Autor Wątek: Poszukiwacz 3 - Amazonka  (Przeczytany 29344 razy)

Offline Yuzuriha

  • Dead Shadow
  • SemiRedaktor
  • *********
  • Wiadomości: 1742
  • Let's go together ... in to the darkness
    • Zobacz profil
    • http://www.deadshadow666.deviantart.com/
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #20 dnia: Września 19, 2010, 02:45:51 pm »
Heh chcąc nie chcąc musiałam kiedyś na niego trafić
stos 1

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #21 dnia: Września 19, 2010, 04:39:18 pm »
Zmęczona dotarłaś w końcu rejon po drugiej stronie krainy. Najemnik nie wytrzymał tempa w połowie drogi i zażądał chwili przerwy, ale szybko odzyskał siły. Most zobaczyłaś nim zaszło słońce. Postanowiłaś zatrzymać się w niewielkiej, nadrzecznej wiosce w pobliżu mostu, jednak spotkała cię tam nieprzyjemna niespodzianka.

Wkrótce po wejściu w zabudowany region zostałaś zauważona przez kilku gwardzistów. Zaczęli cię śledzić i uważnie obserwować, jednak zignorowałaś ich wstępnie spodziewając się, że reagują tak na wszystkich nieznajomych lub po prostu wpadłaś im w oko. Kiedy zebrała się jednak ich większa grupa, kilku zbliżyło się do ciebie i powiedziało, że pójdziesz z nimi. Wstępnie odmówiłaś, jednak byli uzbrojeni i bardzo liczni - ustąpiłaś i zabrano cię do aresztu, gdzie spędziłaś kilka godzin za kratami, nie wiedząc za co zostałaś za nie wsadzona. Okazało się, że ktoś posłał list gończy za kobietą uderzająco podobną do ciebie. Nikt jednak nie słuchał twoich wyjaśnień i po kilku godzinach zabrano cię przed obliczę sędziego.

Królewski prokurator był dobrze przygotowany, jednak dowody nie kleiły się ze sobą. Miałaś dobre alibi, a do tego łatwo wykazałaś, że nie masz blizn i tatuaży, które rzekomo posiadała poszukiwana. Sędzia uniewinnił cię, po trwającej kilka godzin rozprawie, po czym wyszłaś na wolność bez słowa przeprosin, czy innego zadośćuczynienia. Przenocowałaś się na świeżym powietrzu, nie mając już czasu na rozbicie obozu - obiecałaś sobie nigdy więcej nie wracać do tej wioski.



Nic się nie wydarzyło.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #22 dnia: Września 20, 2010, 10:25:43 pm »
Po nieprzyjemnościach dnia wczorajszego masz wielką ochotę oddalić się z tego miejsca i nie zbliżać się do niego przez dłuższy czas. Nie wiesz tylko jeszcze w którym kierunku masz zacząć biec.

Pogoda jest ładna, rozważasz więc podróż krajobrazowo doskonalszą drogą na północny-zachód, przez skalne urwiska, wzgórza i równiny, w kierunku podgrodzia miasta. Przy twoim tempie marszu, będziesz na miejscu przed zachodem słońca. Idąc w przeciwnym kierunku miniesz region bardziej rolniczy i zapuszczony, zbliżając się do równin okalających jakieś zapomniane ruiny. Zawsze pozostaje jeszcze droga przez most...

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 7 (4+3)

Dostępne drogi:

a) Pola - teren został już zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody
b) Równiny - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody)
c) Most - oznacza zaatakowanie Strażnika broniącego przejścia (Siła 9)

Offline Yuzuriha

  • Dead Shadow
  • SemiRedaktor
  • *********
  • Wiadomości: 1742
  • Let's go together ... in to the darkness
    • Zobacz profil
    • http://www.deadshadow666.deviantart.com/
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #23 dnia: Września 21, 2010, 08:54:42 am »
Idę w stronę pól

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #24 dnia: Września 21, 2010, 02:23:15 pm »
Dotarłaś na przedpola miasta, do niewielkiej wioski. Widzisz, że miejscowość jest świeżo odbudowana po jakiejś katastrofie i wśród mieszkańców widzisz wielu kalekich i lekko rannych.

