limit też niezawysoki
NWN HotU - grafa j.w., muza podobała mi się najbardziej z serii, fabuła bardzo ładna, levele.... cóż będę mówił, limit jest bodajże dopiero przy 4X czy 5X, co wg. podręczników D&D daje nam niemalże półboga :D (ale nie liczcie na to, że za pierwszym przejściem czy drugim już tyle uciułacie ;)), nowe klasy/skile/featsy itd.
Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: GamePlay w Maja 05, 2004, 07:18:43 pm
Dzięki za wypowiedzi, fajnie jest wiedzieć, że NWN nie jest MMORPG. Szkoda, że po dodatku można tylko do 40 poziomu ulepszyć się :(
Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: Mortus w Maja 05, 2004, 07:21:33 pm
Cytuj
można tylko do 40 poziomu ulepszyć się
Tylko? Wiesz ile byś musiał w to ciorać żeby zrobić level 40? A wiesz jaki byłbyś wtedy odwalony? Chłopie - w D&D 40 to raczej nie jest 'tylko', ale 'aż'.
Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: Morchol w Maja 05, 2004, 09:06:16 pm
No w papierowym miałem 20 lvl i musiałem stworzyć nową postać, bo ta była zbyt pakerska(mimo że dużo punktów poświęcałem na umiejętności nie bojowe), a bez sensu tak chodzić i smoki rozwalać ;) A tamta się pojawiała często jako mentor mojej nowej postaci - fajnie to było, chyba musze sobie znowu w D&D pograć. a bym zapomniał nwn do pieca :P
Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: White_wizard w Maja 06, 2004, 07:57:46 pm
W tą gierkę grałem i podoba mi się to, że ne ma tam rzutu izometrycznego tak jak w innych tego typu produkcjach. Generalnie podobają mi się umiejętności, czary i postacie.... Mankamentem jest to, że za mało doświadczenia się dostaje iże jest ono rozłożone na zbyt mało leveli. no bo przecież wolałbym mieć 99 lv i rozwalać wszystkich, niż robić to samo na 20 lv....
Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: Mortus w Maja 06, 2004, 08:21:47 pm
Cytuj
wolałbym mieć 99 lv i rozwalać wszystkich, niż robić to samo na 20 lv....
To zależy tylko i wyłącznie od systemu. D&D jest taki i nic się na to nie poradzi. A co do tego rozwalania, to nie wiem, czy by Ci to tak łatwo szło. Nie wiem jak w oryginalnym NWN i HotU (bo nie sprawdzałem), ale w SoU po przejściu normalną postacią stworzyłem sobie (zcheatowałem :P) postać na maksymalnym dostępnym levelu. Owszem było z normalnymi cwelami łatwiej, ale wygląda na to, że są w grze potworki, które są uzależnione od naszego levelu (i to wcale nie mało), które urosły do takiej mocy, że miałem problemy :)
Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: Nova/smogu w Maja 07, 2004, 01:52:03 pm
Macie problem z levelami. Jak się w Baldurze pierwszym level 7 miało to się było potężnym wymiataczem. Ktoś musi was tu uświadomić co do leveli w D&D... 10 level to już potęga, Drizzt największy wymiatacz krain ma lvl19 łowcy, a Elminster, najpotężniejszy mag w krainach to mag lvl30, złodziej lvl5, wojownik lvl2. Bez przesady, ale co za dużo to nie zdrowo.... D&D to nie Diablo, gdzie katuje się postać do lvl 99. Właśnie za to dużo graczy ktytykowało BG2... 40 lvl w D&D to już przesada, a wy chcecie 99?? a potem kogo byście bili?? Smoki w jednym ciosie?!
Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: Mortus w Maja 07, 2004, 02:18:32 pm
W BR 2 ToB był taki level, ale też byli wymagający przeciwnicy (tylko dla tego szło to przeżyć).
BTW. Gdzieś czytałem, że Elminster ma też kilka (albo nawet kilkanaście) leveli z kapłana jeszcze, a Drizzt słownie kilka z barbarzyńcy (może jeden, bo czasami w szał bojowy wpada). :)
Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: Nova/smogu w Maja 07, 2004, 02:33:35 pm
Ale nie zapominaj, że Drizzt to swoisty ewenement i wyjątek. Ma kupę zdolności, których w D&D żadna postać oprócz niego nie może posiąść. Więc możliwe że Drizzt dysponuje Berserkiem łowcy albo cuś.
Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: Morchol w Maja 07, 2004, 02:39:53 pm
Hmmm ja też miałem takie karty postaci i tam napewno Drizzt miał 1 czy 2 lvl barbarzyńcy, a Elminster pate leveli "wybrańca Mystry" - chyba o to z tym kapłanem chodziło ;)
Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: Mortus w Maja 07, 2004, 05:48:45 pm
Cytuj
napewno Drizzt miał 1 czy 2 lvl barbarzyńcy, a Elminster pate leveli "wybrańca Mystry" - chyba o to z tym kapłanem chodziło
Hehehe - jeden po mojej stronie :D A ten pomysł z berserkiem łowcy to mi nie pasi (ze względu na klimat :P).
BTW. Jakie zdolności niedostępne dla nikogo innego ma Drizzt?
Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: Morchol w Maja 07, 2004, 06:21:23 pm
chyba te typowe dla drowów - no ale są one dostępne - właśnie dla drowów :P
Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: Mortus w Maja 07, 2004, 07:26:50 pm
No właśnie :) Takich zupełnie unikalnych to raczej nie ma ;)

BTW. Skoro się rozmowa trochę przesunęła na FR, to co sądzicie o Halasterze Czarnym Płaszczy (aka Halasterze Szalonym :))?
Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: little w Maja 09, 2004, 08:06:17 am
Nawet fajna gierka. Ładna grafika, muzyka. Można zagrać.

 
Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: Ard w Maja 09, 2004, 04:45:24 pm
ja gre raz ukonczylem cala...drugi raz zaczelem grac Magiem, ale znudzilo mi sie w polowie i nie gram...gra graficznie wyglada swietnie...fabulowo stoi jednak na bardzo niskim poziomie...rozsmieszala mnie w grze jedna rzecz: walcze z 6 typkami, zuzylem wszyystkie czary...co wiec robie??...zamykam drzwi i odpoczywam, az znowu bede mogl czrowac... :w00t: ...strasznie realistyczne :lol:...ciekawe co w tym czasie robili moi wrogowie??...pewnie grali w karty :blush: ...

P.S. fajny podpisik little  :w00t:  
Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: RiKKu-reloaded w Lipca 03, 2004, 07:44:38 pm
ARD a masz moze dodatki do Nevera ?? Jak masz to sproboj kombinacji Blady Mistrz + Czarownik=Full wypas :devil:  
Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: Ard w Lipca 03, 2004, 07:52:08 pm
Rikku...nie mam dodatków do NWN i racze nie bede się starał ich zdobyc...poza ładną grafiką ta gra nic nie oferuje...wole starego Fallouta 1 (2 jescze nie skończyłem :( ) niz NWN...fajnie że wróciłaś :lol:
Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: RiKKu-reloaded w Lipca 04, 2004, 10:00:13 am
Miło ze ktos sie o mnie jeszcze troszczy :D ale co Ty widzisz w tym Fallout'cie ?? Ja zwlaszcza w jedynce widze tylko mnowstwo pikseli  ;)

P.S. NIE JESTEM DZIEWCZYNA LUDZIE ILE RAZY MAM POWTARZAC :P
Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: Mortus w Lipca 04, 2004, 02:08:42 pm
ARD możesz z czystym sumieniem załatwić sobie Hordes of the Underdark - fajne tam czasami akcje odchodzą (np. z Halasterem Szalonym :D). A co do kalsy to mi się podobał Złodziej/Zabójca. To był wypas i moc w łapach. Dwa krótkie miecze podwójny Sneak Attack - większość wrogów się po tym żegnała :P
Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: RiKKu-reloaded w Lipca 04, 2004, 05:32:58 pm
Mortus a probowlaes Czarodziej + Uczen czerwonego smoka ?? Ma takie fajne skrzydelka :D normalnie jak w reklamie Always :D
Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: Mortus w Lipca 04, 2004, 07:11:45 pm
No fajny był (szczególnie ten oddech smoka :D), ale nie dało się tego chyba sensownie połączyć. Albo robiło się silnego Ucznia (i wtedy mag był kiepski) albo odwrotnie.....
Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: RiKKu-reloaded w Lipca 04, 2004, 09:10:15 pm
A niby dlaczego ? Dla epickiego Ucznia czerwonego smoka potrzebny jest tylko 10 LV. Ja mialem Czarodzieja na 25 (bo musial byc epicki) i u.cz.s na 15 i bylo git. Mozna takie cuda tworzyc :D a tego twojego zabojce//zlodzieja na ktorych miales ?
 
Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: Chief Roberts w Lipca 05, 2004, 06:39:56 pm
"nic mnie nie wzruszyło, nic mi nie stanęlo" oczekiwałem dobrej produkcji i mimo pochlebnych recenzji i opinii o NN uważam że nie dorasta ona do pięt staremu Baldurowi,

niestety, ładna grafika to nie wszystko, kiedyś grało się w Eye of Beholder, czy też inne RPG i wciągały one na tygodnie, a to zaś to taka tylko ciekawostka
Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: RiKKu-reloaded w Sierpnia 15, 2004, 10:01:53 pm
Chief nie moge sie za bardzo z toba zgodzic ... Zapomniales o waznym elemencie gry jakim jest Fabuła ... wlasnie (przynajmniej moim zdaniem) fabuła wciaga rownie dobrze jak z BG czy ID. A tych tytulow jakie wymieniales nie znam... rzucisz na to troche swiatla ?
Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: GamePlay w Sierpnia 16, 2004, 12:39:16 am
Fabuła...? To jest tak, że na początku gry mamy jeden cel, uchronić Neverwinter (nawet nie pamiętam co to było), potem rzucają nas na głęboką wodę i nawet nie wiemy gdzie mamy iść. Tutaj trzeba podążać jak najdalej byleby cel ukończyć. Przy okazji jest wiele pułapek w niektórych opuszczonych domach, o których nie mamy pojęcia. Fabuła jest wciągająca na początku, potem jak będziemy wiedzieli jaki ciężar na nas spoczywa to może dojść do tego, że przestaniemy grać.
Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: Mortus w Sierpnia 16, 2004, 12:53:18 am
Cytuj
nawet nie pamiętam co to było
Miasto :D
Cytuj
nawet nie wiemy gdzie mamy iść
Wiemy wiemy :) W każdym epizodzie są 3 czy 4 kierunki od lokalizacji głównej i zawsze musimy się we wszystkie miejsca udać :P
Cytuj
Przy okazji jest wiele pułapek w niektórych opuszczonych domach, o których nie mamy pojęcia
Pułapek znaczy takich co złodzieje zastawiają? Od czego jest ten mały halflingowaty pomocnik jak nie do rozbrajania? :P Zresztą są takie słabe że praktycznie nigdy nie zabijają :P
Cytuj
Fabuła jest wciągająca na początku
Ale liniowa (nie przecz ;))
Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: GamePlay w Sierpnia 16, 2004, 01:06:43 am
miałem warriora na 2 poziomie...
więc tak, te kierunki dzielą się na drogi łatwiejsze i trudniejsze, a co do tych pułapek to z kąd ja mam na początku gry wiedzieć, że jakiś halfing jest od ich rozbrajania? Tak w ogóle dzięki, za przypomnienie, że NW to miasto bo nie wiedziałem.
Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: Mortus w Sierpnia 16, 2004, 11:02:25 am
Cytuj
te kierunki dzielą się na drogi łatwiejsze i trudniejsze
Hę? Weźmy za przykład pierwszy akt. Wyłazisz z akademii, jesteś w mieście i masz 4 dzielnice od głównej lokalizacji do wyboru. Żadna łatwiejsza, żadna trudniejsza, wszystko jedno którą wybierzesz najpier a którą później.
Cytuj
kąd ja mam na początku gry wiedzieć, że jakiś halfing jest od ich rozbrajania
Jak po raz pierwszy jesteś w świątyni i Aribeth Cię wynajmuje, i wychodzisz, to zagaduje do Ciebie taki mały gostek chcący się przyłączyć - on jest właśnie m.in od rozbrajania (nie łatwo go przeoczyć :P)
Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: GamePlay w Sierpnia 16, 2004, 11:25:53 am
Rzeczywiście, gdy byłem jeszcze w akademii, przyłączył się do mnie jakiś żołnierz. Ale później to musiałem sam chodzić, jak tylko z akademii wyszedłem.
Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: Nova/smogu w Sierpnia 16, 2004, 12:18:50 pm
...w clicku był se kiedyś poradnik.... najemników werbujesz w gospodzie w centralnei dzielnicy NWN... w świątyni, gdzie otrzymujesz zlecenie od Aribeth może przyłączyć się do ciebie Tony Szubieniczek (czy jak mu tam) ten gość o którym piszesz GamePlay to pewnie ten jak mu tam Pavel czy jakoś tak - przyłączył się tylko po to byś jako początkujący (albo i nie ) gracz nie zginął za szybko przechodzac wstęp - misję treningową....
Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: Mortus w Sierpnia 16, 2004, 12:23:53 pm
Cytuj
Tony Szubieniczek (czy jak mu tam)
Czytając te tłumaczenie dziękuję Bogu że mam wersję angielską. Szubieniczek jego mać :-/
Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: Nova/smogu w Sierpnia 16, 2004, 12:29:45 pm
A tak zbaczając z tematu......
Driizt Do'Urden NPC
Male drow Ftr10/Bbn1/Rgr5 of Mielikki: CR 17; Medium-size humanoid (elf); HD 10d10+20 plus 1d12+2 plus 5d10+10; hp 124; Init +9; Spd 40 ft.; AC 23 (touch 14, flat-footed 19); Atk +17/+12/+7/+2 melee (1d6+6 plus 1d6 cold/18–20, +3 frost scimitar), +16/+11 melee (1d6+4/18–20, +2 defending scimitar); SQ Drow traits, favored enemy (goblins +2, magical beasts +1), light blindness, rage, spell-like abilities; SR 27; AL CG; SV Fort +15, Ref +9, Will +7; Str 13, Dex 20, Con 15, Int 17, Wis 17, Cha 14. Height 5 ft. 4 in.

Skills and Feats: Climb +8, Handle Animal +9, Hide +13, Intuit Direction +5, Jump +8, Knowledge (nature) +5, Listen +20, Move Silently +15, Ride (horse) +7, Search +13, Spot +15, Use Rope +7, Wilderness Lore +8; Ambidexterity, Blind-Fight, Combat Reflexes, Dodge, Improved Initiative, Improved Two-Weapon Fighting, Mobility, Quick Draw, Track, Twin Sword Style, Two-Weapon Fighting, Weapon Focus (scimitar), Weapon Specialization (scimitar).

Special Qualities: Drow Traits (Ex): +2 racial bonus on Will saves against spells and spell-like abilities, darkvision 120 ft. Light Blindness (Ex): Abrupt exposure to bright light (such as sunlight or a daylight spell) blinds drow for 1 round. In addition, they suffer a –1 circumstance penalty to all attack rolls, saves, and checks while operating in bright light. Rage (Ex): During his rage, Drizzt has the following statistics instead of those given above: hp 156; AC 21 (touch 12, flat-footed 17); Atk +19/+14/+9/+4 melee (1d6+8 plus 1d6 cold/18–20, +3 frost brand scimitar) and +18/+13 melee (1d6+5/18–20, +2 defender scimitar); SV Fort +17, Will +9; Str 17, Con 19. Skills: Climb +10, Jump +10. The rage lasts 7 rounds, after which Drizzt is fatigued. He can rage once per day.

Spell-Like Abilities: 1/day—dancing lights, darkness, faerie fire. These abilities are as the spells cast by a 16th-level sorcerer.

Spells Prepared (1; base DC = 14): 1—detect animals or plants.

Possessions: +4 mithral chainmail, Icingdeath (+3 frost scimitar), Twinkle (+2 defending scimitar), figurine of wondrous power: onyx panther (name Guenhwyvar; see below)

Onyx Panther: This magical figurine summons the black panther Guenhwyvar, a friend and loyal companion to Drizzt. She can be summoned every other day for a period of 6 hours. If slain, she reverts to her figurine form and cannot be summoned for 48 hours. Guen understands Common and Undercommon, and has the following statistics:

Guenhwyvar: Female panther; CR 5; Medium-size animal; HD 6d8+12; hp 39; Init +4; Spd 40 ft., climb 20 ft.; AC 15 (touch 14, flat-footed 11); Atk +8 melee (1d6+3, bite), +6 melee (1d3+1, 2 claws); SA Pounce, improved grab, rake 1d3+1; SQ Low-light vision, scent; AL N; SV Fort +7, Ref +9, Will +3; Str 16, Dex 19, Con 15, Int 6, Wis 12, Cha 8.

Skills and Feats: Balance +12, Climb +11, Hide +9*, Listen +6, Move Silently +12, Spot +6; Multiattack, Weapon Finesse (bite), Weapon Finesse (claw). Includes +4 racial bonus on Hide and Move Silently checks, +8 racial bonus on Balance checks. *In areas of tall grass or heavy undergrowth, her Hide bonus improves to +8.

