Forum SquareZone

Kategoria ogólna => Granie a gadanie => Wątek zaczęty przez: Rad!cal.87 w Grudnia 27, 2004, 05:20:10 pm

Tytuł: Bug
Wiadomość wysłana przez: Rad!cal.87 w Grudnia 27, 2004, 05:20:10 pm
Jak wiadomo żadna gra nie jest doskonała, błędy się mnożą i mnożą. Jeśli wkurzyła cie jakaś gra, nie wahaj sie, naubliżaj jej tu i wytknij wszystkie błędy ! A więc .. najbardziej dobijające ( i te mnie dobijające też ) bugi z jakimi mieliście do czynienia ?  ;)  
Tytuł: Bug
Wiadomość wysłana przez: Morchol w Grudnia 27, 2004, 05:22:29 pm
Morrowind, 3 plyty cd wypelnione bugami :D chyba nawet przez jakis portal internetowy zstał ogłoszony najbardziej zabugowaną grą wszechczasow :P
Tytuł: Bug
Wiadomość wysłana przez: Rad!cal.87 w Grudnia 27, 2004, 05:55:27 pm
To ja ci Morchol odpowiem w tym temacie, bo jak najbardziej się do tego nadaje. Nie wiem jak z wersją na ps2, ale na pc jest strasznie niedopracowana..
1. Bramkarze - luzaki heh, ze stoickim spokojem patrzą jak piłka o milimetry mija słupek lub z prędkością  1 km/h wychodzi na rzut rożny... nawet jak taka piłka wpada do bramki albo trafia w słupek, to ich to jakoś zbytnio nie stresuje  [;
2. Łatwiej o bramkę ze szczupaka czy z nożyc nic ze zwykłej główki.
3. Sędzia dosyć dziwnie podchodzi do fauli, jak na moje oko to on sobie przy każdym starciu rzuca monetą czy zagwizdać czy nie.
4. Niedociągnięcia graficzne: bramkarz przeszywający na wylot słupek albo siatkę nie należy do rzadkości, a i Casillasa udało mi się raz przedziurawić  [;
5. "Tekturki" sterczące na około boiska, mogli by się postarać chociaż o jakies prymitywne 3d...
... i jeszcze kilka mnie istotnych . Ogólnie rzecz biorąc to pes 3 jest lepszy  <_<

edit.. ano właśnie, tak przy okazji przydałoby się wspomnieć że to wszystko o pro evo soccer 4 [;
Tytuł: Bug
Wiadomość wysłana przez: Siergiej w Grudnia 27, 2004, 06:52:44 pm
Rad!cal o jakiej to bylo grze bo nie widze :P
a najlepszy bug to byl w TM 4 jak sie broni nie mdalo schowac....albo cos w tym stylu...
Tytuł: Bug
Wiadomość wysłana przez: Morchol w Grudnia 27, 2004, 07:00:50 pm
co to jest TM4? pierwsze slysze :P "tata molestuje"?
Tytuł: Bug
Wiadomość wysłana przez: Siergiej w Grudnia 27, 2004, 09:58:33 pm
Trawa Morchola :P

Tomba Raider 4 :P
Tytuł: Bug
Wiadomość wysłana przez: MarvelliX w Grudnia 28, 2004, 01:46:59 am
Ja tam wykożyssstuje bugi na ssswoja korzyść :P

Morrowind - gdy lewitujesz możesz okraść wszystko co jest w budynkach, wyssstarczy wzbić sie w powietrze i wyssstawić łeb za sssufit :P nikt nawet nie zauważy że mu z pod nóg zakosisz broń (bug naprawiony w dodatkach <_< )

Warlords Battlecry 2 - ehhh ten bug może z twoich generałów zrobic iesmiertelnych bogów ale proces jessst troche sskomplikowany i szkod mi pissać :F

Buldurs Gate - bug z wrzucaniem skalpów na pasek potów, sprawia to że jak je wykorzyssstasz jako potiony pojawi ci sie w ekwipunku ich cośśś koło 3k :)


