Forum SquareZone

Kategoria ogólna => HELP => Wątek zaczęty przez: De6v6il6 w Marca 01, 2004, 12:00:41 am

Tytuł: Front Mission - Seria
Wiadomość wysłana przez: De6v6il6 w Marca 01, 2004, 12:00:41 am
A teraz mam małe pytanko co do FM 3 [jestem zielony jeśli chodzi o tę gierke raz ją tylko skończyłem{i to dawno temu} :D ] tak więc nie przedłużając chciałbym się dowiedzieć o :
1.Hasła poszczególnych stron :)
2.Jakie części mechów są najlepsze.
3.Może któś zna jakie sekrety tej gierki :D to niech się podzieli [GamePlay licze na Ciebie :D bo chyba obeznany jesteś z tą gierką :D ]                            
Tytuł: Front Mission - Seria
Wiadomość wysłana przez: Ard w Marca 01, 2004, 12:49:34 am
ehem...ehem...moze az tak \"obcykany\" to w serii FM nie jestem, ale o 3 cos niecos wiem :D

Cytuj
Hasła poszczególnych stron


JAPAN
1. GOVERMENT/DPS - 992
*Japan Inf. - JA9AN
*OCU Inf. - 0CU
*USN Inf. - U2N
*DHZ Inf. - D8Z
2. CORP./JBNNEDITOR - YAMS
3. GOV./JDFORCE - JDFSMAP
4. CORP./NETCOMSYS - TA3BW
5. GOV./NTJ
*Koriyama - SINTJ
*Nagoya - WNTJ
6. CORP./OCCINFO
*Ocean City Blueprint - EHOBA
7.OTHER/TEIHOKU
*Scholl Stat./Database - ALISA
8. CORP./KIRISPUS(?) - SHUNYO
9. GOV./JDFINT - D07 (lub DO7)

USN
1. GOV./SRLUSN - SURSLN
* Resrarch. Background Database - EMIR, KEN, Wil
2. GOV./FAI
*Internal - IAF001, IAF002 (po tym mozna wpisac DENNIS, LUKAV, JOE, CINDY, GASTOR
3. GOV./USNNAVY - MARINE

AUSTRALIA
1. G/CUI
*OCU Regional Gate - DJV
*SE Asia - FTBTJB
* Japan - KBQBO
*Congress - PDV
* Secret Gate - UFSDFT
*Midas - TBEJN
*USN - OTV
*DHZ - AIE
2.G/OCUI - G3F8A
*Midas - M8D0S
*JDF - J1D2F3
DHZ - DTHTZT
CIU - C4I5U6
3.C/DCNSIT - DCN09

DHZ
1.O/HLR - INKAREN
*Memb. of Noble Lotus - HOANG, RUO, CHANG, YUE
*Conq.Map - SMAP
*Sponsor - PATRON
2.C/DHDEO - 08DHMD
3.G/DMZMI - DFHISZ
*ADIMS, FIINO
C/TTSOFT - CLOT
G/REMBASSY
*Aquiring...... - PLANM
*Missing....... - ALONE

PHILIP.
1.O/PLPARTY - BEFRRE

tyle tylko znalazlem zapisanych hasel...sorki ze tak malo :D

Cytuj
Jakie części mechów są najlepsze


no tutaj to dowaliles :D ...ale postaram sie pomoc...

BODY

 Kasel M2 - niezle HP (1461 max), niezle DEF-C (max. 40), niezla waga, mala moc
 Lanze - 1647 HP, DEF-C 60, nie duzo wazy, ale malo mocy
 Lenghe 1 - to samo co wyzej tylko DEF-C max.20 :???:
 Wude 3 - HP 1461, DEF-C 60, waga 39, moc 206 :(
 nie wspominam o specjalnym mechu HOSHUN MK 112 - HP 1661 :D , DEC-C 60  :D , waga 37 :D , moc 350 :D  :D  :D

HAND

reka do strzelania

polecam SHANGDI 1 - niezle HP - 610 max i b.dobry ACC UPG.-  max 147 (max. dla reki)...chcesz wiecej HP to spadnie ACC...nie wspominam znowu o HOSHUN MK 112 - HP 1065, ACC 126

reka do tarczy

tylko duze HP - HOSHUN MK 112 (znowu), Lenghe 1 - 1036, Tiandong 3 - 1036, Wude 3 - 1036

LEGS

do nog nie przywiazywalem tak duzej uwagi...bankowo 2 Legs (nie Hoveri y 4 Legs)...ciekawe Grapple M1, HOSHUN MK 112 :D , Kasel M2, Lanze, Lenghe 1 :D , Qibing 0, Tiandong 3, Zanislev