ściągnąłem to chwilunie temu z strony Wizard Of The Coast....
oficjalne statsy Drizzta... troszkę się zmieniły, już nie łowca lev 16(popełniłem bład pisząc że 19, przyznaję się) , ale ... sami widzicie. Wracamy do NWN
Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: Mortus w Sierpnia 16, 2004, 02:31:28 pm
Mięczak :P Poszukaj statsów Elminstera albo Halastera ;)
Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: GamePlay w Grudnia 04, 2004, 07:46:06 pm
Dzis z okazji mikołajek dostałem tą grę i już grałem sobie w internecie. Jest świetna, nie to samo co MMORPG, którego jedynym celem jest expowanie i zbieranie coraz większej kasy. Szukam graczy do gry, znalazłby się może ktoś?
Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: Nova/smogu w Czerwca 16, 2005, 04:15:10 pm
Hej Mortus, jak kiedyś tu wpadniesz, to pytaj o co chcesz. Od kilku tygodni jestem naogowym MP i mam pokaźną kolekcjęksiążek D'n'D.
Sprawdzę tego Halastera i Elminstera. Wiem, że kiedyś Elminster to by mag l30, kaplan l 5, woj l 2 i lotrzyk l2. Teraz doszla mu klasa Arcymaga, wiec sie troche zmienilo.
Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: Mortus w Czerwca 16, 2005, 10:55:08 pm
To dawaj w takim razie (w kolejności dowolnej):
1. Drizzt
2. Elminter
3. Halaster
4. Blackstaff (bodajże Khelben Arunsun)

Na razie tyle mi starczy :) Jak jeszcze znalazłbyś gdzieś Vecnę (Vecna) to też możesz dać :P
Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: GLenn w Czerwca 17, 2005, 03:05:49 pm
mortimer vecna?ta od szaty oka i renki??
ale zes mnie zadziwil ze nie wiesz kto to Dirzzt  jesli grales w bg a grales pewno to to jest jakbys nie wiedzial kto byl ostatnim papierzem ...
przy okazji zarzuccie torrentami dobrze seedowanymi do NWN i dodatków
Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: MarvelliX w Czerwca 17, 2005, 04:02:22 pm
Glenn nie odpowiadaj na posty jeśli nie wiesz o co w nim chodzi (ja osobiście nie wiem... ale wątpie żeby ktoś nie wiedział kto to Drizzt więc to chodzi o coś innego :P)

Cytuj
zarzuccie torrentami dobrze seedowanymi do NWN i dodatków
gra jest dość stara więc raczej takowych nie znajdziesz :F użyj siakiegoś programu p2p
Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: GLenn w Czerwca 17, 2005, 04:19:59 pm
milusio wiedziec
a propo NVN to gra vposzo milo sie gra (warto miec chociarz 1 poziom maga zeby muc zalatwic se od gildi maguw plaszcz gwiazd) osobiscie gralem lowczynia lv17 i 2lv maga fajnie bylo sie lukiem i pomocnikiem farmera bawic ale puzniej jak sie znalazlo ostrze gladiatora i jeszcze jednego wepa to uuuuu (uuuuu oznacza zachwyt)
Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: Mortus w Czerwca 17, 2005, 07:07:16 pm
Eeeee Glenn.... Ja się nikogo nie pytałem kim jest Drizzt, tylko o jego dokładne staty (wg. najnowszych reguł D&D), czyli ile leveli, w jakich profesjach itd.

Vecna - tak ten od ręki, szaty i oka. Potężny lich, który stał się bogiem. Jeden z dwóch chyba bogów, którzy byli w Sigil.
Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: GLenn w Czerwca 17, 2005, 07:11:02 pm
a udaloby ci sie okreslic czym jest ta renka i oko ??
Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: Mortus w Czerwca 22, 2005, 10:36:30 am
Oko i ręka Vecny to artfakty, jak również części ciała samego Vecny. W jednej z prowadzonych wojen został on zdradzony przez swojego zaufanego generała (czy jakiegoś innego kapitana tongue.gif), w wyniku czego stracił rękę i oko. Teraz jako Bóg pojawia się w formie licha bez oka (i chybe bez ręki też).

-------------------------------

WTF? Czemu wcięło posty dark_clouda? Nosz w mordę - akurat teraz jak ich potrzebuję -_-
Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: Nova/smogu w Czerwca 23, 2005, 12:13:00 pm
Z tego co pamiętam, to napisze, bo nie mam dzis podręcznika przy sobie....
*Drizzt
Drow Ftr10/Bbn1/Rgr5 of Mielikki: SW 17; średni (elf); KW 10k10+20 plus 1k12+2 plus 5k10+10; PW 124; Inicjatywa +9; Szybkość 12m .; KP 23 (dotyk. 14, zaskoczenie 19); Atak +17/+12/+7/+2 wręcz (1k6+6 plus 1k6 zimno/18–20, +3 sejmitar mrozu), +16/+11 wręcz (1k6+4/18–20, +2 sejmitar ochrony); SC Cechy rasowe drowa, Ulubiony wróg(gobliny +2, magiczne bestie +1), ślepota w świetle, zdolności czaropodobne; MRO Wytrwalość +15, Refleks +9, Wola +7; Str 13, Dex 20, Con 15, Int 17, Wis 17, Cha 14. Wzrost 1,65m
*Halaster Czarny Płaszcz
Człowiek, Chaotyczny zły, Mag 20, Arcymag5 {epicki l 5}
Reszte muszę dopatrzećz podręcznika.... nie wiem czemu zniknęły te posty, no ale ok. Jak chcecie. Usuwaćie moje posty, tylko dlatego, że jestem czarny ??? ;)  
Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: Nova/smogu w Czerwca 25, 2005, 12:11:16 pm
Halaster Czarny Płaszcz
Mężczyzna człowiek Czar20/Acm5{Ep5}: SW 30; średni humanoid; KW 20k4+60; pw 128; Inicjatywa +8; Szybkość 9m; KP 19(dotyk 19, nieprzygotowany 19); Atak +9/+4 wręcz (dotyk, czar) lub +9/+4 wręcz (drąg 1k6-1) lub +14/+9 dotykowy na dystans (czar); SA zdolności arcymaga; SC zwiększone atrybuty, korzyści z poziomu epickiego, magiczne zdolności, korzenie w Podgórze; Charakter CZ; MRO wytrw +9/refl+10/wola+18; S 9, Zr 18, Bd 16, Int 24, Rzt 22, Cha 10; Wzrost 1,8m.
Umiejętności: Alchemia + 17, Czarostwo +34, Koncentracja +28, Leczenie +8, Nasłuchiwanie +9, Postępowanie ze zwierzętami +3, Profesja(zielarz) +11, Przeszukiwanie +27, Rzemiosło(jubilerstwo) +12, Rzemiosło(tworzenie pułapek) +17, Stosowanie liny +6, Ukrywanie +6, Unieszkodliwianie mechanizmów +12, Wiedza(architektura i inżynieria) +27, Wiedza(historia Podgóry) +17, Wiedza(Waterdeep - lokalna) +22, Wiedza(plany) +12, Wiedza(religia) +17, Wiedza(tajemna)+32, Wrózenie +22, Wyczucie kierunku +8, Zauważanie +24.
Atuty: Magiczny rzemieślnik(stworzenie portalu), Maksymalizacja czaru, Opóźnienie czaru, Poprawiona inicjatywa, Przyśpieszenie czaru, Stworzenie cudownej rzeczy, Stworzenie magicznej broni i pancerza, Stworzenie portalu, urodzony czarownik, Zapisanie zwoju, Zogniskowanie czaru(zaklinanie), Zogniskowanie umiejętności(Czarostwo).

Drizzt Do'Urden
Mężczyzna Drow Wjk10/Brb1/Trp5(Mielikki): SW 18, średni humanoid(elf); KW 10k10+20 plus 1k12+2 plus 5k10+10, pw 124; Inicjatywa +9, szybkość 12m; KP 23 (dotyk 14, nieprzygotowany 19); Atek +17/+12/+7/+2 wręcz (1k6+6 plus 1k6 zimno/18-20, sejmitar mrozu +3), +16/+11 wręcz (1k6+4/18-20, sejmitar ochrony +2); SC rasowe cechy drowa, ulubiony wróg (gobliny+2, magiczne bestie+1), ślepota w świetle, szał, zdolności czaropodobne; OC 27;Char CD; MRO wytrw+15/refl+9/wola+7; S 13, Zr 20, Bd 15, Int 17, Rzt 17, Cha 14. Wzrost 1,6m.
Umiejętności: Ciche poruszanie +15, Jeździectwo(koń) +7, Nasłuchiwanie +20, Postępowanie ze zwierzętami +9, Przeszukiwanie +13, Skakania +8, Stosowanie liny +7, Tajniki dziczy +8, Ukrywanie +13, Wiedza(natura) +5, Wspinaczka +8, Wyczucie kierunku +5, Zauważanie +15.
Atuty: Oburęczność, Poprawiona inicjatywa, Poprawiona walka dwoma rodzajami broni, Ruchliwość, Specjalizacja w broni(sejmitar), Styl bliźniaczych mieczy, Szybkie wyciąganie broni, Tropienie, Uniki, Walka dwoma rodzajami broni, Walka na ślepo, Zmysł walki, Zogniskowanie broni(sejmitar).

