Autor Wątek: Poszukiwacz 7 - Tropiciel  (Przeczytany 15849 razy)

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 7 - Mleczny
« Odpowiedź #40 dnia: Września 26, 2010, 05:34:15 pm »
Uzbrojony w nowe zaklęcie ruszyłeś w dalszą drogę po nieznanych ci rejonach tej krainy. Rozpogadza się i wszystko wskazuje na to, że dziś będzie dobry dzień na wędrówkę.

Na zachodzie widzisz odległe wydmy, za którymi schowana jest pamiętna oaza. Jesteś pewien, że ten przeklęty smok wciąż w niej jest i poluje na każdego, kto zechce zaczerpnąć trochę świeżej wody. Bezpieczniej będzie na pewno na południu - na horyzoncie widzisz zamek, jednak nim do niego dotrzesz minąć będziesz musiał puszczę i zatrzymać się gdzieś na pokrytych kamiennymi obeliskami równinach.

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 2

a) Oaza - teren został już częściowo zbadany i leży na nim Karta Przygody (Smok). Można go jednak dalej eksplorować (1 Karta Przygody).
b) Runy - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).

Mleczny

  • Gość
Odp: Gracz 7 - Mleczny
« Odpowiedź #41 dnia: Września 26, 2010, 05:53:29 pm »
rzucam czar i ide na runy stos 4

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 7 - Mleczny
« Odpowiedź #42 dnia: Września 26, 2010, 06:39:49 pm »
Opuściłeś świątynie, nim jednak zszedłeś po długich schodach, które cię do niej zaprowadziły, zatrzymałeś się na chwilę. Zamknąłeś oczy, wzniosłeś ręce i wypowiedziałeś słowa zaklęcia.



Rzuciłeś utajnione zaklęcie.

Skierowałeś się na południe, w kierunku kamiennych kręgów. Czytałeś kiedyś o magicznych właściwościach tych miejsc, o potworach wśród tych obelisków zyskiwały piekielną moc. Nikt nie wie kiedy i po co zbudowano te wielkie głazy - jeśli celem było wzbudzenie grozy w podróżnikach, to budowniczowie osiągnęli swój cel.

Podróżując wśród tych pól natknąłeś się na niewielki budynek, wbudowany w ścianę kotliny, na jaką natrafiłeś. Łatwo go przeoczyć, wejście do niego jest zakryte gęstymi krzakami i drzewami. Postanowiłeś spenetrować nieznane miejsce, zachowując jednak przy tym wyjątkową ostrożność. Ściany kamiennego budynku płynnie przechodziły w granitową skałę rozpadliny, zmieniając się z domostwa w wejście do podziemnej groty. Zbudowałeś prowizoryczną pochodnię i ruszyłeś w dół schodami, schodząc coraz niżej i niżej. Doszedłeś do wielkiego pomieszczenia, którego światło pochodni nie może dobrze oświetlić, widzisz jednak błyski wody na drugim jego końcu, a także słyszysz jej szum. Podpaliłeś lampy, które budowniczy umieścił we wbitych w ścianę cokołach, ukazując jakąś bardzo starą fontannę, wśród której znajduje się kamienny posąg jakiegoś bóstwa. To z pewnością jakaś stara świątynia.

Napiłeś się wody z fontanny, czując jak zimno rozlewa się po całym twoim organizmie. Ogarnęło cię dziwne uczucie. Myśli zaczęły szybciej płynąć, wzrok od razu przywykł do ciemności tego miejsca, a ty poczułeś się spokojniejszy, pewniejszy siebie. Okazuje się, że fontanna jest magiczna, a ty jesteś pierwszym, który do niej trafił od bardzo wielu lat...



Znalazłeś Fontannę Mądrości. Twoja moc wzrosła o jeden punkt (3->4).

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 7 - Mleczny
« Odpowiedź #43 dnia: Września 28, 2010, 04:38:15 pm »
Gdy wyszedłeś z jaskini, wdrapałeś się na pierwszy zauważony pagórek i rozejrzałeś się po terenie. Region nie wygląda zachęcająco, masz jednak złe przeczucia. Wydaje ci się, że widzisz maszerujące osoby gdzieś na północnej pustyni...

Przywykłeś do pustynnego skwaru, rozważasz więc podróż na północ w kierunku miejsca, z którego wyruszył nowy przybysz. Możesz też próbować uniknąć go i skryć się... dajmy na to na tym wyjątkowo stromym, zalesionym wzniesieniu na południu. Nie jesteś tylko pewien co lub kto może się tam kryć.

