Forum SquareZone
Kategoria ogólna => Chrono Saga => Wątek zaczęty przez: Solidus w Stycznia 25, 2004, 06:39:07 pm
-
Co sądzicie o tej tajemniczej grze??
Ja sądzę,ze jest fajna.Spodobał mi się pomysł gry tekstowej.Muzyka z gry została później zapożyczona do Chrono Crossa.
Grafika jest jednak taka sobie.Ot szara,ani razu nie widzim twarzy Serge\'a i Magila(czy to napewno Magus??).Kid widzimy w epizodzie z zakończeniem Kid and the Sunflower.
No właśnie zakończenia.Jest ich tam parę(nie liczyłem ile...).Jedne są dziwne,jedne poważne a inne śmieszne(zakończenie SuperXtreme Alphacosmos Police Case EX Ultra).Jeśli komus udało się dostać do sekretnego soundtestu i udało mu się ujrzeć wstawkę z gry Zero Wing na Sega Genesis to też pewnie pokładał się ze śmiechu.
Dlaczego nazwałem tą grę dziwną?
Dlatego,że nie wiem kiedy ja można umieścić.Po pierwsze postać Serge\'a.
Czy jest to ten sam Serge co był w CC?Jeśli tak,to nie można umieścić tej gry przed CC,bo oni jeszcze się nie znali,jednak z drugiej stony kiedy Kid spotkała Serge\'a zespół Radical Dreamers już nie istniał.
Druga sprawa to Lynx.W Radical Dreamers jest on poprostu starym człowiekiem i używa szpady jako broń,a w CC jest on Demi-Humanem i używa jako broni kosę.Jest też sprawa Riddel.W RD jest ona przybraną córką Lynxa a w CC jest ona córką Generała Vipera(kolejna zagadka...).No i na koniec zeschizowany staruszek w więzieniu.Do bólu przypomina on Radiusa.Przecież w CC był on normalnym(prawie)człowiekiem.
Kto mi to wyjaśni?
-
Co sądzę? Przeczytaj recenzję.
Co do umieszczenia w uniwersum... Polecam rozwiązanie uniwersalne, a mianowicie- równoległy wymiar.
Co do Magusa- polecam FAQ w dziale Chrono Cross.
Samą grę można uznąć za wariację panów ze Square, którą można znienawidzić, lub pokochać, ale nie można przejść obok niej obojętnie.
-
Przechodziłem obojetnie przez wiele lat. Zagralem i w sumie nie wiem co myslec. Wyłączyłem po paru minutach `grania`. Tekstówki takie nie maja sensu bo sa liniowe. Normalne tekstówki powinny byc tak nieliniowe ze mozna dostac zawału. Btw bo nie dotrwałem... sa tam jakies statsy czy jako taka walka?
-
Tak, walka jest, natomiast co do statsów to nie mam pewości (aczkolwiek jest gdzieś tam zapisana liczba HP Serga).
Liniowa? Jedynie za pierwszym razem (choć nie do końca).
-
Na www.gamefaqs.com jest opis do tej gry i sposoby walki z przeciwnikami.
Aha,tak dla ciekawostki Serge startuje z 120 HP.
Liniowa raczej nie jest(szczególnie dla zakończenia SuperXtreme Alphacosmos Police Case EX Ultra,jak już napisałem wcześniej.Radzę je zdobyć :D )
-
Gierka była super... tylko wnerwił mnie fakt, że kończy się tak szybko... ale przynajmniej fajnie można było sobie beke skręcić... wiedzieliscie, że w bibliotece jest książka (czerwona z przodu), w której zamieszczono fragment klasyki literatury SF, czyli \"Diuny\". Gra pozwalała na prawdziwe wczucie się w klimat. Przez trzy dni siedziałem ok. godziny przy zgaszonym świetle i wczuwałem się w nastrój, bo, co jak co, RD ma sporo klimatu, głównie ze względu na świetną muzykę i akcję dziejącą sie w ciemnościach.
