Autor Wątek: Poszukiwacz 8 - Gladiator  (Przeczytany 32706 razy)

Offline Teodachad

  • Soldier
  • Wiadomości: 25
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #40 dnia: Września 27, 2010, 07:38:05 pm »
udaje się na wschód

HELLSING>GOTT MIT UNS>HELL`S GATE ARRESTED>AND SHINE HEAVEN NOW[/i][/color][/size][/font]

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #41 dnia: Września 27, 2010, 07:44:22 pm »
Postanowiłeś darować rozbójnikowi póki co, obiecując sobie, że dorwiesz go innym razem. Zemsta najlepiej smakuje na zimno.

Ruszyłeś na wschód, mijając podgrodzie miasta i maszerując wraz ze swoim skrzatem i jednorożcem w kierunku Gospody. Pod wieczór odkryłeś niewielką rybacką osadę o wysokich murach, rosnąca pomiędzy dwoma pagórkami. Miasteczko jedną rzeczą różni się od podobnych sobie - jego większą część zajmuje wielki plac handlowy, na którym wiecznie odnaleźć można najróżniejsze stragany i kramy. Trafiłeś do miasta i kupiłeś sobie kufel piwa i jakieś regionalne danie z wołowiny, żałując, że nie masz pieniędzy na poważniejsze zakupy.



Natrafiłeś na targowisko, jednak nie masz pieniędzy na dokonanie na nim zakupów.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #42 dnia: Września 28, 2010, 10:35:57 pm »
Opuściłeś targowisko, mając nadzieję znaleźć coś ciekawego w pobliżach większych aglomeracji. Dotąd regiony podmiejskie były dla ciebie dość szczęśliwe i ciekawi cię jak długo ta passa się utrzyma.

Na zachodzie znajdziesz pola w okolicach miasta, dokładnie te same w których miałeś szczęście spotkać jednorożca. Na wschodzie jest gospoda i ciekawi cię, czy na polach ją okalających mają przyzwoite piwo...

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 4

Dostępne drogi:

a) Pola (droga na zachód) - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).
b) Pola (droga na wschód) - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).

Offline Teodachad

  • Soldier
  • Wiadomości: 25
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #43 dnia: Września 29, 2010, 04:01:51 pm »
Pola na wschodzie (stos 4)

HELLSING>GOTT MIT UNS>HELL`S GATE ARRESTED>AND SHINE HEAVEN NOW[/i][/color][/size][/font]

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #44 dnia: Września 29, 2010, 07:21:45 pm »
Trafiłeś do niewielkiej wioski na południu do gospody, w której zaczęła się twoja przygoda. Miasteczko, w którym zagościłeś tym razem wyróżniało się od innych mu podobnych jedną rzeczą - posiadało własny browar. Może i jest to mały browar, ale piwo robią tam naprawdę dobre.

Zatrzymałeś się w niewielkiej karczmie, zbudowanej w pobliżu zakładu piwowarów. Wypiłeś kilka kufli wyśmienitego, pienistego piwa, lecz po wszystkim zdałeś sobie sprawę, że jesteś zupełnie spłukany i nie masz już pieniędzy na wynajęcie pokoju. Siedziałeś przy barze dopijając ostatni kufel, zastanawiając się gdzie widziałeś jakieś dobre miejsce do obozowania, kiedy nagle ktoś trącił cię łokciem i wylał sporą część pozostałego ci piwa na blat stołu. Złoczyńcą okazał się być niski mężczyzna w wysokim kapeluszu, ubrany w bogato zdobioną kamizelkę i spodnie z materiału, o jakim pewnie nigdy w życiu nie słyszałeś. To musi być jakiś szlachcic czy miejscowi włodarz, bo tylko ktoś nie przywykły do kontaktów z wiejską ludnością miałby tupet paradować tak po karczmie.