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 3

a) Pustynia - nic się tam nie stanie.
b) Czarny Rycerz - musisz oddać mu mieszek złota lub stracić punkt wytrzymałości.

Mleczny

  • Gość
Odp: Gracz 7 - Mleczny
« Odpowiedź #44 dnia: Września 29, 2010, 03:23:53 pm »
Pustynia.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 7 - Mleczny
« Odpowiedź #45 dnia: Września 29, 2010, 07:24:56 pm »
Wróciłeś na pustynię, którą mijałeś jakiś czas temu, uciekając przed smokiem. Po długim marszu odkryłeś szczątki tratwy, która musiała tu wylądować wczoraj. Nie znajdujesz niczyich śladów, lecz na tak piaszczystym terenie nie miałeś szans ich znaleźć. Cóż, region nie jest duży - pewnie jeszcze spotkasz tego kogoś, kto wylądował tu wcześniej...

Nic się nie wydarzyło.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 7 - Mleczny
« Odpowiedź #46 dnia: Września 30, 2010, 02:13:25 am »
Choć umiesz przeżyć na pustyni, to nie lubisz na niej przebywać - po tylu godzinach tułaczki po niej, nawet komuś tak zaprawionemu jak ty daje się ona we znaki. Nie możesz też zapomnieć o towarzyszącej ci Astrid, która żyje jeszcze chyba tylko dzięki znalezionej wcześniej butelce wody.

Możesz iść na oazę, sprawdzić co słychać u twojego starego znajomego - piaskowego smoka. Masz wrażenie, że to miejsce kryje jeszcze wiele tajemnic i mógłbyś przysiąc, że kilka godzin wcześniej widziałeś niewielką łódź lub tratwę dopływającą do plaży w tamtym rejonie. Na wschodzie znajduje się świątynia, miejsce, które dotąd udowodniło, że Bogowie są dla ciebie łaskawi. Nie wiesz jednak, czy na prawdę wolisz wspinaczkę po tych niekończących się schodach od walki z nie takim znowu dużym smokiem.

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 1

Dostępne drogi:

a) Oaza - teren został częściowo zbadany i leży na nim Karta Przygody (Smok). Można go jednak dalej eksplorować (1 Karta Przygody). Znajduje się na nim inny poszukiwacz (Barbarzyńca).
b) Świątynia - rzut dwiema kostkami (72% szans na pozytywny rezultat, 28% na negatywny).

Mleczny

  • Gość
Odp: Gracz 7 - Mleczny
« Odpowiedź #47 dnia: Września 30, 2010, 04:34:21 pm »
czmycham czym predzej do swiatyni zadny znalezienia wiecej czarow

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 7 - Mleczny
« Odpowiedź #48 dnia: Października 01, 2010, 03:24:38 pm »
Ponownie wróciłeś do świątyni, wspinając się po niekończących się z pozoru schodach aż na sam szczyt wzniesienia, na którym wielki budynek został postawiony. Ruszyłeś do środka, jednak zupełnie innym wejściem, to było schowane po lewej stronie, kilkadziesiąt metrów od wejścia głównego.

Sala, w której się znalazłeś była chyba jakąś jadalnią - zastałeś w niej kilka taboretów rozstawionych przy stole, na którym znajdowała się prosta strawa. W dzisiejszym menu była woda oraz jakieś dziwne, białe, miękkie bułki. Byłeś głodny, a nikogo innego nie było w pomieszczeniu, usiadłeś więc do wieczerzy, jedząc, póki jedzenie było jeszcze ciepłe.

Nie wiesz z czego były te bułki, ale były pyszne, a każdy kęs zdawał się regenerować ci siły. Zjadłeś szybciej, niż nakazywałyby to dobre maniery, po czym podniosłeś się, czując jak rozpiera cię energia. Mógłbyś tak jadać codziennie.

Wynik rzutu kostką przy wizycie w Świątyni: 6 (4+2)

Zyskałeś jeden punkt Siły (3->4).

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 7 - Mleczny
« Odpowiedź #49 dnia: Października 03, 2010, 01:41:42 pm »
Podoba ci się ta świątynia - jest pełna korzystnych niespodzianek. Będziesz musiał tu częściej wpadać, bo póki co wciąż ci się to opłaca.

Na dalekim zachodzie widzisz skaliste wzniesienia i przypuszczasz, że to tam mieszka czarownik Niflung, Powiernik Talizmanu. Ten magiczny przedmiot jest ci potrzebny i będziesz go musiał zdobyć, prędzej, czy później. Nim to zrobisz możesz jednak zbadać Tajemne Wrota, które blokują przejście przez jedyny przebyty przesmyk w Ognistych Górach - jedyną drogę do Krainy Wewnętrznej.

