Forum SquareZone
Kategoria ogólna => Final Fantasy I-VI => Wątek zaczęty przez: Nova/smogu w Sierpnia 23, 2006, 03:19:42 am
-
szperajac po necie znalazłem bardzo ciekawy artykuł odnosnie Final Fantasy 6
Final Fantasy VI SGI Demo (http://lostlevels.org/200510/)
mozliwe, ze czesc osób juz go kiedys tam czytała, i historia tego dema dawno temu sie przedawniła, a Smogu odgrzewa stare kolety, ale dla tych co moze jeszcze nie mieli okazji zapoznac sie z tym artykułem - prosze bardzo. na dole artykułu znajdziecie troszkę screenów, a tutaj rzucam linka prezentujacego mozliwosci silnika SGI uzytego w ffSGIdemo download movie (http://www.fantasyanime.com/finalfantasy/ff6/ffsgidemo.wmv)
w praktyce chciłbym sprawdzic system rzucania czarów za pomocą myszek, bo cos mi to przypomina :) jakkby rzucanie czarów rysujac stylusem po tacz screenie NDSa
milej lektury
PS
no i bymbył zapomniał - tekst of koz po angielskiemu, wiec jak nie znacie jezyka to mozecie sobie darowac
-
a tutaj rzucam linka prezentujacego mozliwosci silnika SGI uzytego w ffSGIdemo download movie (http://www.fantasyanime.com/finalfantasy/ff6/ffsgidemo.wmv)
THE QUALITY ! IT BURNS !
Co do gry, to nie wyobrażam sobie jednak tak długich ataków w grze. Przez pierwsze pół godziny by to bawiło, ale potem stawało się udręką. Ale nice find, Smogu. Nice find.
-
Wiedziałem o tym od dość dawna, ale nie kciało mi sie pisać, ale do rzeczy.
Pozwólcie, że zarzuce skanami z gazet.
(http://www.ff7citadel.com/gameinfo/info_images/nintendo1.jpg)
(http://www.ff7citadel.com/gameinfo/info_images/nintendo2.jpg)
(http://www.ff7citadel.com/gameinfo/info_images/nintendo3.jpg)
Wiele osób twierdzi, że to miałą być FF VII wersja na N64, ale z postaciami z VI, czyli zwykła kontynuacja.