Wstałeś od baru i ruszyłeś za szlachcicem, wychodząc za nim z karczmy i śledząc go przez wioskę. Po kilkudziesięciu minutach wróciłeś z powrotem i kupiłeś sobie jeszcze jedno piwo oraz wynajmując pokoik na piętrze, wyciągając monety z jednego z dwóch nowo zdobytych, brzęczących mieszków przy pasie. Mężczyzna miał szczęście, że trafił na ciebie, bo ty chociaż dałeś mu tradycyjną możliwość wyborów między pieniędzmi, a życiem. Dzisiejsza, źle wychowana młodzież bez mrugnięcia okiem zabrałaby mu jedno i drugie.



Znalazłeś dwa mieszki złota.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #45 dnia: Września 29, 2010, 08:03:00 pm »
Brak gotówki był dla ciebie trudny i jej odzyskanie podniosło cię trochę na duchu. Droga wciąż będzie trudna, ale dobrze wiesz, że pieniądze wszystko ułatwiają. Możesz teraz spokojnie planować dalszy krok, bez martwienia się o nocleg i jedzenie.

Na zachodzie znajduje się miasto i okalające go pola pełne podgrodowych osad. Ciekawi cię jaka to przygoda spotka cię w tamtym, pozornie bezpiecznym rejonie. Co czeka cię w okolicach wioski na południu chyba wiesz - wydaje ci się, że pamiętasz jeszcze gdzie znajduje się to magiczne, podziemne jezioro, które nie tak dawno temu odnowiło ci twoje witalne siły. Złożenie ponownej wizyty w tym miejscu jest kuszącą opcją.

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 6

Dostępne drogi:

a) Pola (droga na zachód) - teren został już zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody.
b) Pola (droga na południe) - teren został już zbadany i leży na nim Karta Przygody (Jezioro Życia).

Offline Teodachad

  • Soldier
  • Wiadomości: 25
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #46 dnia: Września 29, 2010, 08:06:44 pm »
wybieram pola na południu

HELLSING>GOTT MIT UNS>HELL`S GATE ARRESTED>AND SHINE HEAVEN NOW[/i][/color][/size][/font]

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #47 dnia: Września 29, 2010, 08:31:56 pm »
Skierowałeś się na południe, mijając wioskę i dochodząc do pól. Ruszyłeś ku rzece i niewielkiemu lasowi położonemu nad malowniczym strumieniem, szybko odnajdując miejsce, w którym nocowałeś kilka tygodni temu. Ciekawi cię ile osób odnalazło jezioro życia w między czasie.

Ruszyłeś przez las, odnajdując ścieżkę ku jaskini, gdzie znajduje się magiczny staw. Zdziwiony zdałeś sobie naglę sprawę z tego, że ptaki nie śpiewają w tym regionie, że drzewa na jakieś dziwnie poszarzałe i powyginane. Zupełnie inaczej zapamiętałeś to miejsce. Przeszedłeś jeszcze kilkanaście metrów, kiedy nagle twój krok zamarł na czarnym kamieniu - czerwone znaki runiczne rozlały się po ziemi, tworząc zazębiające się czarodziejskie kręgi. Drzewa, niebo, trawa, wszystko rozmyło się nagle, ukazując jałowe pole - to wszystko było iluzją miejsca, w którym kiedyś byłeś. Wpadłeś w pułapkę!

Szarpałeś się jak mogłeś, jednak nie mogłeś się ruszyć. Czerwone znaki zaczęły pojawiać się na twojej prawej nodze, ruszają w górę sprawiając ci potworny ból. Padłeś nieprzytomny kiedy minęły kolano.

Obudziłeś się kilka godzin później, na środku polany, nie wiedząc gdzie jesteś i która to godzina. Jesteś osłabiony, ale żyjesz - ktokolwiek rzucił to zaklęcie będzie tego bardzo żałował, kiedy już go dorwiesz...



Wpadłeś w magiczną pułapkę zastawioną przez Tropiciela. Tracisz punkt wytrzymałości (4->3).