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 4

Dostępne drogi:

a) Jaskinia Czarownika - możliwość ruszenia na wyprawę po Talizman.
b) Tajemne Wrota - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody). Zamiast eksploracji obszaru możesz podjąć próbę otworzenia wrót.

Mleczny

  • Gość
Odp: Gracz 7 - Mleczny
« Odpowiedź #50 dnia: Października 03, 2010, 01:50:39 pm »
tajemne wrota i eksploruje teren stos 4

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 7 - Mleczny
« Odpowiedź #51 dnia: Października 04, 2010, 12:15:53 am »
Poszedłeś w region tajemnych wrót - okazały się dużo większe niż się spodziewałeś. Kamienna brama wygląda tak, jakby była wyciosana z jednej skały - nie ma żadnego zamka, żadnych zawiasów, czy szczelin. Gdyby nie bogato zdobiony, runiczny portal dookoła pomyślałbyś, że to po prostu płaska skała wyrastająca z granitowego zbocza. Nie masz szans pokonać tych drzwi - przynajmniej jeszcze nie.

Zwiedziłeś okolice wrót i nie znalazłeś żadnej osady w ich regionie. Widocznie mieszkańcy unikają tych okolic, wiedząc o złych siłach jakie czają się za wrotami. Miejsce to nie jest jednak zupełnie martwe. Idąc jedną z drug natknąłeś się na jucznego muła, powoli maszerującego w przeciwnym kierunku, jakby bez celu. Kiedy znalazłeś się w polu widzenia zwierzęcia, to przytruchtało do ciebie, szturchając cię nosem po brzuchu - muł cię lubi. Nie masz potrzeby noszenia na nim jakichkolwiek towarów, ale zwierzę bez opiekuna zginie szybko w tym trudnym terenie. Postanowiliście zabrać go ze sobą, a Astrid nadała mu imię Czarek - wyjaśniła, że to dlatego, że muł przypomina jej trochę jednego z jej koni o takim właśnie imieniu. Cóż, nigdy nie byłeś dobry w nazywaniu czegokolwiek, więc postanowiłeś zaakceptować jej decyzję. Czarkowi było i tak wszystko jedno.



Znalazłeś nowy przedmiot - Muła!

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 7 - Mleczny
« Odpowiedź #52 dnia: Października 06, 2010, 10:39:53 pm »
Dzięki Czarkowi mogłeś trochę przyspieszyć kroku - ponieważ nie masz żadnego ciężkiego ekwipunku, na grzbiecie zwierzęcia zasiadła Astrid, i choć wyglądała na nim komicznie, to przestała przynajmniej spowalniać cię w marszu.

Na dalekim wschodzie widzisz ukrytą za doliną i wzgórzami polanę porośniętą dziwnymi, karłowatymi drzewami. Myślisz, że warto byłoby ją sprawdzić, choć wiesz oczywiście, że większość miejsc w tej krainie to takie, których nie warto zbyt uważnie eksplorować. Na północy widzisz zachęcający gmach złotej świątyni - może czas już na kolejną wizytę?

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 4

Dostępne drogi:

a) Przeklęta Polana - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).
b) Świątynia - rzut dwiema kostkami (72% szans na pozytywny rezultat, 28% na negatywny).
c) Strażnik (Kraina Zewnętrzna) - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).
« Ostatnia zmiana: Października 09, 2010, 02:39:01 am wysłana przez Tantalus »

Mleczny

  • Gość
Odp: Gracz 7 - Mleczny
« Odpowiedź #53 dnia: Października 09, 2010, 01:19:52 am »
swiatynia rzuc koscmi

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 7 - Mleczny
« Odpowiedź #54 dnia: Października 09, 2010, 04:46:34 pm »
Po raz trzeci odwiedziłeś świątynię i po raz trzeci wszedłeś do jej wnętrza używając innych drzwi. Dotąd zawsze trafiałeś do miejsca, które było ci na rękę, więc i tym razem chciałeś spróbować czegoś nowego, mając nadzieję na kolejny dobry traf.