Znam więcej bugów ale w te gry niedawno grałem i zapamiętałem je ;)
Tytuł: Bug
Wiadomość wysłana przez: qiax w Grudnia 28, 2004, 03:05:49 am
Chcecie przeczytać o prawdziwym bugu? W KotOR w wersji P.C jest dodatkowa lokacja, stacja Yavin <że tak to napiszę>, na której można zdobyć 2 wspaniałe kryształy do modyfikacji miecza świetlnego. No więc za 2 podejściem, gdy przechodziłem grę, je zdobyłem, lecz kolejność planet była taka: Tatooine, Mannam, Kyyshak, Korriban. Kryształy zdobyłem bez problemu, ale, że grałem po stronie zła, nie wykonałem wszystkich questów i caałośc zajeła mi jakieśs 20 godzin. Więc za 3 podejściem <które polegało na grze według własnego widzimi się> i wykonaniu wszystkich questów, wróciłem na tą cholerną stację, po tej kolejności planet: Tatooine, Kyyshak, Korriban, Maanam. I co się okazało? Gdy chciałem otworzyć te cholerne drzwi i uruchomić cut-scenkę, nagle ekran stał się cały czarny a sprzedawca do mnie zagadał tak, jakby wygrał partyjkę w paazaka! Po dyskusji nic, ciagle ciemność widzę, widzę ciemność. 10 razy wczytywałem stan gry i ciągle to samo. I przez to draństwa... Nie mam tych 2 potężnych kryształów i 32 godziny doskonałego przejścia gry poszło się kochać.
A do standardowych bugów w tej grze, zaliczyć mozna:
Po załatwieniu spraw na Maanam i zdobyciu Gwiezdnej mapy, rozmawimy z ambasadorem republiki, Jeśli zażądamy łapówki, to otrzymujemy punkty Ciemnej Strony Mocy. I tak w nieskończoność, jeśli co chwilę do niego będziemy zagadywać.
Bierzesz postać ze sobą wychodząc z Mrocznego Jastrzębia, zagadaj do niej. Po gadu-gadu, wróć na statek, poleć gdzieś, wróć i wyjdź. Dzięki temu, nie bedziesz musiał czekać ileś tam czasu, aż znowu będziesz mógł sobie ze członkami z drużyny pogadać.

Morchol:

Cytuj
Morrowind, 3 plyty cd wypelnione bugami

Tak samo z Elders Scrolls II: DaggerFall, zwany "pieszczotliwie" Buggerfall.
Tytuł: Bug
Wiadomość wysłana przez: Solidus w Stycznia 02, 2005, 01:33:43 pm
GTA:VC - tak jak Morrowind, płyta zapełniona bugami.
MoH-Allied Assault - w menu głównym znajduje się mapa powojenna(nie wiem czy można nazwać to bugiem).
Tytuł: Bug
Wiadomość wysłana przez: Tantalus w Stycznia 07, 2005, 12:05:46 am
mój ulubiony bug to to, że posty usuwane z offtopica się odejmują od puli całkowitej usera, pomimo tego, że pisanie tam postów tej puli nie wzmacnia... dzięki temu można mieć ilość postów na minusie i dzięki temu dostanę zapewne siakieś - 40 postów za zabawę w spamera w topicu o Harvest Moon'ie
Tytuł: Bug
Wiadomość wysłana przez: Morchol w Stycznia 07, 2005, 12:54:25 am
fuck szit szajze kupa argh >_< to ja proponuje jeszcze pare razy poprzenosci te posty w ta i spowrotem cobym razem z tantem zellem i serdzejem mial liczniki na minusie :F

