Autor Wątek: Neverwinter Nights  (Przeczytany 26007 razy)

Offline Doomsday

  • Adventurer
  • *
  • Wiadomości: 52
    • Zobacz profil
Odp: Neverwinter Nights
« Odpowiedź #120 dnia: Lipca 02, 2009, 12:41:24 am »
Truposz? Smok lepszy. Do tego nie trzeba być Zmiennokształtnym - wystarczy epicki Druid i [bardzo] wysoka Mądrość.

In the other news: PRC - mieszanka Soulknife + Soldier of Light jest zaj*bista.
Dziękuję za uwagę.

Moge iść o zakład, że takie kombo zmiennego pokona smoka zmiennego. Ten smok jest lajtowy jak dupa węża.

Offline GLenn

  • AvEx3 Master
  • Weapon Master
  • *********
  • Wiadomości: 2036
  • Hollow Kon
    • Zobacz profil
    • http://nudenaru.deviantart.com/
Odp: Neverwinter Nights
« Odpowiedź #121 dnia: Lipca 02, 2009, 03:28:52 pm »
hmm no nie wiem niby wep master na kose to potęga ale starczy odporność na krytyki i kiszka z niego , dlatego wole stormlorda który sam może wszystko rozpieprzyć , <3 dla shock and burst weapon oraz extended storm avatar, do tego jakis premonition albo stoneskin :F

Offline Doomsday

  • Adventurer
  • *
  • Wiadomości: 52
    • Zobacz profil
Odp: Neverwinter Nights
« Odpowiedź #122 dnia: Lipca 02, 2009, 07:17:32 pm »
Wierz mi, są tylko dwa buildy, które mają możliwość posiadania odporności na krytyki:
- Szarosini - tylko build na nich to nic dobrego (znaczy, nawet fajny build, ale chcac robić truposzczaka to juz lepiej inwestować w zmiennego)
- Zmienny w truposza.

Taki zmienny dostaje bonusy od klasy, rasy, poziomu, zmiany oraz itemów - a jak to wszystko jest wkomponowane na raz to większość klas może mu nagwizdać
- Potężny MO? - Są na równi, ciezko aby jeden pokonał drugiego.
- Śmiercionośny łotr? - Odpornosc na zaskoki, bitch.
- Wszechniszczący mag? - OC tak wysokie że może mu possać.

Jedynymi klasami, które zdołają coś mu zrobić to druid (nie, nie zmienny, czysty) i kapłan (no i bard w dobrych rekach), ale to i tak musi być bardzo dobry build. Gdy gralismy z kumplami w Battle of the Dragons to byłem wysoko w rankingu, a przedemną był tylko kumpel, który specjalizuje sie w kapłanach (to byla grupa kumpli, ktorzy juz fes czasu są na scenie NWNowej wiec to nie była nisko usadowiona poprzeczka).

Offline MarvelliX

  • Master of Random Knowledge
  • Admin
  • **********
  • Wiadomości: 2684
  • dood!
    • Skype
    • Zobacz profil
    • http://squarezone.pl
Odp: Neverwinter Nights
« Odpowiedź #123 dnia: Lipca 02, 2009, 11:45:17 pm »
hyh tak sie sklada ze stormlord to kaplan ;f

Offline Doomsday

  • Adventurer
  • *
  • Wiadomości: 52
    • Zobacz profil
Odp: Neverwinter Nights
« Odpowiedź #124 dnia: Lipca 03, 2009, 10:50:48 am »
Kapłana można zrobić na miljart miljartów sposobów.

Offline Spec (Wraith)

  • Berserker
  • ***
  • Wiadomości: 210
  • Trololo
    • Zobacz profil
    • Rise of the Empire
Odp: Neverwinter Nights
« Odpowiedź #125 dnia: Lipca 03, 2009, 05:24:25 pm »
Złe wieści, Uno:

... Build pod Skullclan Huntera - max. 10 minut roboty w CC
... Wylevelowanie postaci do poziomu pozwalającego na wzięcie tej PrC - max. ok. 20 godzin
... Wybranie tej klasy prestiżowej i rozdysponowanie punktów, atutów itp. - ok. 5 minut
... Wylevelowanie Skullclan Huntera - max. 30 godzin

... Satysfakcja z ubicia Zmiennokształtnego w postaci umarlaka - bezcenna.

--------------------

Wracając do "właściwego" tematu - to ktoś jeszcze byłby - oprócz Marva - chętny na sesję?

Offline Doomsday

  • Adventurer
  • *
  • Wiadomości: 52
    • Zobacz profil
Odp: Neverwinter Nights
« Odpowiedź #126 dnia: Lipca 03, 2009, 07:07:18 pm »
E. Ty mówisz o PRC? Weź nie gadaj, tam klasy są kompletnie niewyważone - ja mówie o podstawce, tak sie gra najlepiej, bo twórcy zadbali o to aby klasy działaly na zasadzie kamien/papier/nożyce. PRC won.

Offline GLenn

  • AvEx3 Master
  • Weapon Master
  • *********
  • Wiadomości: 2036
  • Hollow Kon
    • Zobacz profil
    • http://nudenaru.deviantart.com/
Odp: Neverwinter Nights
« Odpowiedź #127 dnia: Lipca 03, 2009, 10:34:36 pm »
a macie jakiś mod żeby w neverwinterze 2 można by zrobić speara z metalu ?

Offline MarvelliX

  • Master of Random Knowledge
  • Admin
  • **********
  • Wiadomości: 2684
  • dood!
    • Skype
    • Zobacz profil
    • http://squarezone.pl
Odp: Neverwinter Nights
« Odpowiedź #128 dnia: Lipca 03, 2009, 11:42:38 pm »
troche nie logiczna zwazajac ze spear to bron drzewcowa ;f

Offline GLenn

  • AvEx3 Master
  • Weapon Master
  • *********
  • Wiadomości: 2036
  • Hollow Kon
    • Zobacz profil
    • http://nudenaru.deviantart.com/
Odp: Neverwinter Nights
« Odpowiedź #129 dnia: Lipca 04, 2009, 12:03:27 am »
Kosa tez a z metalu ją robią :F

Offline MarvelliX

  • Master of Random Knowledge
  • Admin
  • **********
  • Wiadomości: 2684
  • dood!
    • Skype
    • Zobacz profil
    • http://squarezone.pl
Odp: Neverwinter Nights
« Odpowiedź #130 dnia: Lipca 05, 2009, 11:35:01 pm »
ta tyle ze prawie 50% kosy to ostrze ;f

Offline GLenn

  • AvEx3 Master
  • Weapon Master
  • *********
  • Wiadomości: 2036
  • Hollow Kon
    • Zobacz profil
    • http://nudenaru.deviantart.com/
Odp: Neverwinter Nights
« Odpowiedź #131 dnia: Lipca 05, 2009, 11:43:42 pm »
to dla speara mogli zrobić użycie i drewna i metalu, bo spear bez metalu to praktycznie to samo co zwykły kij :F

Offline MarvelliX

  • Master of Random Knowledge
  • Admin
  • **********
  • Wiadomości: 2684
  • dood!
    • Skype
    • Zobacz profil
    • http://squarezone.pl
Odp: Neverwinter Nights
« Odpowiedź #132 dnia: Lipca 06, 2009, 12:36:25 pm »
kij z zaostrzona koncowka to juz włocznia ;d