Elminster
Mężczyzna człowiek (wybraniec Mystry) Wjk1/Łtr2/Kpn3/Czar20/Acm5{Ep4}, SW 39; średni humanoid; KW 1k10+7 plus 2k6+14 plus 3k8+21 plus 14k4+98; pw 219; Inicjatywa +10, Szybkość 9m; KP29 (dotyk 17, nieprzygotowany 25), atak +17/+12/+7 wręcz (1k8+6/19-20, długi miecz grzmotu +5) lub +15/+10/+5 dotykowy na dystans(czarem) SA: ukradkowy atak +1k6, odegnanie nieumarłych 6/dzień; SC tajemne moce arcymaga, niepodatności wybrańca, zdolności czaropodobne wybrańca, wykrycie magii, zwiększona budowa, zwiększony intelekt, korzyści z poziomu epickiego, uchylanie, srebrny ogień; OC21; Char CD; MRO wytrw+17/refl+13/wola+17; S 13, Zr 18, Bd 24, Int 24, Rzt 18, Cha 17. Wzrost 1,85m.
Umiejętności: Alchemia +27, Ciche poruszanie +8, Czarostwo +29, Dyplomacja +6, Jeździectwo +8, Koncentracja +34, Leczenie +8, Nasłuchiwanie +13, Odcyfrowywanie zapisów +9, Otwieranie zamków +6, Pływanie +5, Postępowanie ze zwierzętami +7, Przeszukiwanie +9, Równowaga +6, Skakanie +5, Ukrywanie +8, Upadanie +5, Wiedza(ge***fia) +22, Wiedza(historia) +17, Wiedza(Doliny) +17, Wiedza(natura) +17, Wiedza(plany) +22, Wiedza(religia) +12, Wiedza(szlachta) +17, Wiedza(tajemna) +27, Wróżenie +27, Wspinaczka +5, Wyczucie kierunku +6, wyczucie pobudek +11, Występy(taniec) +6, Zastraszanie +11, Zauważanie +14
Atuty: Bliźniaczy czar, Podniesienie czaru, Poprawiona inicjatywa, Przenikanie czaru, Skrwawiony, Stworzenie cudownej rzeczy,  Stworzenie laski, Szczęście bohaterów, Wykucie pierścienia, wyspecjalizowanie, Zapisanie zwoju, Zogniskowanie czaru(wywoływanie), Zogniskowanie czaru(zaklinanie), Zogniskowanie umiejętności (czarostwo).

Fzoul Chembryl (Zhentarimowie - aktualny lider)
Mężczyzna człowiek (wybraniec Bane'a) Kpn17/Hie2, SW23; średni humanoid, KW19k8+57; pw 146; Inicjatywa +7, Szybkość 9m, KP 23 (dotyk 15, nieprzygotowany 20); Atak +19/+14/+9 wręcz (1k8+6, ciężki buzdygan +3) lub +16/+11/+6 dotykowy na dustans(czar); SC: moce wybrańca Bane'a, zwiększona Roztropność, zwiększona Charyzma, zdolności hierofanty, karcenie nieumarłego 10/dzień, Char PZ, MRO wytrw+19/refl+8/wola+20 S 14, Zr 16, Bd 16, Int 14, Rzt 21, Cha 24; Wzrost 1,85m.
Umiejętności:Blefowanie +12, Czarostwo +14, Dyplomacja +18, Jeździectwo(koń) +4, Koncentracja +17, Leczenie +8, Ukrywanie +13, Wiedza(historia Morzą Księżycowego) +7, Wiedza(Morze Księżycowe - lokalna) +6, Wiedza(religia)+17, Wiedza(tajemna) +11, wyczucie pobudek +10, Zastraszanie +14
Atuty: Konna walka, Poprawiona inicjatywa, Przyśpieszenie czaru, Rzucanie w walce, Stworzenie cudownej rzeczy, Stworzenie magicznej broni i pancerza, Zogniskowanie broni (ciężki buzdugan), Żelazna wola.

No, to by bylo na dziś, tego ostatniego gościa dalem, bo go lubię ;) Jak coś więcej, to piszcie, co znajdę, to zapodam. I nie kasujcie tego postu tylko dlatego, że jestem czarny.... ;)
Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: Nova/smogu w Sierpnia 29, 2005, 11:46:33 am
Ok, przeszedłem NWN z obydwoma dodatkami. Pora zjechać grę.
Trzecia edycja DND jest przeniasiona do świata NWN niemal bezbłędnie. Jedyne co mogli zrobić tłumacze polskiej wersji językowej, to tłumaczyć nazwy atutów i umiejętności trzymając podręcznig gracza dnd przed sobą. Dla kogoś, kto zna każdy atut niemal na pamięć, czytanie i wyszukiwanie atutów o innych nazwach to katorga. No i twórcy poszli na łatwiznę przy atucie Biegłość w broni(Lekka), (Zołnierska) i (Egzotyczna). W oryginalnym DND można wybrać przy tym atucie TYLKO jedną broń (np. biegłość w katanie) a w NWN Biegłość w broni(egzotyczna) daje graczowi dostęp do całej broni tego typu... Zbyt duże uproszczeniejak dla mnie. Następna sprawa. Dużo przekręceń nazw wyprowadzała mnie czasem z równowagi - np. Gospoda Durnana w Waterdeep nazywa się Ziejący Portal, a nie ziejąca Czeluść, Czerwony smok z 3 rozdziału NWN złośliwie nazywany jest Starym Warkotem, a nie Starym Wyjcem. Tak po zatym ten smok w oryginalnej kampani DND nie jest takim leszczem, byle postać na 16-18 poziomie nie jest w stanie go pokonać, a tu... zrobili z najpotężniejszego czerwonego smoka Faerunu pośmiewisko. Przekręcono nazwę Podgory... NIe Podgórze tylko Podgóra, wiem że mała literówka, ale początkowo bardzo mnie drażniła. Z Halastera zrobili rymującego dziadka... zniszczono jego legendę. Halaster to posępny gość, który cały czas mruczy coś do siebie, od czasu do czasu wybuchający demonicznym śmiechem. A w NWN mówi wierszykami - Litości. Oby Lloth i jej stada pająków prześladowały do końca życia tego kto tak spieprzył postać legendarnego Arcymaga. No i nazwy niektórych klas postaci... Nie ma czegoś takiego jak Czarny Strażnik i Zabójca. Są za to odpowiednio Rycerz Śmierci i Skrytobójca. Wiem że sie czepiam, ale dla mnie jest różnica między Dark Guardem a Death Knightem. No i profesja Death Knighta jest stworzona głównie dla Upadłych Palladynów - co w NWN okazuje sie niemożliwością, bo nie można zmienić charakteru Palladyna bezpośrednio z P. Dobrego do dowolnego złego. Trochę lipa. No i z błędów technicznych - gdzieś pod Waterdeep znajduje się Promenada Eilistraee, więc nie rozumiem czemy te Drowy ukrywały się w opuszczonej świątyni Lloth. No i ostatnia rzecz, która mnie wkurza - brodate elfy i drowy. PROFANACJA. Tyle złego. Mimo to NWN jest grą rewelacyjną - zwłaszcza dodatek Hordy Podmroku ma świetną i zaskakującą fabułę. Świetny jest patent z tworzeniem pancerza i zmianą barw zbroi. Czarna zbroja z Czerwonego Smoka? Czemu nie. Świetna muzyka i zaprawdę świetne przeniasienie zasad dnd do gry pc. Ogólnie jestem na tak. W skali od 1 do 10 gra otrzymuje 8,4. Nie piszę za dużo o zaletach gry, bo to można przeczytać w dowolnej jej recenzji. Gra i tak nie przebija Baldurs Gate czy Tormenta, ale dzięki dodatkom, zwłaszcza Hordom Podmroku, gra jest niedaleko w tyle za legendami. Polecam fanom DND, niekoniecznie tak czepiającym się do szczegółów jak ja.
Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: GLenn w Sierpnia 29, 2005, 06:10:38 pm
ej dark cloud muglbys udostempnic na mega uploads calego nvn ? ^_^ wim ze lekko szalony pomyls ale bendziesz mial u mnie allachy do konca zycia
Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: Morchol w Sierpnia 29, 2005, 08:12:26 pm
raczej sie nieda bo to bedzie ponad 2 GB ;]  
Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: Mortus w Sierpnia 29, 2005, 11:00:51 pm
No to teraz my turn :P (kolejność nawiązań do tekstu dark_cloud'a przypadkowa):
1- Może i zrobili z Halastera małe jajka, ale nie mogę powiedzieć, żeby mi się cały motyw z nim związany nie podobał - zrobił klona siebie który o tym że jest klonem nic nie wiedział, sprawił że go schwytały drowy żeby je wywabić, a na końcu dla rozwiania wątpliwości kto jest klonem a kto nie zaczęli się naparzać (szkoda że tego nie pokazali w grze). A jego odpowiedź na żądanie jednej drowki dot. otwarcia portalu do podmroku (wlny przekład z ang. - "Ale wtedy zwali mi się tu cała masa drowów - ja was z ledwością znoszę") po prostu mnie zabiła :D Poza tym braku zdrowia psychicznego nie można mu w tej grze odmówić :P
2- Właśnie dla tego nie lubię spolszczeń - wolę dobrą angielską wersję. Tam nie ma takich pierdółek.
3- Nie wiem o którą CI klasę chodzi z tym upadłym paladynem.... nie kojarzę żadnego Death Knighta ani Dark Guarda.... nie był to czasem Blackguard? A tak między nami - jak na klasę prestiżową to jest trochę denny (ma przeciwieństwa paladyna, który jest zwykłą klasą...)
4- Wg. mnie z całej serii NWN tylko HotU trzyma poziom, bo wersja pierwsza jak i pierwszy dodatek były...... no słabe po prostu