W GTA:SA jest głupi bug - gdy wykonuje sie misje Vigilliance <te dodatkowe w radiowozie> mozna zaparkowac woz tak zeby po wyjsciu odrazu znalezc sie w sklepie/restauracji i wtedy wystarczy troche polazic po restauracji i zadanie sie zalicza >_< łatwy sposob na kase ale wybitnie lame :P i potem dziwne ze sie ciecie chwala ze po paru dniach grania w SA maja wszystkie hideouty wykupione itepe :P <ja dalej jak uczciwy obywatel zarabiam na zabijaniu dilerow na ulicach <najwiecej kasy z nich wypada :P>
Tytuł: Bug
Wiadomość wysłana przez: Eligios w Marca 15, 2005, 09:53:08 pm
Ja tam wykożystuje bugi na swoja korzyść  =]  
Tytuł: Bug
Wiadomość wysłana przez: little w Kwietnia 03, 2005, 07:40:24 pm
No czasem tak można. Np. jak pierwszy raz w ONI grałem to przez ściany sie patrzyłem i byłem cfaniak:P
Tytuł: Bug
Wiadomość wysłana przez: Zell Dincht w Kwietnia 03, 2005, 07:57:00 pm
najfajniejszy bug jest w prince of persia 2:warrior within na ps2... uniemozliwia on przejscie gry :-/
Tytuł: Bug
Wiadomość wysłana przez: Kazumaru w Kwietnia 03, 2005, 07:59:04 pm
Cytuj
najfajniejszy bug jest w prince of persia 2:warrior within na ps2... uniemozliwia on przejscie gry :-/
to chyba przez to że masz pirata albo cuś? ale nieznam szczegółów więc nie w nikam.. w każdym razie w pirackim Tony H.4 na PSone była taka akcja i na 100% niedało się żadnym zawodnikiem przejść bo nie było jednego zdania można zrobić...
Tytuł: Bug
Wiadomość wysłana przez: Dark M w Kwietnia 03, 2005, 08:07:25 pm
JA w SSXe3 miałem taką akcje że jedno z zadań sie mi niehciało zaliczyć nawet jakbył dźwięk że sie udało ;/ ale hyba to był bug piracki ;D
Tytuł: Bug
Wiadomość wysłana przez: Zell Dincht w Kwietnia 03, 2005, 08:16:02 pm
mam pirata ale w oryginale tez jest ten bug :-/ tylko nie wiem czy w ntsc czy w pal...  
Tytuł: Bug
Wiadomość wysłana przez: little w Kwietnia 04, 2005, 01:43:27 pm
Coś mi cięzko Zell w tego buga uwiezyć. Na pirackiej to widomo że może być ale zby w orginalnej też... Niewiem. NIechce mi sie wieżyć.
Tytuł: Bug
Wiadomość wysłana przez: Zell Dincht w Kwietnia 04, 2005, 04:32:28 pm
niedawno w jednym z psxextreme jeden z redaktorow dryga w tym czyms co to zawsze ich wredne mordy sa pokazane i mowia co tam im slina na jezyk przyniesie ze dzieki bugowi musi zaczynac od nowa na wersji ntsc (albo pal, nie pamietam ktora jest wadliwa) podajac jako bug dokladnie ten moment w ktorym ja go mam... nie sadze ze przy mozliwosci popykania w oryginala dostarczonego do recenzji gosciu gralby w pirata i na dodatek sie do tego przyznawal w pismie...
Tytuł: Bug
Wiadomość wysłana przez: Kazumaru w Kwietnia 04, 2005, 07:06:56 pm
to w PSX Extreeme grają na oryginałąch :o przeca te imetki są ze śląska a na śląsku się nie gra w oryginały :D

a co do tego bugu to to jest takie coś że ten bug to jest tylko przyadkowo jak się tam zatniesz w ścianie to nie możesz wyjść czy jest taki śliczny że kompletnie się gry nie da przejść i choćby tysiąc atletów zjadło tysiąc kotletów to i tak tego bugu się nie ominie i nie ma możliwości przekjścia gry... jesli to 2 to nie wierze, bo w beta testach napewno by tak du*ny błąd zauważyli
Tytuł: Bug
Wiadomość wysłana przez: Zell Dincht w Kwietnia 04, 2005, 07:15:27 pm
no wlasnie o to chodzi ze walczy sie z bossem, zaraz po walce jest krotka cutscenka potem migniecie czarnego ekranu i znajdujemy sie na lokacji z prawie samego poczatku gry (jednak ekwipunek i zdolnosci i ogolnie wszystko mamy takie jak w momencie walki z bossem)... myslalem ze to tak ma byc ale jak sie chwile powozilem po tej lokacji nie mogac znalezc wyjscia (bo jest zawalony most, a za pierwszym razem w tej lokacji jeszcze nie i chyba nawet jest cutscenka jak sie rozwala) zajrzalem do solucji myslac ze cos mi tu nie gra i patrze a tam calkiem co innego ma byc :-/ tak wiec po walce z bossem nie ma zadnej mozliwosci nawet poruszenia ksieciem przed skokiem w przeszlosc...
Tytuł: Bug
Wiadomość wysłana przez: little w Kwietnia 04, 2005, 08:10:13 pm
No to musi być przez to że wersja piracka. W ogrinale 100% czegoś takiego nei ma.
Tytuł: Bug
Wiadomość wysłana przez: Zell Dincht w Kwietnia 04, 2005, 08:12:02 pm
no to w psxextreme zamiast ciupnac w oryginala od producenta do recenzji to na piratach jada? dziwne...
Tytuł: Bug
Wiadomość wysłana przez: Morchol w Kwietnia 04, 2005, 08:14:47 pm
skoro to było w hajd parku a nie w recenzji to pewnie poprostu wiecej niz 1 zgred naraz chciał pograc w wersje udostepniona im do testow, no to wypalara poszła w ruch...niewiem czemu wy zawsze szukacie problemów w całym :P
Tytuł: Bug
Wiadomość wysłana przez: White_wizard w Kwietnia 04, 2005, 10:44:47 pm
No właśnie..... Nie ma co się czepiać. Najbardziej racjonalnym wyjściem z tej sytuacji jest zakupienie sobie orfginału (najlepiej w wersji PAL) i koniec tematu ......
Chociaz jakby się nad tym głębiej zastanowić, to chyba nie warto, bo gra jest strasznie krótrka.. .ale za to fajne są bronie "specjalne"
Tytuł: Bug
Wiadomość wysłana przez: Kristofer w Maja 15, 2005, 08:04:44 pm
ech nawet w takiej boskiej grze jak KOTOR I są bugi...już pominę te pare bugów związanych z grafiką (prześwitywanie przez ściany itp itd) ale 1 bug mnie wkurza:
drużyna!!!Czasami te matoły(mimo że są mondrymi dżedajami ) potrafią się zgubić na planszy gdzie nie ma żadnych przeszkód! qrde, krew mnie zalewa kiedy latam moim bohaterem po pustyni i chcę wejść do miasta a tu ZONK! <Przed wejściem do miasta musisz zebrać drużynę> Echh 1 osoba na jednym końcu mapy, inna osoba biega gdzieś po piasku a bohater stoi jak ciele przed wejściem i nie może wejść...Dobrze że to się nie zdarza zbyt często - więc mogę ten bug jakoś mogę wytrzymać :D  
Tytuł: Bug
Wiadomość wysłana przez: Giant Enemy Crab w Czerwca 13, 2005, 05:36:32 pm
Najbardziej zabugowane gry w jakie grałem to