Cytuj
Może któś zna jakie sekrety tej gierki


jeden z wiekszych sekretow to wlasnie zdobycie wspomnianego HOSHUN MK 112 :D                            
Tytuł: Front Mission - Seria
Wiadomość wysłana przez: De6v6il6 w Marca 01, 2004, 07:55:46 am
To mógłbyś go podać :D plisssssss                            
Tytuł: Front Mission - Seria
Wiadomość wysłana przez: GamePlay w Marca 01, 2004, 11:57:30 am
Dokładnie nie pamiętam jak się go zdobywa, ale to szło jakoś tak:
Po misji 58 (Emma walkthrough) lub 59 (Alisa walkthrough) idź na stronę Armoredkin w Japonii, potem wejdź w BBS, zajrzyj w 2 czy 3 wiadomość i tam zobaczysz numer telefonu, zapamiętaj go i idź do Auspend w Australii i tam w którymś miejscu wpisywało się ten numer. Po wpisaniu tego numeru powinieneś już mieć częsci do tego wanzera ^_^ Miałem tego wanzera, ale mi się nie podobał, był strasznie obciachowy >_< Jeżeili chodzi o części mechów to wszystkie są jednakowe, tylko każde służy do innego rodzaju doświadczenia. Dla przykładu powiem, że dla Kazuki wybieram korpus Zinslev, prawa ręka Yongsai 3 z shotgunem i lewa ręka Grapple M1 lub Kesel M2 z kastetem, nogi Grapple M1 lub Kesel M2, a plecak najlepszy z dopalaczem ^_^ potem wszystko upgraduje jak największym upgradem. Na przykładzie Emmy to wygląda tak: korpus Genie, Prawa ręka Genie z Rakietnicą na ramieniu, lewa ręka z Kesel M2 lub Grapple M1 z kastetem, nogi też Grapple M1 lub Kesel M2, a plecak tak samo jak przy Kazuki. Nigdy nie stosuje przedmiotów, jedno użycie przedmiotu i tracisz rundę, a tu także chodzi o szybkośc działania. Jak cie interesują skille to całą listę znajdziesz tu (http://users3.ev1.net/~nate555/frontmission/front3/fm3skills.txt)
Tip: Jeżeli chcesz szybko zdobywać doświadczenie to po każdej misji graj w symulator z najlepszymi a wybieraj sobie najgorsze części (nie tyle najgorsze o ile bez upgradów, chodzi o ilość HP), bronie możesz brać najlepsze ale nie polepszaj celności w dłoni ani żadnej innej dodatkowej rzeczy w części ^_^ Takim sposobem możesz w jednym pojedynku zdobyć aż 2 levele!                            
Tytuł: Front Mission - Seria
Wiadomość wysłana przez: De6v6il6 w Marca 01, 2004, 12:17:26 pm
Interesujące :D dzięki jakbyś jeszcze mógł mi w miare wypisać które części do czego najlepiej też bym był dźwieczny :) ale dzieki narazie :)                            
Tytuł: Front Mission - Seria
Wiadomość wysłana przez: Ard w Marca 01, 2004, 01:53:09 pm
ja doswiadczenie zdobywalem w taki sposob...gdy mas zmozliwosc walki na symulatorze w Fukushimie (czy jakos tak) wbij tam...sa tam bardzo trudne mechy do rozwalenia, ale daja duzo EXP...na poczatku beda cie szybko niszczyc, ale wystarczy ze 1 twoj mech przetrwa, wtedy wychodzisz z walki :?:  :!:  :?: ...doswiadczenie zdobyte w czasie walki zostaje :D                            
Tytuł: Front Mission - Seria
Wiadomość wysłana przez: GamePlay w Marca 01, 2004, 05:10:07 pm
Założenie jest takie: Jak Cie szybciej niszczą niż ty je no to przegrywasz, ale doświadczenie zostaje lecz nie dostajesz kasy, a w niektórych momentach jest ona potrzebna...                            
Tytuł: Front Mission - Seria
Wiadomość wysłana przez: Ard w Marca 01, 2004, 05:31:25 pm
jesli chodzi o kase to ja z tym nigdy raczej nie mialem problemu bo zawsze staralem sie zdobywac mechy z walk i pozniej je sprzedawalem...zglownie z tego sie utrzymywalem i starczalo mi na wszystko: bronie, upgardy, czesci...                            
Tytuł: Front Mission - Seria
Wiadomość wysłana przez: Solidus w Marca 01, 2004, 10:39:12 pm
A ja w FM3 spotkałem się z czymś ciekawym jeśli chodzi o Hoshuna.
Za pierwszym przejściem(czyt.oba scenariusze) dostajesz adres stronki a potem znajdujesz kod,za drugim przejściem nie ma już kodu a za trzecim podejściem nie ma już ani kodu ani \"telefonu\" do gostka i musisz zdobyć Hoshuna w walce RAZEM Z BRONIĄ(zabić albo katapultować pilota).Nie wiem co jest dalej.                            
Tytuł: Front Mission - Seria
Wiadomość wysłana przez: sebi296 w Lipca 02, 2004, 05:40:55 pm
Cytuj
A ja w FM3 spotkałem się z czymś ciekawym jeśli chodzi o Hoshuna.
Za pierwszym przejściem(czyt.oba scenariusze) dostajesz adres stronki a potem znajdujesz kod,za drugim przejściem nie ma już kodu a za trzecim podejściem nie ma już ani kodu ani "telefonu" do gostka i musisz zdobyć Hoshuna w walce RAZEM Z BRONIĄ(zabić albo katapultować pilota).Nie wiem co jest dalej.