Zapytałaś się co się tutaj wydarzyło i dowiedziałaś się, że region nawiedził cyklop i dopiero niedawno został pokonany. Zabił i ranił wielu mieszkańców okolicznych wiosek, niszcząc wszystko, co stanęło mu na drodze. Na szczęście kilka dni temu zbudowano niewielki szpital polowy kilka mil na zachód od tego miejsca, w którym miejscy medycy za darmo leczą wiejską ludność z chorób i doznanych obrażeń. Zapamiętałaś gdzie ten szpital się znajduje, na wypadek gdybyś sama potrzebowała go kiedyś.



Na tym obszarze zamieszkał Uzdrowiciel.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #25 dnia: Września 21, 2010, 08:11:23 pm »
Następnego ranka zobaczyłaś deszczowe chmury kierujące się w twoją stronę. Postanowiłaś ich uniknąć i jednocześnie zwiedzić jakiś odległy zakątek tej krainy. Twój najemnik wciąż nie narzeka, choć widzisz wieczorami bywa cały obolały po codziennym maratonie.

Najpewniej unikniesz deszczu idąc w stronę chmur, licząc na to, że znajdziesz się po drugiej stronie frontu nim się na dobre rozpada. Rozważasz podróż w kierunku ruin po drugiej stronie krainy - na tamtejszych równinach musi być teraz ładna pogoda. Musisz jednak przyznać, że długotrwałe marsze również ciebie zaczynają powoli męczyć - może kolejna kąpiel w rewitalizującym jeziorku pomogłaby ci odzyskać siły?

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 10 (5+5)

Dostępne drogi:

a) Równiny - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody). Znajduje się na nim innym poszukiwacz (Hobgoblin).
b) Pola - teren został już zbadany i leży na nim Karta Przygody (Jezioro Życia).
c) Most - oznacza zaatakowanie Strażnika broniącego przejścia (Siła 9)
« Ostatnia zmiana: Września 21, 2010, 08:12:03 pm wysłana przez Tantalus »

Offline Yuzuriha

  • Dead Shadow
  • SemiRedaktor
  • *********
  • Wiadomości: 1742
  • Let's go together ... in to the darkness
    • Zobacz profil
    • http://www.deadshadow666.deviantart.com/
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #26 dnia: Września 22, 2010, 09:21:56 am »
Pola

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #27 dnia: Września 22, 2010, 11:21:39 am »
Powróciłaś na okalające jeziora pola, powracając do tego samego lasu co kilka dni wcześniej. Zatrzymałaś się w tym samym miejscu i, po rozbiciu obozu, ruszyłaś w kierunku magicznego jeziora. Zmartwiona stanem towarzyszącego ci najemnika, postanowiłaś zabrać go ze sobą.

Zeszliście do jaskini i zażyliście kąpieli w jeziorze życia. Pierwszy raz zobaczyłaś Cedrica bez jego napierśnika i okazał się wcale przystojnym mężczyzną. Niestety, zdaje się nie zwracać na ciebie uwagi lub usilnie chce zachować wasze relacje na profesjonalnym poziomie. Gdybyś była u siebie w domu, to dałabyś mu przez łeb i wykorzystała na siłę, no ale masz wrażenie, że takie obyczaje nie uchodzą w tej krainie.



Twoja wytrzymałość urosła o jeden punkt (5->6).
« Ostatnia zmiana: Września 22, 2010, 11:23:03 am wysłana przez Tantalus »

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #28 dnia: Września 22, 2010, 02:05:05 pm »
Następnego ranka pogoda potwornie się zepsuła. Nim dobrze zaczęło padać chmury nad wami pociemniały i rozpoczęła się śnieżna burza, której towarzyszył przeszywający na wskroś zimny wiatr z północy. Nie przywykłaś do takich warunków - nienawidzisz zimna. Pierwszy raz od początku swej wędrówki nie możesz poruszać się w swoim normalnym tempie i będziesz musiała obozować w promieniu kilku mil od tego miejsca...

Na zachodzie widnieje spory cmentarz, powoli znikający pod śniegiem. Nie wiesz co cię tam czeka, ale nie jesteś przesądna, więc nie liczysz na nic specjalnego - cmentarz to miejsce dobre do obozowania jak każde inne. Idąc na wschód będziesz mogła zatrzymać się we wiosce, być może odwiedzić jakiegoś mieszkającego w niej rzemieślnika...

Z powodu zamieci poruszasz się dziś tylko o 1 obszar.

Dostępne drogi:

a) Cmentarz - w tym miejscu nic się nie wydarzy.
b) Wioska - we Wiosce możesz odwiedzić Kowala, Medyka i Mędrca i korzystać z ich usług.