Daggrfall - bug na bugu. bez 50MB patcha nie dało się grać

Fallout 2 - bez patcha gry nie dało się przejść

Gta wszystkie części - kupa błędów. na szczeście nie są bardzo uciążliwe. grafika się rozłazi. obiekty wchodzą w inne obiekty. latanie helikopterem w budynku, plywanie pod wodą awionetką i mnóstwo innych takich smaczków.

Golden eye rogue agent- kilka razy zdarzyło mi się wyjść poza mape. wrócić już się nie dało ;)

Halo - mniej więcej to samo co w Gta.

Grandia 2 wersja pc - panowie z ubi schrzanili polowe kodu. na niektorych sprzatach gra w ogole sie nie odpala, na niektorych wiesza sie co kilka minut.


właściwie każda niejapońską gra jaką posiadam jest zabugowana. Bardziej, lub mniej, ale dokładnie każda.
Tytuł: Bug
Wiadomość wysłana przez: Kazumaru w Czerwca 17, 2005, 09:08:52 pm
Cytuj
właściwie każda niejapońską gra jaką posiadam jest zabugowana. Bardziej, lub mniej, ale dokładnie każda.
ale nie jest oczywiśce tak że japońskie gry nie mają bugów wogóle... oczywiście japońce znani są z tego że dopieszczają swoje gry na maxa i pracują przy nich jak pogięci, i w serii Metal Gear Solid każdy szczegół jest dopracowywany jak to tylko możliwe ale np. jedna z moich ulubionych serii Tenchu ma tych bugów dużą ilość i mimo że strasznie lubie przygody Rikimaru to musze stwierdzić że troche tych bugów tam było...


ostatnio grając w The Gateway mam nie fajną akcje bo w pierwszej misji jak dojeżdżam do pewnego momentu w pościgu widze nagle na ulicy wielką białą ściane... poprostu nie ma żadnej grafiki i kończy się ulica i ja tam próbuje jakoś przejechać ale się nie da... a napewno tam musze jechać... narazie próbowałem 3 razy to przejść... możep oprostu za późno dojeżdżam w co wątpe ale nie zmienia to faktu że to bug niemiłosierny...
Tytuł: Bug
Wiadomość wysłana przez: de'Belial w Czerwca 21, 2005, 11:48:44 pm
Hehehe...Nie ma to jak zarobaczone gry. Niekiedy bugi są nawet śmieszne:

(http://img188.echo.cx/img188/6782/20fs.jpg)
Tytuł: Bug
Wiadomość wysłana przez: Giant Enemy Crab w Czerwca 27, 2005, 09:03:21 am
Cytuj
jedna z moich ulubionych serii Tenchu ma tych bugów dużą ilość i mimo że strasznie lubie przygody Rikimaru to musze stwierdzić że troche tych bugów tam było...