 
ja przeszedłem front mision3 po 5 razy kazdy wontek i zawsze miałem stronkę i telefon.tylko niemiałem stronki firmy papel i niewiem czemu
Tytuł: Odp: Front Mission - Seria
Wiadomość wysłana przez: Ard w Lipca 15, 2007, 11:59:55 pm
Fron Mission 4

Jako że sesja do przodu można zacząć grać w "starocie" :]

Poproszę o rady/porady/sugestie odnośnie Front Mission 4
Jakich broni warto używać, jakich nie, plecaki, skile itp rzeczy Co warto odpuścić a w co inwestować
Tytuł: Odp: Front Mission - Seria
Wiadomość wysłana przez: Solidus w Lipca 16, 2007, 12:05:53 am
Fron Mission 4

Jako że sesja do przodu można zacząć grać w "starocie" :]

Poproszę o rady/porady/sugestie odnośnie Front Mission 4
Jakich broni warto używać, jakich nie, plecaki, skile itp rzeczy Co warto odpuścić a w co inwestować
Jeśli chodzi o bronie tu tutaj http://squarezone.pl/forum/index.php?topic=808.20 była o tym mała dyskusja. Ja się trzymam tamtejszych (swoich) ustawień i daję radę ;]
Tytuł: Odp: Front Mission - Seria
Wiadomość wysłana przez: Tantalus w Lipca 16, 2007, 12:21:35 am
Ard, zajrzyj do działu Front Mission 4, tam w artkule "Rodzaje broni i plecaków" omawiam co jest dobre, a co złe oraz zamieściłem swoje własne zestawy. Skill'e? No najlepsze jakie da radę zdobyć heh...

Tak w największym podsumowaniu:

- Sensor Backpack ssie pałę na maxa
- Bazooka jest dobra tylko wtedy, kiedy jest w zestawie z ręką Minotaur
- Najlepsze bronie to Machine Gun'y i Rifle'e.
- Beck to gej, a Radio Backpack jest lamerski
- Double Shot>>>>>>>>>Double Assault
- Latona roxorz
Tytuł: Odp: Front Mission - Seria
Wiadomość wysłana przez: Ard w Lipca 16, 2007, 04:43:13 pm
Na chwilę obecną (początek gry, minełem misje w Polsce):

ELSA - początkowo 2xSG, ale zmieniłem na 2xMG (ma na razie więcej punktów w MG), TURBO
ZEAD - 2xMS (najlepsza i o klasę niższa), ML (praktycznie nie używany), TURBO
HERMES - MG, REPAIR
LATONA - ML (taki kolec), SH, TURBO
BECK - MG, TURBO

Drugi skład na razie bez zmian, tzn taki jak się zaczynało grę

Jako wadę tego można uznac brak obrażeń typu IMPACT (SG, ML kastet). Choć w przypadku linków raczej nie ma to za wielkiego znaczenia :]
Latona zawsze idzie na pierwszy ogień, reszta delikatnie z tyłu, Zead z daleka jako support. Na razie się sprawadza taktyka.
Przyznam że brakuje mi miotacza ognia. W FM3 miałem jedną osobę wyszkoloną w tej broni. Robiła niezłą rzeź, jako że większość przeciwników nie miała ustawionej odporności na ten typ obrażeń ;]
Tytuł: Odp: Front Mission - Seria
Wiadomość wysłana przez: Ard w Lipca 19, 2007, 09:02:09 pm
Prosze o pomoc w sprawie Ines.
Nie mam zielonego pojęcia jak ja rozwinać. W czym ona jest dobra (ew. później po dokupieniu komputera)?