Offline Yuzuriha

  • Dead Shadow
  • SemiRedaktor
  • *********
  • Wiadomości: 1742
  • Let's go together ... in to the darkness
    • Zobacz profil
    • http://www.deadshadow666.deviantart.com/
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #29 dnia: Września 22, 2010, 05:03:37 pm »
Cmentarz

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #30 dnia: Września 22, 2010, 05:12:12 pm »
Ruszyłaś na cmentarz i zatrzymałaś się w jego pobliżu. Rozbiłaś obóz przy jednym z jego murów, chroniąc się od zimnego wiatru z północy.

Żadne duchy nie zaatakowały cię w nocy, nie dostrzegłaś też żadnych panoszących się po nekropolii zombie, ani wampirów. Tak jak się spodziewałaś, to zwykłe, nudne, stare cmentarzysko, na którym nie ma się czego bać.

Nic się nie wydarzyło.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #31 dnia: Września 23, 2010, 01:55:21 am »
Pogoda pogarsza się coraz bardziej. Kolejny dzień spędzasz na powolnym maszerowaniu w śnieżnej zawierusze - nie chce ci się wierzyć, że pogoda mogła się tutaj tak szybko zmienić. Musisz znaleźć jakieś miejsce do jej przeczekania.

Gęsta puszcza na zachodzie pozwoli ci schronić się przed deszczem i ułatwi rozbicie obozowiska. Przypuszczasz też, że w jej wnętrzu jest dużo cieplej niż tutaj, na cmentarnej równinie. Zatęskniłaś też za orzeźwiającym jeziorkiem życia - w twoich świeżych wspomnieniach wydaje się, jakby jego woda była dużo cieplejsza niż ta w rzece. No i we wnętrzu jaskini nie pada śnieg...

Z powodu zamieci poruszasz się dziś tylko o 1 obszar.

Dostępne drogi:

a) Puszcza - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).
b) Pola - teren został już zbadany i leży na nim Karta Przygody (Jezioro Życia).

Offline Yuzuriha

  • Dead Shadow
  • SemiRedaktor
  • *********
  • Wiadomości: 1742
  • Let's go together ... in to the darkness
    • Zobacz profil
    • http://www.deadshadow666.deviantart.com/
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #32 dnia: Września 23, 2010, 08:08:03 pm »
Puszcza
stos 2

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #33 dnia: Września 24, 2010, 12:23:07 am »
Trafiłaś do puszczy, kryjąc się przed śniegiem i zimnym wiatrem. Na jej skraju odpoczęłaś chwilę, po czym wraz ze swoim najemnikiem ruszyłaś do jej wnętrza, próbując zbadać ją jak najlepiej.

Las okazał się być mroczny, chłodny i przerażająco stary. Nie widziałaś w tej krainie puszczy gęstszej i starszej od tej, a byłaś chyba we wszystkich. Obrzydliwie wielkie owady mieszkające w tym miejscu, ze szczególnym wyróżnieniem gigantycznych pająków, których sieci z trudem unikałaś sprawiły, że szybko zapragnęłaś wyjść z tej puszczy i rozbić się gdzieś na jej obrzeżach. Niestety, nie mogłaś znaleźć drogi powrotnej.

Gdziekolwiek poszłaś napotykałaś na ścianę drzew, których nie mogłaś pokonać, idąc wzdłuż której natrafiałaś na kolejne rozwidlenia i ślepe zaułki. Wygląda to tak, jakby ktoś zaprojektował ten las, aby stworzył naturalny labirynt drzew, pułapkę na nieostrożnych zwiedzających. Zaczęłaś panikować kiedy zdałaś sobie sprawę, że absolutnie nie masz wobec czego nawigować i nie wiesz gdzie iść, aby opuścić to miejsce. Sytuacja nie wygląda ciekawie.



Zgubiłaś się w labiryncie i tracisz jedną turę.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #34 dnia: Września 26, 2010, 05:17:14 pm »
Wyszłaś w puszczy, zmęczona i zdenerwowana. Dwa dni zajęło ci szukanie wyjścia z tego przeklętego miejsca, a zimno i przebijający się przez korony drzew deszcz wcale nie ułatwiał zadania. Straciłaś zbyt wiele czasu - musisz szybko ruszać w dalszą drogę.