Tyle (na razie).
Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: GLenn w Sierpnia 30, 2005, 12:19:37 pm
ale tak po plytce zeby zamieszczal  
Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: Nova/smogu w Września 13, 2005, 08:28:38 pm
Mortus, z tym Death Knightem, to wnioskuje na podstawie podręcznika mistrza podziemi 3-rd edition wydanego przez ISA kawałek czasu temu. A co do zamieszczenia NWN na uploads.... nie mam Netu w domu - żyje z kawiarenek. przykro mi.
Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: Morchol w Czerwca 12, 2006, 08:25:49 pm
Cytuj
A co do Neverwinter Nights to najlepszy cRPG na kompa,
Perunie, widzisz i nie grzmisz ;/ rozumiem, że niegrałeś w Baldurs Gate'y Fallouty, Planscape Tornament? bo jak grałeś i utrzymujesz powyższa teze to sie boję
Cytuj
może już nie ma porywającej grafiki ale zapoczątkował 3D w cRPG'ach.
bzdura wierutna, cRPG zaczeły od pseudo 3D, potem dopiero moda na "rzut izometryczny" czy jak to sie tam ziwe, a ponim bum na 3d, ale bynajmniej niezapoczątkowany przez NWN, przeca nawet taki Morrowind był pierwszy chyba, choć głowy niedaje =p
Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: GLenn w Czerwca 12, 2006, 08:31:14 pm
best to sa Baldury i Fallouty (bez tactiksa)
a neverwinter to juz ni cRPG nie rpzypomina tak bardzo a bardziej Hack&slasha
 
Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: Morchol w Czerwca 12, 2006, 08:35:01 pm
no niby "zależy od MG" jak ktoś gra na multi, ale w kampani to niestety tak ;/ cociaz jakis czas temu sobie sprawdzilem i  przyznaje ze kazdy kolejny dodatek sporo lepszy sie okazywal ^^ <szkoda, ze tylko 2 wyszly =p>
Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: MarvelliX w Czerwca 12, 2006, 08:43:24 pm
Cytuj
przeca nawet taki Morrowind był pierwszy chyba
Elder Scrols ta ale nie Morrowind ;f

hmm o... juz mam co sciagac... dodatki do nwn, znudzilo mnie ciagle przechodzenie gry ciagle to inna postacia (tak dla odmiany) <.<
Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: Nova/smogu w Czerwca 12, 2006, 08:48:02 pm
dodatki... znaczy się Shadows i Hordes  ... ?? to waść jeszcze w to nie grałeś ?? ke? to ja czekam już na nwn 2, a Marv ma jeszcze takie braki.... :/
Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: GLenn w Czerwca 12, 2006, 09:31:56 pm
uuu trza go wyedukowac bo jak nie to nam tu skiśnie ;]
Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: MarvelliX w Czerwca 12, 2006, 11:09:38 pm
nie spamowac
mialem oba dodatki ale jakos mi nie dzialaly z moim nwn i je wywalilem z braku miejsca pozniej zapomnialem o grze... a teraz sciagam juz gre razem z dodatkami wiec powino tym razem dzialac ;p

Cytuj
a Marv ma jeszcze takie braki....
braki? człeniu ja jecze bg2 nie przeszedlem... nie wspominajac ze nawet do dodatku nie doszedlem ;r
Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: Nova/smogu w Czerwca 12, 2006, 11:37:38 pm
mogę to wyrazić jednym zestawieniem literek??

uwaga, zaczynam, wchodzę :)

LOL :F

Marv, koniecznie zagraj w Hordy Podmroku, polecam, naprawdę warto... dodatek ma najlepszą fabułę w tej serii ;)
Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: GLenn w Czerwca 13, 2006, 11:23:28 am
chryste panie armagedon marv mowilem zebysmy go przeszli na m playerze ale nie nie kcialo sie co ;f
Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: Anouk w Czerwca 27, 2006, 01:22:36 pm
NWN... hm.. chyba mój pierwszy cRPG dlatego mi się spodobał... tworzenie własnej postaci, ciekawa fabuła, grafika(ustawiona na maxxx'a) jest całkiem niezła, w muzykę się nigdy nbie wsłuchiwałam więc nie wiem, duże możliwości operowania kamerą(przede wszystkim: kamera nie jest ustawiona tak że świat można widzieć tylko oczami postaci i to jest + ), podoba mi się magia(zaklęcia) i bronie.
Oczywiście nie grałam jescze w Baldur's Gate o którym słyszałam dużo pozytywnych rzeczy, dlatego nie oceniam na zasadzie porównań tych gier. ;)
Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: GLenn w Czerwca 27, 2006, 01:36:40 pm
neverwinter ma to do siebie ze jest strasznie ograniczony pod względem liniowości , nie mozna w nim gdzies sobie pojsc masz likacje 4 odnosniki i tyle :/ , co podobno ma byc zmienione w NWN2 w którym podobno ma byc nawet konik i mozliwosc posiadania zamku ;]
Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: Anouk w Czerwca 27, 2006, 01:54:48 pm
Dobrze, że jest chociaż swoboda w wyborze osobowości np. niekoniecznie trzeba być stróżem dobra. Fakt> bez względu na to kim jesteśmy(dobrzy czy źli) i tak musimy uratować świat przed złym  :shifty:  Z tego co pamiętam to w NWN chyba można ominąć niektóre misje?
Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: GLenn w Czerwca 27, 2006, 01:56:30 pm
nie musisz ciaaaagle isc zgodnie z fabułą 0 doskoczni na bok >.> 0 miast gdzie moznaby sie pokrecic i pozwiedzac tak jak w baldurze :/
Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: Anouk w Czerwca 27, 2006, 02:08:30 pm
:/  juz prawie zapomnialam jak to NWN wygląda (hm napewno żadnej misji się nie da ominąć? może mi się coś pomyliło...) A jak wygląda granie w trybie multi? bo tak to chyba nigdy nie próbowałam.  :o  
Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: GLenn w Czerwca 27, 2006, 03:01:28 pm
śmiesznie łącznie jak 2 graczy gra to z 10 postaci jest po twojej stronie ;]
Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: MarvelliX w Czerwca 27, 2006, 03:03:46 pm
identycznie jak singiel tylko jest was wiecej ;f i jestescie w 1 party
glównych misji nie mozna minac (jaki w tym sens ;f) ale poboczne czemu nie

Cytuj
Dobrze, że jest chociaż swoboda w wyborze osobowości np. niekoniecznie trzeba być stróżem dobra
ta swoboda sprawia ze ciagle trace klase druida <.< musze byc co kwile zly i zaraz znowu dobry zeby w neutralu sie miescic