P.S. Przepraszam za "dubla". Bardzo prosze o zgłoszenie tego posta.
Moda proszę o połączenie moich postów.
Tytuł: Odp: Front Mission - Seria
Wiadomość wysłana przez: Tantalus w Lipca 19, 2007, 10:02:50 pm
Ines jest od granatnika i rocket launchera. Bądź na bieżąco z symulacjami, a prędzej, czy później dostaniesz rękę Minotaur, uzbrojoną w bardzo mocną bazookę (o celności zbliżonej do rifle'a)( i potwornie potężny Rocket Launcher. To załatwi kwestię uzbrojenia Ines do końca gry.
Tytuł: Odp: Front Mission - Seria
Wiadomość wysłana przez: Ard w Lipca 20, 2007, 04:47:22 pm
Front Mission 4 cd...
Pytanie.
Ile jest wersji komputerów? Chodiz mi o np. SG +1, MG +1, RF +1. Czy będzie taka wersja +2, +3 itd?
Bo jeśli np. będę chciał nauczyć jakaś postać władania bronią, której normalnie nie ma w swoim rozwoju. To czy będzie to tylko +1? Czy później są upgrady kompów?

Od czego zależy ilość punktów AP przyznawana po treningach? Ilość ataków, znieszczonych elementów wrogich mechów, zabitych wrogów? I dlaczego to jest tak mało punktów :]
Tytuł: Odp: Front Mission - Seria
Wiadomość wysłana przez: Tantalus w Lipca 20, 2007, 05:35:23 pm
Cytuj
Ile jest wersji komputerów? Chodiz mi o np. SG +1, MG +1, RF +1. Czy będzie taka wersja +2, +3 itd?
Bo jeśli np. będę chciał nauczyć jakaś postać władania bronią, której normalnie nie ma w swoim rozwoju. To czy będzie to tylko +1? Czy później są upgrady kompów?

Spoko, będzie. Znaczy, będzie kolejne SG +1, które będzie można wykorzystać pomimo tego pierwszego, i potem jeszcze i jedno i tak samo dla wszystkich innych broni. Co prawda, kosztować to będzie sporo kasy i EP, ale da się to zrobić. Prawie wszystko można dostać dzięki kompom.

Ilość EP zdobywanego z symulacji jest chyba uzależniona od dokonanych przez nas zniszczeń. Ale symylacje robi się IMO głownie po to, żeby dodatkowe sprzęty odblokować (przede wszystkim Minotaur Arm heh).

Skoro już mowa o skill'ach, to polecam umiejętność AP Bonus II i AP Damage II. Daj to 3 postaciom i połącz je w link - będą niezniszczalni poprostu. Hermes i Chaeffer mają domyślnie w swoim rozwoju te skill'e, u innych będziesz je musiał kupić przez kompy.
Tytuł: Odp: Front Mission - Seria
Wiadomość wysłana przez: Ard w Lipca 20, 2007, 06:54:25 pm
Mam to kupione u 1 postaci tylko i się dziwiłem czemu nie działa :]
Dzięki za podpowiedź...

O te kompy pytałem dlatego, że dla testu kupiłem Elsie kompa +1 SG, M, RF. Jako że miała na poziomie 2 MG i SH, myslałem że będzie możn dodac po +1, ale pojawił się do wykupienia tylko +1 RF.
Tytuł: Odp: Front Mission - Seria
Wiadomość wysłana przez: Tantalus w Lipca 21, 2007, 02:31:16 am
Cytuj
Mam to kupione u 1 postaci tylko i się dziwiłem czemu nie działa :]

Znaczy, jest różnica między AP Bonus I i AP Bonus II. Polega na tym, że to pierwsze działa tylko wtedy, kiedy jest ruch osoby, która to nosi. AP Bonus/Damage II działa zawsze, kiedy ma go postać połączona z innymi linkiem. Pamiętam, jak miałem takie 2, jak za drugim razem grę przechodziłem - Elsa traciła 2 AP za każdy atak kałachami swoimi, a przeciwnicy na kontratak musieli poświęcić 6 AP za każdy atak. Niszczycielski skill, ale należy pamiętać, żeby mieć przy sobie zapasową amunicję - przy takiej oszczędności AP może się ona szybko skończyć heh.