Na zachodzie widzisz rosnącą nad rzeką puszczę, niedaleką miastu. Po ostatniej przygodzie masz pewne obawy przed zapuszczaniem się w takie zagajniki, ale nie spodziewasz się takich śmiercionośnych pułapek tak blisko ludzkich osad. Na wschodzie widnieją zagadkowe ruiny, które ciekawią cię od dłuższego czasu...

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 7 (5+2)

Dostępne drogi:

a) Puszcza - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody). Znajduje się na nim inny poszukiwacz (Barbarzyńca).
b) Ruiny - teren został już częściowo zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody. Można go jednak dalej eksplorować (1 Karta Przygody).

Offline Yuzuriha

  • Dead Shadow
  • SemiRedaktor
  • *********
  • Wiadomości: 1742
  • Let's go together ... in to the darkness
    • Zobacz profil
    • http://www.deadshadow666.deviantart.com/
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #35 dnia: Września 26, 2010, 08:28:54 pm »
Ruiny
stos 2

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #36 dnia: Września 27, 2010, 03:30:52 pm »
Skierowałaś się w stronę ruin, mając nadzieję, że trafisz tam na coś interesującego. Jednak po kilku godzinach szwendania się bez celu wśród zwalonych murów i zasypanych alejek, byłaś prawie pewna, że niczego ciekawego tu nie znajdziesz. Jedynym interesującym miejscem okazał się być wyjątkowo stary cmentarz zbudowany na obrzeżach zrujnowanej metropolii, w którego środku odnalazłaś imponujący, wielki grobowiec. W takich miejscach często znajdują się skarby, a ty w tej chwili masz problem z pieniędzmi.

Nawiedziłaś to miejsce trochę przed zmrokiem i odkryłaś, że większa część grobowca jest albo zrujnowana albo zrabowana doszczętne przez wcześniejsze cmentarne hieny. Odnalazłaś w końcu niewielki pokoik, gdzieś w podziemiu grobowca, w którym znalazłaś pojedynczą kamienną trumnę osadzoną na zdobionym piedestale. Ostrożnie uchyliłaś wieko, licząc na znalezienie w środku jakichś kosztowności, jednak gry tylko dotknęłaś zimnego kamienia, wynurzyła się z niego niebieska, transcendentna postać, patrząca na ciebie w wyjątkowo wrogi sposób. Nie miałaś doświadczenia w walce z duchami, no ale najwyższy czas go trochę nabrać.



Wynik rzutu kostką podczas badania Grobowca: 2


Rozpoczęłaś walkę z widmem

Twoja skuteczność: 2 (moc) + 3 (rzut kostką) = 5
Skuteczność wroga: 5 (moc) + 1 (rzut kostką) = 6

Poniosłaś porażkę. Straciłaś punkt wytrzymałości (6->5).

=======================

Uciekłaś z wnętrza grobowca, przerażona znaleziskiem. Wciąż czujesz zimno w klatce piersiowej po tym, jak zjawa prześlizgnęła się przez ciebie na wylot, paraliżując nienaturalnym chłodem. Uniknęłaś śmierci, ale czujesz, że musisz odpocząć i dojść do siebie po tej walce.

W momencie, w którym opuściłaś grobowiec, zwróciłaś uwagę na coś wyjątkowo dziwnego i niepokojącego - niewielki, przejrzysty kryształ, który podąża kilka kroków za tobą, połyskując lekko i lśniąc nienaturalnie. Pierwszy raz widzisz taką istotę, a fakt, że przedostała się przez ścianę grobowca świadczy o tym, że jest zupełnie niematerialna. Podeszłaś do niej i dotknęłaś jej palcem, chwilę później żałując swojego ruchu.

Istota zaczęła wydawać z siebie wysoki, przenikliwy dźwięk od którego zabolały was uszy. Niestety, duch nie musi nabierać powietrza, ma też nieskończoną cierpliwość i zacięcie, przez co pisk rozbrzmiewa ciągle i ciągle, nie dając ci chwili wytchnienia. Istota wciąż podąża za tobą, nie da się jej pozbyć w żaden sposób, a z każdą chwilą czujesz, jak ten przerażający dźwięk wysysa z ciebie całą energię. Po kilku godzinach zaczęłaś być zrozpaczona widząc, że nie zaśniesz tej nocy, a demon się nie odczepi.