Pyt. Na końcu gry pojawiła mi się jakaś tabelka z ośmioma polami, z czego pierwsze uzupełnione było jakimś zdaniem po francusku. Wnioskowałem z tego, że gra ma osiem zakończeń, ale jakoś nie chcę mi się w to wieżyc. Powiedzcie mi co to było.
-
Tak,to były zakończenia.A to,które zdobyłeś to Le Tresor Interdit(czy jakoś tak...).
Polecam zdobyć zakończenie SuperXtreme Alphacosmos Police Case EX Ultra.
Aby je zdobyć trzeba-
-Zasnąć
-Pójść za Kid jak ujrzymy śwatło na początku
-Iść do Study i sprawdzić obraz
-Pójść do skarbca(Treasury)
-Następnie pójść do składowni(Storeroom)
-Po wyjściu z niej zejść po schodach(tam gdzie się idzie do atrium)
Nie trzeba robić nic innego tylko iść tam,gdzie jak napisałem.
PS.Żeby uzyskać inne zakończenia trzeba mieć zaliczone pierwsze zakończenie.
-
czemu kiedy włączam start gry to robi się różowy ekran i nic sie nie dzieje? :cry:
-
Może coś jest z romem nie tak.Spróbuj ściągnąć z http://csd.varlew.net/ (http://csd.varlew.net/)
Jest w dziale multimedia>emulation pod działem chrono trigger
-
Mam małe pytanie, mianowicie: czy w tej grze można save\'ować w normalny sposób, a nie przez emulator?
-
napewno mozna bo chyba nikt nie przejdzie takiej dlugiej gry na raz. w koncu to jest jrpg
-
Można w każdym momencie trzeba nacisnąć przycisk odpowiedzialny za X labo Y...już nie pamiętam :P
-
mi sięta gra podoba niezależnie od tego co mówicie
-
a slyszeliscie o projekcie RDpl??
-
a slyszeliscie o projekcie RDpl??
to jest taki?!?!?! super!!! ma oficjalnego sajta albo cos?
-
pewna strona o tematyce jRPG (nie podam nazwy bo nie chce robic reklamy) sie tym zajela i projekt jest juz w 17%
-
ja tam nie wiem co wy się tak podniecacie tym projektem... pewnie i tak nie dojdzie do skutku..... no a poza tym mnie nie jest potrzebna wersja pl...... bo co jak co, ale angielski to ja znam perfect
-
Panowie a ma ktośz was może linka z kąd mógłbym ściągnąć tęgierke po angielsku? Bo przyznam że błędem moim było głópie podejżenie że ta gierka nie została przetłumaczona na język angielski...
bardzo byłbym wdzięczny jakby kto zapodał linka
mam jeszcze pytanie ile mniej więcej godzin zajęło wam przejście gry?
-
Jeden dzień. Może 5, 4 godziny, nie pamiętam już.
A co do gry: odbierz e-meil, lub: Puch the button! (http://bonton.chelm.pl/muzfan/RadicalDreamers.rar)
-
Ja trzy dni, ale grałem po godzinie dziennie i delektując się nią powoli. Gipsi - SquareZone'owy Newsman, moderator działu Chronosagi i nie wiedział o tym, że wybytna jednostka zwana Demiforce (jednostka albo grupa... postawiłem na to pierwsze) przetłumaczyła rok temu RD na angielski. Póki tej gry nie przejdzieś mociumpanie, niegodzien jesteś by się uważać za speca od Chronosagi... tak samo jak Sol kilka postów wyżej polecam zakończenie "SuperXtreme Alphacosmos Police Case EX Ultra".... szczena mi ze cztery raz w trakcie opadła...
-
Żeby tą grę ukończyć za jednym podejściem trzeba mieć duuużo cierpliwości. Ja bodajże ukończyłem ją w tydzień spędzając nad nią może pół godziny dziennie. Po pół godziny miałem już dosyć czytania wielkiej pikselowatej czcionki i naciskania jednego guzika dziesiątki razy... ale mimo wszystko trzeba ją ukończyć.
-
Swietny klimat, nawiązania do CT, kilka zakończeń. Z drugiej strony monotonne wciskanie dwóch przycisków i tekstowe walki. Cóz, zamiast RD wolałbym CT 2.