Forum SquareZone
Kategoria ogólna => Granie a gadanie => Inne => Wątek zaczęty przez: GamePlay w Września 03, 2004, 02:09:04 pm
-
Nareszcie jest trzecia część tej wspaniałej gry platformowej. Przygód super reploida ciąg dalszy, zacznę już go przechodzić, ciekawe czy po tym będzie dalsza część, oby tak. Grafika nadal nie zmieniona, tylko troszkę inny inteface do którego zawsze można przywyknąć. Ośmielę się powiedzieć, że to jest cRPG. Niby poziomów się nie zdobywa, ale raczej umiejętności i nowe bronie. Grę porównałbym do Gun Hazard. Zgodzisz się ze mną Dark Master?
-
Yeah. Mimo, że ta platformówka jest na GBA, nie zmienia to faktu, że jest bardzo fajna. Nie można nazwać tego JRG, ani cRPG... Faktycznie to taki fajny drobiazg, to, ze mamy inne bronie i raczej uczymy się nimi posługiwać, przez co dostajemy nowe umiejętności.... według mnie ta gra jest super... może taki odgrzany kotlet, ale fabuła, bosowie... i ten fajny zręcznościowy styl zabijania, sa super.
-
To napisz, co eliminuje ją z bycia RPG. Są questy w formie misji, a później można pochodzić po mapach przeszukując nowe zakamarki, gdzie zawsze można znaleźć cyber elfy. Może dlatego, że jest platformowa to przestaje być RPG? Zresztą wszyscy ją zaliczają do kategorii przygodówek.
-
co ją eliminuje? Brak rozwoju postaci. Może gościu ma różne kostiumy, ale w Power rangers też mają, a czy to RPG? To, że można chozić po mapie.... w mario na GBA, też można , a czy to jest RPG? Może można tu rozwijać swoje umiejętności, ale to raczej "Broń rośnie", niż ludek. Poza tym takie questy jakie są w megamanie, to wiesz. Masz ekranik z 4 misjami i jedziesz każdą po kolei....
-
co ją eliminuje? Brak rozwoju postaci. Może gościu ma różne kostiumy, ale w Power rangers też mają, a czy to RPG? To, że można chozić po mapie.... w mario na GBA, też można , a czy to jest RPG? Może można tu rozwijać swoje umiejętności, ale to raczej "Broń rośnie", niż ludek. Poza tym takie questy jakie są w megamanie, to wiesz. Masz ekranik z 4 misjami i jedziesz każdą po kolei....
Rozwój umiejętności postaci jest: Moc odbijania kul za pomocą miecza (zaśmierdziało JEDI), strzelanie nieskończonej ilości pocisków z blastera oraz inne sztuczki z mieczem jak na przykład slash z obrotu wokół własnej osi (tylko exp brakuje)... i tak dalej, po prostu mam wrażenie jakbym grał w Gun Hazard.
-
Gun Hazard.. nie grałem, Megaman Zero 3 jest trohe nurzący, ale oczwiście wypas z niego nielada, dopiero 27ut grałem, bo pżehodze pokemony :F, design niezabardzo sie zmienił, wydaje mi sie ze bardziej zmienili harakter muzyki, i ogulnie trohe bardziej udpdobnili to do MegamanaXa, a erpegiem to niejest nawet niepodobne, jest owiele mniej elementów RPG niz w Castlevani a nawet Cstl. trudno RPGiem nazwać, MegamanZero to pżygodówka zręcznościowa. Ekranik początkowy jakiś dupowaty ;/
-
Jakoś mnie nierwie grać w te gry... pamiętam że na NESowych Megamenach się zagrywałem, później był konkretny MegaMen ze SNES'a i wyszło jeszcze na PSX siakiś ale mnie nie było już w głowie grać w tak oldschoolowy game... więc teraz tym bardziej sobie nie pogram... no chyba że bym miał GBA to na nim bym sobie w MegaMena pograł ale nie mam zamiaru grać na emu :shu:
MgaMen rpg?? Hehe przynajmniej wywołałeś dyskusje... ale jest to bzdura, te rozwijanie postaci o których mówiłeś(nowe techniki etc.) jest w każdym platformerze :)
-
W sumie to nie jest RPG, miałem na myśli że ma w sobie coś z RPG. W Mario Bros. nie można było udoskonalać swojej postaci, tylko jedynie grzybki zjadało się. Po dłuższym zastanowieniu, to wiele gier ma w sobie elementy RPG... i tak dalej. Radziłbym Ci Gipsi spróbować zagrać chociarz w pierwszą cześc MMZ, to jest co innego niż MMX. Te drugie raczej jest bardziej ubajecznione niż to drugie, w Zero są elementy grozy oraz muzyka jest ostrzejsza, dzięki czemu powstaje super klimat. Zastanawia mnie jedna rzecz w trzeciej części: Po co są te tunele międzywymiarowe? Jak przejde przez jeden to tylko tło się zmienia, nic więce, chociarz próbuje dojść do tego.
-
Zastanawia mnie jedna rzecz w trzeciej części: Po co są te tunele międzywymiarowe? Jak przejde przez jeden to tylko tło się zmienia, nic więce, chociarz próbuje dojść do tego.
Te tunele mają ciekawe zastosowanie. Otóż po przejściu przez tunel Cyber elfy automatycznie się aktywują i ich zdolności są włączone na czas przebywania w tunelu. I nie dostaje się za to pktów karnych na końcu misji
-
Wiem jak najprosciej udowodnic ci ze Megaman Zero to nie rpg...poczekaj az wyjdzie u nas niedlugo MegaMan : Command Mission - to jest rpg (w stylu final fantasy) ...wtedy zobaczysz ze przepasc jest GIGANTYCZNA
-
Jednak bardziej wole gry wydane w wersji platformowej, bo battle network bardzo przypomina pokemony, a tych nie lubię.