Cytuj
neverwinter ma to do siebie ze jest strasznie ograniczony pod względem liniowości , nie mozna w nim gdzies sobie pojsc masz likacje 4 odnosniki i tyle
i dobrze ze nie liniowa bo taki baldur mi sie nudzi przez to ze moge wszedzie isc i nie wiem gdzie <.< choc fakt faktem ze mozna by moc wracac do poprzednich miast (hmmm ta sama wade ma Icewind Dale)
Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: Anouk w Czerwca 27, 2006, 04:24:37 pm
To multi w sumie nawet fajne.
Cytuj
NWN2 w którym podobno ma byc nawet konik
Może jak będzie konik to będzie swoboda poruszania się...?
Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: GLenn w Czerwca 27, 2006, 04:45:02 pm
tak mowia ale konik tylko do jazdy nic walki na nim ;] , podobno bedzie mozna miec ponad 1 kompana tzn najemnika , oraz  klasy prestiżowe bedą orazu od podstawowego :)
Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: Anouk w Czerwca 27, 2006, 05:07:51 pm
NWN2 zapowiada się lepiej nish myślałam... konie to w sumie mogli wprowadzić już w pierwszej części chociażby jako forma "ozdoby" bo takie różne zwierząta tam były ale konie jakoś niespecjalnie.
Co do multi to co jest w przypadku gdy chcemy grać a jesteśmy sami? Można wtedy tesh grać?
Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: Nova/smogu w Czerwca 27, 2006, 06:59:45 pm
koń, ale bezwalki... uuuu.może w nwn3 będą jużgryfy i powietrznebatalie zwiwernami na gryfach ;) najpierw zobaczymynwn 2... obygłównywątekfabularny starczał na jekieś 40 godzin.... (szkoda,bo baldur 2 dawał radość grania nawet do 200 - 300 godzin ;(
Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: Anouk w Czerwca 28, 2006, 12:12:41 pm
Baldur lepszy jest graficznie od NWN? Bo nigdy BG nie widziałam.  
Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: Nova/smogu w Czerwca 28, 2006, 12:22:08 pm
nie... baldur powstał na starym silniku - coś podobnego do np. Icewind dale. ale jeśli idzie o baldurs gate to grafika nie ma znaczenia. ta gra jest tak dobra, że po kilku minutach zapomina się o grafice sprzed 5 lat. tyle że jak grałaś w NWN to na Baldurs Gate ciężko będzie się Tobie przestawić - gra opiera się na drugiej edycji D'n'D i ma zupełnie inne zasady - np. klasa pancerza - w NWN im wyższa tym lepsza, w BG im niższa tym lepsza (udało mi się zejść do -23 ;) )inaczej liczy się rzuty na trafienie, nie wybiera się atutów i umiejętności - druga edycja była prostsza, co nie znaczy że gorsza - bardzo mi się podobała. jeśli grafika nie gra dla Ciebie roli - polecam serdecznie najlepszego cRPGa wszechczasów (zaraz po Falloucie ;) ) - Baldurs Gate Saga :)
Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: MarvelliX w Czerwca 28, 2006, 12:47:53 pm
Cytuj
Co do multi to co jest w przypadku gdy chcemy grać a jesteśmy sami? Można wtedy tesh grać?
ta wczoraj przeszedlem grajac sam na multi andertajda, roznica miedzy singiel a multi jest taka ze chat jest podzielony na 2 czesci w jednej sa rozmowy a w 2 reszta i... tyle z roznic ;f
problem moze byc z odpaleniem pirata na multi ale i to da sie ominac ;p
Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: Nova/smogu w Czerwca 28, 2006, 12:55:16 pm
Cytuj
Cytuj
Co do multi to co jest w przypadku gdy chcemy grać a jesteśmy sami? Można wtedy tesh grać?
ta wczoraj przeszedlem grajac sam na multi andertajda, roznica miedzy singiel a multi jest taka ze chat jest podzielony na 2 czesci w jednej sa rozmowy a w 2 reszta i... tyle z roznic ;f
problem moze byc z odpaleniem pirata na multi ale i to da sie ominac ;p
z piratem jest taki problem, że multi nie odpalisz będąc podłączonym do netu - bez podłączenia do netu da radę grać. a odpalić pirata na moim kompie nie próbowałem by grać po sieci... po co. przecież mam oryginał ;)
Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: MarvelliX w Czerwca 28, 2006, 01:08:22 pm
ta ale net musi byc wylaczony tylko jak wchodzi sie na multiplayera pozniej jak juz sie to cos z haslem minie mozna net wlaczyc spowrotem i grac z kims
Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: GLenn w Czerwca 28, 2006, 01:15:06 pm
ej smog nie gadaj ze grafa była zła w baldurach tla był recznie rysowane z tego co mi wiadomo, do tego czary fajne były tzn dobrze wygladały  
Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: Anouk w Sierpnia 08, 2006, 01:17:17 pm
Cytuj
nie... baldur powstał na starym silniku - coś podobnego do np. Icewind dale. ale jeśli idzie o baldurs gate to grafika nie ma znaczenia. ta gra jest tak dobra, że po kilku minutach zapomina się o grafice sprzed 5 lat. tyle że jak grałaś w NWN to na Baldurs Gate ciężko będzie się Tobie przestawić - gra opiera się na drugiej edycji D'n'D i ma zupełnie inne zasady - np. klasa pancerza - w NWN im wyższa tym lepsza, w BG im niższa tym lepsza (udało mi się zejść do -23 wink.gif )inaczej liczy się rzuty na trafienie, nie wybiera się atutów i umiejętności - druga edycja była prostsza, co nie znaczy że gorsza - bardzo mi się podobała. jeśli grafika nie gra dla Ciebie roli - polecam serdecznie najlepszego cRPGa wszechczasów (zaraz po Falloucie wink.gif ) - Baldurs Gate Saga smile.gif
@_@ faktycznie zamotane... no ale jakby nie było trzeba spróbować skoro tak chwalą

Cytuj
ta ale net musi byc wylaczony tylko jak wchodzi sie na multiplayera pozniej jak juz sie to cos z haslem minie mozna net wlaczyc spowrotem i grac z kims
Z tego co pamiętam, to moja koleżanka mając pirata jakimś cudem przeszła przez to nie wyłączając neta O_o
BTW> co to jest "to coś z hasłem"? Do logowania zapewne, ale to wykrywa czy ma się pirata czy nie?


Po rocznej przerwie zaczęłam w końcu dalej grać w NWN. Prawie zapomniałam jak się tam steruje. A zatrzymałam się na momencie walki ze smokiem Kaluthem. NIe mogłam go pokonać, a później to gra się uruchamiać nie chciała <_< Jak włączyłam (a to tylko dlatego, że nie miałąm neta a nudziło mi się) to się uśmiałam, że pokonanie okazało się takie proste. No ale ja tu gadu gadu a chciałam zapytać czy walka z Moragą jest trudna? Jakiś sprytny sposób na pokonanie? Skończyłam grać kiedy stanęłam przed drzwiami do finałowej walki, heh.
Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: GLenn w Sierpnia 08, 2006, 01:32:00 pm
heh walka jest hmm trudno powiedziec mam nadzieje ze masz jakies 40 heal potow i strategia jest taka wpierw zabijasz tych 2 typkow co sie pojawią pozniej w zależności czym nawalasz psujesz jej ziomka od osłony danej a pozniej to ją bijesz i kunic (aa wes wepy od tych 2 bo za neizła kase da sie je sprzedac ;])
Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: Anouk w Sierpnia 08, 2006, 01:40:47 pm
Co jest dalej jak się Moragę zabije? Dalej się gra?
Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: GLenn w Sierpnia 08, 2006, 01:44:44 pm
dalej to jest spotkanie z ta dobra jaszczurką i The End oraz export postaci oraz jak masz dodatki to se mozesz je włączyc i przejsc postacia z postawowki ;]
Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: Anouk w Sierpnia 08, 2006, 01:47:36 pm
Acha... no rozumiem. A można przejść ponownie grę (podstawową) tą rozbudowaną postacią?
Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: GLenn w Sierpnia 08, 2006, 02:01:07 pm
a ktos zabrania? poprostu dajesz import i masz
Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: Anouk w Sierpnia 08, 2006, 02:25:55 pm
E no wiesz nigdy nie zastanawiałam się nad tym ale skoro tak to kolejne przejście gry to pestka. No i postać i tak dalej zdobywa poziomy. To tak można do znudzenia... ^^' i stworzyć jakąś postać-maszynę. :P
Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: GLenn w Sierpnia 08, 2006, 02:37:24 pm
ni wcale ni da sie tak bo widzisz w podstawowym neverwinterze max lv wynosi 20 w HoU juz 45 bodajże tak wiec idac w 2 klasy (tak kazdy robi ;]) masz epicki poziom w obydwoch i nawet na 3 klase starczy ja po przejsciu gry całej tzn main + dodatki miałem epickiego wara na 35 bodajże
a propo klas to raz słyszałem ze koles grając paładynem zrobił sobie czempiona torma a z czempiona poprzez pogorszenie reputacji zrobił sei na Blackguarda tak ze z kazdej klasy miał bonusy do Charyzmy która dawała premie do dmg pancerza itp i postac jaka z tego powstała była nei do pokonania ( zresztą jak połączenie czarodzieja ucznia smoka i weapon mastera ;])
Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: Nova/smogu w Sierpnia 08, 2006, 05:29:00 pm
Glenn, Glenn, Glenn.... sklerozo. maksymalny level w dnd 3ed to 40 ;/ zapominasz sie. po za tym kazdy gra czym lubi. ja sobie gralem mnichem/tancerzem cieni. to dopiero jest combo nie do zdarcia :F jesli wiesz jak uzywac swojej postaci, to kazda postac jest dobra. swego czasu najlepiej mi sie grało wojownikiem/złodziejem - to dopiero była kombinacja.  
Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: GLenn w Sierpnia 08, 2006, 05:40:54 pm
w BG2 zwykle zalecano 5 lv w wara pozniej z 3 w złodzieja a reszte w czarodzieja zeby moc sie bawic maczuga wybuchu +5 i zatrzymaniem czasu ;]
qrde to moj lv postaci był taki wysoki... niedziwota ze mefol mi problemow nie sprawił ;]
Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: Nova/smogu w Sierpnia 08, 2006, 06:02:18 pm
chyba w nwn... w BG2 nie moznabyło być trójklasowcem. mozna chyba było pójśćw elfem w trójklasowość, le była do niczego.  
Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: GLenn w Sierpnia 08, 2006, 06:12:35 pm
lol? jak to nie a ludz od czego był niby ?? wpier w wara pozniej w złodzieja i w maga i masz 3 klasy oj smogu smogu
 
Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: Nova/smogu w Sierpnia 08, 2006, 06:28:55 pm
w BG2 człowiekiem mogles isć tylko w dwuklasowość. tylko i wylacznie, chyba ze masz jakiegos moda. dwuklasowosc dla ludzi byla chyba regula w 2ed DND. zreszta jak wroce do domu, zainstaluje BG2 i ci udowodnie, ze sie nie myle :F za duzo w BG2 grałem :F
Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: MarvelliX w Sierpnia 08, 2006, 07:24:19 pm
Cytuj
w BG2 zwykle zalecano
chyba tematy pomyliles
Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: GLenn w Sierpnia 08, 2006, 07:41:35 pm
to dodaj do tematu Baldurs Gate bo nowego mi sie tworzyc nie chce
i ja ci smog mowie ze mozna oprocz elfów robic 3 klasowca !
Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: Chief Roberts w Sierpnia 10, 2006, 03:04:00 am
Próbowałem grać kilka razy, ale w to się nie da. Mam gierkę + 2 oryginalne polskie dodatki, ale to jakieś nieporozuienie. Nie wiem jak można grać w RPG 3d, ja tego w ogóle nie trawie. Do tego smętna i denna fabuła, mnóstwo idiotycznego biegania.. Brakuje porządnej, trzymającej w napięciu fabuły, jakiejś zdrady, romansu, zawiązania akcji. Ale za to są super efekty specjalne i inne głupoty które mnie nie interesują. Zero klimatu, zero miodu. Takich gier nie lubię. RPG zrobić sztuka.

Za to Baldur? Mistrzostwo. Dwójka to arcydzieło, jedyna badziewna rzecz w tej grze to filmiki. Reszta to dzieło sztuki- takich gier już dzisiaj nie robią. Tam było chyba wszystko, co było w grze potrzebne. Do tego dziesiątki modów (tutu, dodatkowe romanse, przedmioty, questy itp). Naprawdę, jedna z najlepszych gier jakie powstały.
Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: GLenn w Sierpnia 10, 2006, 10:20:31 am
te przeca jest romans ^_^ w HoU mozesz przeca poderwac jedną z bab ktore mozesz miec w druzynie  
Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: Anouk w Sierpnia 10, 2006, 11:23:13 am
jRPG swoją drogą, ale lubię właśnie takie gry jak NWN. W nich mam większą swobodę, lepsze znaczenie zwrotu Role playing. Można na prawdę odegrać własną rolę i wczuć się.   W takich RPGach jak FF tego nie ma, ale oczywiście wiadome, że pod względem fabuły i wątków miłosnych Finaliki i inne jRPGi robią wrażenie.  
Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: Chief Roberts w Sierpnia 10, 2006, 03:19:42 pm
Cytuj
te przeca jest romans ^_^ w HoU mozesz przeca poderwac jedną z bab ktore mozesz miec w druzynie
No to nieźle się trzeba nachodzić żeby ją poderwać. A w BG2 elegancko wychodzisz sobie z szato de irenicus i możesz romansować, mordować, gwałcić i zabijać (nawet smoki). Neverwinter pamiętam było zapowiadane jako taka gra rpg ostateczna, gdzie wszystko można i wszystkich, ale w trybie multiplayer. A jak wygląda Multiplater MMO to niech sobie każdy zobaczy. Takie Counterstrike tylko że oprócz broni, można kupować levele.
Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: GLenn w Sierpnia 10, 2006, 05:06:10 pm
ta tylko powiedz który nvn był zapowiadany jako ta gra ostateczna bo tu nvn2 wychodzi i cus mi sie zdaje ze i to koniec nie bedzie ;]
Tytuł: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: Nova/smogu w Sierpnia 10, 2006, 05:22:56 pm
nie zalapales o co chodzi Glenn. ostareczna =/= ostatnia. ostateczna czyli taki prawdziwy papierowy rpg ze wszystkim, tyle ze na ekranie komputera ....
Tytuł: Odp: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: Spec (Wraith) w Czerwca 27, 2009, 09:01:44 am
Odświeżę temat.

Pytanie: byłby ktoś chętny na co-opa w Sieci? Nudzi mi się strasznie, a jakoś (przynajmniej na razie) nigdzie nie mogę trafić na jakąkolwiek grę zespołową... Jak coś, to mam obydwa dodatki oraz patch 1.69.
Tytuł: Odp: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: MarvelliX w Czerwca 27, 2009, 02:36:54 pm
widzialem twoj opis i rozwarzam to... jakie masz doswiadczenie w grze?
Tytuł: Odp: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: Spec (Wraith) w Czerwca 27, 2009, 04:18:41 pm
Doświadczenie... Ujmę to tak: w podstawowej kampanii dotarłem do 2 rozdziału (dalej straciłem chęci), SoU zaliczyłem cały, a HotU - do 3 rozdziału, a dalej jak z podstawką. Z klasami postaci jestem raczej obeznany dość dobrze (a przynajmniej na tyle, żeby np. u Wojownika nie pakować wszystkich punktów w Mądrość czy Inteligencję, a u Czarodzieja - w Siłę lub Zręczność). Poza tym nie rzucam się na każdy napotkany item, nie kradnę nikomu dropów...

PS. Dodatkowo ostatnio sprawdzam PRC w wersji 3.3F2. Miło by było, gdyby można było rozegrać ewentualną "sesję" właśnie w oparciu o PRC, ale jak będzie trzeba grać na "czystej" wersji, to też nie mam nic przeciwko.
Tytuł: Odp: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: Doomsday w Czerwca 28, 2009, 03:35:17 pm
NWN to była z początku gra dostosowana do gry przez neta - nie patrzcie na kampanie. Jest wiele serwerów wartych uwagi, osobiście gram na kilku z nich. Polecam http://embaros.mm.pl
Tytuł: Odp: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: GLenn w Czerwca 29, 2009, 12:32:53 am
a u Czarodzieja - w Siłę lub Zręczność
Ja u Czarodzieja pakuje prawie na maxa w Siłe i Zręczność no i trochę w charyzme :F
Tytuł: Odp: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: MarvelliX w Czerwca 29, 2009, 12:59:56 pm
to sie nazywa war/battle mage ;f
Tytuł: Odp: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: Spec (Wraith) w Czerwca 29, 2009, 01:58:19 pm
Nawet w PRC jest taka klasa, łącząca umiejętności Fightera z czarami Wizarda - Duskblade się nazywa. W ogóle w PRC klas jest teraz pełno w ch*j. Dowód? A proszę bardzo. (http://www.nwnprc.com/nwn/index.html)

Anyway - ktoś jeszcze (oprócz Marva) chętny na co-opa?
Tytuł: Odp: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: GLenn w Czerwca 29, 2009, 04:00:50 pm
tzn mój sorc zawsze idzie red dragon disciple wiec siła bardziej sie przydaje ;f

Edit:
z tych dodatkowych klas nie ma nic takiego fajnego pod Kose :/, poza tym jak marv gra w nevera to zawsze ze mną :F
Tytuł: Odp: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: Spec (Wraith) w Czerwca 29, 2009, 05:57:42 pm
No tak, tylko, że ja tu mówię o Wizardzie, a nie o Sorcererze, u którego akurat siła się przydaje, jeśli ma iść potem na RDD... Zresztą, nieważne.
Tytuł: Odp: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: GLenn w Czerwca 29, 2009, 09:43:20 pm
No tak, tylko, że ja tu mówię o Wizardzie, a nie o Sorcererze, u którego akurat siła się przydaje, jeśli ma iść potem na RDD... Zresztą, nieważne.
magiczność języka polskiego czarodziej a czarownik :/
poza tym jak RDD to dorzucić do niego albo wara albo weapon mastera i ciachamy majac 40 siły :F
Tytuł: Odp: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: Tantalus w Czerwca 29, 2009, 11:25:15 pm
Cytuj
magiczność języka polskiego czarodziej a czarownik :/

Zarówno w Polskim jak i w Angielskim, oba te wyrazy to synonimy prawie zawsze. No ale jeżeli mam być upierdliwy, to jednak Sorcerer to Czarownik (Czarodziej też może być, chociaż Czarodziej to raczej Magician). Wizard to po polsku Czarnoksiężnik (vide, "Wizard of Oz").