Pomieszczenie w którym się znalazłeś musiało być jakimś magicznym laboratorium. Kamienna posadzka pokryta była runami, a na jej środku znajdował się magiczny krąg. Półki z książkami pokrywały wszystkie widoczne ściany, a w powietrzu unosił się nieznany ci, ostry zapach, za pewne dobywający się z płonących na podłodze czarnych świec. Rozejrzałeś się po pokoju, przeglądając książki. Zapatrzyłeś się na rycinę z gwiazdozbiorami i nieumyślnie wszedłeś w sam środek wpisanego w okrąg septagramu, wyrysowanego kredą na podłodze magicznego atelier. Poczułeś nagły ból głowy i upadłeś, tracąc przytomność. Ocknąłeś się po krótkim czasie, widząc przed sobą zatroskane oblicze Astrid. Nie wiesz co się stało, ale czujesz, że coś z tego magicznego kręgu przeniknęło do twojej głowy, zajmując miejsce gdzieś w jej najciemniejszym rogu. Czujesz się pewniejszy siebie i silniejszy duchowo, mając nadzieję, że w przyszłości nie pożałujesz tej wizyty...

Wynik rzutu kostką przy wizycie w Świątyni: 8 (6+2)

Zyskałeś jeden punkt Mocy (4->5)!

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 7 - Mleczny
« Odpowiedź #55 dnia: Października 11, 2010, 02:12:44 pm »
Mądrzejszy i silniejszy duchowo ruszyłeś w dalszą wędrówkę, prąc ku nieznanemu.

Na zachodzie widzisz runiczną polanę i wysokie przełęcze rozdzielające ją na dwa regiony. Kanion ciągnie się pomiędzy nimi, tworząc tam skalistą przepaść. Ze szczytu wzniesienia dojrzałeś też ukrytą dolinę na południu, schowaną za wzgórzami, widoczną tylko z wysoka. Jest gęsto zalesiona i wygląda na nieprzebytą i niebezpieczną.

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 6

Dostępne drogi:

a) Przepaść - niebezpieczeństwo (szansa utraty punktu wytrzymałości i przyjaciół).
b) Ukryta dolina - teren został już częściowo zbadany przez innego poszukiwacza i leżą na nim 2 Karty Przygody. Można go jednak dalej eksplorować (1 Karta Przygody).

Mleczny

  • Gość
Odp: Gracz 7 - Mleczny
« Odpowiedź #56 dnia: Października 11, 2010, 06:54:25 pm »
rzucam się w przepaść bo życie jest nie sprawiedliwe a nie mogę już słuchać ględzenia tej klępy

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 7 - Mleczny
« Odpowiedź #57 dnia: Października 11, 2010, 11:17:24 pm »
Dotarłeś do przepaści i rozważyłeś swoje opcje. Znalazłeś jakiś podłużny nawis skalny i skorzystałeś z niego, aby przeskoczyć przez wielką pustkę pod sobą. Astrid poradziła sobie dzielnie, kiedy powiedziałeś jej co robić. Pokonywałeś w swym życiu większe przepaści.

Nic się nie wydarzyło.

Kiedy rozbiliście obozowisko po drugiej stronie wzgórza, zauważyłeś dziwną mgłę unoszącą się z wolna, oplatającą wzniesienie z przerażającą prędkością. Odcięła ci drogę ucieczki - mogliście tylko wziąć głęboki oddech, paść na ziemię i czekać, aż trująca chmura przeminie. Niestety, oboje zachłysnęliście się zielonym powietrzem i padliście na ziemię, tracąc przytomność w jednej chwili.



Straciłeś punkt wytrzymałości (4->3).

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 7 - Mleczny
« Odpowiedź #58 dnia: Października 13, 2010, 10:00:02 pm »
Podniosłeś się z ziemi dopiero następnego dnia, czując się bardzo osłabiony. W czasie, w którym utraciłeś przytomność nad krainą rozszalała się zamieć. Całe szczęście, że jesteś doświadczony w podróżowaniu w takich warunkach.

Jeszcze dziś mógłbyś pójść na północ i przeczekać zamieć na pustyni - wątpisz, że na niej padał śnieg. Z drugiej strony możesz zwiedzić wzgórza na południu, miejsce, którego jeszcze nie odwiedzałeś. Astrid jednak nie jest ubrana odpowiednio do takich marszów - mógłbyś dostosować swoją prędkość do niej, lecz wtedy twoja wędrówka musiałaby się skończyć na jednym z pól runicznych w okolicy.

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 3

a) Pustynia - Nic się tu nie stanie.
b) Wzgórza - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody). Znajduje się na nim inny poszukiwacz (Barbarzyńca).

Możesz nie ignorować efektu zamieci i poruszyć się o 1 obszar.

c) Runy (droga na południe) - teren został zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody.
d) Runy (droga na północ) - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).

Mleczny

  • Gość
Odp: Gracz 7 - Mleczny
« Odpowiedź #59 dnia: Października 13, 2010, 10:35:36 pm »
no to moze czas sprawdzic swe sily i atakuje barbarzynce