-
każdy jRPG przypomina pokemony :P <takie moje goopie zdanie, tak wiem nieznam się :P > czy jest jakiś Megaman na Ps2, czy to jest na PSa czy GBa czy jak? bo nigdy w żadną część niegrałem. Jakby ktoś mógł wytłumaczyć małpce to by fajno było, może sie bananem w nagrode podziele :P
-
Na Ps2 jest X7, nawet fajny i w 3D :D, na PSXa jest hyba od X4 w góre + Megaman Legends(czy jakos tak).
-
na PSX jest X4 i X5, a ja mam je w wersji na PC i powiem, że X4 jest fajniejszy.
-
http://www.picdiary.com/misc/banana.jpg (http://www.picdiary.com/misc/banana.jpg)
to macie banana na spólke :P
a ja już ciągne siakiegoś z emula, chyba x6 bo jako jedyny mial przyzwoita liczbe userow
-
Wiec po kolei :
Seria Megaman Classic (megaman vs. dr willy):
megaman 1-6 nintendo
megaman 7 - super nintendo
megaman 8 - playstation
Seria Megaman X (megaman vs. sigma)
megaman x1 - x3 Super nintendo
megaman x4- x6 playstation
megaman x7 -x8 ps2 (x8 jeszcze nie wyszlo)
seria Megaman legends (action-rpg)
czesc 1 i2+ missfortunes of bonnes - playstation
seria Megaman Zero (Zero vs. Neo Arcadia)
wszystkie 3 GBA
seria Megaman Battle network (action-rpg)
wszystkie 4 GBA
Megaman Command Mission (jrpg) - ps2 wkrotce
to w uproszeczeniu wszystko , sa jeszcze jakies megaman soccer i tym podobne oraz konwersje wyzej wymienionych tytulow na inne platformy (glownie na pc) oraz Collection packi zawierajace kilka tytulow.
-
a myślałem że X na PSX kończy się przy szóstej części, teraz jest wszystko jasne.
-
A może ktoś wie skąd ściągnąć Megaman x5 na pc? Bo kupić już raczej nie można :(
-
Gdybyś przeczytał poprzednie posty, to wiedziałbyś pewnie, ze megaman X5 zostało wydane na playstation i tylko na playstatuion.... więc jeśli chcesz zagrać w tą grę to ściągnij sobie za pomoca jakiegos programu p2p i odpal na emulatorze
-
Cóż, serię MegaMan zawsze lubiałem, wiążę się to po prostu z tym, że za każdym razem, gdy widzę nową część w sprzedaży, to przypomina się mi moja młodość. Ach...
Ale wracajac do tematu, to czytajac wasze wypowiedzi, zaczynam żałować, ze nie wypowiedziałem się wcześniej w tym temacie. No, ale od początku, jak to myślą moderatorzy widząc nowe posty:
Pieszczotek:
Małe sprostowanie.
megaman x1 - x3 Super nintendo
megaman x4- x6 playstation
megaman x7 -x8 ps2 (x8 jeszcze nie wyszlo)
MegaMan X 1 | 2 | 3 = na SNES
MegaMan X 3 | 4 | 5 | 6 = na PSX
MegaMan X 7 | 8 = na PS2
MegaMan X 5 | X8 = na P.C.
MegaMan X 3 na PSX cechował się opeingiem i endingiem anime. Lipnymi według mnie.
White_wizard:
Gdybyś przeczytał poprzednie posty, to wiedziałbyś pewnie, ze megaman X5 zostało wydane na playstation i tylko na playstatuion.... więc jeśli chcesz zagrać w tą grę to ściągnij sobie za pomoca jakiegos programu p2p i odpal na emulatorze
Zabawen, że MegaMan X 5 mam w wersji P.C., wiesz? W końcu nigdy się nie ukazala według ciebie. No nic, można się mylić.
Dobra, wracajac już do tematu:
MegaMan Zero jako seria jest bardzo ciekawą odskocznią od standardowego "MegaMana", przynajmniej jeśli chodzi i kierowanie postacią z super mieczem. Zero. Jak dla mnie - be a hero, be a Zero!. Facet jest konkretny, ma ciekawą historię <znacznie lepszą od X>, a do tego wie, czego chce. W 1 cenię sobie przedewszystkim klimat, którego niewątpilwym atutem było pozabiwenie głównego bohatera pamięci, jak wprowadzenie paru innowacji - choćby te Elfy. Oczywiście śmierdzi to Pokemonami itd, ale klimat i urozmaicenie jako takie jest. Również elementy RPG dodaja pewnego smaczku - zbieranie doświadczenia w posługiwaniu się bronią, im dłużej jest ona w użyciu, czy rozmowy z postaciami po zakończeniu misji. Przed wydaniem X 7 byłem prawie że pewien, że w tej serii zostanie wyjaśnione, czemu to Zero udał się na spoczynek pod koniec X6 <swoją drogą, zabista muzyka - Lazy Mind - dla mnie po prostu genialna>. Ale wraz z rozwoej serii i fabuły <zarówno Zero jak i Z> wychodzą na jaw ciekawe informacje, co na sagę, która ma juz na karku sporo lat, jest po prostu super. Seria nigdy się nie znudzi - w końcu ma tę samą niezmienną formułę zabawy od poklenia graczy.