Tak tylko dodałem offtopic, bo nie mam w tym temacie żadnego posta napisanego, a że w grę nie grałem i pewnie nie zagram, to może być moja jedyna okazja hehe.
Tytuł: Odp: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: GLenn w Czerwca 29, 2009, 11:37:08 pm
To czarnoksiężnik to nie warlock?
btw słownik google mowi ze Wizard to Kreator :F
Tytuł: Odp: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: Nova/smogu w Czerwca 30, 2009, 08:48:46 am
bu dupa. Wizard to po naszemu Czarodziej. Glenn ma racje, Czarnoksiężnika sie tłumaczy jako Warlock'a, a ten biedny Czarownik to Sorcerer. ale tylko jesli idzie o dnd. bo jesli patrzec pod szerszym kątem, to... cóż. słowa są tak blisko siebie, ze ciężko doszukiwać się różnic.

anyway macie problemy... ;f wiadomo ze sie robi combo warrior-thief a potem assasin lub ewentualnie tancerz cienia ;f
Tytuł: Odp: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: GLenn w Czerwca 30, 2009, 09:24:22 am
anyway macie problemy... ;f wiadomo ze sie robi combo warrior-thief a potem assasin lub ewentualnie tancerz cienia ;f
a tam dupa, robi się priesta na domeny ziemia i czas z specializacją w włóczni, troche lvl w fightera i w stormlorda :F
Tytuł: Odp: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: Doomsday w Czerwca 30, 2009, 11:55:17 pm
Druid/Zmiennokształtny/Mistrz Broni na kose - Atut: zamiana w truposza.

Na takie combo nie ma mocnych.
Tytuł: Odp: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: Spec (Wraith) w Lipca 01, 2009, 06:49:33 am
Truposz? Smok lepszy. Do tego nie trzeba być Zmiennokształtnym - wystarczy epicki Druid i [bardzo] wysoka Mądrość.

In the other news: PRC - mieszanka Soulknife + Soldier of Light jest zaj*bista.
Dziękuję za uwagę.
Tytuł: Odp: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: GLenn w Lipca 01, 2009, 09:48:07 am
Truposz? Smok lepszy. Do tego nie trzeba być Zmiennokształtnym - wystarczy epicki Druid i [bardzo] wysoka Mądrość.
jeszcze ani razu nie udało mi się zrobić smoka ;/ zawsze czegoś jakby brakowało ;/, ile tam trzeba było mieć tej mądrości bo z 30 dalej feata nie było ;/
Tytuł: Odp: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: Spec (Wraith) w Lipca 01, 2009, 06:41:21 pm
Coś koło 40, ew. 35... Wiem - przesadzone w ch*j, ale cóż poradzić...
Tytuł: Odp: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: GLenn w Lipca 01, 2009, 07:06:56 pm
Coś koło 40, ew. 35... Wiem - przesadzone w ch*j, ale cóż poradzić...
impossible zeby miec testowałem ile sie da i musiał bym chyba z 19 mądrości startowac zeby tyle mieć
Tytuł: Odp: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: Doomsday w Lipca 02, 2009, 12:41:24 am
Truposz? Smok lepszy. Do tego nie trzeba być Zmiennokształtnym - wystarczy epicki Druid i [bardzo] wysoka Mądrość.

In the other news: PRC - mieszanka Soulknife + Soldier of Light jest zaj*bista.
Dziękuję za uwagę.

Moge iść o zakład, że takie kombo zmiennego pokona smoka zmiennego. Ten smok jest lajtowy jak dupa węża.
Tytuł: Odp: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: GLenn w Lipca 02, 2009, 03:28:52 pm
hmm no nie wiem niby wep master na kose to potęga ale starczy odporność na krytyki i kiszka z niego , dlatego wole stormlorda który sam może wszystko rozpieprzyć , <3 dla shock and burst weapon oraz extended storm avatar, do tego jakis premonition albo stoneskin :F
Tytuł: Odp: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: Doomsday w Lipca 02, 2009, 07:17:32 pm
Wierz mi, są tylko dwa buildy, które mają możliwość posiadania odporności na krytyki:
- Szarosini - tylko build na nich to nic dobrego (znaczy, nawet fajny build, ale chcac robić truposzczaka to juz lepiej inwestować w zmiennego)
- Zmienny w truposza.

Taki zmienny dostaje bonusy od klasy, rasy, poziomu, zmiany oraz itemów - a jak to wszystko jest wkomponowane na raz to większość klas może mu nagwizdać
- Potężny MO? - Są na równi, ciezko aby jeden pokonał drugiego.
- Śmiercionośny łotr? - Odpornosc na zaskoki, bitch.
- Wszechniszczący mag? - OC tak wysokie że może mu possać.

Jedynymi klasami, które zdołają coś mu zrobić to druid (nie, nie zmienny, czysty) i kapłan (no i bard w dobrych rekach), ale to i tak musi być bardzo dobry build. Gdy gralismy z kumplami w Battle of the Dragons to byłem wysoko w rankingu, a przedemną był tylko kumpel, który specjalizuje sie w kapłanach (to byla grupa kumpli, ktorzy juz fes czasu są na scenie NWNowej wiec to nie była nisko usadowiona poprzeczka).
Tytuł: Odp: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: MarvelliX w Lipca 02, 2009, 11:45:17 pm
hyh tak sie sklada ze stormlord to kaplan ;f
Tytuł: Odp: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: Doomsday w Lipca 03, 2009, 10:50:48 am
Kapłana można zrobić na miljart miljartów sposobów.
Tytuł: Odp: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: Spec (Wraith) w Lipca 03, 2009, 05:24:25 pm
Złe wieści, Uno:

... Build pod Skullclan Huntera (http://www.nwnprc.com/nwn/english/content/prestige_classes/227.html) - max. 10 minut roboty w CC
... Wylevelowanie postaci do poziomu pozwalającego na wzięcie tej PrC - max. ok. 20 godzin
... Wybranie tej klasy prestiżowej i rozdysponowanie punktów, atutów itp. - ok. 5 minut
... Wylevelowanie Skullclan Huntera - max. 30 godzin

... Satysfakcja z ubicia Zmiennokształtnego w postaci umarlaka - bezcenna.

--------------------

Wracając do "właściwego" tematu - to ktoś jeszcze byłby - oprócz Marva - chętny na sesję?
Tytuł: Odp: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: Doomsday w Lipca 03, 2009, 07:07:18 pm
E. Ty mówisz o PRC? Weź nie gadaj, tam klasy są kompletnie niewyważone - ja mówie o podstawce, tak sie gra najlepiej, bo twórcy zadbali o to aby klasy działaly na zasadzie kamien/papier/nożyce. PRC won.
Tytuł: Odp: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: GLenn w Lipca 03, 2009, 10:34:36 pm
a macie jakiś mod żeby w neverwinterze 2 można by zrobić speara z metalu ?
Tytuł: Odp: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: MarvelliX w Lipca 03, 2009, 11:42:38 pm
troche nie logiczna zwazajac ze spear to bron drzewcowa ;f
Tytuł: Odp: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: GLenn w Lipca 04, 2009, 12:03:27 am
Kosa tez a z metalu ją robią :F
Tytuł: Odp: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: MarvelliX w Lipca 05, 2009, 11:35:01 pm
ta tyle ze prawie 50% kosy to ostrze ;f
Tytuł: Odp: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: GLenn w Lipca 05, 2009, 11:43:42 pm
to dla speara mogli zrobić użycie i drewna i metalu, bo spear bez metalu to praktycznie to samo co zwykły kij :F
Tytuł: Odp: Neverwinter Nights
Wiadomość wysłana przez: MarvelliX w Lipca 06, 2009, 12:36:25 pm
kij z zaostrzona koncowka to juz włocznia ;d