W ogóle dobrze, że się ktoś mnie o FM4 pyta, bo sobie przynajmniej trochę przypomnę ten tytuł. W zeszycie mam przygotowaną wstępną solucje, gdzieś na kompie spis wanzer shopa i w ogóle gdzieś ze 3-4 duże artykuły by można z tego złożyć, gdybym miał chwilę, na napisanie tego... ale jakoś nie mam ciągle ani czasu ani chęci heh. Wolę o FM5 pisać. No ale za to też się zabiorę pewnie niedługo.
Tytuł: Odp: Front Mission - Seria
Wiadomość wysłana przez: Ard w Lipca 21, 2007, 02:36:54 pm
Dostałem dzisiaj ręke Minotaur  :o ... OMFG po prostu jatka, masakra, rzeźnia  :D Ines w ciągu ok. 30 minut z lv 9 awanasowała na 13 + ok. 200 punktów AP. Po prostu wystawiałem ją samą na symulator (1) i w ciagu 5-6 tur niszczyła sama wszystko. Mam nadzieje że po dokupieniu jej linków i ustawieniu będzie swoja bazooką wspomagać resztę przy atakach. AP juz też ma podniesione.

Muszę jeszcze zbudować podobnego mecha jak ma Ines, który będzie mi służył jako pojazd treningowy. Chyba że można przesadzać pilotów z mecha do mecha jak w FM3...Można ??? ??? ???

I kiedy poiawia się komp z AP Bonus/Damage ??? Jak na razie go nie mam  :-\
Tytuł: Odp: Front Mission - Seria
Wiadomość wysłana przez: Ard w Lipca 27, 2007, 05:11:37 pm
Ponownie przepraszam za podwójnego posta. Proszę o zgłoszenie tego do moda.

Kto zna jakiś fajny i szybki sposób na zdobycie gotówki? Bo odczuwam lekkie braki (zwłaszcza w ekipie Elsy)...
Tytuł: FM 5 Problem
Wiadomość wysłana przez: rinov w Sierpnia 04, 2008, 04:04:06 pm
A zatem nie wiedzialem gdzie temat napisalem z wiec tu pisze mam problem w Fron Mission 5 nie wiecie jak mozna zarabiac kase na nowe bronie  i all poza missiami ( w FM 3 byly to symulatory ale tutaj za symulatory sie dostaje tylko exp) prosze o pomoc
Tytuł: Odp: FM 5 Problem
Wiadomość wysłana przez: Tantalus w Sierpnia 04, 2008, 04:38:07 pm
Oprócz misji są dwa sposoby zarabiania kasy: Arena i Survival.

Arenę odblokowujesz po drugiej misji, jak zagadasz z niejakim Borysem (blondyn w Simulator'ze, stoi po lewej). Tam możesz ustawiać się na walki 1vs1, a potem też 2vs2 i 3vs3, analogicznie do tego co było w pierwszym FM, z tą jednak różnicą, że walki dzieją się automatycznie, bez twojego udziału. Im trudniejszy przeciwnik, tym większy przelicznik za niego, a więc tym więcej można kasy uciułać. Sugeruję wystawiać tutaj jakiegoś Strikera, czyli w domyślnym składzie Christine (najlepiej Darrila, jak/jeśli go odblokujesz), bo ona będzie miała największe przeliczniki, a jej ataki najczęściej trafiają w Body, więc jest szansa na szybkie wyeliminowanie przeciwnika. Ale i tak lepiej save'uj przed każdym pojedynkiem, bo jego wynik jest najczęściej nieprzewidywalny.

Drugą metodą jest Survival, dostępny po misji piątej (w Peseta City), póki co tylko do 10 levela, ale to nawet lepiej. Przechodząc Survival możesz zabrać ze sobą trochę sprzętu, czasem całkiem niezłego, który można spylić. Na początku, za jedno przejście Survivala można uciułać coś ponad 1000, a więc początkowo powinno ci starczyć. Do tego można tutaj zdobyć trochę RP (jak weźmiesz mniej sprzętu za Survival niż ci pozwalają, to "niewykorzystane miejsce" zmienia się w RP. Potem można tam wygrać coraz więcej, no ale gra się coraz dłużej jak pojawiają się kolejne poziomy. Jak już jest ich więcej niż 30, to się to nie pyli zupełnie i zostaje ci Arena.
Tytuł: Odp: Front Mission - Seria
Wiadomość wysłana przez: rinov w Sierpnia 02, 2009, 07:29:48 am
a takie pytanko jaki można mieć max lvl w FM5?? bo pamiętam ze w FM3 był to 30 z góry dzięki
Tytuł: front mission 5 - pomocy
Wiadomość wysłana przez: misior823 w Czerwca 27, 2011, 01:53:27 pm
witam , chciałby się czegoś dowiedzieć na temat zdobywania broni i części w symulatorze, jak się to odbywa, ile pięter trzeba przejść? Czy jeśli zginę nic nie zdobędę? gdzie mogę dostać opis po polsku do tej gry, tzn np. opisane te super ataki , słabo kumam angielski techniczny :)
Tytuł: Odp: front mission 5 - pomocy
Wiadomość wysłana przez: Tantalus w Czerwca 27, 2011, 02:47:38 pm
Wyjątkowo odpowiem, bo chyba jako jedyny na forum wiem coś na ten temat. Miałem zrobić artykuł na głównej o symulatorze, ale w sumie tylko raz cały przeszedłem, a zabiera to wchuj czasu, więc się rozmyśliłem. No więc sprawa wygląda następująco:

Jeżeli zginiesz w symulatorze, to nic nie zyskujesz. Absolutnie nic.