Jedyna nadzieja to to, że zauważyłaś, że poltergeist, bo tak nazwał go Cedric, boi się wody. Kiedy kilka razy przechodziliście przez kałuże podczas opuszczania ruin, istota musiała lecieć okrężną drogą byle tylko nie znaleźć się nad wodą. Wygląda na to, że zgubienie go na jakiejś wodnej zaporze, dajmy na to na jakimś odpływie Rwącej Rzeki jest jedyną nadzieją, na ocalenie twojego psychicznego zdrowia...



Poltergeist dołącza się do drużyny (nie dostajesz za niego punktów) i pozostanie w niej tak długo, póki nie przekroczysz Rwącej Rzeki lub jakiegoś z jej dopływów.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #37 dnia: Września 27, 2010, 09:26:23 pm »
Nie przespałaś ani minuty w towarzystwie poltergeista. Jedyna zaleta jego obecności jest taka, że od tego jazgotu już prawie zupełnie zapomniałaś o bolesnym spotkaniu z widmem we wnętrzu Grobowca. Musisz się pozbyć tego przeklętego kryształu jak szybko się da...

Trasa na południe zaprowadzi cię na równiny i dalej do wioski - pamiętasz, że od północy opływa ją rzeka, jest więc szansa, że zgubisz Poltergeista na moście. Idąc w przeciwną drogę zbliżysz się do Gospody, w której, przy odrobinie szczęścia, znajdziesz kogoś, kto zaoferuje ci przewiezienie przez rzekę.

Z powodu towarzystwa Poltergeista poruszasz się dziś tylko o 1 obszar.

a) Równiny - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).
b) Pola - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).

HINT: Rzeczki opływające Wioskę od północy i Miasto od południa również liczą się jako rzeka i przejście przez nie uwolni cię od Poltergeista.
« Ostatnia zmiana: Września 28, 2010, 04:22:09 pm wysłana przez Tantalus »

Offline Yuzuriha

  • Dead Shadow
  • SemiRedaktor
  • *********
  • Wiadomości: 1742
  • Let's go together ... in to the darkness
    • Zobacz profil
    • http://www.deadshadow666.deviantart.com/
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #38 dnia: Września 28, 2010, 05:32:43 pm »
By pozbyć się poltergeista kieruję się w stronę rzeki.
Równiny stos 1

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #39 dnia: Września 28, 2010, 10:10:02 pm »
Poszłaś na południe, z każdym krokiem tracąc resztki równowagi psychicznej. Nie wiesz ile jeszcze wytrzymasz.

W drodze przez równiny natknęłaś się na ruiny jakiegoś budynku, zbudowanego na brzegu rzeki. Jej koryto odsunęło się z czasem kilkadziesiąt metrów na zachód, co musiał źle wpłynąć na konstrukcję - coś, co wygląda na wieżę przewaliło się i rozpadło, tworząc teraz podłużne rumowisko. Nie wiesz czym był budynek, przypominający ci trochę morską latarnię. Wiedziałaś, że powinnaś to sprawdzić.

Wśród gruzu nie znalazłaś nic przydatnego, jednak odkryłaś zasypane zejście do piwnicy/lochu/podziemia. Odsunęliście głazy i odkryłaś zapomnianą winnicę. Pisk poltergeista była jeszcze bardziej irytujący pod ziemią, odbijał się od kamiennego sklepienia i potęgował się w jakiejś paranoicznej kakofonii. Rozbiłaś szyjkę pierwszej lepszej butelki i wzięłaś solidny łyk wytrawnego trunku. Najemnik odnalazł podejrzaną skrzynkę, jednak była zabezpieczona kilkoma kłódkami. Próbowałaś otworzyć ją przez kilka minut, co chwilę popijając z rozbitej butelki. Wino skończyło się zanim wieko się podniosło. Czując, jak alkohol nie jest w stanie zagłuszyć poltergeista zaczęłaś być coraz bardziej zdenerwowana. Wstałaś w końcu, zachwiałaś się lekko i uderzyłaś w kuferek mieczem z wymachu nad głową - rozpadł się na kawałki, a z jego wnętrza wypadł jakiś dziwny, złoty kielich. Zabrałaś go ze sobą bez większego zagłębiania się w jego istotę, biorąc przy okazji tyle butelek wina, ile ty i Cedric byliście w stanie unieść. Czujesz, że wino będzie ci potrzebny...



Znalazła nowy magiczny przedmiot - Święty Gral.