Tenchu owszem zostało stworzone przez japoński zespół programistów, ale wydawcą jest Activision. To wina wydawcy, że wypuścił na rynek tak zabłędzioną grę. Activision, że tak powiem jest mało japoński ;). Z tego co czytałem panowie bardzo narzekali na Activision i nie widzieli możliwości dalszej współpracy. Nowe Tenchu wydaje już Sega.  
Tytuł: Bug
Wiadomość wysłana przez: Tantalus w Września 29, 2005, 09:15:31 pm
Koorcze pieczone... tak dziwnej rzeczy w FF nie widziałem nigdy. Właśnie sobie gram w FFX i idąc za radą ludków z SZ poszedłem na takiego małego, wrednego skurczybyka, co się zowie Don Tonberry, żeby sobie na nim mój beznadziejnie kijowy skład podrasować. Biję się z nim... biję i biję.... ciągle nasuwam overdrive'ami. Właśnie Auron dostał kolejnego overdrive'a, więc trzymam w lewo i wybieram SHooting Star, bo nic mocniejszego nie mam (tak.. wiem, że jestem beznadziejny). No więc wybieram overdrive'a, wyskakuje napis do niego, Auron przez chwile ładuje moc i rusza z kopyta jak to zazwyczaj robi przy tym ataku. I tu jest problem.... zamiast podbiec do przeciwnika, Auron wziął mi skręcił na lewo w jakieś krzaki, przebił się przez las poligonów, przebił się przez jakiś górzysty element otoczenia i właśnie teraz biegnie po czymś niebieskim, co zapewne jest niebem... już 10 minut tak biegnie, a reszta teamu i mały gnój zostali jakieś 6 kilometrów wcześniej... to jest mega dziwne... mega mega dziwne... chyba mam nieźle skaszanioną płytkę...
Tytuł: Bug
Wiadomość wysłana przez: Zell Dincht w Września 29, 2005, 09:59:01 pm
ahahahahah masz dalna :F a auronowi sie pewnie do kibelka zachcialo
Tytuł: Bug
Wiadomość wysłana przez: Musiol w Lipca 02, 2006, 04:35:30 pm
Albo jestem jakiś niewidomy, ale w Soul Calibur 3, w Tales of Soul, w cutscence walki Siegfrieda i Nightmare'a, ten drugi przez chwilę nie trzyma Soul Edge'a, tylko...dziwny cienki pasek...strange... O_o
Tytuł: Bug
Wiadomość wysłana przez: Solidus w Lipca 02, 2006, 06:01:33 pm
Raczej jesteś niewidomy, bo ja czegoś takiego nie zaobserwowałem.
Tytuł: Bug
Wiadomość wysłana przez: RadicalDreamer w Listopada 25, 2006, 05:50:17 pm
W sumie też nic takiego nie zauwazyłem, za to pod względem systemu walki SC3 podobno aż tonie w bugach. Co prawda nie jestem na tyle hardcore'owym graczem by wszystkie wyłapać ale według właśnie takich graczy SC3 ma ich więcej  niż SC2, który też uchodzi za gre z dużą ilością błędów. Z takich niby bugów zauważyłem że przed rozpoczęciem niektórych walk jest przerwany dialog narratora i od razu zaczyna się bitka.Chyba też można uznać to jako bug;]
Tytuł: Odp: Bug
Wiadomość wysłana przez: Spec (Wraith) w Grudnia 10, 2007, 07:56:50 pm
Ja wczoraj trafiłem w CoD:UO na buga, przez którego musiałem powtarzać całą poprzednią misję. Jak pewnie niektórzy (czytaj: ci, co grali w UO) wiedzą, drugą misję w kampani brytyjskiej zaczynamy, wisząc na drzewie i czekając, aż "niespodziewani sojusznicy" wykoszą okoliczny patrol Wehrmachtu. Bug, na który miałem nieszczęście trafić, powodował, że momentalnie startowałem już na ziemi, i to patrząc, jak wspomniani sojusznicy wystrzelali Niemców, po czym podbiegli do skrzyżowania, kucnęli i czekali w nieskończoność... Nadmienię, że grałem na full "spaczowanej" wersji (1.51b). Na szczęście wystarczyło od nowa zaliczyć łatwy etap na bombowcu i było po bugu, heh.