Żeby coś wyciągnąć z symulatora musisz albo przejść wszystkie dostępne w danym momencie piętra, albo z któregoś piętra zabrać odpowiedni item, który pozwala ci opuścić symulator (cośtam z Escape było w nim, nie pamiętam). W drugim wypadku będziesz miał opcję opuszczenia symulatora bezpośrednio po przejściu piętra. W tym pierwszym od razu przechodzisz do ekranu finalnego.

Na samym początku masz dostęp tylko do 10 pięter symulatora, potem w miarę przechodzenia gry będziesz odblokowywał kolejne 10, aż pod koniec będziesz miał 50. Przejść wszystkie udało mi się tylko raz i generalnie musisz dobrze ogarniać, żeby sprawnie przechodzić kolejne plansze. Potem o tym coś napiszę jeszcze.

Możesz wyciągnąć z symulatora (jak dobrze pamiętam) 5 z zebranych wcześniej części/broni + 1 za każde 10 pięter jakie przejdziesz. Kasa i RP zebrane podczas gry w symulatorze przepadają, więc dobrze jest upgrade'ować tam wszystko na bieżąco, w szczególności te części, które pragniemy potem wydobyć z symulatora. Im dłużej grasz tym walczysz z trudniejszymi wrogami, ale wypadają z nich ciekawsze przedmioty. Możesz nie brać maksymalnej liczby przedmiotów jak chcesz, bo niewykorzystane "punkty" dostajesz wtedy w postaci RP (np. jak zamiast wziąć 6 części za symulator możesz wziąć 3 i dostać do tego 3 RP).

Jeżeli zależy ci na RP, to najlepiej zdobywa się je na samym początku, jak tylko dostaniesz symulator. Przechodzi się go wtedy relatywnie szybko, a jak nie wyciągniesz żadnej części, to dostaniesz sporo RP. Do tego można niezłą kasę na początku gry trzaskać na symulatorze poprzez sprzedawanie drogich części (np. upgrade'owanych Body), które wyciągniesz z symulatora.

Co do samej rozgrywki, to graj zawsze Walterem, bo w symulatorze musisz być Assaultem. Dużo szybciej niż w normalnej grze zdobywa się tam JP, więc przed 10 piętrem Assault powinien być już na wysokim poziomie. Warto dodać, że JP dla Mechanica i Jammera zdobywa się w Symulatorze inaczej niż w normalnej grze - będziesz dostawał JP dla Mechanica za każdego użytego Repaira, a dla Jammera za każdą skrzynkę, którą wysadzisz w powietrze trafiając przy okazji jakiegoś wroga. Czasami dobrze więc jest rozwalić jakiś item choćby po to, żeby sobie nabić level i odblokować skille, które mogą być później przydatne. Inwestuj głównie w obronne (Defense, Evade) i pasywne ofensywne (Terror Shot, Panic Shot). Z aktywnych ofensywnych możesz (choć nie musisz) dać Barrage, a potem Double Assault. Staraj się walczyć Shotgunem, bo nim szybciej niż MG możesz odstrzelić wrogom ręce, a walczysz sam, więc musisz unieszkodliwić jak najwięcej wrogów jak najszybciej. Nie strzelaj do oddalonych bardzo przeciwników, żebyś przypadkiem nigdy nie walczył z więcej niż jednym na raz.

Co do skrzynek, to najłatwiej zginąć w Symulatorze właśnie przez nie. Dzielą się na trzy rodzaje:
Szare - po eksplozji zadają spore obrażenia wszystkim celom w odległości 2 kratek
Żółte - po eksplozji nie zadają obrażeń, ale wszyscy w odległości 2 kratek dostają System Down
Czerwone - po eksplozji zadają potworne obrażenia wszystkim celom w odległości 3 kratek.

Staraj się nie atakować celu z bliska, jeżeli nie musisz, bo może być tak, że zabijesz go, z niego wypadnie skrzynka, w ruchu wroga jakiś kretyn zacznie do ciebie strzelać przez skrzynkę i wylecisz w powietrze. To jest najczęstszy powód zgonu w symulatorze.