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #48 dnia: Października 04, 2010, 10:11:15 pm »
Wciąż nie do końca rozumiesz co się stało i jesteś silnie zdenerwowany na tego, kto rzucił to zaklęcie. Jednak dzień się nie skończył - po zmroku czekała cię kolejna nieciekawa niespodzianka.

Zostałeś napadnięty przez jakiegoś obrzydliwego Upiora, który nie miał nawet tyle godności, aby walczyć z tobą wręcz - trochę już nauczyłeś się walki psychicznej i nie poddałeś się bez walki.



Rozpocząłeś walkę psychiczną z Upiorem

Twoja skuteczność: 3 (moc) + 1 (przyjaciel) + 4 (rzut kostką) = 8
Skuteczność Upiora: 4 (moc) + 6 (rzut kostką) = 10

Poniosłeś porażkę. Próbujesz bronić się za pomocą hełmu.

Próba nieudana (3). Straciłeś punkt wytrzymałości (3->2).

==========================

Uciekłeś upiorowi, jednak w trakcie walki ucierpiałeś na zdrowiu. Chciałbyś odnaleźć jezioro życia, ale nie znajdziesz go z Upiorem szwendającym się po okolicy - musisz ruszać dalej i wrócić tu, kiedy potwór odejdzie.

Na dalekim zachodzie widnieje kaplica, jednak obawiasz się, że kogoś tak z natury złego jak ty nie przyjmą tam z otwartymi ramionami. Na północnym-wschodzie widzisz jednak ruiny, które odwiedziłeś dawno temu - ciekawe co jeszcze będziesz mógł wśród nich znaleźć.

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 5

Dostępne drogi:

a) Kapliczka - wejście na ten obszar oznacza utratę punktu wytrzymałości.
b) Ruiny - teren został już częściowo zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody. Można go jednak dalej eksplorować (1 Karta Przygody).

Offline Teodachad

  • Soldier
  • Wiadomości: 25
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #49 dnia: Października 05, 2010, 04:36:51 pm »
ruiny (stos 3)

HELLSING>GOTT MIT UNS>HELL`S GATE ARRESTED>AND SHINE HEAVEN NOW[/i][/color][/size][/font]

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #50 dnia: Października 06, 2010, 12:15:02 am »
Ponownie zabłądziłeś w kierunku ruin, starając się rozeznać w miejscu, w którym dawno cię nie widziano. Przeszedłeś się po kilku uliczkach, które wciąż zapamiętałeś i zapuściłeś się w stronę zapomnianego cmentarza - do miejsca, którego wcześniej unikałeś.

Większość grobów jest zupełnie zniszczona, a jedyną rzeczą, jaka rzuca się w oczy w tym miejscu jest wielki grobowiec na środku nekropolii. Postanowiłeś jednak, że wizyta w zapomnianej krypcie w twoim aktualnym stanie nie jest najlepszym pomysłem. Wrócisz tu kiedy indziej. Zamiast tego postanowiłeś zwiedzić inne groby, które inni poszukiwacze mogli zignorować w obliczu znalezienia grobowca. Pod latarnią w końcu najciemniej.

Trafiłeś na kamienny obelisk, pomnik stojący nad grobem człowieka, którego nazwisko już dawno zatarły się na zamszonym nagrobku. Na jego szczycie zauważyłeś niewielki posążek, ciemny z barwy, jednak błyszczący raz po raz w świetle zachodzącego słońca. Wspiąłeś się po kamieniu i zdjąłeś z niego niewielką statuetkę, która, jak oceniłeś, była wykonana ze szczerego złota. Wygląda na drogocenną i masz szczerą nadzieję, że taka jest w istocie.



Zignorowałeś grobowiec. Znalazłeś nowy przedmiot - Złotą Statuetkę!

Mamy tu ciekawostkę jedną - każdy, kto wygra z tobą walkę MUSI ci zabrać statuetkę po wygranej walce, nie mając do wyboru zabrania ci HP, ani niczego innego. Z drugiej strony, ty masz Ukrytą Kieszeń, w której schowany przedmiot NIE MOŻE być ukradziony po walce. Uznaję więc, że kieszeń jest w tym wypadku przedmiotem ważniejszym i możesz schować w niej stautetkę, unikając konieczności pozbywania się jej po przegraniu walki. Pytanie tylko, czy chcesz ją schować, czy może wolisz mieć ją w formie jednorazowej tarczy. Cokolwiek postanowisz pamiętaj, aby zadeklarować mi czy i co chowasz do Ukrytej Kieszeni.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #51 dnia: Października 06, 2010, 12:41:51 am »
Schowałeś statuetkę i ruszyłeś w dalszą drogę po przespaniu się kilku godzin poza murami miasta. Źle spałeś tej nocy, wciąż będąc obolałym po przegranej walce z Upiorem. Nie możesz się już doczekać kiedy to ty przejmiesz inicjatywę i zaatakujesz tego cherlawego chudzielca swoim mieczem.

W sytuacji w jakiej się znalazłeś rozważasz powrót do wioski, celem odnalezienia pomocy medycznej, ewentualnie wydania ciężko zarobionych pieniędzy na coś przydatnego. Możesz też poszukać szczęścia w puszczy na północnym-zachodzie, ale przez ten las prowadzi droga do miasta, więc pewnie wszyscy dawno znaleźli tam wszystko, co mogłoby być przydatne.

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 4

Dostępne drogi:

a) Wioska - możesz odwiedzić w nim Medyka, Kowala i Mędrca i korzystać z ich usług.
b) Puszcza - teren został już zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody.

Offline Teodachad

  • Soldier
  • Wiadomości: 25
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #52 dnia: Października 06, 2010, 04:51:00 pm »
wybieram się do wiochy i udaję do medyka, wyleczyć się po tym brzydalu. Chowam statuetkę do ukrytej kieszeni.
« Ostatnia zmiana: Października 06, 2010, 04:53:18 pm wysłana przez Tantalus »

HELLSING>GOTT MIT UNS>HELL`S GATE ARRESTED>AND SHINE HEAVEN NOW[/i][/color][/size][/font]

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #53 dnia: Października 06, 2010, 04:58:07 pm »
Dotarłeś do wioski i skierowałeś się na targowisko. Niestety, szybko odkryłeś, że w tej miejscowości swojej złotej statuetki nie spieniężysz - proponowane kwoty nie przekraczały jednego mieszka, a jesteś pewien, że ozdoba jest warta dużo więcej. Skierowałeś się więc do znachora, celem wyleczenia się po nieszczęściach ostatnich kilku dni.

Spędziłeś całą noc w chacie medyka, odpoczywając i pijąc ziółka. Okazało się, że rany psychiczne są podobnie kłopotliwe do wyleczenia, co te fizyczne, tylko że mniej tu krwi i szwów. Nie wiedziałeś co było w podanym ci przez lekarza roztworze, ale pomimo ohydnego smaku pomógł ci. Rankiem byłeś zdrów jak ryba, choć niestety spłukany.

Odwiedziłeś medyka i wyleczyłeś dwa punkty wytrzymałości (2->4) w zamian za dwa mieszki złota.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #54 dnia: Października 08, 2010, 03:06:39 pm »
Znowu masz pełne siły. Czas zemścić się na Upiorze i na innych mętach, którzy brużdżą ci raz po raz.

Daleko na zachodzie widzisz wzgórza, położone kawałek za mostem. Możesz ruszyć w ich kierunku, rozejrzeć się po okolicy, ba, mógłbyś nawet spróbować nakopać strażnikowi mostu. Na północy natomiast widzisz pamiętną gospodę i otaczające ją pola. Z tego co pamiętasz, to Upiór uciekał właśnie w tamtym kierunku.

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 5

Dostępne drogi:

a) Wzgórza - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).
b) Pola - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).