Jeżeli coś jeszcze chcesz wiedzieć, to pisz, ale następnym razem pytania zadawaj w odpowiednim temacie w dziale HELP.
Tytuł: Odp: front mission 5 - pomocy
Wiadomość wysłana przez: misior823 w Czerwca 27, 2011, 07:27:35 pm
dzięki wielkie, chętnie bym napisał w help jak by była taka opcja! na stronie help nie było ogólnie opcji nowy temat...no jaja normalnie
Tytuł: Odp: Front Mission - Seria
Wiadomość wysłana przez: kALWa888 w Czerwca 27, 2011, 07:28:37 pm
To nie ma takiej opcji?
Tytuł: Odp: Front Mission - Seria
Wiadomość wysłana przez: misior823 w Czerwca 27, 2011, 08:07:08 pm
odpowiedz , zaznacz, powiadamiaj- nic na temat nowego tematu
Tytuł: Odp: Front Mission - Seria
Wiadomość wysłana przez: misior823 w Lipca 02, 2011, 06:24:52 pm
mam problem w FM5, a dokładnie chodzi o jedynego w moim składzie gunnera . Jamie Binson bo o nim mowa ma nabity 20 level, dzierży w lewej dłoni Winee rank 9 , szansa trafienia według statystyk 74-51%. Druga ręka pozostaje wolna. Jestem bodajże w 21 misji.Nie potrafi w nikogo trafić. Absolutnie w nikogo, jedynie gdy dam skila AIM ale wiadomo wtedy jestem unieruchomiony. Od początku gry miał snajperkę, ale od kilku misji po prostu masakra. Na próbę dałem mu GG, ale ta broń zadaje duże obrażenia chyba jedynie w rękach przeciwników, bazooka to też nieporozumienie. O co chodzi z tymi broniami typu gunner?
Tytuł: Odp: Front Mission - Seria
Wiadomość wysłana przez: Tantalus w Lipca 02, 2011, 07:56:23 pm
Nic dziwnego, szansa trafienia jest wyjątkowo niska, musiałeś albo źle rozwijać Rifle'a, albo to jakiś słaby model. U mnie Jamie chodził z działkiem, które się za przejście piątej symulacji dostaje (to chyba nie był Winee). Potem tenże karabin dostaje możliwość przebijania celu i trafiania dwóch wrogów jednocześnie, a przy okazji ma dobrą celność.

Znajdź sobie po prostu celniejszy karabin. Nic nie noś w drugiej dłoni, a na plecy najlepiej załóż Jamie'mu Turbo Backpack od Christie. Daj mu też Terror/Panic Shot, bo te skille pomagają celować. No i staraj się nie strzelać z maksymalnego zasięgu, bo im dalej cel, tym trudniej go rąbnąć (co oczywiste chyba).
Tytuł: Odp: Front Mission - Seria
Wiadomość wysłana przez: misior823 w Lipca 03, 2011, 02:51:28 pm
zdobyłem w surrivalu Camouflage pattczego to jest i do ern #79, co służy?
Tytuł: Odp: Front Mission - Seria
Wiadomość wysłana przez: Tantalus w Lipca 03, 2011, 02:55:44 pm
Co 10 pieter zdobywa sie Camouflage (na poczatku Bubble glownie). Sluzy do przemalowania wanzera na gejowsko pstrokaty kolor. Oprocz tego do niczego. Jak go juz raz wyviagniesz, to olewaj pozniej, bo skrzynka z nim prawie zawsze wypada i w 95% przypadkow na X0 pietrze.
Tytuł: Odp: Front Mission - Seria
Wiadomość wysłana przez: misior823 w Lipca 04, 2011, 09:59:59 am
nie mogę zrozumieć procesu ulepszania broni  :( Zdobyłem w surrivalu gale II, wszystko fajnie, celność może być (80-64%), w walce spokojnie wyciąga 80% celności.
Ale po jej ulepszeniu wyciąga 47% ! :-\. A według statystyk celność dalej jest na poziomie 80-64%. Nie rozumiem tego kompletnie. Aha, co oznaczają Dead Shoty?

PS.Tantalus  dzięki za pomoc.
Tytuł: Odp: Front Mission - Seria
Wiadomość wysłana przez: Tantalus w Lipca 04, 2011, 03:46:56 pm
Jak upgrade'ujesz broń to na niektórych levelach możesz zmienić model broni, bo masz kilka do wyboru. Pamiętaj, że w 99% wypadków broń po zmianie modelu jest lepsza. Czasami wiąże się to ze zmianami statów broni/części.. Jak chyba trójkąt naciśniesz to będziesz miał tona drzewku rozpisane - im dalej od głównego pionu jesteś, tym lepiej.