Offline Teodachad

  • Soldier
  • Wiadomości: 25
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #55 dnia: Października 08, 2010, 06:02:27 pm »
gonie upiora pola (stos 2)

HELLSING>GOTT MIT UNS>HELL`S GATE ARRESTED>AND SHINE HEAVEN NOW[/i][/color][/size][/font]

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #56 dnia: Października 09, 2010, 07:00:05 pm »
Nie udało ci się znaleźć upiora na polach, choć jego smród jest wciąż wyczuwalny w tej okolicy. Nie mógł uciec daleko.

Poszukując miejsca na rozbicie obozowiska natknąłeś się na niewielką polanę z wysokim drzewem na jej środku. Postanowiłeś rozbić się pod nim, czując, że będziesz miał dobry widok na okolicę. Pod drzewem znalazłeś jednak coś rzucającego się w oczy - ciemny bazaltowy kamień, leżący u podnóża jakiegoś niskiego murku, który kiedyś musiał przebiegać w tej okolicy. Kamienie takie nie są spotykane w tej krainie. Podniosłeś go i poszedłeś za przeczucie, rozkopując piasek bezpośrednio pod nim. Po chwili dokopałeś się do niewielkiej, drewnianej szkatułki - w jej wnętrzu odkryłeś jakiś długi list oraz mieszek złota. Niestety nie znalazłeś w swoim dotychczasowym życiu czasu ani siły woli na to, żeby opanować sztukę pisania i czytania, zatem list posłużył ci jedynie jako rozpałka. Pieniądze zachowałeś, bo bardziej przydadzą się w twojej kieszeni niż w szkatułce pod ziemią.



Znalazłeś mieszek złota!

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #57 dnia: Października 11, 2010, 02:16:30 pm »
Powoli odzyskujesz utracone pieniądze, zdajesz sobie jednak sprawę, że choć zapewniają one komfort psychiczny, to w żaden sposób nie przybliżają cię do Korony Władzy. Musisz ruszać w dalszą wędrówkę.

Na dalekim zachodzie jest miasto i jego podgrodzie. Nie wiesz co tam cię czeka, ale teren jest dosyć gęsto zaludniony, jak każdy region podmiejski. Mógłbyś zatrzymać się na polach na jego wschodzie, gdzieś w pobliżu rzadkich lasów otaczających ten teren. Na południu natomiast jest wioska i pola w jej pobliżu - pamiętasz, że na nich znajdowało się pamiętne jezioro. Nie wiesz jak działało to zaklęcie, w które wpadłeś podczas poprzedniej wyprawy do tego miejsca, masz jednak nadzieję, że już przestało działać.

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 6

Dostępne drogi:

a) Pola (droga na zachód) - teren został już zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody.
b) Pola (droga na południe) - teren został już zbadany i leży na nim Karta Przygody (Jezioro Życia).

Offline Teodachad

  • Soldier
  • Wiadomości: 25
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #58 dnia: Października 11, 2010, 06:50:02 pm »
pola na zachód cokolwiek mnie tam spotka

HELLSING>GOTT MIT UNS>HELL`S GATE ARRESTED>AND SHINE HEAVEN NOW[/i][/color][/size][/font]

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #59 dnia: Października 11, 2010, 11:21:18 pm »
Rozbiłeś się w pobliskiej puszczy, nie chcąc płacić za nocleg i ryzykować kłopotów. Rzadki lasek oplata podgrodzie od północy i jest na tyle gęsty, aby zapewnić ci dobre schronienie przed deszczem, który zaczął właśnie padać. Pogoda psuje się z minuty na minutę.

Odnalazłeś płytką pieczarę, która nadawałaby się idealnie na nocleg, jednak kręcił się przy niej olbrzymi dzik. Wyciągnąłeś miecz, ciesząc się, że przez następnych kilka dni nie zabraknie ci pieczonego mięsa.



Rozpocząłeś walkę z dzikiem

Twoja skuteczność: 4 (siła) + 1 (przedmioty) + 3 (rzut kostką) = 8
Skuteczność wroga: 1 (siła) + 2 (rzut kostką) = 3

Zwyciężyłeś w walce! Dzik (siła 1) zostaje dodany do twoich trofeów