Dużo dobrego sprzętu się za symulator dostaje. W zasadzie wszystko co tam dostaniesz bedzie zajebiste, od ArtAssaulta poczynając. Co to jest Dead Shot nie pamiętam, ale włączę dziś grę, może coś mi się rozjaśni.
Tytuł: Odp: Front Mission - Seria
Wiadomość wysłana przez: misior823 w Lipca 06, 2011, 06:21:23 pm
i co ja mam zrobić z broniami z symulatora... albo to słabe popularne modele, albo w miarę silne popularne modele... czasem natykam się na ciekawa broń, wyciągam ją z symulatora, i chce ją  upardgować do 9 lv jak resztę moich broni... i tak np. wyciągałem broń z dobra celnością, ale słabą, na 4 lv, chcę ją ulepszyć, ale się nie da, " Cannot upgrade selected any further ", no i co mi po takiej broni. Z głównym pionem na drzewku zauważyłem, że jak od niego odchodzę w jedną lub drugą stronę, to albo celność, albo siła spada zazwyczaj :-\
Tytuł: Odp: Front Mission - Seria
Wiadomość wysłana przez: Tantalus w Lipca 06, 2011, 08:39:07 pm
Coś ci się pomyliło, z symulatora słabych broni nie dostajesz, wszystkie są bardzo niezłe. W niektórych elementach drzewa można utknąć, ale to tyczy się zazwyczaj różnych dziwnych przedmiotów w survivalu które są (np. wczoraj tarczę taką wyciągnąłem, co chroniła przed rakietami, ale tylko na 5 levelu była).

Z odejściem od pionu głównego jest tak jak mówię, może ci się wydawać, że broń/pancerz będą gorsze, ale jak wespniesz się wyżej, to będzie widać różnicę. Porównaj sobie Blizzaia albo Frost HW ze zwykłym Frostem. Albo Donkeya z Donkey DX.

Sprawdziłem, ten karabin, który ma u mnie Jamie to Glowtusk. Jeżeli zostawisz mu drugą rękę wolną, to celność powinna być OK. Oczywiście o ile masz ręce z Recson, które ci dają solidny modyfikator do celności.
Tytuł: Odp: Front Mission - Seria
Wiadomość wysłana przez: misior823 w Lipca 07, 2011, 10:59:16 pm
Jestem w trakcie surrivala, zdobyłem glowtusk Rank.4. Według historii jej ulepszania można stwierdzić że była ulepszana pionowo ( drzewko), ma tylko 70-48 % celności, mogę ją podkręcić na glowtusk Rank.5 lub glowtusk SS Rank.5. Żadna z tych opcji nie poprawia celności. Skąd mogę wiedzieć że późniejsze ulepszanie poprawi jej celność? Ryzykuje tylko rp, a nie znam tego skutków, co jest po prostu wg mnie nieporozumieniem w tej grze :huh: Zdobyte karabiny typu gg i bazooki maja zatrważająca celność, 50-35 %, no i do czego one się nadają jak połowa albo lepiej pocisków w ogóle nie trafia w cel , potem być możne ulepszenia danej spluwy poprawia jej celność, a jeśli nie to co, rp  pójdzie się paść. Ja niestety mam szczęście do spluw których nie można ulepszać,przykładem była wyrzutnia piz3 czy strzelba Gale Lc ran.4 , wyciągam taka bron z symulatora , a potem problem bo tez się do niczego nie nadaje. A z donkeyami to wg mnie porażka, ale o tym jutro napisze.
Tytuł: Odp: Front Mission - Seria
Wiadomość wysłana przez: Tantalus w Lipca 08, 2011, 01:14:15 am
Celność na dalekim zasięgu będzie zawsze niska u Gunnerów, ale zaczyna to mieć sens, jeżeli mają one ręce typu Recson, które np. o 16% podnoszą celność. Idź w Glowtuska SS, on ma potem Penetration, który jest zajebisty..
Tytuł: Odp: Front Mission - Seria
Wiadomość wysłana przez: misior823 w Lipca 08, 2011, 05:46:00 pm
skorzystałem z escape code ale na liście broni do wzięcia nie było ani Glowtuska ani raptora fx które chciałem wziąć, raptora non stop miałem w ręce!!! Ta gra jest jednak nienormalna...Miałem Ibisa 2 z penetration 2, ale też do nie da rady wziąć, nie byłby lepszy? Czemu nie mogę wziąć tych broni, co jest???
Tytuł: Odp: Front Mission - Seria
Wiadomość wysłana przez: Tantalus w Grudnia 12, 2011, 04:02:31 pm
Nie ma to jak odpisać z dobrym opóźnieniem. Nie potrafię ci pomóc, bo też tego nie rozumiem. Nie używałem tak często Escape Code'a, może ma jakiś efekt uboczny. No ale dużo nie straciłeś, Raptor FX to gówno heh.